das waarquote:
Dit. Eerst maar tijdje zien of het allemaal wel zo goed klikt. Hecht nogal waarde aan mijn eigen stek dus moet wel flink zeker zijn voor ik dat op zou geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.
nog nieuwe lingeriesetjes die je nog niet hebt geshowd hier trouwens?
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtjij die leren string nog gehaald?
Dat zou dan tijd worden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowt![]()
uberhaupt koe tussen je billenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.
Deze moet ik even quotenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
worst kan wel? koe tussen je billen is een recept voor uitgescheurde holletjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
Ik ben niet van steen hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ga jij eens op iemand anders geilen.
nee joh... juist NIET verhuizenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles goed enzo?
Verhuizen ofzo, of begreep ik het niet goed?
Jaja, ninja edit was te laatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee joh... juist NIET verhuizen
en ook niet aan t datenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja, ninja edit was te laat![]()
Daten dan ofzo? Las iets over of het klikt?
Ik heb nog een heel pak basterdsuiker en 2 pakken kristalsuiker voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Huppel![]()
hehe een koe
Heb jij nog suikerklontjes te leen?
Love of my lifequote:
Nice .. kill all peoplequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel pak basterdsuiker en 2 pakken kristalsuiker voor je
[..]
Love of my life
Een is eventjes genoeg voor jou faxie. Straks mag je meer hooi op je vork nemen.quote:
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice .. kill all peoplena een pak suiker muhahahaha
Je UIquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?
Niets dat is een uitspraak die ik wel eens hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te datenquote:
Zeg je nu dat je niet constant aan me denkt en daar een reclame voor nodig hebt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je UI![]()
Ik moest aan jou denken van de week. Ik zag op de Belgische zender reclame voor Royco cupasoup
tijd maak je. tsk tsk met die excuses, jongedame.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te daten
Ssstquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een is eventjes genoeg voor jou faxie. Straks mag je meer hooi op je vork nemen.
Dus als je wel tijd zou hebben? ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te daten
ghehehe... geen idee waar je op doelt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat dan? Houd me toch niet in spanning
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze bang zijn dat ze je niet aankunnen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... geen idee waar je op doelt?
ik ben niet aan t daten en ga ook niet verhuizen... moet ik nu alles opnoemen wat ik wél aan het doen ben?
Ow dacht dat dat over een date oid gingquote:Dit. Eerst maar tijdje zien of het allemaal wel zo goed klikt.
zou niet weten waar ik nog tijd moet schrappen op dit momentquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd maak je. tsk tsk met die excuses, jongedame.
Ja, we willen elke dag een overzicht zien, het liefste in een excel bestandquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben niet aan t daten en ga ook niet verhuizen... moet ik nu alles opnoemen wat ik wél aan het doen ben?
ik weet het ik weet het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, we willen elke dag een overzicht zien, het liefste in een excel bestand
Nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.
nee, gign over of je wel of niet je huis aanhoudtw anneer je zou gaan samenwonen , hypothetisch zeg maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ow dacht dat dat over een date oid ging
tuurlijk kan dat wel. heb je tenminste al een indruk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou niet weten waar ik nog tijd moet schrappen op dit momentje kan moeilijk tegen je date zeggen dat je een half uur tijd kan maken en dat ik daarna weer weg moet dus dat hij maar snel moet dooreten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.
Hehehe, lieverd, I'm not goin' anywhere near your bedquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel jammer, aan mijn bed kan je geen boeien vastmaken
Ow op die manierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, gign over of je wel of niet je huis aanhoudtw anneer je zou gaan samenwonen , hypothetisch zeg maar
Ademhalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een meisje voegde me toe op facebook, ze zei dat ze 4 huizen verder op woont.
Ik checkte d'r facebook: conclusie:
Toen gingen we praten
En toen kwam ik er achter dat ze ook in zwolle studeert
Toen zijn we samen naar zwolle gegaan gisterochtend
Het was gezellig
wat nu
Ik zoek je gewoon op en dan danquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe, lieverd, I'm not goin' anywhere near your bed.
Wat nu? Wat denk je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen gingen we praten
Het was gezellig
wat nu
Post een foto van haar, zodat wij kunnen weten of ze geefbaar is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen gingen we praten
Het was gezellig
wat nu
Weet niet, ik vind het nog te vroeg om d'r nummer te vragenquote:
Too soonquote:
Ze is juist zo iemand waar je niet direct denkt: geven die hapquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post een foto van haar, zodat wij kunnen weten of ze geefbaar is.
Is ze geefbaar? Laat haar je pener zien.
Is ze niet geefbaar? Laat haar je pener zien.
Gewoon met haar om blijven gaan en kijken hoe het verder kliktquote:
Maar ze is dus wel leuk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is juist zo iemand waar je niet direct denkt: geven die hap
Dat vind ik helemaal nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zoek je gewoon op en dan danen dan
en dan
![]()
Gewoon doen dus. Daten, kijken of het klikt enzo. Niet te lang mee wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind het nog te vroeg om d'r nummer te vragen
[..]
Too soon
Goeie optiequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon met haar om blijven gaan en kijken hoe het verder klikt?
Denk het welquote:
Bedoeld 'ie nou dat 'ie formaatje neger meeneemt voor je, of komt hij je slaan verkleed als zwarte piet?quote:
Nou ja, je studeert in dezelfde stad? Samen reizen? Vragen of ze zin heeft weer een keer af te spreken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
Maar dan moet ik een gelegenheid zien te maken waar ik haar zie
[..]
Denk het wel
Maar ik ben ook wel desperate 4 lovin
Gewoon niet geven. Wacht op de juiste.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
[..]
Denk het wel
Maar ik ben ook wel desperate 4 lovin
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoeld 'ie nou dat 'ie formaatje neger meeneemt voor je, of komt hij je slaan verkleed als zwarte piet?
"zullen we samen huiswerk maken"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
Hihiquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.
Ik denk dat er een cadeautje zit in zijn zak, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.
Samen reizen al gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je studeert in dezelfde stad? Samen reizen? Vragen of ze zin heeft weer een keer af te spreken?
Het punt is dat ik niet weet hoe zij er tegenover staat, of ze het dan als een date ziet. Ik weet niet eens of ze een vriend heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"zullen we samen huiswerk maken", weet ik t , ze woont in je straat, moet niet zo heel moeilijk zijn toch
Ja, maar dat kan toch vaker?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Samen reizen al gedaan
[..]
Het punt is dat ik niet weet hoe zij er tegenover staat, of ze het dan als een date ziet. Ik weet niet eens of ze een vriend heeft(volgens facebook niet iig). Ze praat wel enthousiast op fbchat iig.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat er een cadeautje zit in zijn zak, speciaal voor jou.
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet constant aan me denkt en daar een reclame voor nodig hebt?
En niet haten op Matt Foley he
Mannen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!
Ik haat nergens op, ik herkende je gewoon niet
Speelt Royco in een reclame?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!
Ik haat nergens op, ik herkende je gewoon niet
Hij heeft zn naam er vandaag gejatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Speelt Royco in een reclame?
Woeiiiquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik ga vroeg in bed liggen vandaag.
Ik ook, 7 uur de wekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik ga vroeg in bed liggen vandaag.
ik plan ook om om 2230 te gaan liggen, ook vroeg opquote:
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vicoquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Woeiii
Wat ga je morgen doen
Same herequote:
Ik zie optiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vico!!
[..]
Same here.
Wie is Vico?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vico!!
[..]
Same here.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie opties
Hihi, maar met een vriendin ofzo dan? 2 Paarden?
De halfbroer van mijn paardquote:
Haha okequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
En ja, m'n instructrice en vriendin gaat mee op haar paard, dat is de stabiele factor, Rio is dat absoluut niet.
[..]
De halfbroer van mijn paard.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
nog ff stukje lopen met de hondjes en dan lekker warm douchen en met thee op de bank!
tjuus!!
Dat gaat wel lukken. Ik laat weten of ik het overleefd heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha oke
Nouja veel plezier
Ik ga de zee onveilig maken. Zal wel koud zijn
Dan ga ik dat water in, en heel hard 'HIHHIHI WAT KOUD!!' roepenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Ik laat weten of ik het overleefd heb.
En ja, dat is zeker koud.
Ik ga denk ik gewoon niet gillen als ik op Rio zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga ik dat water in, en heel hard 'HIHHIHI WAT KOUD!!' roepen
Marktplaats zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Echt raar, ze je iets te koop, reageert er iemand van ja, je prijs is goed ik koop die shit van je en dan reageer je nooit meer.
Ik zie nu een tafereel ala Xena voor me, maar dan met jou en Rioquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon niet gillen als ik op Rio zit.
Ik denk dat Rio me heel verdwaast aan zal kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie nu een tafereel ala Xena voor me, maar dan met jou en Rio
Klinkt dus als leuk om te proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Rio me heel verdwaast aan zal kijken.
Ik kan niet zo gillenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt dus als leuk om te proberen.
Prima als anderen dat willen vieren, maar ga niet zo fucking vroeg iedereen wakker lopen maken met kutmuziek als je niet ge buttraped wil worden.quote:
Bizar ja,.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet straks naar een nieuwe woning uitkijken. Ik begrijp dat ik niks kan krijgen dat net zo goedkoop is als ik nu heb, maar je betaalt echt 500 euro en dan heb je nog geen kut
Nederland.
Waar dien je nu te kijken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar verhuizen naar Drenthe ofzo.
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet straks naar een nieuwe woning uitkijken. Ik begrijp dat ik niks kan krijgen dat net zo goedkoop is als ik nu heb, maar je betaalt echt 500 euro en dan heb je nog geen kut
Nederland.
Doe dan Friesland of Groningen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden en omgeving.quote:
Ik heb het dan over woningen van 25 m2 he?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2.
Friesland is iig werk te vinden voor me.quote:
Je zou echt moeten zien waar ze hier 750 voor durven te vragen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2.
Waarom naar iets nieuws uitkijken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland.
Kom naar het zuidwestenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een sloopvergunning hebben (over een maand of 2) lijkt het me verstandig om te wieberen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom naar iets nieuws uitkijken?
Daar is geen werk.quote:
Owquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een sloopvergunning hebben (over een maand of 2) lijkt het me verstandig om te wieberen.
[..]
Daar is geen werk.
Dafuq...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou echt moeten zien waar ze hier 750 voor durven te vragen.20M2
Tenzij jij een mooie baan voor me kunt regelen daar.quote:
Wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenzij jij een mooie baan voor me kunt regelen daar.
Misschien kom ik anders wel richting Breda.
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze wat in Bergen op Zoom, da's dichtbij
Ow dat wordt meetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.
waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.
Morgen de volgende stap he?quote:
Omdat iemand die ik heel leuk vind daar gaat studeren.quote:
Is het wie ik denk dat het is?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen de volgende stap he?
[..]
Omdat iemand die ik heel leuk vind daar gaat studeren.
Docent Engels, prima leven, altijd mooi weer, uitgaan, goed eten, genoeg betaald om rond te komen, palmbomen en de liefste mensen om je heen... wat zeg je ervan?quote:
Wie anders?quote:
Ik heb 0 behoefte om in Zuid-Amerika te gaan wonen. Daarnaast heb ik geen bevoegdheid voor Engels. Al zullen ze er daar minder moeilijk over doen dan hier.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Docent Engels, prima leven, altijd mooi weer, uitgaan, goef eten, palmbomen en de liefste mensen om je heen... wat zeg je ervan?
quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen de volgende stap he?
[..]
Omdat iemand die ik heel leuk vind daar gaat studeren.
Wil ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Docent Engels, prima leven, altijd mooi weer, uitgaan, goed eten, genoeg betaald om rond te komen, palmbomen en de liefste mensen om je heen... wat zeg je ervan?
Het is dan ook allemaal nog lang niet zeker he?quote:
Liever geloof ik wel, maar lekkerder? Nee. Dat zijn smerige leugens en dat weet je!quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dan ook allemaal nog lang niet zeker he?
Maar ze is knapper en liever dan jij bent.
Kan je.quote:
Jouw kontje is wel beter, dat geef ik grif toe. Ik ben tot nu toe maar 1 kontje tegengekomen die beter was dan de jouwe.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Liever geloof ik wel, maar lekkerder? Nee. Dat zijn smerige leugens en dat weet je!
Mwah, ik heb geen bijzondere kennis die daar gezocht is. Ik heb enkel skills in mijn richting, en dat is niet echt het land voor mijn kunde.quote:
quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw kontje is wel beter, dat geef ik grif toe. Ik ben tot nu toe maar 1 kontje tegengekomen die beter was dan de jouwe.
Dat weet je pas als je het probeert...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, ik heb geen bijzondere kennis die daar gezocht is. Ik heb enkel skills in mijn richting, en dat is niet echt het land voor mijn kunde.
Nouja, ik zou vanaf hier kunnen solliciterenquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:07 schreef Faxie het volgende:
Ja even proberen... kost niks verder, en je laat niks achter
Dat weet je niet, veroordeel toch niet zo snel? :Squote:Op zaterdag 17 november 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, ik zou vanaf hier kunnen solliciteren
Maar er is weinig in mijn richting.
Ik weet wel een beetje in welke landen ik zou moeten zoeken hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat weet je niet, veroordeel toch niet zo snel? :S
Leiden-Rotterdam is nu al zo ver weg.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Rotterdam-Breda, dat kan nog net. Verder weg moet het niet worden hoor, Kaneel...
Ben je een local in Rotterdam tegenwoordig?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Rotterdam-Breda, dat kan nog net. Verder weg moet het niet worden hoor, Kaneel...
Tsja, een meisje met een studie ditdat. Maar gelukkig is Rotterdam 's nachts makkelijker te bereiken dan Katwijkquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden-Rotterdam is nu al zo ver weg.
Waarom verlaat je me, Twi
Nog nietquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben je een local in Rotterdam tegenwoordig?
Ik ga je missen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:20 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, een meisje met een studie ditdat. Maar gelukkig is Rotterdam 's nachts makkelijker te bereiken dan Katwijk
Wat doe je?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weet wel een beetje in welke landen ik zou moeten zoeken hoor.
Of we spreken zoals normaal gewoon in Leiden afquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga je missen.
Als ik je dan even wil zien, moet ik 1,5 uur reizen.
Ja, ik moet me tijdelijk tevreden stellen met minder dan Leiden. Maar dat doe ik nu ookquote:
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:26 schreef twi het volgende:
[..]
Of we spreken zoals normaal gewoon in Leiden af
weet ikquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat hebben we al een keer besproken.
Niet eens drie Zuid Amerikaanse schoonheden waar je alleen maar van zou kunnen drommen in Nederland kunnen hosselen?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:29 schreef El_Matador het volgende:
ik ga pitten in mijn 4p dorm alleen
Geniet ervan allen.
Ik zag laatst een foto in de Spits van Miss Colombia. Ik moest gelijk aan EM denken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niet eens drie Zuid Amerikaanse schoonheden waar je alleen maar van zou kunnen drommen in Nederland kunnen hosselen?
1 was goed genoeg... veels teveel gringo's hier...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:30 schreef twi het volgende:
[..]
Niet eens drie Zuid Amerikaanse schoonheden waar je alleen maar van zou kunnen drommen in Nederland kunnen hosselen?
Kaneelstok wijst vrouwen op hun foto af...quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een foto in de Spits van Miss Colombia. Ik moest gelijk aan EM denken.
Ze had een enorm mannelijk hoofd (brede kaaklijn enzo), was slank en had meer haar op haar armen dan ik.
Doe mij dan maar gewoon een lief Leids meisje.
Nee hij wijst ze af op hun mannenkopquote:Op zaterdag 17 november 2012 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaneelstok wijst vrouwen op hun foto af...
Ik kan niet met vrouwen zijn die mannelijker zijn dan ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaneelstok wijst vrouwen op hun foto af...
Ik denk niet dat Twi daar nog woont over 10 jaar.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik bij jou blijven slapen als we kampioen worden?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 november 2012 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Twi daar nog woont over 10 jaar.
Goed, van welke serie/film moeten ze nog meer lego maken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:07 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je Lego?
James Bond, CSI, Game of Thrones, GTSTquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, van welke serie/film moeten ze nog meer lego maken?
Star Trek, Hitchhiker guide to the galaxy, Doctor whoquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
James Bond, CSI, Game of Thrones, GTST, Back to the Future, één of andere western.
Kortom, genoeg mogelijkheden.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Star Trek, Hitchhiker guide to the galaxy, Doctor who
Ja maar zo weinig ruimtequote:Op zaterdag 17 november 2012 19:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Kortom, genoeg mogelijkheden.
Ik heb inmiddels:quote:
Sommige dingen zagen er echt gaaf uitquote:Op zaterdag 17 november 2012 19:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels:
- Star Wars
- Indiana Jones
- Harry Potter
- Speed Racer
- Pirates of the Caribbean
- Batman
- Superman
- Prince of Persia
- Marvel
- Lord of the Rings
De volgende meeting wordt een legomeeting.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige dingen zagen er echt gaaf uit
In legoland? Of tijdens legoworld?quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:49 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
De volgende meeting wordt een legomeeting.
Legoland is wel tof.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In legoland? Of tijdens legoworld?
Welke? Ik ben in Denemarken geweest. Gave attractiesquote:
Inderdaad die in Denemarken.quote:Op zaterdag 17 november 2012 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke? Ik ben in Denemarken geweest. Gave attracties
Ik wil er nog wel een keer heenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:03 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad die in Denemarken.
Ik ook wel. het is inmiddels als weer 14 jaar geleden ofzo.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een keer heen
4 jaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ook wel. het is inmiddels als weer 14 jaar geleden ofzo.
Ik zou er nog steeds met een vriend heen gaan. Is helaas nog steeds niet van gekomen.quote:
Vrienden, eerst naar Wacken (metalfestival in Hamburg) en daarna nog een dagje naar Legoland. Supervakantiequote:Op zaterdag 17 november 2012 20:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik zou er nog steeds met een vriend heen gaan. Is helaas nog steeds niet van gekomen.
Met wie ben je eigenlijk gegaan of gewoon alleen?
Dat is wel heel tof.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrienden, eerst naar Wacken (metalfestival in Hamburg) en daarna nog een dagje naar Legoland. Supervakantie
Was mijn idee om naar legoland te gaan na het festivalquote:
Hebben jullie daar ook in de buurt overnacht of zijn jullie gelijk weer naar huis gegaan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was mijn idee om naar legoland te gaan na het festivalgoeie zet
Op een camping naast legolandquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:25 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Hebben jullie daar ook in de buurt overnacht of zijn jullie gelijk weer naar huis gegaan?
Dat is dan wel weer handig. Was dat op loopafstand of toch een stukje met de auto.quote:
Loopafstandquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:36 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer handig. Was dat op loopafstand of toch een stukje met de auto.
Klinkt wel als een leuke vakantie. Zijn er eigenlijk veel volwassenen zonder kinderen die daar rond lopen? Of toch voornamelijk gezinnen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loopafstandecht relaxed. Oh en op de terugweg een Hamburger eten in Hamburger
Voornamelijk gezinnen, maar aangezien het ook een pretpark is kan je daar als volwassenen ook prima heenquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:41 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Klinkt wel als een leuke vakantie. Zijn er eigenlijk veel volwassenen zonder kinderen die daar rond lopen? Of toch voornamelijk gezinnen.
M'n opa en oma zijn er jaren geleden met z'n tweeën geweest, maar verder ken ik eigenlijk niemand die daar zonder kinderen naartoe is gegaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voornamelijk gezinnen, maar aangezien het ook een pretpark is kan je daar als volwassenen ook prima heen
Niet iedereen heeft iets met legoquote:Op zaterdag 17 november 2012 20:45 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
M'n opa en oma zijn er jaren geleden met z'n tweeën geweest, maar verder ken ik eigenlijk niemand die daar zonder kinderen naartoe is gegaan.
Dat klopt, maar er zullen ook ongetwijfeld volwassenen naar Disneyland gaan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft iets met lego
Heel veel zelfs denk ik.quote:Op zaterdag 17 november 2012 20:48 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zullen ook ongetwijfeld volwassenen naar Disneyland gaan.
Ik had er dit jaar ook heen kunnen gaanquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:02 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik ben daar zelf ook heel lang geleden geweest toen het nog EuroDisney heette.
Ik vraag me af of het wel leuk is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had er dit jaar ook heen kunnen gaanik was toch in de buurt
Alleen naar Disney or Legoland gaan? Nee dat is niet leuk. Samen met vrienden of familie gaan is wel leukquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het wel leuk is.
Volgens mij ga je daar behoorlijk vervelen in je eentje.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen naar Disney or Legoland gaan? Nee dat is niet leuk. Samen met vrienden of familie gaan is wel leuk
Dingen alleen doen is niet altijd leuk. Dit jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest dat was het toch niet helemaalquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:19 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Volgens mij ga je daar behoorlijk vervelen in je eentje.
hm... ik zou ook niet alleen op vakantie gaan hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen alleen doen is niet altijd leuk. Dit jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest dat was het toch niet helemaal
Met alleen op vakantie gaan heb ik geen probleem. heb ik wel eens eerder gedaan en beviel me wel. Met vrienden is natuurlijk ook leuk, zolang ik ook maar tijd voor mezelf heb.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dingen alleen doen is niet altijd leuk. Dit jaar voor het eerst alleen op vakantie geweest dat was het toch niet helemaal
Ik vond het ook wel leuk om alleen op vakantie te zijn, ik was in Parijs maar ik maak niet zo snel contact dus dat is toch best lastig zijnquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik zou ook niet alleen op vakantie gaan hoor.
maar aan de andere kant, volgens mij leer je best leuke mensen kennen, die ook allemaal alleen zijn, is toch wel weer leuk/spannend!
M'n doel van op vakantie is sowieso niet nieuwe mensen leren kennen, maar gewoon van de omgeving genieten.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... ik zou ook niet alleen op vakantie gaan hoor.
maar aan de andere kant, volgens mij leer je best leuke mensen kennen, die ook allemaal alleen zijn, is toch wel weer leuk/spannend!
ik vind op zich vaak wel snel aansluiting, maar zou dan wel een actieve vakantie (zon georganiseerde op een camping met zn allenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk om alleen op vakantie te zijn, ik was in Parijs maar ik maak niet zo snel contact dus dat is toch best lastig zijn
Misschien dat ik nog wel een keer met een groepreis mee gaaquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik vind op zich vaak wel snel aansluiting, maar zou dan wel een actieve vakantie (zon georganiseerde op een camping met zn allen) in mn eentje meegaan. Of in mn eentje als ik lekker ga wandelen en gewon lekker mn eigen ding kan doen, vind ik t ook best. In mn eentje in een hotel ofzo zou ik dan weer niet doen
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 november 2012 02:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hou je hoofd koel, met alles wat je doet
Ja het is wel drukker in nachtbakker maar dat is ook weer zo watquote:
Mja daar kom ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 02:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja het is wel drukker in nachtbakker maar dat is ook weer zo wat
Waar dan? Ik zie geen SC?quote:Op zondag 18 november 2012 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wip eens een keer langs dan
Waarom in B&H?quote:Op zondag 18 november 2012 02:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
B&H / [Het Algemene Nachtbagger Topic] #651 FOK! doet het perfect
Daar mag je schaarsgeklede vrouwen posten.quote:
Altijd goedquote:Op zondag 18 november 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar mag je schaarsgeklede vrouwen posten.
Jaquote:
Flipsquote:Op zondag 18 november 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
B&H is niet zichtbaar voor google of mensen zonder FOKaccount/die niet ingelogd zijn.
Dat wist ik nietquote:Op zondag 18 november 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
B&H is niet zichtbaar voor google of mensen zonder FOKaccount/die niet ingelogd zijn.
Dus wel voor mensen mét FOK!account die niet ingelogd zijn?quote:Op zondag 18 november 2012 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie achter de /.quote:Op zondag 18 november 2012 12:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus wel voor mensen mét FOK!account die niet ingelogd zijn?
Cadeautje?quote:Op zondag 18 november 2012 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog een cadeautje voor je!
Dan blijf je wakkerquote:Op zondag 18 november 2012 16:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben moe... geen zin om te slapen... fml
Wel een baas die man.quote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk aan dawg.
Ik ben aan het trainen. Dan krijg ik mooie spiertjes. Vandaag zei mijn baas er al iets van.quote:
ik heb alleen een andere kledingstijl.quote:Op zondag 18 november 2012 23:26 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht gelijk aan dawg.
Sja, dat moet ook gebeuren.quote:
Lerares kan maar heel beperkt kiezen: of een 4 of een 6 of een 8.quote:Op zondag 18 november 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, dat moet ook gebeuren.
Wel goede cijfers halen dan he?
Hai muhahahaquote:
Dat hoor ik graag.quote:Op zondag 18 november 2012 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lerares kan maar heel beperkt kiezen: of een 4 of een 6 of een 8.
En aangezien ik al op 43 pagina's zit en nog 2 hoofdstukken moet, mag ik aannemen dat het geen 4 wordt.
[..]
Hai muhahaha
Heerlijke tijd he?quote:Op maandag 19 november 2012 09:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He Mur, tijdje niet meer gezien
quote:Op maandag 19 november 2012 09:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ging weer eens lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 november 2012 10:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die hele discussie ging nergens meer over lolIPV de SC over dat onderwerp weghalen het topic dichtgooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat terwijl het topic juist weer on-topic was gegaanquote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
IPV de SC over dat onderwerp weghalen het topic dichtgooien.
Er valt dan ook zo vreselijk veel weg te bezemen vandaagquote:Op maandag 19 november 2012 10:06 schreef Murdera het volgende:
Moeten overleggen met andere mods, ipv ff de bezem er doorheen halen.
of omdat wij er over doorgingen.quote:Op maandag 19 november 2012 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat, gesloten omdat Peurac een tarrel is? Vreemde reden wel. Is Peurac dezelfde user als DG?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |