De watquote:Op zaterdag 17 november 2012 01:22 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik had iets beloofd op voorwaarde van correctie (dit tegen de mods gezegd!)
De schmouzen
Ik heb het even opgezocht, maar je bedoelt waarschijnlijk smous oftewel jood.quote:
Wat bedoel je?quote:
Inderdaad, de betrokken plaatsten die bom niet om vrijheid te bevorderen, maar om angst en terreur te zaaien.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
To-taal irrelevant met betrekking tot de term "vrijheidsstrijders" waar terroristen bedoeld wordt.
Nee. Palestijnen zijn Palestijnen. Dat ze allemaal moslim zijn is trouwens niet eens waar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:58 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, maar je bedoelt waarschijnlijk smous oftewel jood.
Vind je 't dan goed dat ik het voortaan over moslims ga hebben in plaats van Palestijnen? Of muzelmannen, of geitenneukers?
Dat alle Israëliers joden zijn ook niet. Maar je wil duidelijk religie erbij halen, of afkomst, dus dan is het toch niet erg als ik 't voortaan over geitenneukers of Arabieren ga hebben? Toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee. Palestijnen zijn Palestijnen. Dat ze allemaal moslim zijn is trouwens niet eens waar.
Het gaat me niet om religie. Het ging me om de denigrerende term pallies. Die is beledigend bedoeld, en dan krijg je lik op stuk van mij.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:07 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat alle Israëliers joden zijn ook niet. Maar je wil duidelijk religie erbij halen, of afkomst, dus dan is het toch niet erg als ik 't voortaan over geitenneukers of Arabieren ga hebben? Toch?
Voor veel geld, vast wel met subsidie van diverse landen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb het allemaal niet zo gevolgd... waarom valt het Israëlische leger Gaza etc. nu weer in? Was er niet zo lang geleden een niet mooi nieuw raketschild geïnstalleerd?
Ah, ok. Dacht dat dit die legerjeep was waar het hele ge-emmer mee begon van de week.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:36 schreef C_S het volgende:
[..]
dit is de jeep van de 2 fotografe van reuters en AP .
alebij zijn ze er ongeschonden uit gekomen op kleinen wondjes na .. veel geluk voor sabastian en baz
[ afbeelding ]
Ik denk dat je deze video bedoelt? Al was dat geen jeep.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:37 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ah, ok. Dacht dat dit die legerjeep was waar het hele ge-emmer mee begon van de week.
Nee, de legerjeep waar een rpg op werd afgeschoten vanuit de strip.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:47 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik denk dat je deze video bedoelt? Al was dat geen jeep.
Ja dat is inderdaad een probleem, beide partijen zijn onbetrouwbaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:38 schreef Kees22 het volgende:
Het probleem is dan wel: voor zover de Palestijnen toegeven en er het beste van proberen te maken, wordt dat door Israel vernield en/of tegengehouden.
Je hebt op zich wel een punt, maar de ervaring leert dat de zionisten en de staat Israel volkomen onbetrouwbaar zijn.
En wat dan?
Bronquote:De vlam lijkt in de pan te slaan in de Gazastrook. De afgelopen nacht zijn er bombardementen geweest op diverse doelen in de Gazastrook, waaronder het hoofdkantoor van de Hamas-regering.
Verder zijn diverse gebouwen van de plaatselijke veiligheidsdoelen en een aantal transformatorgebouwen getroffen, met als gevolg dat honderdduizenden mensen op de Gazastrook zonder stroom zitten.
"Van Gaza-stad tot Tel Aviv: Raketten vliegen, Mensen sterven en angst en woede wederszijds laaien op", [rest te lezen in bron]
quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:18 schreef paddy het volgende:
De term smous kan verwijzen naar; Een Jood, iemand van de Joodse etniciteit of een aanhanger van de Joodse religie. Deze term wordt vooral als scheldwoord gebruikt. (Wiki)
Wat dat betreft ook het woord pallies. en laten we elkaar geen mietje noemen. Beide woorden worden ook in deze context gelezen door mij naar aanleiding van jullie posten hier.
Gewoon mee kappen dus, want uitlokken naar je medeusers (dondergoed wetende dat hier ook andere etniciteiten dan de witte autochtoon rondlopen) doe je maar lekker thuis en niet in topics.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Het argument dat Palestijnen achter hun kinderen schuilen, is geklets. Kwalijk geklets, omdat het meteen een sterk gevoel oproept, dat dus nergens op slaat. Iets wat nog versterkt wordt door de israelische opmerking, dat joden wel van hun kinderen houden. Gewoon reclametechnieken.
Oorlogen worden niet meer uitgevochten in veldslagen, al tijden niet meer. En de essentie van een guerrilla is, dat die gevoerd en gevoed wordt vanuit de bevolking. Net zo goed als een technische oorlog gevoerd wordt met drones door een zogenaamde soldaat die 's avonds gewoon naar huis gaat en geen enkel risico loopt.
Maar het argument dat Palestijnen zich achter hun kinderen verschuilen is des te kwalijker, omdat er gedocumenteerde gevallen zijn dat Israelische soldaten Palestijnse kinderen als schild gebruikten.
quote:Op zaterdag 17 november 2012 01:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is dat er voor 1945 nog geen raketten waren, maar ik mag je er aan herinneren dat de staat Israel uitgekerfd is uit Palestijns gebied met behulp van terrorisme.
[ afbeelding ]
En dan kun je je afvragen wie voor de explosie bij de Britsche ambassade in Rome verantwoordelijk was.
Ik denk dat hij de Hamas bedoelde(weet het wel zeker) , en niet elke Palestijn.quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Het argument dat Palestijnen achter hun kinderen schuilen, is geklets. Kwalijk geklets, omdat het meteen een sterk gevoel oproept, dat dus nergens op slaat. Iets wat nog versterkt wordt door de israelische opmerking, dat joden wel van hun kinderen houden. Gewoon reclametechnieken.
Oorlogen worden niet meer uitgevochten in veldslagen, al tijden niet meer. En de essentie van een guerrilla is, dat die gevoerd en gevoed wordt vanuit de bevolking. Net zo goed als een technische oorlog gevoerd wordt met drones door een zogenaamde soldaat die 's avonds gewoon naar huis gaat en geen enkel risico loopt.
Maar het argument dat Palestijnen zich achter hun kinderen verschuilen is des te kwalijker, omdat er gedocumenteerde gevallen zijn dat Israelische soldaten Palestijnse kinderen als schild gebruikten.
Heb je daar bronnen van? Vorige keer riep je ook iets en had je geen bron van dus nu wel nieuwsgierig.quote:omdat er gedocumenteerde gevallen zijn dat Israelische soldaten Palestijnse kinderen als schild gebruikten.
Ik heb wel videos gezien waarbij Palestijnse kinderen werden gecommandeerd voor de voeten van Israëlische soldaten te gaan zittenquote:Op zaterdag 17 november 2012 09:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de Hamas bedoelde , en niet elke Palestijn.
[..]
Heb je daar bronnen van? Vorige keer riep je ook iets en had je geen bron van dus nu wel nieuwsgierig.
Heb wel bronnen gezien hoe kinderen zo van straat werden geplukt, maar nog nooit dat kinderen als schild werden gebruikt voor het leger.
Epic fail dit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 00:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
We moeten natuurlijk wel realistisch blijven. Feit is gewoon dat Israel de bovenliggende partij is en dus de touwtjes in handen heeft.
Israel kan ook gewoon heel Gaza stad vernietigen en dan hebben de Palestijnen helemaal niks meer. Gewoon niet zeuren en aanpassen.
Ja, ik kan ook wel wat roepen. Het is niet voor het eerst dat hier wel eens wat geroepen wordt terwijl er bewust geen bron wordt gegeven (zowel als voor of tegenstander van Hamas/Israëlische regering). Of een gewone mening van een blog als waarheid neergezet gaat worden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 09:48 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik heb wel videos gezien waarbij Palestijnse kinderen werden gecommandeerd voor de voeten van Israëlische soldaten te gaan zitten, Terwijl Hamas verder op stond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |