Ja, alsof hij geen idee had waar hij precies was.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en dan niet zo'n lekker luie timing, maar gewoon een jezusvent-timing
Hoi
Zijn er ook mensen geweest die zowel Floortje als Raffakwella vreselijk vonden?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, maar toen stond ze tegenover Raffaëla en viel het niet zo op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik vind het zo'n Amerikaanse troela van wat ik destijds voorbij zag komen in reclame (keek geen Idols verder). En nu is ze woedendquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In mijn herinnering was ze altijd zo lievig. Zelfs toen die walgelijke muts won....
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT VET
![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Ja, die waren toen voorquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn er ook mensen geweest die zowel Floortje als Raffakwella vreselijk vonden?
Ze acteert met d'r centebakkes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Keira Knightley. Die mag ook op 'r snufferd geslagen worden in de hoop dat het er beter van wordt.
Die heeft zo'n ongelukkig mismaakt mondje, slaan maakt het nog ergerquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Keira Knightley. Die mag ook op 'r snufferd geslagen worden in de hoop dat het er beter van wordt.
sinds dat ze mensen verliezen die google gebruiken omdat ze gegevens door spelen aan allerlei overhedenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer hebben wij ook Google-reclames op tv?
Hehequote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n Amerikaanse troela van wat ik destijds voorbij zag komen in reclame (keek geen Idols verder). En nu is ze woedend
Ellen was leukquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die waren toen voorEllen
![]()
!!!
Och ja die jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die waren toen voorEllen
![]()
!!!
In de stukjes van Real Life viel me ook op hoe teleurgesteld ze nu jaren later nóg steeds is, ik snap dat je toen baalde, maar nu? En zo zingt ze dus ook. Jammer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hehe
Komt misschien ook door het lijntje om haar ogen bedenk ik me nu... niet iedereen kan dat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |