das waarquote:
Dit. Eerst maar tijdje zien of het allemaal wel zo goed klikt. Hecht nogal waarde aan mijn eigen stek dus moet wel flink zeker zijn voor ik dat op zou geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.
nog nieuwe lingeriesetjes die je nog niet hebt geshowd hier trouwens?
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtjij die leren string nog gehaald?
Dat zou dan tijd worden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowt![]()
uberhaupt koe tussen je billenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.
Deze moet ik even quotenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
worst kan wel? koe tussen je billen is een recept voor uitgescheurde holletjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
Ik ben niet van steen hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ga jij eens op iemand anders geilen.
nee joh... juist NIET verhuizenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles goed enzo?
Verhuizen ofzo, of begreep ik het niet goed?
Jaja, ninja edit was te laatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee joh... juist NIET verhuizen
en ook niet aan t datenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja, ninja edit was te laat![]()
Daten dan ofzo? Las iets over of het klikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |