das waarquote:
Dit. Eerst maar tijdje zien of het allemaal wel zo goed klikt. Hecht nogal waarde aan mijn eigen stek dus moet wel flink zeker zijn voor ik dat op zou geven.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das waarmaar dan nog zou ik heel lang mn eigen huis aanhouden.
heb eerder meegemeaakt dak samenwoonde, dat relatie over ging en dat ik nog 2 jaar met mn ex heb moeten samenwonen, omdat ik geen eigen huis had. en dat dus NOOIT meer
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:12 schreef dawg het volgende:
[..]
ik plaag maar wat, niet zo serieus op de vrijdag.
nog nieuwe lingeriesetjes die je nog niet hebt geshowd hier trouwens?
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowtjij die leren string nog gehaald?
Dat zou dan tijd worden!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb geen enkel lingeriesetje hier geshowt![]()
uberhaupt koe tussen je billenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
jep, maar als ik dan aan jou in lingeriesetjes denk wordt ie wat te krap. dus ik draag hem niet meer, zweet in je bilnaad is ook zoiets.
Deze moet ik even quotenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
worst kan wel? koe tussen je billen is een recept voor uitgescheurde holletjes.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
uberhaupt koe tussen je billen
Ik ben niet van steen hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, ga jij eens op iemand anders geilen.
nee joh... juist NIET verhuizenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles goed enzo?
Verhuizen ofzo, of begreep ik het niet goed?
Jaja, ninja edit was te laatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee joh... juist NIET verhuizen
en ook niet aan t datenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaja, ninja edit was te laat![]()
Daten dan ofzo? Las iets over of het klikt?
Ik heb nog een heel pak basterdsuiker en 2 pakken kristalsuiker voor jequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Huppel![]()
hehe een koe
Heb jij nog suikerklontjes te leen?
Love of my lifequote:
Nice .. kill all peoplequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel pak basterdsuiker en 2 pakken kristalsuiker voor je
[..]
Love of my life
Een is eventjes genoeg voor jou faxie. Straks mag je meer hooi op je vork nemen.quote:
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Evie het volgende:
[..]
Nice .. kill all peoplena een pak suiker muhahahaha
Je UIquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?
Niets dat is een uitspraak die ik wel eens hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat heeft Muhahaha nu weer gedaan?
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te datenquote:
Zeg je nu dat je niet constant aan me denkt en daar een reclame voor nodig hebt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je UI![]()
Ik moest aan jou denken van de week. Ik zag op de Belgische zender reclame voor Royco cupasoup
tijd maak je. tsk tsk met die excuses, jongedame.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te daten
Ssstquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een is eventjes genoeg voor jou faxie. Straks mag je meer hooi op je vork nemen.
Dus als je wel tijd zou hebben? ...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe man man ik heb op dit moment niet eens tijd om te daten
ghehehe... geen idee waar je op doelt?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat dan? Houd me toch niet in spanning
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:29 schreef dawg het volgende:
[..]
ik denk dat ze bang zijn dat ze je niet aankunnen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe... geen idee waar je op doelt?
ik ben niet aan t daten en ga ook niet verhuizen... moet ik nu alles opnoemen wat ik wél aan het doen ben?
Ow dacht dat dat over een date oid gingquote:Dit. Eerst maar tijdje zien of het allemaal wel zo goed klikt.
zou niet weten waar ik nog tijd moet schrappen op dit momentquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef dawg het volgende:
[..]
tijd maak je. tsk tsk met die excuses, jongedame.
Ja, we willen elke dag een overzicht zien, het liefste in een excel bestandquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ben niet aan t daten en ga ook niet verhuizen... moet ik nu alles opnoemen wat ik wél aan het doen ben?
ik weet het ik weet het!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, we willen elke dag een overzicht zien, het liefste in een excel bestand
Nee, dat dan weer nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.
nee, gign over of je wel of niet je huis aanhoudtw anneer je zou gaan samenwonen , hypothetisch zeg maarquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
[..]
Ow dacht dat dat over een date oid ging
tuurlijk kan dat wel. heb je tenminste al een indruk.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zou niet weten waar ik nog tijd moet schrappen op dit momentje kan moeilijk tegen je date zeggen dat je een half uur tijd kan maken en dat ik daarna weer weg moet dus dat hij maar snel moet dooreten
quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inclusief penergrootte, -dikte en uithoudingsvermogen.
Hehehe, lieverd, I'm not goin' anywhere near your bedquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel jammer, aan mijn bed kan je geen boeien vastmaken
Ow op die manierquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee, gign over of je wel of niet je huis aanhoudtw anneer je zou gaan samenwonen , hypothetisch zeg maar
Ademhalen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een meisje voegde me toe op facebook, ze zei dat ze 4 huizen verder op woont.
Ik checkte d'r facebook: conclusie:
Toen gingen we praten
En toen kwam ik er achter dat ze ook in zwolle studeert
Toen zijn we samen naar zwolle gegaan gisterochtend
Het was gezellig
wat nu
Ik zoek je gewoon op en dan danquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hehehe, lieverd, I'm not goin' anywhere near your bed.
Wat nu? Wat denk je?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen gingen we praten
Het was gezellig
wat nu
Post een foto van haar, zodat wij kunnen weten of ze geefbaar is.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toen gingen we praten
Het was gezellig
wat nu
Weet niet, ik vind het nog te vroeg om d'r nummer te vragenquote:
Too soonquote:
Ze is juist zo iemand waar je niet direct denkt: geven die hapquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post een foto van haar, zodat wij kunnen weten of ze geefbaar is.
Is ze geefbaar? Laat haar je pener zien.
Is ze niet geefbaar? Laat haar je pener zien.
Gewoon met haar om blijven gaan en kijken hoe het verder kliktquote:
Maar ze is dus wel leuk?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ze is juist zo iemand waar je niet direct denkt: geven die hap
Dat vind ik helemaal nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zoek je gewoon op en dan danen dan
en dan
![]()
Gewoon doen dus. Daten, kijken of het klikt enzo. Niet te lang mee wachtenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet niet, ik vind het nog te vroeg om d'r nummer te vragen
[..]
Too soon
Goeie optiequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon met haar om blijven gaan en kijken hoe het verder klikt?
Denk het welquote:
Bedoeld 'ie nou dat 'ie formaatje neger meeneemt voor je, of komt hij je slaan verkleed als zwarte piet?quote:
Nou ja, je studeert in dezelfde stad? Samen reizen? Vragen of ze zin heeft weer een keer af te spreken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
Maar dan moet ik een gelegenheid zien te maken waar ik haar zie
[..]
Denk het wel
Maar ik ben ook wel desperate 4 lovin
Gewoon niet geven. Wacht op de juiste.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
[..]
Denk het wel
Maar ik ben ook wel desperate 4 lovin
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedoeld 'ie nou dat 'ie formaatje neger meeneemt voor je, of komt hij je slaan verkleed als zwarte piet?
"zullen we samen huiswerk maken"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goeie optie
Hihiquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.
Ik denk dat er een cadeautje zit in zijn zak, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat hij me á la Zwarte Piet mee wil nemen in een zak.
Samen reizen al gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, je studeert in dezelfde stad? Samen reizen? Vragen of ze zin heeft weer een keer af te spreken?
Het punt is dat ik niet weet hoe zij er tegenover staat, of ze het dan als een date ziet. Ik weet niet eens of ze een vriend heeftquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"zullen we samen huiswerk maken", weet ik t , ze woont in je straat, moet niet zo heel moeilijk zijn toch
Ja, maar dat kan toch vaker?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Samen reizen al gedaan
[..]
Het punt is dat ik niet weet hoe zij er tegenover staat, of ze het dan als een date ziet. Ik weet niet eens of ze een vriend heeft(volgens facebook niet iig). Ze praat wel enthousiast op fbchat iig.
Ik wil het niet wetenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat er een cadeautje zit in zijn zak, speciaal voor jou.
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je niet constant aan me denkt en daar een reclame voor nodig hebt?
En niet haten op Matt Foley he
Mannen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!
Ik haat nergens op, ik herkende je gewoon niet
Speelt Royco in een reclame?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik extra aan je dacht door die reclame!!
Ik haat nergens op, ik herkende je gewoon niet
Hij heeft zn naam er vandaag gejatquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Speelt Royco in een reclame?
Woeiiiquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik ga vroeg in bed liggen vandaag.
Ik ook, 7 uur de wekkerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:59 schreef Samzz het volgende:
Woei, ik ga vroeg in bed liggen vandaag.
ik plan ook om om 2230 te gaan liggen, ook vroeg opquote:
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vicoquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Woeiii
Wat ga je morgen doen
Same herequote:
Ik zie optiesquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vico!!
[..]
Same here.
Wie is Vico?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar het asiel en dan paardrijden, morgen voor het eerst een grote buitenrit maken met Rio en Vico!!
[..]
Same here.
Ik niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie opties
Hihi, maar met een vriendin ofzo dan? 2 Paarden?
De halfbroer van mijn paardquote:
Haha okequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook.
En ja, m'n instructrice en vriendin gaat mee op haar paard, dat is de stabiele factor, Rio is dat absoluut niet.
[..]
De halfbroer van mijn paard.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
nog ff stukje lopen met de hondjes en dan lekker warm douchen en met thee op de bank!
tjuus!!
Dat gaat wel lukken. Ik laat weten of ik het overleefd heb.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha oke
Nouja veel plezier
Ik ga de zee onveilig maken. Zal wel koud zijn
Dan ga ik dat water in, en heel hard 'HIHHIHI WAT KOUD!!' roepenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken. Ik laat weten of ik het overleefd heb.
En ja, dat is zeker koud.
Ik ga denk ik gewoon niet gillen als ik op Rio zitquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga ik dat water in, en heel hard 'HIHHIHI WAT KOUD!!' roepen
Marktplaats zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:32 schreef Watertornado het volgende:
Echt raar, ze je iets te koop, reageert er iemand van ja, je prijs is goed ik koop die shit van je en dan reageer je nooit meer.
Ik zie nu een tafereel ala Xena voor me, maar dan met jou en Rioquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga denk ik gewoon niet gillen als ik op Rio zit.
Ik denk dat Rio me heel verdwaast aan zal kijkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zie nu een tafereel ala Xena voor me, maar dan met jou en Rio
Klinkt dus als leuk om te proberen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Rio me heel verdwaast aan zal kijken.
Ik kan niet zo gillenquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klinkt dus als leuk om te proberen.
Prima als anderen dat willen vieren, maar ga niet zo fucking vroeg iedereen wakker lopen maken met kutmuziek als je niet ge buttraped wil worden.quote:
Bizar ja,.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet straks naar een nieuwe woning uitkijken. Ik begrijp dat ik niks kan krijgen dat net zo goedkoop is als ik nu heb, maar je betaalt echt 500 euro en dan heb je nog geen kut
Nederland.
Waar dien je nu te kijken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga maar verhuizen naar Drenthe ofzo.
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moet straks naar een nieuwe woning uitkijken. Ik begrijp dat ik niks kan krijgen dat net zo goedkoop is als ik nu heb, maar je betaalt echt 500 euro en dan heb je nog geen kut
Nederland.
Doe dan Friesland of Groningen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leiden en omgeving.quote:
Ik heb het dan over woningen van 25 m2 he?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2.
Friesland is iig werk te vinden voor me.quote:
Je zou echt moeten zien waar ze hier 750 voor durven te vragen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hou op, ik dok nog meer voor 85m2.
Waarom naar iets nieuws uitkijken?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland.
Kom naar het zuidwestenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een sloopvergunning hebben (over een maand of 2) lijkt het me verstandig om te wieberen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom naar iets nieuws uitkijken?
Daar is geen werk.quote:
Owquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodra ze hier een sloopvergunning hebben (over een maand of 2) lijkt het me verstandig om te wieberen.
[..]
Daar is geen werk.
Dafuq...quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zou echt moeten zien waar ze hier 750 voor durven te vragen.20M2
Tenzij jij een mooie baan voor me kunt regelen daar.quote:
Wat zoek je precies?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tenzij jij een mooie baan voor me kunt regelen daar.
Misschien kom ik anders wel richting Breda.
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien zoeken ze wat in Bergen op Zoom, da's dichtbij
Ow dat wordt meetenquote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.
waarom?quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als alles heel goed gaat, en nu loop ik enorm op de zaken vooruit en bekijk alles enorm positief), wil ik redelijk dicht bij Breda wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |