quote:
Saturday Night Fever, onder andere.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit Veronica geval.
Wat heeft ze dan gedaan waar Wendy het over had, iets van musical?
Tsjah, musical he..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bekken die ze trekt zo overtrokken. Leidt zo af. Verder wel de beste van dit faalteam.
Flinke bekken heeft zequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bekken die ze trekt zo overtrokken. Leidt zo af. Verder wel de beste van dit faalteam.
Bij Oprah zat wel eens zo'n rode, met zus en moeke, bekende dames, geen idee hoe ze hetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
ze kunnen niet alle 4 wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor de Goodbye.
Niet voor de Beautiful.
Ohquote:
Eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze moet door, vind ik, al had ik het liever niet gehad.
Dit dus...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze moet door, vind ik, al had ik het liever niet gehad.
Dat en datquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Claudia is alleen goed in die schreeuwerige stukken.
Wilson Philips? Tiffany? Taylor Dayne?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Oprah zat wel eens zo'n rode, met zus en moeke, bekende dames, geen idee hoe ze hetenLijkt erop. Even denken
Tuurlijk welquote:
Nee! Oh die trouwens allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilson Philips? Tiffany? Taylor Dayne?
hey jijquote:
kleinerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Starlie het volgende:
Roel is zooo anders dan de andere coaches!!
Toch niet de afgrijselijke Reba McEntire?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee! Oh die trouwens allemaal![]()
1 rode zingt country, moeke ook, donkerharige zus is actrice.
The Judds!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch niet de afgrijselijke Reba McEntire?
Haha, diequote:
Echt, wat heb ik een hekel aan dat mens, de spaarzame keren dat ik die geplastificeerde trollenkop op de buis zie.quote:
terreurquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
straks meer wat...?
kon wendy haar krijs stem niet verstaan
Alleen Claudia doorquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie moet er door? Wat mij betreft niemand
inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
salome lijkt op een 'toddlers & tiaras' kind
Zus en moeder van actrice Ashley Juddquote:
Ik ken haar alleen van zo'n comedy, echt vreselijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, wat heb ik een hekel aan dat mens, de spaarzame keren dat ik die geplastificeerde trollenkop op de buis zie.
quote:
quote:
quote:
En die vind ik dan wel weer enigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zus en moeder van actrice Ashley Judd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten zo zeggen dat er helaas niet gestemd is. Iedereen eruit.
Ja!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
salome lijkt op een 'toddlers & tiaras' kind
Kan het woord voor woord meezingenquote:
Hey jij kent ze ookquote:
Why not meeeeeeeeee on a rainy dayyyyyyyyyyyyyyquote:
Al jarenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef iBenny het volgende:
"Van der Vorst ziet Hazes"
Rachel ziet dollartekens
Nou Ashley vind ik vooral leuk door d'r rol in eh...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey jij kent ze ook
Ja ze zijn ook leuk
ze zei zelfs een tijd geleden, dat op vakantie een kikker in hun huisje naar binnen sprong, en zeker wist dat het andre wasquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al jarenDaarom roept ze overal dat ze die kerel nog steeds niet los kan laten, dan let niemand op wat anders.
Was ooit een hele grote hit, en best catchy nummerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Wat geestig, ik zit het te luisteren D.
Ik hou soms wel van Country
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Ashley vind ik vooral leuk door d'r rol in eh...
Een hele leuke film met Hugh Jackman
Islands in the Stream van Dolly en Kennyquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Vond ik altijd een prachtige vrouw, tot dat ze vond dat ze een plastisch chirurg nodig had. Zó zonde!quote:
Beetje country op z'n tijd is idd niet verkeerd. Wat linedancen enzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Nou ik ken ze vooral van dat Why not me, wat ik echt een leuk nummer vindquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar vind je die moeder en zus ook grappig?
Sin Wagon van de Dixie Chicks.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Islands in the Stream van Dolly en Kenny![]()
![]()
![]()
Ah ja, net als elke lamp en deur die knippert-kraakt-bokt-snuift-ronktquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zei zelfs een tijd geleden, dat op vakantie een kikker in hun huisje naar binnen sprong, en zeker wist dat het andre was
Jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje country op z'n tijd is idd niet verkeerd. Wat linedancen enzo.
Someone like you.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Ashley vind ik vooral leuk door d'r rol in eh...
Een hele leuke film met Hugh Jackman
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
stond elke zondag op in mijn ouderlijk huis. Mijn moeder vond Kenny een lekker ding!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb je al een JD staan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Was ooit een hele grote hit, en best catchy nummer
Wehehequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef Stickertje het volgende:
^
moeten tvoh mensen eigenlijk even bestuderen
Vind ik niet echt countryquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom post ie niet even?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou Symph het nog volhouden in de studio?
Ik hoop dat hij nog even een korte opmerking komt postenquote:
Heel zwak inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik geloof dat je verbinding dood is in die studio..
Het meest vreemde vind ik dat ze vervolgens met de stoelen draaien alsof ze niet weten wat er aan de hand is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:50 schreef Magics het volgende:
irriteren jullie je ook zo aan dat jury ge-emmer over de repetities de hele tijd?
"tijdens de repetities zong je het beter, tijdens de repetities dit, tijdens de repetities dat"...
Dat boeit ons als kijker toch geen ene drol?!
Hij heeft ook een kleihoofd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:52 schreef Cee het volgende:
Ik weet niet of ik Gavin DeGraw nu een lekker ding vind of juist helemaal niet. Hij heeft iedere keer dat ik 'm zie een ander hoofd.
Een brief van d'r moeder die er niet bij kon zijn door gezondheidsproblemenquote:
Deze grap zal vast heel oud zijn en ook erg flauw maar ik ga hier vlak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
Door een technische storing zijn Nick & Simon niet meer beschikbaar voor reclames. De NS zet Trijntje in.
Clown? Of ik heb het verkeerd verstaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Oh gottegot, ik krijg kippenvel.
Dit vind ik erg mooi.
Hoe heet dit nummer?
chicken skin?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik erg mooi.
Hoe heet dit nummer?
Oh jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Clown? Of ik heb het verkeerd verstaan.
Clownquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik erg mooi.
Hoe heet dit nummer?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:48 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, dat is het domme
8.5 9 9 9 ofzo, dacht ik.
Shazam kan geen match vindenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik erg mooi.
Hoe heet dit nummer?
Clown.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:54 schreef Greys het volgende:
Dit vind ik erg mooi.
Hoe heet dit nummer?
dit ja! Ben benieuwd hoe ze dat doet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lauhrrie moet ook eens zoiets rustigs zingenEn niet elke keer El Hysterica.
Dat ja, wou bijna gaan bellenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Niet mijn nummer, maar mooi gezongen
Ja, ik baal ook echt enorm van het nummerkeuze van deze keer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Lauhrrie moet ook eens zoiets rustigs zingenEn niet elke keer El Hysterica.
Waarschijnlijk krijgt ze dan nog een rustig schreeuwnummer. I will always love you ofzo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit ja! Ben benieuwd hoe ze dat doet.
mwahquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Als het die Salomé in godsnaam maar niet is
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
Als het die Salomé in godsnaam maar niet is
quote:
ze zijn allemaal popmuziekquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jottem, nog meer popmuziek en meisjes.
johannesquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
Dit team is een eitje voor Johannes ()
Mathijs zingt vaker de kant van rock dan wat al die prinsesjes zingen.quote:
shit gemistquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:59 schreef iBenny het volgende:
Die knuffel van Nick_________________________________________!
poprock is geen rock muziekquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mathijs zingt vaker de kant van rock dan wat al die prinsesjes zingen.
Ik denk dat ze een one trick pony is. Vond haar battle al vreselijk saai.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Sandra niet zo sympathiek, geen idee waarom.
Dit dus, ik hoop dat ze tegenvaltquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Dat herken ik ja, kan mn vinger er niet op leggen..quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra 'raakt' mequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Mannen: wie zou je doen, sandra of velorisa?
quote:
Laurrhiequote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef timmmmm het volgende:
Mannen: wie zou je doen, sandra of velorisa?
Whatever, 20 keer grietjes die Adele en Alicia Keys doen vs U2 is wel een verschilquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
poprock is geen rock muziek![]()
het is popmuziek met een gitaar
Nee je wil haar raken, da's andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |