Klaag dan ook niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alsof ik dit hele topic door ga lezen.
Je zit in Israel terwijl de raketten om je heen inslaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is ook moeilijk vanuit je zolderkamer.
Nee, dat is een fabel toch?quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je zit in Israel terwijl de raketten om je heen inslaan?
Ik bedoel dat de beelden voor zich spreken, dat jij je niet kan indenken dat de Israeli's 't zat zijn constant te worden gebombardeerd door die zelfgemaakte raketten is lichtelijk vreemd te noemen.quote:
Pleonasme dit.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]![]()
Dalijk snappen de Pallie-sympathisanten het niet meer
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 12:47:354 rockets from Gaza hit Ashdod, Israel; 3 out of 4 actually hit targets: house, car & the 3d landed near a kindergarten http://t.co/BVV1LIkI reageer retweet
Dat ze het niet meer snappen lijkt me een overbodige boodschap anders.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:58 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens mij snap jij niet wat een pleonasme is.
Dat is geen pleonasme.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ze het niet meer snappen lijkt me een overbodige boodschap anders.
Ik denk dat jij wat dingen door elkaar haalt. Ik kan me best voorstellen dat Israel reageert op raketaanvallen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de beelden voor zich spreken, dat jij je niet kan indenken dat de Israeli's 't zat zijn constant te worden gebombardeerd door die zelfgemaakte raketten is lichtelijk vreemd te noemen.
De filmpjes van iemand die zich opblaast tussen kinderen laat je even buiten beschouwing?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wat dingen door elkaar haalt. Ik kan me best voorstellen dat Israel reageert op raketaanvallen.
Maar van filmpjes waarin onschuldige bejaarden en kinderen worden mishandelt door soldaten in hun nieuwste uniforms en wapenuitrusting walg ik. Dat valt niet goed te praten, ook al wordt je dan nog zo gek van Palestijnen. Die alsnog geen schijn van kans maken en zo goed als bijna al hun raketjes mis schieten.
Dat ze geen kans maken geeft niks, beter zelfs.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat jij wat dingen door elkaar haalt. Ik kan me best voorstellen dat Israel reageert op raketaanvallen.
Maar van filmpjes waarin onschuldige bejaarden en kinderen worden mishandelt door soldaten in hun nieuwste uniforms en wapenuitrusting walg ik. Dat valt niet goed te praten, ook al wordt je dan nog zo gek van Palestijnen. Die alsnog geen schijn van kans maken en zo goed als bijna al hun raketjes mis schieten.
quote:
Wat jij wil jonge, be happy.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:01 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens begin jij met taalkundige termen te gooien om mensen onderuit te halen, niet ik.
Jij begon met strooien met het begrip.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Wat jij wil jonge, be happy.
We zijn nou eenmaal minder tolerant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wel grappig trouwens , mensen die wat sympathieker tegenover Palestijnen staan zie ik nergens Israëliërs doodwensen of luchtig doen over Israëlische burgerdoden.
Aan de andere kant gebeurt dit veelvuldig.
Je snapt het niet, jonguh!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wel grappig trouwens , mensen die wat sympathieker tegenover Palestijnen staan zie ik nergens Israëliërs doodwensen of luchtig doen over Israëlische burgerdoden.
Aan de andere kant gebeurt dit veelvuldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |