okquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nou studeren is een groot woordik doe mbo niveau 3
nu nog verkoopmedewerker richting management en volgend jaar hopelijk niveau 4 managementquote:
haha beter, kan je je nog even opfrissenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:13 schreef Ro-ald het volgende:
Beter dat mijn ma haar verjaardag vanavond viert.
Ben nog een beetje brak
Ok leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nu nog verkoopmedewerker richting management en volgend jaar hopelijk niveau 4 management
S'avonds een vent, s'ochtends een ventquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:13 schreef Ro-ald het volgende:
Beter dat mijn ma haar verjaardag vanavond viert.
Ben nog een beetje brak
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha beter, kan je je nog even opfrissen
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok leukEn je woont nog thuis dan neem ik aan?
Ik ben nu ook niet moe hoor. Maar gewoon even lekker rustig wakker worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
S'avonds een vent, s'ochtends een vent
Ik studeer internationale bedrijfskunde aan de Erasmusquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja inderdaaden wat doe jij?
s'Avondsquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
S'avonds een vent, s'ochtends een vent
zozo toe maarquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik studeer internationale bedrijfskunde aan de Erasmus2e jaar nu
haha klinkt moeilijker dan dat het is hoor. Maar het is wel heel veel leerwerkquote:
mensen op hun fouten wijzen is mijn taakquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij in flessen piste?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
mensen op hun fouten wijzen is mijn taak
management valt nog mee, was het vergeten te leren en alsnog een 9, financiering is wel kutter, was ik ook vergeten en had ik een 7,8quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha klinkt moeilijker dan dat het is hoor. Maar het is wel heel veel leerwerk
zit nu ook bijna voor mijn tentamens, dus ben hele dagen aan het studeren
haha relaxed toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
management valt nog mee, was het vergeten te leren en alsnog een 9, financiering is wel kutter, was ik ook vergeten en had ik een 7,8
als ik teveel leer sla ik het helemaal niet meer op.
Ja als m'n hoofd niet vast zatquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
haha relaxed toch?![]()
teveel leren is inderdaad niet goed, maar om nou te vergeten om te leren
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als m'n hoofd niet vast zat
Kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
Vanmiddag komt Sinterklaas![]()
maar ik heb wel een lege schoen
Ik heb de pepernoten en taaitaai al in huis hoorquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Kijk er nu al naar uit
gezelligquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb de pepernoten en taaitaai al in huis hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |