Mjah, 3e deel is altijd het kortste volgens mij, en er komen vast nog wat verplichte nummertjes zoals Toto, dus verwacht er weinig meer van. Helaas.quote:
top 3??quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:36 schreef Loveless85 het volgende:
Deze gaat toch wel in de top 3 slechtste showtjes ooit
Ja...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Wéér over van Gaal en Kuijt gaan zeiksnorren?
Echt tof dat jij het een aardige kerel vindt man..quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Zeikerds. Ik vermaak me prima, ik vind die vd Meyde wel een aardige kerel. Geen media-man, maar doet z'n best leuke anekdotes te vertellen. Leuk showtje (niet top, ben ik het ook mee eens).
Nee idd, ze moeten het voortaan altijd over dit kutboek hebben.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Zijn verhalen hebben potentie, maar hij vertelt het zo traag en niet boeiend gewoon.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Zeikerds. Ik vermaak me prima, ik vind die vd Meyde wel een aardige kerel. Geen media-man, maar doet z'n best leuke anekdotes te vertellen. Leuk showtje (niet top, ben ik het ook mee eens).
Goed idee.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee idd, ze moeten het voortaan altijd over dit kutboek hebben.
Het is nog geen minuut over de wedstrijd van Oranje gegaan, nu was dat een onwijze zaadpot, maar dat is gewoon slecht voor een voetbalshow. Nu waren er nog tig andere interlands en ligt er best een redelijk voetbalweekend voor de boeg met wat leuke potjes in binnen- en buitenland. Dus genoeg potentie lijkt me.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat is het alternatief?
Wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is nog geen minuut over de wedstrijd van Oranje gegaan, nu was dat een onwijze zaadpot, maar dat is gewoon slecht voor een voetbalshow. Nu waren er nog tig andere interlands en ligt er best een redelijk voetbalweekend voor de boeg met wat leuke potjes in binnen- en buitenland. Dus genoeg potentie lijkt me.
Dit is gewoon anderhalf uur schaamteloze promotie voor een boek wat VI uitgeeft, en dan ook zelf niet halverwege inzien dat het kwalitatief om te janken is, dat showtje.
Met de juiste verteller moet je toch heel ver kunnen komen? Zolang je een beetje de details weet en je een beetje fantasie hebt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:33 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe hebben ze een boek kunnen maken, vast veel fantasie die Thijs Slegers want die Andy kan geen spannend verhaal vertellen
Lijkt me best redelijk essentieel dat je een mediaman bent als je anderhalf uur lang met je kop op TV komt. M'n buurman is ook een aardige vent, maar heeft ook altijd te langdradige verhalen waar je aan het eind al niet meer weet waar het nou mee begon. Die volgende week maar uitnodigen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:38 schreef Stofje het volgende:
Sowieso is boeken kopen van nog actieve of net gestopte voetballers een beetjequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:39 schreef Compliment het volgende:
De boekpromoot aflevering gaat volledig de mist in.
of Thijs gewoon inwisselen voor Andy.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden Andy gewoon een half uur tot de reclame aan tafel moeten laten voor z'n boek promotie. Daarna gewoon back to business en Iwan laten aanschuiven ofzo.
Iwanquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:41 schreef Type-R het volgende:
Ze hadden Andy gewoon een half uur tot de reclame aan tafel moeten laten voor z'n boek promotie. Daarna gewoon back to business en Iwan laten aanschuiven ofzo.
Enige wat beter had kunnen zijn was een vrijdag na een week zonder voetbalquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft idd geen fuck meer met voetbal te maken.
Ik begrijp het wel, eindelijk iemand aan tafel die zijn bek durft open te trekken, dus daar maak je gebruik van, maar de timing is een beetje slecht, zo vlak na Oranje-Duitsland.
Meer puntenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
Alles beter dan dat, en over Oranje was toch genoeg te melden ondanks dat het een zaadpot was
-Kuyt in de spits die geen schot op doel heeft gehad
-Verdediging die het aardig deed
-Vermeer en van Ginkel debuteren
-Robben weer geblesseerd
Wie trekt zn bek open dan??? Andy niet hoor. Die lacht alleen maar als een dorpsidioot en vertelt zo monotoon als de klote wat anekdotes waar nog niemand om heeft kunnen lachen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:42 schreef Yi-Long het volgende:
Heeft idd geen fuck meer met voetbal te maken.
Ik begrijp het wel, eindelijk iemand aan tafel die zijn bek durft open te trekken, dus daar maak je gebruik van, maar de timing is een beetje slecht, zo vlak na Oranje-Duitsland.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Meer punten
-Schaken of Babel?
-Moest elia als (schaduw)spits?
-Janmaat of Van Rhijn
geblesseertquote:
Kromme tenen hier jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:51 schreef Adelante het volgende:
Echt stilte na het 'grapje' van Andy
Totaal niet, over arrogantie gesproken...quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:52 schreef Type-R het volgende:
Heeft Gijp Andy al één keer aangekeken? Wat een autist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |