quote:
Saturday Night Fever, onder andere.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
Oh dit Veronica geval.
Wat heeft ze dan gedaan waar Wendy het over had, iets van musical?
Tsjah, musical he..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bekken die ze trekt zo overtrokken. Leidt zo af. Verder wel de beste van dit faalteam.
Flinke bekken heeft zequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik vind die bekken die ze trekt zo overtrokken. Leidt zo af. Verder wel de beste van dit faalteam.
Bij Oprah zat wel eens zo'n rode, met zus en moeke, bekende dames, geen idee hoe ze hetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
ze kunnen niet alle 4 wegquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Ik ga voor de Goodbye.
Niet voor de Beautiful.
Ohquote:
Eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze moet door, vind ik, al had ik het liever niet gehad.
Dit dus...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Cee het volgende:
Ze moet door, vind ik, al had ik het liever niet gehad.
Dat en datquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Claudia is alleen goed in die schreeuwerige stukken.
Wilson Philips? Tiffany? Taylor Dayne?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij Oprah zat wel eens zo'n rode, met zus en moeke, bekende dames, geen idee hoe ze hetenLijkt erop. Even denken
Tuurlijk welquote:
Nee! Oh die trouwens allemaalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wilson Philips? Tiffany? Taylor Dayne?
hey jijquote:
kleinerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Starlie het volgende:
Roel is zooo anders dan de andere coaches!!
Toch niet de afgrijselijke Reba McEntire?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee! Oh die trouwens allemaal![]()
1 rode zingt country, moeke ook, donkerharige zus is actrice.
The Judds!quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Toch niet de afgrijselijke Reba McEntire?
Haha, diequote:
Echt, wat heb ik een hekel aan dat mens, de spaarzame keren dat ik die geplastificeerde trollenkop op de buis zie.quote:
terreurquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Stickertje het volgende:
straks meer wat...?
kon wendy haar krijs stem niet verstaan
Alleen Claudia doorquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie moet er door? Wat mij betreft niemand
inderdaadquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Stickertje het volgende:
salome lijkt op een 'toddlers & tiaras' kind
Zus en moeder van actrice Ashley Juddquote:
Ik ken haar alleen van zo'n comedy, echt vreselijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, wat heb ik een hekel aan dat mens, de spaarzame keren dat ik die geplastificeerde trollenkop op de buis zie.
quote:
quote:
quote:
En die vind ik dan wel weer enigquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zus en moeder van actrice Ashley Judd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten zo zeggen dat er helaas niet gestemd is. Iedereen eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |