Ja dat is echt bizarquote:
Jumquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb mijn momenten
Maar ik heb de laatste 3 weken, standaard lolly's in huis
is niet waar wat jij zegt, je kunt op de achterkant van het doosje kijken. daar staat geen 2000 kcalquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat is echt bizar
[..]
JumIk pepernoten
Ja, dat wel.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:13 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja dat snap ik wel, opzich is het niet zo heel erg als je alleen apparaten zou doen. maar wil je echte resultaten dan "MOET" je met barbells en dumbells gaan werken
ligt er dus maar net aan wat je doelen zijn en naar wat voor sportschool je gaat
owquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
http://www.calorielijst.nl/product/?calorie=5595
voedingswaarde big tasty, is geen 2000 kcal hoor
Kapsalonquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef promisionxexposed het volgende:
In kapsalon zit ook al zoveel, gelukkig lust ik dat niet
Misschien zag je gebaseerd op 2000 kcal per dag staanquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owdat dacht ik dat dat bij de mac ooit stond
[..]
Kapsalon
chocolade pepernotenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook chocolade pepernoten
Voel me nu echt een vreetzak
dat zal hem wel geweest zijn jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien zag je gebaseerd op 2000 kcal per dag staan
dacht eerst ook dat het zo veel was, nou is 885 kcal nog steeds erg veel hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
owdat dacht ik dat dat bij de mac ooit stond
[..]
Kapsalon
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
chocolade pepernoten
vreetzak
heb ik al gezegd dat ik inferno chips in huis hebquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?
jij hebt echt geluk weet je, als ik het zo hoor eet jij een hele hoop zooi en toch ben je gewoon mooi slankquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb ik al gezegd dat ik ook nog eens een reep milka heb?
heb je ook al gezegd dat je lekkere worst hebt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
heb ik al gezegd dat ik inferno chips in huis heb
die zooi is wel zo smerigquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dudequote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
heb je ook al gezegd dat je lekkere worst hebt?![]()
![]()
die zijn lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
die zooi is wel zo smerig
en vind het niet eens heel scherp
dat is natuurlijk altijd leuk, mensen scherpe dingen serverenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dude
[..]
die zijn lekkeren dan vooral serveren aan mensen die niet tegen pittig eten kunnen, onder het mom van paprikachips
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
jij hebt echt geluk weet je, als ik het zo hoor eet jij een hele hoop zooi en toch ben je gewoon mooi slank![]()
had ik ook hoor, moet bijna 4000 kcal eten om aan te komen
zou wel oppassen naarmate je ouder word, meeste mensen komen naar de pubertijd best hard aan
Van de Lidl of?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:33 schreef promisionxexposed het volgende:
De spiegel zegt mooi en de camera zegt no way
helemaal met je eensquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.
Inderdaad, zo kut is datquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hier had ik het laatst met iemand over, de camera maakt nooit de foto hoe jij dat wilt.
ga om pepernoten schooienquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:35 schreef Ro-ald het volgende:
Sinterklaas intocht voor mijn deur hier
Hollanders hea.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:36 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ga om pepernoten schooien
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL_Freak die dat bijna de hele avond zei
Daar ging je mannelijkheidquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |