abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119307718
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:58 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik snap het prima, denk alleen dat de kans alleen al voor Palestijnen om Joden te pakken te krijgen vele malen kleiner is.
Juist zij zouden beter moeten weten! (de joden he)
Raar dat Israël zichzelf verdedigd aangezien al die landen wat er omheen liggen hebben geprobeerd Israël te veroveren.

Daarnaast weten de Joden hoe het is om vervolg te worden etc. Logisch dat ze nu wat minder pikken..

Ben je er al eens geweest of heb je je mening alleen van filmpjes op internet?
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:01:42 #227
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_119307722
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 11:51 schreef Starm het volgende:

[..]

Niks, misschien wat aandacht.
Sws is Anonymous lachwekkend :')
Ze willen vrij internet, maar ondertussen liggen er allerlei websites plat door hun
Anonymous zijn gewoon losers op de zolder zonder vrienden en met scriptjes.

Gelukkig laat Israel momenteel eindelijk zien dat de maat vol is, schoonvegen dat Gaza.

@Smack: ik kan geen DM of PM gebruiken. Dat is nog afgesloten om mij monddood te houden ;)
pi_119307797
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Raar dat Israël zichzelf verdedigd aangezien al die landen wat er omheen liggen hebben geprobeerd Israël te veroveren.

Daarnaast weten de Joden hoe het is om vervolg te worden etc. Logisch dat ze nu wat minder pikken..

Ben je er al eens geweest of heb je je mening alleen van filmpjes op internet?
Wat een flauwekul dat je het recht hebt om minder te pikken als je voorouders zelf vervolgd zijn. Ach, dan mag je ook oude vrouwtjes bij grensovergangen treiteren ja, ik snap het helemaal.

Wat een lulkoek.

En mijn schoonzus is een half jaar in Israel geweest en woonde tegenover de muur dus afgaande op haar verhalen en wat ik hier allemaal zie en lees mag ik best een mening hebben.
pi_119307860
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een flauwekul dat je het recht hebt om minder te pikken als je voorouders zelf vervolgd zijn. Ach, dan mag je ook oude vrouwtjes bij grensovergangen treiteren ja, ik snap het helemaal.

Wat een lulkoek.

En mijn schoonzus is een half jaar in Israel geweest en woonde tegenover de muur dus afgaande op haar verhalen en wat ik hier allemaal zie en lees mag ik best een mening hebben.
Denk je nou werkelijk dat de Israeli's ook maar enigszins 'redelijk' zouden zijn na 60 jaar raketten op de kop en terroristische aanslagen? Natuurlijk zijn ze niet 'redelijk' zoals wij dat zouden zijn, ze zijn er gewoon klaar mee en het boeit ze geen fuck meer hoe het ophoudt, ALS het maar ophoudt.

Die positie kan je je wel in verplaatsen toch? :')
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119307908
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Denk je nou werkelijk dat de Israeli's ook maar enigszins 'redelijk' zouden zijn na 60 jaar raketten op de kop en terroristische aanslagen? Natuurlijk zijn ze niet 'redelijk' zoals wij dat zouden zijn, ze zijn er gewoon klaar mee en het boeit ze geen fuck meer hoe het ophoudt, ALS het maar ophoudt.

Nee.
pi_119307918
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een lulkoek.

Je bent er dus niet zelf geweest en je hebt "van horen zeggen" allemaal verhalen gehoord.

Ik ben er ook geweest een lange tijd en heb zowel Israël bezocht, Palestijnse gebieden, Joodse Nederzettingen..

Overal waren ze aardig tegen mij :)

Wel vond ik de Joden in Hebron (nederzetting) best extreem qua religie en sommige Palestijnen ook.

Veel Israëlische mensen vinden de mensen in de nederzettingen ook profiteurs aangezien deze uitkering krijgen en niet hoeven te werken/niet leger in hoeven etc. Wist je dit ook?
pi_119307931
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:08 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach, ik kan mij de opstelling van de Pali's ook goed voorstellen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_119307943
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:10 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Je bent er dus niet zelf geweest en je hebt "van horen zeggen" allemaal verhalen gehoord.

Ik ben er ook geweest een lange tijd en heb zowel Israël bezocht, Palestijnse gebieden, Joodse Nederzettingen..

Overal waren ze aardig tegen mij :)

Wel vond ik de Joden in Hebron (nederzetting) best extreem qua religie en sommige Palestijnen ook.

Veel Israëlische mensen vinden de mensen in de nederzettingen ook profiteurs aangezien deze uitkering krijgen en niet hoeven te werken/niet leger in hoeven etc. Wist je dit ook?
Ja. Hoe kom je er bij te denken dat ik dat niet weet?
pi_119307972
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Gelukkig laat Israel momenteel eindelijk zien dat de maat vol is, schoonvegen dat Gaza.

@Smack: ik kan geen DM of PM gebruiken. Dat is nog afgesloten om mij monddood te houden ;)
Ja stelletje kneuzen die van Anonymous inderdaad.

Ja mij bannen ze ook voor de meest vreemde redenen..
pi_119307991
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:11 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja. Hoe kom je er bij te denken dat ik dat niet weet?
Gezien het feit dat jij over de mensen uit Israël praat alsof het één en dezelfde groep is. En in jouw ogen doen de Palestijnen niks verkeerd?
pi_119308005
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:13 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Gezien het feit dat jij over de mensen uit Israël praat alsof het één en dezelfde groep is. En in jouw ogen doen de Palestijnen niks verkeerd?
Dit is allemaal echt je eigen invulling.
Ik heb dat nergens gezegd.
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:14:11 #237
373754 mossad_agent
pi_119308007
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:12 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja stelletje kneuzen die van Anonymous inderdaad.

Ja mij bannen ze ook voor de meest vreemde redenen..
Lekker laten gaan, ik ben beter dan hen denk ik maar ;) Ik kan het af met een discussie, hoef mensen niet monddood te maken. Dat is een teken van zwakte, het lijken wel Palestijnen.
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:15:33 #238
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_119308042
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:01 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Onzin. Anonymous is geen vaste groep. Anonymous is een idee, een visie (namelijk dat cencuur op welke manier dan ook tegengewerkt moet worden) welk gedragen kan worden door iedereen die dat wil. Ik ben bijvoorbeeld voor het feit dat Anonymous credit card bedrijven pakte die zorgde dat wikileaks niet meer gesteund kon worden. Op dat vlak ben ik het dus eens met het idee en BEN ik dus Anonymous.

Anonymous is extreem-recht, jihadistisch, extreem links en pro-westers tegelijk. In dit geval reageert Anonymous omdat Israel het internet wil afsluiten in Gaza. Dat is hun punt. Niet de oorlog ansich.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_119308053
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:14 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Lekker laten gaan, ik ben beter dan hen denk ik maar ;) Ik kan het af met een discussie, hoef mensen niet monddood te maken. Dat is een teken van zwakte, het lijken wel Palestijnen.
Dat mag je niet zeggen he, alle Palestijnen zijn lief.

Even een documentaire kijken over een Palestijn met een camera en meteen een mening vormen :')
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:20:37 #240
373754 mossad_agent
pi_119308206
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Onzin. Anonymous is geen vaste groep. Grote kans dat Anonymous in DIT geval gewoon Hamas leden zijn of mensen die Palestina steunen. Anonymous is een idee, een visie, welk gedragen kan worden door iedereen die dat wil. Ik ben bijvoorbeeld voor het feit dat Anonymous credit card bedrijven pakte die zorgde dat wikileaks niet meer gesteund kon worden. Op dat vlak ben ik het dus eens met het idee en BEN ik dus Anonymous.

Anonymous is extreem-recht, jihadistisch, extreem links en pro-westers tegelijk.
Ahh....je bevestigd zojuist mijn mening over Anounymous :), net zo'n faalbegrip als Occupy. Een trent om te zeggen dat 'JIJ' ook Anounymous bent....dat hoor je bij Occupy ook vaak. Van mij mogen beiden verdwijnen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:15 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dat mag je niet zeggen he, alle Palestijnen zijn lief.

Even een documentaire kijken over een Palestijn met een camera en meteen een mening vormen :')
Het is gewoon niet stoer om te zeggen dat je pro Israel bent...dat is op bepaalde fora 'not done'.

Ik kreeg gisteren in een ander topic al het verwijt dat ik mensen provoceer met mijn usernaam. Nu vraag ik mij af...wat de neuk doe je op fok als je usernamen provocerend vind. Dan ben je echt een klapjostie.
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2012 @ 12:20:55 #241
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_119308213
Nogmaals om de discussie te eindigen over "who was first":

De joden kwamen niet naar een Palestijnse staat en verdreven de Palestijnen. De joden kwamen naar een stuk woestijn van de Britten, met relatief zeer lage aantallen arabieren(dus niet Palestijnen, want die bestonden toen nog niet), en begonnen daar land te kopen, dat land te bewerken en er een volwaardige staat voor henzelf op te bouwen. Die economische welvaart trok veel Arabieren uit de naburige landen -Syrie, Egypte, Transjordanie - aan, die ervan profiteerden en aanvankelijk in vrede naast de Joden leefden. Deze Egyptenaren, Syriers en Transjordaniers en hun nakomelingen zijn wat tegenwoordig wordt verstaan onder 'Palestijnse vluchtelingen - die er zogenaamd al honderden jaren leefden voor de gemene joden kwamen'. Echter, op een gegeven moment vond het Arabische leiderschap in het gebied, onder leiding van de beruchte Mufti Hussein, oom van Arafat en goede vriend van Adolf Hitler, die een speciale SS eenheid van moslims had opgericht, dat de Joden niet in het Islamitische midden-oosten thuishoorden en begon de Arabische bevolking mbv vrijwel identieke propaganda als Hitler (er was zelfs een Nazistische radiozender) op te zetten tegen de joden. Dit leidde ertoe dat de spanningen opliepen, zeker omdat de Joden ondertussen in Europa in de zwartste dagen van de geschiedenis zaten en dus steeds meer naar het mandaatgebied trokken. De Joden moesten zich verdedigen tegen Arabische aanvallen, begonnen ook zelf aan te vallen en uiteindelijk leidde dit tot een burgeroorlog waarbij aan beide kanten misdaden werden begaan. Dit leidde ertoe dat de Britten hun handen ervan aftrokken en het mandaat afliep. Op dat moment riep Israel de onafhankelijkheid uit en werd dezelfde avond aangevallen door de legers van alle omringende Arabische landen, die de Arabieren opriepen om uit de weg te gaan - zij zouden even alle Joden afslachten en dan konden ze terugkomen. De rest is geschiedenis, Israel hield vol. Alle Joden uit Arabische landen werden verdreven maar grotendeels opgevangen in Israel, De gevluchte Arabieren werden 'Palestijnen' en in de omringende Arabische landen in concentratiekampen gezet waar ze tot op de dag van vandaag zitten, fokkend als konijnen. Omdat de VN van de honderden volkeren op aarde enkel voor de Palestijnen een afwijkende definitie van vluchteling hanteert is het aantal 'vluchtelingen' inmiddels opgelopen tot zo'n 4 miljoen.
Ondertussen is het oorspronkelijke doel, Israel wegvagen en Joden afslachten, nog steeds niet voltooid maar staat hoog op de agenda, zoals expliciet te lezen in het Hamas handvest. De middelen hiertoe zijn gelukkig beperkt, te weten zelfmoordaanslagen en raketaanvallen, maar gevaarlijk genoeg voor Israel om tegen op te treden, zoals de afgelopen dagen weer het geval is.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:24:13 #242
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_119308317
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ahh....je bevestigd zojuist mijn mening over Anounymous :), net zo'n faalbegrip als Occupy. Een trent om te zeggen dat 'JIJ' ook Anounymous bent....dat hoor je bij Occupy ook vaak. Van mij mogen beiden verdwijnen.

Anonymous is tegen censuur. Dat is hun punt. Israel maakt zich schuldig aan censuur door internet te willen afsluiten. Daarom reageert Anonymous.

En een idee zal niet verdwijnen, niet snel althans. Net als dat Occupy ook voor een idee staat. De mensen kunnen verdwijnen, het idee niet.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:24:13 #243
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_119308318
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Onzin. Anonymous is geen vaste groep. Anonymous is een idee, een visie (namelijk dat cencuur op welke manier dan ook tegengewerkt moet worden) welk gedragen kan worden door iedereen die dat wil. Ik ben bijvoorbeeld voor het feit dat Anonymous credit card bedrijven pakte die zorgde dat wikileaks niet meer gesteund kon worden. Op dat vlak ben ik het dus eens met het idee en BEN ik dus Anonymous.

Anonymous is extreem-recht, jihadistisch, extreem links en pro-westers tegelijk. In dit geval reageert Anonymous omdat Israel het internet wil afsluiten in Gaza. Dat is hun punt. Niet de oorlog ansich.
En hoe doen ze dat, juist door andere websites proberen plat te leggen.
Oftewel ze doen precies het zelfde als Israël, behalve dat het hier gaat om websites en Israel het hele internet pakt
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  zaterdag 17 november 2012 @ 12:24:23 #244
373754 mossad_agent
pi_119308323
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef 3-voud het volgende:

De joden kwamen niet naar een Palestijnse staat en verdreven de Palestijnen. De joden kwamen naar een stuk woestijn van de Britten, met relatief zeer lage aantallen arabieren(dus niet Palestijnen, want die bestonden toen nog niet), en begonnen daar land te kopen, dat land te bewerken en er een volwaardige staat voor henzelf op te bouwen. Die economische welvaart trok veel Arabieren uit de naburige landen -Syrie, Egypte, Transjordanie - aan, die ervan profiteerden en aanvankelijk in vrede naast de Joden leefden. Deze Egyptenaren, Syriers en Transjordaniers en hun nakomelingen zijn wat tegenwoordig wordt verstaan onder 'Palestijnse vluchtelingen - die er zogenaamd al honderden jaren leefden voor de gemene joden kwamen'. Echter, op een gegeven moment vond het Arabische leiderschap in het gebied, onder leiding van de beruchte Mufti Hussein, oom van Arafat en goede vriend van Adolf Hitler, die een speciale SS eenheid van moslims had opgericht, dat de Joden niet in het Islamitische midden-oosten thuishoorden en begon de Arabische bevolking mbv vrijwel identieke propaganda als Hitler (er was zelfs een Nazistische radiozender) op te zetten tegen de joden. Dit leidde ertoe dat de spanningen opliepen, zeker omdat de Joden ondertussen in Europa in de zwartste dagen van de geschiedenis zaten en dus steeds meer naar het mandaatgebied trokken. De Joden moesten zich verdedigen tegen Arabische aanvallen, begonnen ook zelf aan te vallen en uiteindelijk leidde dit tot een burgeroorlog waarbij aan beide kanten misdaden werden begaan. Dit leidde ertoe dat de Britten hun handen ervan aftrokken en het mandaat afliep. Op dat moment riep Israel de onafhankelijkheid uit en werd dezelfde avond aangevallen door de legers van alle omringende Arabische landen, die de Arabieren opriepen om uit de weg te gaan - zij zouden even alle Joden afslachten en dan konden ze terugkomen. De rest is geschiedenis, Israel hield vol. Alle Joden uit Arabische landen werden verdreven maar grotendeels opgevangen in Israel, De gevluchte Arabieren werden 'Palestijnen' en in de omringende Arabische landen in concentratiekampen gezet waar ze tot op de dag van vandaag zitten, fokkend als konijnen. Omdat de VN van de honderden volkeren op aarde enkel voor de Palestijnen een afwijkende definitie van vluchteling hanteert is het aantal 'vluchtelingen' inmiddels opgelopen tot zo'n 4 miljoen.
Ondertussen is het oorspronkelijke doel, Israel wegvagen en Joden afslachten, nog steeds niet voltooid maar staat hoog op de agenda, zoals expliciet te lezen in het Hamas handvest. De middelen hiertoe zijn gelukkig beperkt, te weten zelfmoordaanslagen en raketaanvallen, maar gevaarlijk genoeg voor Israel om tegen op te treden, zoals de afgelopen dagen weer het geval is.
Shit...daar gaat het argument van 'ze hebben ons verjaagd'..... ben benieuwd wat het volgende argument wordt ;)
pi_119308459
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:20 schreef 3-voud het volgende:

Link naar bron?
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2012 @ 12:29:02 #246
341203 3-voud
pi_119308475
pi_119308899
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee.
Is ook moeilijk vanuit je zolderkamer.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_119308907
quote:
Je hebt het uit Geenstijl.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † zaterdag 17 november 2012 @ 12:43:28 #249
341203 3-voud
pi_119308942
quote:
16s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:42 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je hebt het uit Geenstijl.
Was al eerder vermeld...
Voor mensen met een blik tot hun neuslengte doe ik weinig moeite. Jammer dat jij er alsnog op springt.
pi_119308975
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2012 12:43 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Was al eerder vermeld...
Voor mensen met een blik tot hun neuslengte doe ik weinig moeite. Jammer dat jij er alsnog op springt.
Alsof ik dit hele topic door ga lezen. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')