Jij begon met strooien met het begrip.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[..]
Wat jij wil jonge, be happy.
We zijn nou eenmaal minder tolerant.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wel grappig trouwens , mensen die wat sympathieker tegenover Palestijnen staan zie ik nergens Israëliërs doodwensen of luchtig doen over Israëlische burgerdoden.
Aan de andere kant gebeurt dit veelvuldig.
Je snapt het niet, jonguh!quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Wel grappig trouwens , mensen die wat sympathieker tegenover Palestijnen staan zie ik nergens Israëliërs doodwensen of luchtig doen over Israëlische burgerdoden.
Gelukkig aan jou de taak om ze te humaniseren dan die terroristen, zijn ook mensen enzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Palestijnen moeten nu eenmaal gedehumaniseerd worden. Anders stort de logica inelkaar.
Moeten mensen verder ook zelf weten. Maar weet wel dat het forum te klein is als je de bal terugkaatst.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:06 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Palestijnen moeten nu eenmaal gedehumaniseerd worden. Anders stort de logica inelkaar.
Ik laat mij gelukkig niet zo verzuren dat ik het daadwerkelijk fijn vindt als er een raket een Israëlische familie raakt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moeten mensen verder ook zelf weten. Maar weet wel dat het forum te klein is als je de bal terugkaatst.
Als je sympathieker tegenover de Palestijnen staat dan ben je automatisch voor Israelische doden en dan met name burgerdoden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:03 schreef De_Guidance het volgende:
Juist.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je sympathieker tegenover de Palestijnen staat dan ben je automatisch voor Israelische doden en dan met name burgerdoden.
Ze schieten namelijk raketten af op burgers. Laat ze eerst maar eens gaan richten op Israelische soldaten ipv steden waar je hoogstens burgers kunt raken.
Waar heb jij leren redeneren ? Op LTS-zwakstroom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Als je sympathieker tegenover de Palestijnen staat dan ben je automatisch voor Israelische doden en dan met name burgerdoden.
Ze schieten namelijk raketten af op burgers. Laat ze eerst maar eens gaan richten op Israelische soldaten ipv steden waar je hoogstens burgers kunt raken.
Waarom zou ik, ik ben geen pally sympathisant.quote:
Ah dit forum is alleen voor meningen die jou welgevallig zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, ik ben geen pally sympathisant.
Of zie je Gretta op mijn naambordje?
Precies.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah dit forum is alleen voor meningen die jou welgevallig zijn?
Die Anja Meulenbelt gister ook, zo'n wijf zou je toch van tafel beuken of niet.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:14 schreef YazooW het volgende:
Pro Israël mag blijven, de rest allemaal opzouten nu!
Wat een heldin.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die Anja Meulenbelt gister ook, zo'n wijf zou je toch van tafel beuken of niet.
Ja, een gezonde Nederlandse dame die 3 keer per jaar naar Gaza gaat.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef YazooW het volgende:
Ondertussen gaan de luchtaanvallen op Gaza gewoon door trouwens, zwarte rook weer boven de stad:
http://reuters.livestation.com/demo
http://rt.com/s/swf/playe(...)flv&abouttext=Russia
Kolonisten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, begrijp wel dat je agressief wordt als je filterdunne logica in gevaar komt.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, een gezonde Nederlandse dame die 3 keer per jaar naar Gaza gaat.
Gestoorde gek.
Goed, ik maak wel eens een grapje en dan raakt heel FOK! overstuur.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:10 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik laat mij gelukkig niet zo verzuren dat ik het daadwerkelijk fijn vindt als er een raket een Israëlische familie raakt.
Dus die bal kaats ik niet terug.
Dat is ook zo. Ze verschuilen zich in steden tussen de burgers. Dat is hun tactiek.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:12 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waar heb jij leren redeneren ? Op LTS-zwakstroom?
Vooralsnog hebben de Israëliërs een hogere ratio aan burgerdoden die ze maken.
Maar ook dat is de schuld van de Palestijnen in de wondere wereld van de logica van sommige mensen hier.
Alleen zwakzinnige linksen en moslims geloven in haar gespui.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:19 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon gelijk, begrijp wel dat je agressief wordt als je filterdunne logica in gevaar komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |