Mjah, 3e deel is altijd het kortste volgens mij, en er komen vast nog wat verplichte nummertjes zoals Toto, dus verwacht er weinig meer van. Helaas.quote:
top 3??quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Deze gaat toch wel in de top 3 slechtste showtjes ooit
Ja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Wéér over van Gaal en Kuijt gaan zeiksnorren?
Echt tof dat jij het een aardige kerel vindt man..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Zeikerds. Ik vermaak me prima, ik vind die vd Meyde wel een aardige kerel. Geen media-man, maar doet z'n best leuke anekdotes te vertellen. Leuk showtje (niet top, ben ik het ook mee eens).
Nee idd, ze moeten het voortaan altijd over dit kutboek hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Zijn verhalen hebben potentie, maar hij vertelt het zo traag en niet boeiend gewoon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Zeikerds. Ik vermaak me prima, ik vind die vd Meyde wel een aardige kerel. Geen media-man, maar doet z'n best leuke anekdotes te vertellen. Leuk showtje (niet top, ben ik het ook mee eens).
Goed idee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd, ze moeten het voortaan altijd over dit kutboek hebben.
Het is nog geen minuut over de wedstrijd van Oranje gegaan, nu was dat een onwijze zaadpot, maar dat is gewoon slecht voor een voetbalshow. Nu waren er nog tig andere interlands en ligt er best een redelijk voetbalweekend voor de boeg met wat leuke potjes in binnen- en buitenland. Dus genoeg potentie lijkt me.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog geen minuut over de wedstrijd van Oranje gegaan, nu was dat een onwijze zaadpot, maar dat is gewoon slecht voor een voetbalshow. Nu waren er nog tig andere interlands en ligt er best een redelijk voetbalweekend voor de boeg met wat leuke potjes in binnen- en buitenland. Dus genoeg potentie lijkt me.
Dit is gewoon anderhalf uur schaamteloze promotie voor een boek wat VI uitgeeft, en dan ook zelf niet halverwege inzien dat het kwalitatief om te janken is, dat showtje.
Met de juiste verteller moet je toch heel ver kunnen komen? Zolang je een beetje de details weet en je een beetje fantasie hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe hebben ze een boek kunnen maken, vast veel fantasie die Thijs Slegers want die Andy kan geen spannend verhaal vertellen
Lijkt me best redelijk essentieel dat je een mediaman bent als je anderhalf uur lang met je kop op TV komt. M'n buurman is ook een aardige vent, maar heeft ook altijd te langdradige verhalen waar je aan het eind al niet meer weet waar het nou mee begon. Die volgende week maar uitnodigen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Sowieso is boeken kopen van nog actieve of net gestopte voetballers een beetjequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Compliment het volgende:
De boekpromoot aflevering gaat volledig de mist in.
of Thijs gewoon inwisselen voor Andy.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden Andy gewoon een half uur tot de reclame aan tafel moeten laten voor z'n boek promotie. Daarna gewoon back to business en Iwan laten aanschuiven ofzo.
Iwanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden Andy gewoon een half uur tot de reclame aan tafel moeten laten voor z'n boek promotie. Daarna gewoon back to business en Iwan laten aanschuiven ofzo.
Enige wat beter had kunnen zijn was een vrijdag na een week zonder voetbalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft idd geen fuck meer met voetbal te maken.
Ik begrijp het wel, eindelijk iemand aan tafel die zijn bek durft open te trekken, dus daar maak je gebruik van, maar de timing is een beetje slecht, zo vlak na Oranje-Duitsland.
Meer puntenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Alles beter dan dat, en over Oranje was toch genoeg te melden ondanks dat het een zaadpot was
-Kuyt in de spits die geen schot op doel heeft gehad
-Verdediging die het aardig deed
-Vermeer en van Ginkel debuteren
-Robben weer geblesseerd
Wie trekt zn bek open dan??? Andy niet hoor. Die lacht alleen maar als een dorpsidioot en vertelt zo monotoon als de klote wat anekdotes waar nog niemand om heeft kunnen lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft idd geen fuck meer met voetbal te maken.
Ik begrijp het wel, eindelijk iemand aan tafel die zijn bek durft open te trekken, dus daar maak je gebruik van, maar de timing is een beetje slecht, zo vlak na Oranje-Duitsland.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Meer punten
-Schaken of Babel?
-Moest elia als (schaduw)spits?
-Janmaat of Van Rhijn
geblesseertquote:
Kromme tenen hier jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef Adelante het volgende:
Echt stilte na het 'grapje' van Andy
Totaal niet, over arrogantie gesproken...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:52 schreef Type-R het volgende:
Heeft Gijp Andy al één keer aangekeken? Wat een autist
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Eindelijk een einde aan deze lijdensweg. FF fappen.
Onzin voor je leven!quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / [Darts] Grand Slam of Darts 2012 #3
alleen in de Jupiquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:02 schreef TLC het volgende:
MVV6 minuten voor tijd nog met 0-3 voor, winnen ze nog niet
![]()
Hoezo wil je die gast uberhaupt meer dan één keer? Gewoon aan de bar, even een kwartiertje aan wijden en meer niet. Hij werd ook belachelijk behandeld door Gijpie, dus dat hielp ook niet voor de chemie aan tafelquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb het eerste half uur gemist, maar ik vond de rest wel vermakelijk eigenlijk. Geen topshow, maar wel leuk om te horen, die verhalen van Andy. Denk ook dat het niet gemakkelijk is om voor de eerste keer bij VI aan tafel te zitten, je komt daar toch tussen drie gasten te zitten die een behoorlijke chemie met elkaar hebben. Misschien hadden ze hem beter net als Slegers aan de bar kunnen zetten en vervolgens een keer een uitzendinkje.
Hmm, dat laatste is me niet echt opgevallen eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoezo wil je die gast uberhaupt meer dan één keer? Gewoon aan de bar, even een kwartiertje aan wijden en meer niet. Hij werd ook belachelijk behandeld door Gijpie, dus dat hielp ook niet voor de chemie aan tafel
Was ook vooral eerst half uur, sloeg echt nergens op, Gijp zat over Andy te vertellen (dus niet eens tegen hem te praten) en keek hem geen enkele keer aan, en zat vooral over zichzelf te brallen uiteindelijk. Daarna nog een onnavolgbaar verhaal over Britt en Ymke, en toen kwam gelukkig de kantineheldquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste is me niet echt opgevallen eigenlijk.
Oké, zal ik zo wel zien dan. Ach ja, op zich was het idee om Van der Meijde uit te nodigen niet eens zo heel slecht imo.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was ook vooral eerst half uur, sloeg echt nergens op, Gijp zat over Andy te vertellen (dus niet eens tegen hem te praten) en keek hem geen enkele keer aan, en zat vooral over zichzelf te brallen uiteindelijk. Daarna nog een onnavolgbaar verhaal over Britt en Ymke, en toen kwam gelukkig de kantineheld
Dit.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Jakhals Erik altijd een fijne verschijning. Of raoul Heertje. Maar ze willen blijkbaar alleen maar 'voetbalmensen', dus dan krijg je van die saaie dufkutten als Kieft of dorpsidioten als Hansie...
En van die nietszeggende figuren als Andy. Laten we wel zijn, 2/3e van de voetballers moet ook gewoon voetballen en niet aan interviewtjes en showtjes doen, want sommigen zijn te dom om te kakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vond Jakhals Erik altijd een fijne verschijning. Of raoul Heertje. Maar ze willen blijkbaar alleen maar 'voetbalmensen', dus dan krijg je van die saaie dufkutten als Kieft of dorpsidioten als Hansie...
quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
ja Johan is echt zo hypocriet, Kluivert mag het niet maa aan Andy verdient hij, dus mag het wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gezeik over zijn vrienden was inderdaad echt compleet onnavolgbaartoen was het er één, toen een paar, toen was er eentje hard onderweg om vriend te worden ofzo (Wat dan een grapje moest zijn). Toen was Thijs ineens ook z'n mattie en Ibra ook (die hij al 6 jaar niet had gezien en verder nooit sprak).
En dat over dat lam door Liverpool crossen was ook zo hypocriet als de pest, sowieso omdat Johan het over Kluivert er weer aaaaaaaaaaltijd bij haalt, en nu vóór de break zaten ze er om te gieren, en na de break opende Genee meteen met 'ja ehh Andy, dat over dat dronken door Liverpool rijden kan natuurlijk niet hé, das echt heel zorgelijk'
omdat Zlatan ws de verkoopcijfers omhoog stuwt met zijn voorwoord en niet naar Nederland wilde komen ws.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja hij had twee vrienden, 1 zat aan de bar en de ander was Zlatan Ibrahimovic waar hij 6 jaar geleden nog een keer mee was wezen winkelen. Wat ik ook niet begrijp is waarom de boekpresentatie in Parijs was? Je zag al die mensen op straat naar die banner kijken van wat staat erop en wat is dat voor lelijke gozert. En als Hansie aan een macho verhaal begint kapt Derksen hem na twee zinnen af maar omdat hij de uitgever van Andy's boek is krijgt meneer Meyde anderhalf uur de tijd om zijn jeugdzonden uit de doeken te doen en de goorste dingen over tafel te roepen. Hypocriet.
Broekje wel uit gedaan neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ben om 21:15 gewoon in slaap gevallen op m'n bankie, nog nooit gebeurt tijdens het kijken van vi
Ja, hij was tafelgast. Dat dachten we allemaal, maar het viel tegen. Mede dankzij Genee trouwens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Was Mandy nou tafelgast dan of niet? Ik dacht dat het wel een spectaculaire uitzending ging wordenZat ik me voor niets te verheugen bij fucking 1 graad bij FC Emmen...
Dat viel me ook op ja. Die Van der Meijde is echt een totaal niet boeiend figuur die niets heeft gepresteerd in zijn carriere. Treurig dat Derksen een boek van hem promoot omdat hij zelf de uitgever is. De biografie van Zlatan is een aanrader, het boek van Van der Meijde is hooguit geschikt als pleepapierquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
Dat gezeik over zijn vrienden was inderdaad echt compleet onnavolgbaartoen was het er één, toen een paar, toen was er eentje hard onderweg om vriend te worden ofzo (Wat dan een grapje moest zijn). Toen was Thijs ineens ook z'n mattie en Ibra ook (die hij al 6 jaar niet had gezien en verder nooit sprak).
En dat over dat lam door Liverpool crossen was ook zo hypocriet als de pest, sowieso omdat Johan het over Kluivert er weer aaaaaaaaaaltijd bij haalt, en nu vóór de break zaten ze er om te gieren, en na de break opende Genee meteen met 'ja ehh Andy, dat over dat dronken door Liverpool rijden kan natuurlijk niet hé, das echt heel zorgelijk'
Heb je dat boek gelezen? Sowieso iemand hier die hem gelezen heeft? Ik ben serieus aan het overwegen om het boek aan te schaffen namelijk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Die Van der Meijde is echt een totaal niet boeiend figuur die niets heeft gepresteerd in zijn carriere. Treurig dat Derksen een boek van hem promoot omdat hij zelf de uitgever is. De biografie van Zlatan is een aanrader, het boek van Van der Meijde is hooguit geschilt als pleepapier
Dat boek van Zlatan is toch ook alleen maar zelfverheerlijking? Niet gelezen though, maar dat hoor ik mensen zeggen die het wel gelezen hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Die Van der Meijde is echt een totaal niet boeiend figuur die niets heeft gepresteerd in zijn carriere. Treurig dat Derksen een boek van hem promoot omdat hij zelf de uitgever is. De biografie van Zlatan is een aanrader, het boek van Van der Meijde is hooguit geschikt als pleepapier
waarom, neuken, drank, sterke verhalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb je dat boek gelezen? Sowieso iemand hier die hem gelezen heeft? Ik ben serieus aan het overwegen om het boek aan te schaffen namelijk.
Yep, moet je echt lezen. Topamusementquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Heb je dat boek gelezen? Sowieso iemand hier die hem gelezen heeft? Ik ben serieus aan het overwegen om het boek aan te schaffen namelijk.
Neuh, Zlatan zal wel arrogant zijn maar hij heeft persoonlijkheid en er zit veel humor in dat boek. Het is ook goed geschreven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:54 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat boek van Zlatan is toch ook alleen maar zelfverheerlijking? Niet gelezen though, maar dat hoor ik mensen zeggen die het wel gelezen hebben.
Maar waarom doe je dat boek wel aanraden aan Zuidgrens dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:59 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Neuh, Zlatan zal wel arrogant zijn maar hij heeft persoonlijkheid en er zit veel humor in dat boek. Het is ook goed geschreven.
Ik heb het idee dat het boek van Van der Meijde een beetje wil meeliften op het succes van de biografie van Zlatan. Het grote verschil is alleen dat Van der Meijde totaal niet boeiend is, geen humor heeft en helemaal niks heeft gepresteerd in zijn carriere. Vind hem maar een loser.. als je 12 miljoen verdient in je carrière en totaal de verantwoordelijkheid uit de weg gaat om daar je clubs iets voor terug te geven.. schandalig
Ik raad de biografie van Zlatan aan, dat is gewoon een tof boek. Het boek van Van der Meijde interesseert me niks. Het boek van Van der Gijp vond ik ook een tegenvaller trouwens, veel anekdotes waren al bekend van de uitzendingen van VI.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Maar waarom doe je dat boek wel aanraden aan Zuidgrens dan?
Ah excuus. Heb geen van beide boeken gelezen hoor, maar mij leek het boek van Mandy wel leuk. Dat komt dan waarschijnlijk door de PR-machine die aan tafel zit bij de VI.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik raad de biografie van Zlatan aan, dat is gewoon een tof boek. Het boek van Van der Meijde interesseert me niks. Het boek van Van der Gijp vond ik ook een tegenvaller trouwens, veel anekdotes waren al bekend van de uitzendingen van VI.
Misschien is het boek op zich wel vermakelijk, maar ik kan het niet los zien van de figuur Andy van der Meijde en dat vind ik gewoon een niet-boeiende slappe zak.. Zou me schamen als ik aan zo'n loser geld uitgeefquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:04 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ah excuus. Heb geen van beide boeken gelezen hoor, maar mij leek het boek van Mandy wel leuk. Dat komt dan waarschijnlijk door de PR-machine die aan tafel zit bij de VI.
Ik bedoelde het boek van Van der Meijde. Die van Ibrahimovic heb ik gelezen, prima boekje inderdaad.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:03 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik raad de biografie van Zlatan aan, dat is gewoon een tof boek. Het boek van Van der Meijde interesseert me niks. Het boek van Van der Gijp vond ik ook een tegenvaller trouwens, veel anekdotes waren al bekend van de uitzendingen van VI.
Ah, misverstandje.. dacht dat je mijn mening vroeg over het boek van Zlatan. Ach het boek van Van der Meijde is een poging om de biografie van Zlatan te imiteren, puur commerciële meuk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik bedoelde het boek van Van der Meijde. Die van Ibrahimovic heb ik gelezen, prima boekje inderdaad.
Die van Gijpie vond ik ook leuk en een must-have voor iedere VI-fan, wel een hoop anekdotes die ik al kende maar dan nog.
Mwah, ik vond dat boek van Zlatan niet veel. Eigenlijk ben ik het wel eens met wat Vd Gijp erover zei, en dat het vooral een stuk Zlatanverheerlijking is, en dan vaak ook nog eens over zaken die er niet toe zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ik bedoelde het boek van Van der Meijde. Die van Ibrahimovic heb ik gelezen, prima boekje inderdaad.
Die van Gijpie vond ik ook leuk en een must-have voor iedere VI-fan, wel een hoop anekdotes die ik al kende maar dan nog.
Een tonnetje winstquote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Deze zwartjoekel buigt voor niemand
Volgens mij heeft hij wel problemen, er moesten wat panden van hem worden geveild. Of hij daarnaast nog wat heeft weet ik niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Is Bogarde niet failliet inmiddels
Hahaha grappig inderdaad!quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand dat moment vanaf 06:28 in een gifje plaatsen? Dan maken Gijpie en vd Meyde 3 of 4 keer achter elkaar dezelfde bewegingen met hun hoofd. Ziet er enorm grappig uit.
Hoe stoer ben je als je voor hem staat?quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:29 schreef Stevenzenl het volgende:
Deze zwartjoekel buigt voor niemand
Bogarde was toch diegene die te pas en te onpas de racisme kaart trok? Dan kun je 'm wat mij betreft krijgen ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hoe stoer ben je als je voor hem staat?Zo treurig altijd dit soort opmerkingen, alleen maar omdat hij dat onderwerp aansnijdt. En zelfs als ze dat niet zouden doen.
Een vent die we vandaag de dag bij zowel PSV als het Nederlands elftal er goed bij zouden kunnen hebben op basis van mentaliteit en kwaliteit. En ook karakter trouwens. Echt een personality. En bleek achteraf toch echt gelijk te hebben.
Dat is flauwekul. Sowieso niet te pas en onpas. Alleen wanneer het terecht was. Dat mensen begonnen te janken over dat hij dat niet mocht is een tweede. Maar men is niet eens bereid om naar het argument te luisteren. Negers moeten hun mond houden en voetballen. Zodra ze een mening krijgen, maken 'we' theater. Zie ook Seedorf, die 4x een CL moest winnen om überhaupt serieus genomen te worden en o,.a. Derksen in persoon moest ontmoeten voordat de Snor doorhad dat het helemaal geen slechte kerel is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bogarde was toch diegene die te pas en te onpas de racisme kaart trok? Dan kun je 'm wat mij betreft krijgen ook.
Ga even lekker ergens anders overdrijven, moraalridder.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is flauwekul. Sowieso niet te pas en onpas. Alleen wanneer het terecht was. Dat mensen begonnen te janken over dat hij dat niet mocht is een tweede. Maar men is niet eens bereid om naar het argument te luisteren. Negers moeten hun mond houden en voetballen. Zodra ze een mening krijgen, maken 'we' theater. Zie ook Seedorf, die 4x een CL moest winnen om überhaupt serieus genomen te worden en o,.a. Derksen in persoon moest ontmoeten voordat de Snor doorhad dat het helemaal geen slechte kerel is.
Andere Tijden Sport had rondom het WK twee maal een hele marathonuitending over de perikelen rondom het NL-11tal. In een van die uitzendingen kwam ook dat kabel-conflict naar voren. De enige conclusie die ik kon trekken is dat hoe de persoon Bogarde in bepaalde zaken stond, gewoon erg begrijpelijk en zwaar terecht was.
Mijn mening over Bogarde heb ik dan ook volledig bijgesteld.
Maar zelfs al deed hij dat wel terecht, waarom een racistische term gebruiken? Je zegt "hij kan em krijgen" maar het is natuurlijk niet zo dat je het alleen over hem hebt met die term.
O, het is overdreven, natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:59 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders overdrijven, moraalridder.
Wat is je probleem nou eigenlijk? Wat zei Bogarde ook alweer? Ik ben 't ff vergeten...maar hij beweerd toch dat hij iets niet mocht doen omdat hij zwart was? (Commentaar geven bij NOS of was 't iets bij Ajax...?)quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat is flauwekul. Sowieso niet te pas en onpas. Alleen wanneer het terecht was. Dat mensen begonnen te janken over dat hij dat niet mocht is een tweede. Maar men is niet eens bereid om naar het argument te luisteren. Negers moeten hun mond houden en voetballen. Zodra ze een mening krijgen, maken 'we' theater. Zie ook Seedorf, die 4x een CL moest winnen om überhaupt serieus genomen te worden en o,.a. Derksen in persoon moest ontmoeten voordat de Snor doorhad dat het helemaal geen slechte kerel is.
Andere Tijden Sport had rondom het WK twee maal een hele marathonuitending over de perikelen rondom het NL-11tal. In een van die uitzendingen kwam ook dat kabel-conflict naar voren. De enige conclusie die ik kon trekken is dat hoe de persoon Bogarde in bepaalde zaken stond, gewoon erg begrijpelijk en zwaar terecht was.
Mijn mening over Bogarde heb ik dan ook volledig bijgesteld.
Maar zelfs al deed hij dat wel terecht, waarom een racistische term gebruiken? Je zegt "hij kan em krijgen" maar het is natuurlijk niet zo dat je het alleen over hem hebt met die term.
Het ding is dat Bogarde helemaal niet jankt. Hij heeft alleen aangegeven dat donkere spelers bij Ajax mindere contracten kregen. Dat klopt, en is niet alleen bij Ajax of überhaupt in het voetbal het geval. Mensen counterde het met het idee dat die donkere spelers ook de jongere spelers waren. Ten eerste was dat niet in alle gevallen waar. Ten tweede werd vergeten dat die donkere spelers met mindere contracten ook spelers waren die een bepalende rol hadden in zowel Ajax als het Nederlands elftal. Zo was bijv. Kluivert was op het moment dat hij wegging nog steeds een jeugdspeler. Dit terwijl hij topscorer van de eredivisie was en de vaste spits van Ajax en Oranje . Vervolgens werd het Kluivert kwalijk genomen dat hij zijn aflopende contract niet verlengde bij Ajax dat het een arrogant ventje was die niet wist wie hij dankbaar moest zijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou eigenlijk? Wat zei Bogarde ook alweer? Ik ben 't ff vergeten...maar hij beweerd toch dat hij iets niet mocht doen omdat hij zwart was? (Commentaar geven bij NOS of was 't iets bij Ajax...?)
Ik ben echt totaal niet racistisch, maar mensen moeten niet zo snel janken. De racisme-kaart trekken is 9 van de 10 keer niet terecht en getuigt misschien meer van racistische opvattingen bij diegene zelf.
Gast, ga is wat doen ofzo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ding is dat Bogarde helemaal niet jankt. Hij heeft alleen aangegeven dat donkere spelers bij Ajax mindere contracten kregen. Dat klopt, en is niet alleen bij Ajax of überhaupt in het voetbal het geval. Mensen counterde het met het idee dat die donkere spelers ook de jongere spelers waren. Ten eerste was dat niet in alle gevallen waar. Ten tweede werd vergeten dat die donkere spelers met mindere contracten ook spelers waren die een bepalende rol hadden in zowel Ajax als het Nederlands elftal. Zo was bijv. Kluivert was op het moment dat hij wegging nog steeds een jeugdspeler. Dit terwijl hij topscorer van de eredivisie was en de vaste spits van Ajax en Oranje . Vervolgens werd het Kluivert kwalijk genomen dat hij zijn aflopende contract niet verlengde bij Ajax dat het een arrogant ventje was die niet wist wie hij dankbaar moest zijn.
De Croky-affaire werd Bogarde ook kwalijk genomen dat hij niet zomaar akkoord ging met het gegeven dat anderen (Blind en De Boer) met zijn persoonsrechten (ben de juiste term hiervoor kwijt) gingen handelen zonder dat hij er iets over te zeggen zou hebben en doodleuk ja en amen moest knikken voor alles wat anderen over o.a. zijn persoonsrechten zouden verhandelen.
Dat zijn de enige 'affaires' waar je een racisme-kaart aan zou verbinden. Mensen maken er nu van dat hij het altijd daarover had en daar alles aan verbond, terwijl hij niets anders heeft gedaan dan erop gewezen dat het bestaat en in bepaalde lagen van de maatschappij altijd speelt.
Maar misschien dat je de ervaring moet hebben, deel uit te maken van een andere etniciteit om te snappen waar hij op doelt. Ik ben maar een halfje en kan door mijn etniciteit makkelijk 'incognito' spelen. Maar op het moment dat je dat niet doet zie je het al snel terug. Maar goed, dan gaan we te ver van het voetbal af.
Tsja, antwoord geven op een vraag en serieus op een onderwerp in gaan, vreselijk, nietwaar??quote:
Jezus man.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:19 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ding is dat Bogarde helemaal niet jankt. Hij heeft alleen aangegeven dat donkere spelers bij Ajax mindere contracten kregen. Dat klopt, en is niet alleen bij Ajax of überhaupt in het voetbal het geval. Mensen counterde het met het idee dat die donkere spelers ook de jongere spelers waren. Ten eerste was dat niet in alle gevallen waar. Ten tweede werd vergeten dat die donkere spelers met mindere contracten ook spelers waren die een bepalende rol hadden in zowel Ajax als het Nederlands elftal. Zo was bijv. Kluivert was op het moment dat hij wegging nog steeds een jeugdspeler. Dit terwijl hij topscorer van de eredivisie was en de vaste spits van Ajax en Oranje . Vervolgens werd het Kluivert kwalijk genomen dat hij zijn aflopende contract niet verlengde bij Ajax dat het een arrogant ventje was die niet wist wie hij dankbaar moest zijn.
De Croky-affaire werd Bogarde ook kwalijk genomen dat hij niet zomaar akkoord ging met het gegeven dat anderen (Blind en De Boer) met zijn persoonsrechten (ben de juiste term hiervoor kwijt) gingen handelen zonder dat hij er iets over te zeggen zou hebben en doodleuk ja en amen moest knikken voor alles wat anderen over o.a. zijn persoonsrechten zouden verhandelen.
Dat zijn de enige 'affaires' waar je een racisme-kaart aan zou verbinden. Tenminste vanuit Bogarde's eigen persoon. Ik geloof dat hij het ook wel eens heeft gehad over Seedorf en dat men anders tegen hem aan zou kijken wanneer hij blank was geweest. Dat lijkt me een gegeven. Mensen die dat ontkennen of oprecht niet geloven zijn gewoon naïef.
Mensen maken er nu van dat hij het altijd over racisme en zijn zwarte maatschappelijke identiteit had en daar alles aan verbond, terwijl hij niets anders heeft gedaan dan erop gewezen dat racisme bestaat en in bepaalde lagen van de maatschappij altijd speelt. Verder is het natuurlijk ook zo dat dat juist de reden is dat men hem uitnodigt. Tijdens het WK ook weer.
Maar misschien dat je de ervaring moet hebben, deel uit te maken van een andere etniciteit om te snappen waar hij op doelt. Ik ben maar een halfje en kan door mijn etniciteit makkelijk 'incognito' spelen. Maar op het moment dat ik dat niet doet zie je het al snel terug hoe anders de behandeling is. Maar goed, dan gaan we te ver van het voetbal af.
Ben het wel met je eens dat het wel degelijk nog verschil maakt, maar dat 'verschil' zit 'm vooral in culturele verschillen. De manier van leven in de brede zin. Bepaalde opvattingen over dingen die niet stroken met die van de doorsnee Nederlander op de hoek van de straat. In die zin is er wel een afstand, maar die werkt net zo goed de andere kant op. Het verschil is alleen dat in Nederland blanke mensen over 't algemeen de touwtjes in handen hebben, aangezien het gros van de mensen gewoon een blanke Nederlander is, opgegroeid volgens Nederlandse of West-Europese traditie. Deze 'machtspositie' zal bewust of niet ertoe leiden dat deze verschillen die we allemaal voelen in bepaalde situaties een soort onbewuste voorkeur oplevert die dan weer vertaald wordt in het wel of niet geven van banen, kansen etc. Is dat racisme? Ik weet het niet.quote:
Ik vind niet dat het zozeer met een verschil van cultuur te maken heeft. Onrecht is onrecht. Het is niet logisch om iemand die veel kan weinig te betalen. En het is ook niet logisch om imagerechten te verhandelen zonder dat deze van jouw zijn. Dat is waar Bogarde tegen geageerd heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
Ben het wel met je eens dat het wel degelijk nog verschil maakt, maar dat 'verschil' zit 'm vooral in culturele verschillen. De manier van leven in de brede zin. Bepaalde opvattingen over dingen die niet stroken met die van de doorsnee Nederlander op de hoek van de straat. In die zin is er wel een afstand, maar die werkt net zo goed de andere kant op. Het verschil is alleen dat in Nederland blanke mensen over 't algemeen de touwtjes in handen hebben, aangezien het gros van de mensen gewoon een blanke Nederlander is, opgegroeid volgens Nederlandse of West-Europese traditie. Deze 'machtspositie' zal bewust of niet ertoe leiden dat deze verschillen die we allemaal voelen in bepaalde situaties een soort onbewuste voorkeur oplevert die dan weer vertaald wordt in het wel of niet geven van banen, kansen etc. Is dat racisme? Ik weet het niet.
Zo nu en dan wat inhoud, is niets mis mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:35 schreef kapiteintje het volgende:
Wa een onderwerp ook voor dit topic.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
Kan iemand dat moment vanaf 06:28 in een gifje plaatsen? Dan maken Gijpie en vd Meyde 3 of 4 keer achter elkaar dezelfde bewegingen met hun hoofd. Ziet er enorm grappig uit.
Dat is sowieso minder in de vrijdag-wedstrijden, als er door de week niet gespeeld is. Over Ned-Dui valt weinig zinnigs te melden natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:36 schreef mrazura het volgende:
Saai aflevering. Hebben ze eigenlijk wel over voetbal gepraat?
Mwoah ik vind het compleet andersom. Heb zowel Ik, Zlatan als Geen Genade gelezen en moet zeggen dat ik Geen Genade beter vond. Ik, Zlatan is een enorm patserig boek. Elke goal die hij scoort was een wereldgoal, overal werkten ze hem tegen, etc etc. Geen Genade komt een stuk eerlijker over vind ik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat viel me ook op ja. Die Van der Meijde is echt een totaal niet boeiend figuur die niets heeft gepresteerd in zijn carriere. Treurig dat Derksen een boek van hem promoot omdat hij zelf de uitgever is. De biografie van Zlatan is een aanrader, het boek van Van der Meijde is hooguit geschikt als pleepapier
quote:Op zaterdag 17 november 2012 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Oliver, sterkte met het vinden van hoogtepunten!
Precies, en die randdebiel wil dan jeugdtrainer worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 07:30 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen dat die Andy niet echt het boetekleed aantrok, maar eerder trots leek op zijn acties. Lachend vertellen dat je met drank op door de stad reed, tja...
Het kan best dat Zlatan een patser is, sterker nog: hij is een patser. Maar wel eentje met persoonlijkheid en bij alle clubs waar hij heeft gespeeld, heeft hij het waargemaakt. In tegenstelling tot Van der Meijde. Ik heb het sterke gevoel dat Derksen Van der Meijde gebruikt om er commercieel beter van te worden.. Wie zal de volgende zijn met een biografie.. Fernando Ricksen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 07:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Mwoah ik vind het compleet andersom. Heb zowel Ik, Zlatan als Geen Genade gelezen en moet zeggen dat ik Geen Genade beter vond. Ik, Zlatan is een enorm patserig boek. Elke goal die hij scoort was een wereldgoal, overal werkten ze hem tegen, etc etc. Geen Genade komt een stuk eerlijker over vind ik.
Ik zie 'm ook niet nee.quote:
Er was anders nog genoeg om over te praten vond ik, ze hebben nu heel kort NL even besproken, Ibra besproken, maar de tig andere potjes is met geen woord over gepraat. En er ligt ook gewoon een redelijk voetbalweekend voor de deur, buiten de Toto om is daar ook niks over gezegd. Het was gewoon 5 kwartier schaamteloze promotie voor een boekkie wat Derksen uitgeeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef Nober het volgende:
Het is toch logisch met al die vriendschappelijke potjes dat zo'n uitzending net zogoed geschrapt kan worden!?
JAAAA DANKJE!quote:Op zaterdag 17 november 2012 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt reuze mee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Nee man dat verhaal over Britt en Ymke was geniaal.
Het was best lachen, alleen het duurde te lang, en dat geeft misschien normaal niet, maar er zat nu al geen vaart in door die dikke plofkop naast hem. Verder was de wisselwerking tussen die twee op z'n minst ook non-existent te noemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:23 schreef DrDentz het volgende:
Nee man dat verhaal over Britt en Ymke was geniaal.
Gijp weet altijd de meest prachtige verhalen te vertellen over personen totdat ze naast 'm zitten. Dan lijkt 't wel of hij onder de valium zit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was best lachen, alleen het duurde te lang, en dat geeft misschien normaal niet, maar er zat nu al geen vaart in door die dikke plofkop naast hem. Verder was de wisselwerking tussen die twee op z'n minst ook non-existent te noemen
Het zou mij niet verbazen als Gijp zichzelf herkende in Van der Meijde (in de zin van: hoe verneuk ik mijn carrière) en zich daarom aan hem ergerde. Je ergert je meestal aan anderen als zij dingen hebben die je zelf juist hebt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was best lachen, alleen het duurde te lang, en dat geeft misschien normaal niet, maar er zat nu al geen vaart in door die dikke plofkop naast hem. Verder was de wisselwerking tussen die twee op z'n minst ook non-existent te noemen
Wat is dit voor amateurpsychologie?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Gijp zichzelf herkende in Van der Meijde (in de zin van: hoe verneuk ik mijn carrière) en zich daarom aan hem ergerde. Je ergert je meestal aan anderen als zij dingen hebben die je zelf juist hebt.
En waarom raakt jou dit zo?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als Gijp zichzelf herkende in Van der Meijde (in de zin van: hoe verneuk ik mijn carrière) en zich daarom aan hem ergerde. Je ergert je meestal aan anderen als zij dingen hebben die je zelf juist hebt.
Klopt, het is amateurpsychologie. Maar het zou best eens kunnen kloppen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dit voor amateurpsychologie?
Wat raakt mij? Ik erger me alleen aan het feit dat Derksen doorgaans kritisch is, maar als het hem commercieel zo uitkomt een hele uitzending lang zo'n shitboek zit te promoten, en nog moet lachen ook om een halve zool die dronken achter het stuur zit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:16 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En waarom raakt jou dit zo?
Mij ook niet, ze leken ook heel erg op elkaar, alleen Gijp had geluk dat hij niet aan de drugs enzo verslaafd raakte.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik maak me verder niet druk hoor.. VI blijft een leuk programma, maar tevens een van de meest commerciële. Ben er zelf ook ingetrapt door het boek van Van der Gijp te kopen, maar als je dat leest dan besef je dat de enige reden om dat boek te maken was om snel veel geld aan te verdienen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Het was maar één showtje, rustig aan PleunIk snap best wat je bedoelt, Derksen is altijd lekker scherp van de tong.... behalve als er iets mee te verdienen valt, dan is ineens alles leuk en geweldig. Maar goed, het is net als met voetbal, er zit soms gewoon een zaadpotje tussen
Omdat die personen ook verhalen over hem hebben en hij daar echt niet altijd zo heldhaftig uit komt. Zeker als het mensen zijn die ook wel iets willen vertellen zoals Gullit. Kieft is iemand die het eea liever wat stiller houdt, zo heb ik het idee. Maar dat die ook makkelijk te verleiden is dat het vergooien van wat regels was me al duidelijk hoe simpel hij besloot met Romario los te gaan toen hij in Brazillie was voor het maken van een reportage, dronken op de training verscheen bij PSV (dacht dat hij naar huis gestuurd zou worden, maar hij moest met zijn gare kop gewoon meetrainenquote:Op zaterdag 17 november 2012 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gijp weet altijd de meest prachtige verhalen te vertellen over personen totdat ze naast 'm zitten. Dan lijkt 't wel of hij onder de valium zit.
Laatste 20 minuten waren wel aardig, maar laten we zeggen; zeker geen topshowtje... Andy was nogal een sulletje en ook al waren sommige anekdotes wel aardig wist hij het zo te vertellen dat het daar in de studio zelfs helemaal stil vielquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:41 schreef RensAjacied het volgende:
Moet hem nog terugzien, maar het heeft de hoge verwachtingen niet waar gemaakt?
Ze zijn niet echt vergelijkbaar. Van der Gijp heeft ook niet zo raar gedaan als Van der Meijde. Wel waren het beiden matige spelers, met het verschil dat Van der Gijp het soms wel in zich had om echt fantastisch goed te zijn, maar veel vaker niet veel was. Van der Meijde was constanter, maar is vooral aantrekkelijk geweest voor clubs doordat hij het in dat jaar met Ajax zo goed deed, tot aan de kwart finale waarmee hij zich in de kijker speelde van Inter. Het label van een speler uit de fameuze Ajax-jeugdopleiding helpt ook. Doordat dat hopeloos gekap en gedraai van hem er in principe wel leuk uitziet, bleef hij ook lang interessant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hoort er toch allemaal bij man die anekdotes? Tuurlijk overdrijft René soms een tikkeltje. Maar daar kan ik me niet zo aan storen, het is leuk en blijkbaar werkt het. Vergeet ook niet dat het heel vaak met zelfspot wordt verteld door Johan. Neem niet alles te serieus en dan leer je het ware VI gevoel kennenquote:Op zaterdag 17 november 2012 15:51 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt vergelijkbaar. Van der Gijp heeft ook niet zo raar gedaan als Van der Meijde. Wel waren het beiden matige spelers, met het verschil dat Van der Gijp het soms wel in zich had om echt fantastisch goed te zijn, maar veel vaker niet veel was. Van der Meijde was constanter, maar is vooral aantrekkelijk geweest voor clubs doordat hij het in dat jaar met Ajax zo goed deed, tot aan de kwart finale waarmee hij zich in de kijker speelde van Inter. Het label van een speler uit de fameuze Ajax-jeugdopleiding helpt ook. Doordat dat hopeloos gekap en gedraai van hem er in principe wel leuk uitziet, bleef hij ook lang interessant.
Maar Van der Gijp verviel nooit in drugs gebruik, en dat hij de suggestie wekt dat hij heel wat rondgeneukt heeft, valt ook wel mee. Geldt overigens ook voor Derksen hoor, dat niets anders was dan een anonieme linksback op eerste divisie niveau, maar nu doet alsof hij het leven van Bon Jovi heeft geleid.
Hoe denk je dat het komt dat jij deze gevoelens hebt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat raakt mij? Ik erger me alleen aan het feit dat Derksen doorgaans kritisch is, maar als het hem commercieel zo uitkomt een hele uitzending lang zo'n shitboek zit te promoten, en nog moet lachen ook om een halve zool die dronken achter het stuur zit.
De verhalen van Gijp zijn meestal wel leuk. Bij Van der Meijde vind ik het allemaal wat te extreem.. het meeste is gewoon niet leuk meer, eerder gestoord gedrag. Dat bleek wel toen hij zat te lachen om het feit dat hij dronken achter het stuur zat.quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, hoe heette ze ook alweer? Ann from Liverpool?![]()
Ach ja, het maakt t ook wel weer leuk hoor, het is gewoon oude jongens, krentenbrood. En je moet het zeker met een korreltje zout nemen. Daarom loopt het ook zo lekker in het gebruikelijke clubje (Kieft, Bossie, Hansie Hansie, en soms Schelveccio). Die ondersteunen die verhalen en dikken het her en der nog een beetje aan. Je zag gisteren gewoon dat Gijpie zich niet lekker voelde bij iemand die grotere verhalen had dan hij. Normaal is het bij Gullit, Boss, Schelveccio, Hansie, Kieft minstens 5x een tik op de rug en 'Mooi toch, ouwe pik, weet je nog <insert macho verhaal>', en nu heeft hij Andy geen enkele keer aangekeken.
Wie zit er hier nou voor amateurpsycholoog te spelen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 15:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Hoe denk je dat het komt dat jij deze gevoelens hebt?
Heb je vaker gevoelens voor oudere mannen gehad?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie zit er hier nou voor amateurpsycholoog te spelen?![]()
Ik heb geen idee waarom ik deze gevoelens heb ouwe reus
Hypocriet mag inderdaad best. Maar het spelen van het geweten van het voetbal heb ik wat meer problemen meer. En dat hij 90% van de keren gelijk heeft, is natuurlijk onzin, tenzij je de gebruikelijke open deuren meeneemt. Die feiten en kennis vallen reuze mee hoor. Zeker aangezien hij er een handje van heeft om daar een loopje mee te nemen als het hem goed uit komt, of mensen waar hij minder mee heeft, slecht.quote:
Ja dat kwam toen na de break, Genee een beetje belerend. Wat er overigens ook echt heel erg dik op lag dat de regie even had gezegd 'ehh jongens, hier moet wel echt even wat over gezegd worden, we kunnen niet drunken drivers hier gaan zitten ophemelen op vrijdagavond primetime'quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:24 schreef Thezeurminator het volgende:
Vol verbazing naar Andy van der Meijde gekeken net op rtlgemist. Dat hij een boek maakt oke. Maar enig tegenwicht had ik wel verwacht. Van der Meijde die dood leuk verteld dat hij zonder rijbewijs en alcohol op reed zonder ook maar enige vorm van berouw te tonen. René die gewoon vrolijk mee lacht als Andy verteld over het verhaal dat hij naast politie reed met zijn dronken kop. Ze hadden die man veel harder moeten aanvallen.
Ja precies Genee moest dat zeggen van de regie dat was duidelijk. Maar ze hadden hem gelijk moeten afkappen. Johan die over een man als Robert Maaskant heel duidelijk een mening heeft als hij een keer een biertje in de stad drinkt en als onze Andy wekelijks dronken door de stad rijd kijkt Johan de andere kant op. Puur omdat hij bang is voor de oplage van het boek waar ze allemaal aan meeverdienen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat kwam toen na de break, Genee een beetje belerend. Wat er overigens ook echt heel erg dik op lag dat de regie even had gezegd 'ehh jongens, hier moet wel echt even wat over gezegd worden, we kunnen niet drunken drivers hier gaan zitten ophemelen op vrijdagavond primetime'
Genocide, antisemitisme. Moet wel toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:28 schreef DrDentz het volgende:
Zou die Andy ook gedaan hebben aan massaverkrachtingen?
Idd jaquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat kwam toen na de break, Genee een beetje belerend. Wat er overigens ook echt heel erg dik op lag dat de regie even had gezegd 'ehh jongens, hier moet wel echt even wat over gezegd worden, we kunnen niet drunken drivers hier gaan zitten ophemelen op vrijdagavond primetime'
Nee die heeft Derksen te veel tegengesproken. Dus volgens Derksen is het een "domme fan die er alleen zit voor fc Twente" Nou moet je dat soort mensen niet iedere week uitnodigenen maar voor de afwisseling weel leuk. Nu is het iets te veel hetzelfde clubje steeds.quote:Op vrijdag 16 november 2012 22:22 schreef Yi-Long het volgende:
Probleem van andy is dat hij eigenlijk te stom is om een fatsoenlijk verhaal te vertellen. Hij heeft misschien veel mee gemaakt maar dat maakt je nog niet een leuke gast. Zijn overdreven aanhankelijke gedrag met Zlatan zorgde wel een beetje voor een mix tussen plaatsvervangende schaamte en mededogen bij mij. Andy is gewoon een dieptriest en enigszins aandoenlijk mannetje.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:44 schreef Stevenzenl het volgende:
Was Mandy nou tafelgast dan of niet? Ik dacht dat het wel een spectaculaire uitzending ging wordenZat ik me voor niets te verheugen bij fucking 1 graad bij FC Emmen...
Overdrijf niet zoquote:Op zaterdag 17 november 2012 17:49 schreef KilgoreTrout het volgende:
[..]
Probleem van andy is dat hij eigenlijk te stom is om een fatsoenlijk verhaal te vertellen. Hij heeft misschien veel mee gemaakt maar dat maakt je nog niet een leuke gast. Zijn overdreven aanhankelijke gedrag met Zlatan zorgde wel een beetje voor een mix tussen plaatsvervangende schaamte en mededogen bij mij. Andy is gewoon een dieptriest en enigszins aandoenlijk mannetje.
Mee eens. Barbara Barend, Frenk vd Linden, Frits Wester, Frits Barend, Dennis vd Geest, Mathijs van Nieuwkerk, Jaap de Groot, Henk Krol, Aad300, noem maar op.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef hafcfan het volgende:
2x in de week VI is ook te veel imo. Ze moeten weer terug naar het oude en weer eens afwisselende gasten gaan uitnodigen.
Ach donderstraal toch een end op man!quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:48 schreef hafcfan het volgende:
Johan is meest hypocriete lul die er is. Ik vind VI daarom totaal niet leuk meer, omdat ik hem nooit serieus kan nemen, want hij kraamt aleen maar onzin uit. Noemt anderen hypocriet terwijl hij zelf de grootste hypocriet is. Kraakt alle andere sporten af, terwijl voetbal de simpelste is sport qua trainingsuren en noem maar op. Kraakt ook iedereen af en vaak ontrecht en het ergste is dat 90% die man nog serieus neemt, waardoor hij mensen heel erg kan beschadigen. En nog leuker is dat hij vind dat een Louis bijvoorbeeld niks mag zeggen, omdat hij zelf niet goed kon voetballen en de topspelers wel, maar Johan kon er zelf al helemaal niks van, maar daar hoor ik hem nooit over.
2x in de week kan best, maar geen VI vandaag of Europa League VI. En wat meer diversiteit aan gasten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 18:49 schreef hafcfan het volgende:
2x in de week VI is ook te veel imo. Ze moeten weer terug naar het oude en weer eens afwisselende gasten gaan uitnodigen.
Ja strietwijsquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:08 schreef Bonkers. het volgende:
Afgelopen weken een hele hoop topshowtjes gehad, en nu eentje wat minder met een nieuwe gast. Kan toch?
Bludbrudders.
Van Haarsma Bruma moet terug!!!quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:57 schreef Salt_Seafood het volgende:
Echt dom dat Johan alleen maar gasten uit de voetbal wereld wilt, zo nu en dan een gast als jakhals is leuk man.
Wat was de mening van JD over Seedorf dan? Uit de laatste vijf jaar of zo hoorde ik hem altijd zeggen dat Seedorf een topspeler is, maar met de constatering dat het er voor Oranje nooit uit is gekomen. Maar misschien was het daarvoor anders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alleen gasten die een boek kunnen promoten haha.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef Jivis het volgende:
Not gonna happen, Johan wil alleen gasten uit 'het wereldje'.
Verder denken ze bij VI nog steeds dat een schreeuwende Hansiehansie een doorslaand succes is.
Thanksquote:
Tijdens een EK uitzending is die er een keer geweest, helaas kwamen zijn komische talenten niet echt tot uitdrukking.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:47 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, die was er nooit gast
Om dan vervolgens driekwart van de uitzending niet over voetbal te praten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:29 schreef Jivis het volgende:
Not gonna happen, Johan wil alleen gasten uit 'het wereldje'.
Die schaarde ik even onder de categorie "vers bloed". I.i.g. even iets anders dan Kraaij/Kieft/Boskamp.quote:Op zondag 18 november 2012 02:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil geen vers bloed, ik wil Schelvecchio.
Haarsma Bruma was nooit gast bij VIquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tijdens een EK uitzending is die er een keer geweest, helaas kwamen zijn komische talenten niet echt tot uitdrukking.
VI Oranjequote:Op zondag 18 november 2012 06:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Haarsma Bruma was nooit gast bij VI
quote:Op zaterdag 17 november 2012 06:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof het een vreselijk arrogante dweil was die altijd over alles de dienst wilde uitmaken, niet op rechtsbuiten wilde spelen en zelfs zijn eigen positie in het geheel wilde bepalen. Gewoon de reguliere verhalen die een groot deel van het volk ook over hem had, en nog steeds heeft.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:24 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Wat was de mening van JD over Seedorf dan? Uit de laatste vijf jaar of zo hoorde ik hem altijd zeggen dat Seedorf een topspeler is, maar met de constatering dat het er voor Oranje nooit uit is gekomen. Maar misschien was het daarvoor anders.
Moeten ze echt niet doen. Tenzij het echte voetbalfans zijn die daadwerkelijk een interesse hebben die verder gaat dan alleen een wedstrijd kijken en in staat zijn iets bij te dragen. Raoul Heertje is een voorbeeld van iemand die ik dan niet hoef te zien. Erik Dijkstra was alleen maar Twente supporter en Rob Stenders liet zich totaal niet profileren. Wouter Bos is wel weer prima, maar heeft waarschijnlijk betere dingen te doen. Als ik het zo bekijk zijn die niet-voetbalgasten eigenlijk meestal wel tegenvallend.quote:Verder vond ik René's verhaal over Britt en Ymke wel leuk. Een aantal niet-voetbalgasten die wel veel over voetbal te melden hebben zou wel aardig zijn. Weer Raoul Heertje of zo. Jakhals Erik vind ik niet zo leuk als de meeste mensen, maar hij zegt tenminste wat. Alleen moet er wel een beetje controle op zitten, niet meer dat elke idioot die iets bij RTL gedaan heeft er mag zitten om twee uur lang z'n mond dicht te houden.
Ik in ieder geval niet. Schelvis vind ik een journalist met verstand van zaken, die het beter bij de schrijvende journalistiek had kunnen houden. Als presentator, commentator en studiogast bij VI vind ik hem niet veel soeps. Het is typerend voor Schelvis dat hij er niet voor uit durft te komen welke Rotterdamse club zijn voorkeur heeft, wat is dat voor slap gedoe.quote:Op zondag 18 november 2012 04:23 schreef Ties02 het volgende:
Vele jaren later zullen mensen zeggen, die Schelvis hebben we nooit geapprecieerd, wat was het een geniale man
100% mee eensquote:Op zondag 18 november 2012 13:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio schaar ik gewoon onder het rijtje Boskamp en Hansie Hansie. Kieft vind ik prima voor één (misschien twee) keer in de maand op vrijdagavond, maar van mij hoeft ie niet zo vaak te komen. Ik zou ook gewoon graag weer een keer een Heertje of een Erik Dijkstra zien. Zelfs die Frank Evenblij zou van mij wel weer een keer aan mogen schuiven.
Maar mensen zoals Kluun, Jochem van Gelder, die zanger uit het Oosten van het land, Jan Smit, Joop Munsterman en Hans Nijland mogen wel wegblijven, dat was drie keer niks.
Al was de grootste flop ooit toch echt Tijl..
of Ernst Daniel Smidquote:Op zondag 18 november 2012 13:44 schreef Jivis het volgende:
Bizar dat zelfs Frenk van der Linden er een keer heeft gezeten. En Ali B.
Ditquote:Op zondag 18 november 2012 13:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Schelveccio schaar ik gewoon onder het rijtje Boskamp en Hansie Hansie. Kieft vind ik prima voor één (misschien twee) keer in de maand op vrijdagavond, maar van mij hoeft ie niet zo vaak te komen. Ik zou ook gewoon graag weer een keer een Heertje of een Erik Dijkstra zien. Zelfs die Frank Evenblij zou van mij wel weer een keer aan mogen schuiven.
Maar mensen zoals Kluun, Jochem van Gelder, die zanger uit het Oosten van het land, Jan Smit, Joop Munsterman en Hans Nijland mogen wel wegblijven, dat was drie keer niks.
Een Munsterman/Nijland/Smit vidn ik wel aardig als ze het doen zoals de laatste uitzending met Munsterman. Allen voor eerste reclame blok daarna wisselen. Of gewoon 2 gasten doen ipv 1.quote:Op zondag 18 november 2012 13:10 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:Ik was zelf ook niet blij met de uitzending. Het levensverhaal van de ex-international blijft boeiend, maar hij kan er niet goed over praten. Hij gooide in het boek alle ellende eruit, stelde zich kwetsbaar op. Er hebben zich intussen drie filmmaatschappijen gemeld voor de filmrechten. Verbaal is hij niet in staat zijn verhaal geloofwaardig te vertellen. Dat hebben we verkeerd ingeschat.
Met vriendelijke groeten,
Johan Derksen.
Tja, dat heeft Derksen wel vaker door. Net als die uitzending toen bij dat diner van Sparta..quote:Op zondag 18 november 2012 16:19 schreef Loveless85 het volgende:
Je hebt serieus Derksen gemaild?
Nou ja goed, in ieder geval een goed teken dat ze daar ook wel zagen dat dit een hopeloze uitzending was qua snelheid en gevatheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |