Zonder gein mijn duits is niet zo best. Wat staat daar nou exact?quote:
Dat ze geen fan zijn van Gangnam stylequote:Op vrijdag 16 november 2012 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zonder gein mijn duits is niet zo best. Wat staat daar nou exact?
Heb je een bot geïnstalleerd?quote:
Dus wel.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef Pino112 het volgende:
Opnames zijn net afgelopen. Ekdom gaat 19u dus nooit halen
met de sneltreintaxi is hij toch op tijdquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:31 schreef Pino112 het volgende:
Opnames zijn net afgelopen. Ekdom gaat 19u dus nooit halen
Een vervelend personage.quote:
Kleuter: "Sinterklaars is niet eens een echte heilige!"quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een vervelend personage.
Met zijn schimmel.
Ja, ik hou niet van die man, ik heb aan weinig mensen een hekel,
maar ik kan die man niet uitstaan.
Schijnheilige.
T.Hermans
Finkersquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:20 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Kleuter: "Sinterklaars is niet eens een echte heilige!"
Finkers: "Zeg kleuter, ik weet niet of je 't weet, maar Sint Nicolaas is altijd al beschermheilige van de zeelieden op zee geweest."
Man: "Er zijn er ook knap wat verzopen in de loop der jaren."
Bij mij doet de 3fm website het ook niet.quote:
en frontstagequote:
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij?quote:
Was dus weer even stressen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe kom je daar nu bij?
Nu niet meer, lag net idd plat. Géén idee waarom, wellicht de stemdrukte bij de buren.
Niet voor mij, ik kan er niets aan doen. Daar zijn serverbeheerders voor.quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:13 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was dus weer even stressen?![]()
WIe zijn de buren?
Waar is hij geblevenquote:
Ja echt zondequote:Op vrijdag 16 november 2012 20:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Waar is hij gebleven![]()
Zulke goede clubmuziek
Found itquote:
... en de rest van de week dan?quote:Op vrijdag 16 november 2012 20:36 schreef henkde_j het volgende:
Ik verheug mij nu al op de laatste nacht
Ook, Maar Ilse en SR is een topcomboquote:
Weer thuus?quote:
Elke vrijdagquote:Op vrijdag 16 november 2012 20:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
afscheid nemen van de collegas????
quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanmorgen was het weer genieten met het OV
nee eindhoven - breda.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]![]()
Het was weer raak bij Schiphol?
deze sowieso jaquote:Op vrijdag 16 november 2012 21:25 schreef Evertjan het volgende:
dit is zo doorgestoken kaart iedere keer![]()
![]()
Bron: http://www.almeloosweekbl(...).in&utm_medium=embedquote:Michiel Veenstra in Glazen huis in Heraclesshirt?
[ALMELO – Michiel Veenstra, Almeloër van geboorte, gaat van 18 t/m 24 december het Glazen Huis in voor de actie ‘Lets hear it for the babies’ van Serious Request. De site Happen naar de Baas (www.hndb.nl) vindt dit een uitstekende gelegenheid om Michiel een dag lang in een Heraclesshirt de uitzending te laten verzorgen. Toezeggingen voor donaties kunt u kwijt via http://hndb.nl/2012/11/glazen-leedvermaak/ Wie biedt?
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:29 schreef MarijeH het volgende:
Onderstaand bericht kwam ik tegen.
Michiel Veenstra in Glazen huis in Heraclesshirt?
[..]
Bron: http://www.almeloosweekbl(...).in&utm_medium=embed
Zou ik leuk vinden als Heracles-fan. Maar ik betwijfel of dit gaat gebeuren.
Och, als 't véél geld oplevert, waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:29 schreef MarijeH het volgende:
Onderstaand bericht kwam ik tegen.
[..]
Bron: http://www.almeloosweekbl(...).in&utm_medium=embed
Zou ik leuk vinden als Heracles-fan. Maar ik betwijfel of dit gaat gebeuren.
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 16-11-2012 om 21:17:27Goed, agenda's naast elkaar leggen. @bingo_players, @eddyzoey en @IlseDeLange binnenkort op 1 single! #TwentsEnergy reageer retweet
is het al gebeurd?quote:
Nog een blikje in de koelkast liggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |