abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121010120
Ach ik nog nauwelijks legendary guns gehad, maar mis ze ook niet echt. Maar ik heb ook eigenlijk geen geduld om een character tot level 50 te lvl-en, vind het veel leuker om opnieuw met een nieuw character te spelen.

Die Tediore guns zijn trouwens echt ideaal; reloaden ontzettend snel en als je een beetje doorhebt waar ze heen gaan als je ze reload, knal je hem zo op het hoofd van een vijand. Die staggered een beetje door de ontploffing waarna je ze direct point blank met je shotgun omver knalt. Werkt met mij mechromancer ideaal (vooral aangezien death-trap je shield toch weer oplaadt).
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:51:19 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121383645
Nieuwe Shiftcodes:

PC / Mac Borderlands 2 SHiFT Code: K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF
Xbox 360 Borderlands 2 SHiFT Code: WBWJ3-JHKSK-ZHXT6-CRTJT-BW59W
PlayStation 3 Borderlands 2 SHiFT Code: WBK3B-FKWCT-KWKWB-SJWTB-XCZK3
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:09:53 #103
85962 ioko
I Appear Missing
pi_121386712
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe Shiftcodes:

PC / Mac Borderlands 2 SHiFT Code: K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF
Xbox 360 Borderlands 2 SHiFT Code: WBWJ3-JHKSK-ZHXT6-CRTJT-BW59W
PlayStation 3 Borderlands 2 SHiFT Code: WBK3B-FKWCT-KWKWB-SJWTB-XCZK3
Thanks!

Hoe zit het eigenlijk met de waarde en capaciteit van schilden en wapens?

Ik ben nu level 32 en mijn beste wapens kosten rond de 4.000 a 5.000. Mijn schild laat op tot bijna 3.000. Ik zie echter zo'n hoge getallen langskomen bij screenshots en tutorials van mensen die niet eens zoveel levels hoger zitten. Hoe komen ze daaraan?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:13:17 #104
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121388535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Thanks!

Hoe zit het eigenlijk met de waarde en capaciteit van schilden en wapens?

Ik ben nu level 32 en mijn beste wapens kosten rond de 4.000 a 5.000. Mijn schild laat op tot bijna 3.000. Ik zie echter zo'n hoge getallen langskomen bij screenshots en tutorials van mensen die niet eens zoveel levels hoger zitten. Hoe komen ze daaraan?
Looten? :')
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:54 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121388587
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:56:33 #106
85962 ioko
I Appear Missing
pi_121389809
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
Ik doe niets anders, alleen wel vooral in singleplayer. In multiplayer kom ik vooral debielen uit Frankrijk tegen die op alles schieten wat ze zien... :)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_121579998
Nieuwe DLC is vanaf vandaag beschikbaar!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:35:35 #108
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121580555
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
True, maar dat is wel de natuur van een echte vault hunter ^O^
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121623830
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:47:19 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121625544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
Dat van die moeilijkheidsgraad merkte ik eerder al tijdens een internetstream waarbij wat mensen (van IGN geloof ik) de DLC aan het checken waren. Zelf heb ik gisteren pas de eerste DLC gedownload dus ik ben nog wel even zoet. :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:51:15 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121625652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
Dat is wel mooi :)

Maar weer geen verhoging van de lvl cap dus?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_121626303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 07:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Nieuwe DLC is vanaf vandaag beschikbaar!
Toch maar weer is spelen. Na de eerste DLC zelden meer gespeeld en ik heb zo'n season pass.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:55:39 #113
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121641554
Heb ook nog niet zoveel met Gaige gespeeld, maar heb d'r wel al sinds ze uitkwam. Gisteren eens een stapje terug gedaan met m'n eerste class (Gunzerker) en uit de True Vault Hunter mode gestapt omdat ik te vaak doodging :'(
Blijft toch erg leuk om te blijven spelen, om tal van redenen, maar ik weet nog niet of ik de laatste DLC ga kopen eigenlijk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:56:53 #114
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121641614
En wanneer kom je Terramorphous tegen eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door ArtistA op 16-01-2013 17:10:58 ]
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:23:57 #115
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121642929
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121643808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef ArtistA het volgende:
En wanneer kom je Terramorphous tegen eigenlijk?
Als je Jack hebt verslagen kun je de missie bij Tannis actieveren in Sanctuary. Maar alleen te doen als een level 50, en dan nog is die erg moeilijk na die patch.
Ik wilde na de eerste playtrough meteen even kijken....BAM dood :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:43:30 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:50:29 #117
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Als je Jack hebt verslagen kun je de missie bij Tannis actieveren in Sanctuary. Maar alleen te doen als een level 50, en dan nog is die erg moeilijk na die patch.
Ik wilde na de eerste playtrough meteen even kijken....BAM dood :D
Dat 'BAM dood' gebeurt mij ook iets te vaak in true vault hunter mode. Soms behoorlijk ergerlijk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121644266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:50 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dat 'BAM dood' gebeurt mij ook iets te vaak in true vault hunter mode. Soms behoorlijk ergerlijk.
Geen goed schild? Ik krijg 9 van de 10 keer als ik Jack versla een Legendary schild. In playtrough 2 kreeg ik de Impaler en die gebruik ik nu nog altijd. Dat is dan wel een level 50 en nu een stuk beter dan bijvoorbeeld the bee shield die ze zo enorm terug gebracht hebben in kracht. Maar ik ben ook erg fan van turtle shields. Heb er met de Siren 1 die in totaal met de skills aan 71000 capacity heeft.
Waar speel jij Borderlands op? PS3, Xbox of PC?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:55:52 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:01:51 #119
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Geen goed schild? Ik krijg 9 van de 10 keer als ik Jack versla een Legendary schild. In playtrough 2 kreeg ik de Impaler en die gebruik ik nu nog altijd. Dat is dan wel een level 50 en nu een stuk beter dan bijvoorbeeld the bee shield die ze zo enorm terug gebracht hebben in kracht. Maar ik ben ook erg fan van turtle shields. Heb er met de Siren 1 die in totaal met de skills aan 71000 capacity heeft.
Waar speel jij Borderlands op? PS3, Xbox of PC?
PS3 en m'n shield zal iets van 7000 hebben en ben pas lvl 36. Heb 'm een tijdje laten liggen omdat Black Ops 2 uitkwam :P
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121644696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:01 schreef ArtistA het volgende:

[..]

PS3 en m'n shield zal iets van 7000 hebben en ben pas lvl 36. Heb 'm een tijdje laten liggen omdat Black Ops 2 uitkwam :P
Jammer, ik Xbox. anders had ik je graag geholpen.
Wat ik telkens doe als ik net in playtrough 2 aankom is sowieso mijn hele wapen arsenaal en andere spullen vervangen voor 'crappy' witte en groene spullen omdat die dan gewoon veel sterker zijn op dat moment. En dan maar alles weer opnieuw gaan zoeken :)
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:05:25 #121
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jammer, ik Xbox. anders had ik je graag geholpen.
Wat ik telkens doe als ik net in playtrough 2 aankom is sowieso mijn hele wapen arsenaal en andere spullen vervangen voor 'crappy' witte en groene spullen omdat die dan gewoon veel sterker zijn op dat moment. En dan maar alles weer opnieuw gaan zoeken :)
Toch attent dat je het aanbiedt en bedankt voor de tip!
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121727111
Ik wil wel weer opnieuw met Borderlands 1 beginnen. :) Hopelijk krijg ik hem wel aan de praat. In het verleden wilde die het steeds niet doen. Start ik het spel op, liep die gelijk vast met allemaal fout meldingen ;(
pi_121760142
Valt de nieuwe DLC onder de season pass?
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:38:49 #124
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121762425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Valt de nieuwe DLC onder de season pass?
Dit is de derde, er komt er nog eentje als ik me niet vergis.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:18:56 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121973380
Ik ga vandaag ook aan Borderlands 2 beginnen!

Welke character is het tofste om mee te spelen? ik neig nu naar die Commando ofzo omdat die een turret heeft en dat vind ik altijd vet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:21:59 #126
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121977556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga vandaag ook aan Borderlands 2 beginnen!

Welke character is het tofste om mee te spelen? ik neig nu naar die Commando ofzo omdat die een turret heeft en dat vind ik altijd vet!
Daar speel ik mee en vind hem tof. Ik heb ook even zer0 en de Mechromancer geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:55:32 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121978986
De siren is ook wel tof. Op het begin ben je nog niet zo sterk, maar op den duur worden je aanvallen behoorlijk machtig.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:23:53 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121982039
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Daar speel ik mee en vind hem tof. Ik heb ook even zer0 en de Mechromancer geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:25:13 #129
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121982097
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?
Ik speel voornamelijk in mijn eentje, en het is prima te doen. Een tweede speler vind ik vooral makkelijk op momenten dat er veel vijanden zijn.
pi_121993747
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Rossdale het volgende:
De siren is ook wel tof. Op het begin ben je nog niet zo sterk, maar op den duur worden je aanvallen behoorlijk machtig.
Ik heb alle karakters op level 50 en ben het meest tevreden over de Siren en de Mechromancer. De Siren omdat je die zo kan instellen dat zij tegenstanders over kan nemen en voor jou kan laten vechten voor een bepaalde tijd. Gaat ie dood en is je tijd nog niet om zoekt ie automatisch een andere tegenstander om over te nemen. Ook kun je hem zo instellen dat als je dat gebruikt alle tegenstanders in de buurt naar dat punt toegetrokken worden. Granaat erin en alles is dood. :)
En de Mechromancer is gewoon een wandelende turret, en dus niet statisch. Het enige vervelende is dat je dat ding niet uit kunt zetten als de vijanden 'op' zijn in tegenstelling tot de turret.
pi_121993969
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
En ik heb na 20x proberen met zijn 3en een baasje uit de laatste DLC ook nog altijd niet verslagen. Maar ik heb hem even gejoetjoept en daar zag ik hoe het wel mogelijk is met een bepaald wapen die ik toevallig zelf ook al heb. Dus vanavond even proberen maar eerst even dat wapen delen met de anderen :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:17:40 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:22:54 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121994278
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
En ik heb na 20x proberen met zijn 3en een baasje uit de laatste DLC ook nog altijd niet verslagen. Maar ik heb hem even gejoetjoept en daar zag ik hoe het wel mogelijk is met een bepaald wapen die ik toevallig zelf ook al heb. Dus vanavond even proberen maar eerst even dat wapen delen met de anderen :)
Maar die eindbaas is wel op het eind bijna neem ik aan? Niet als een boss die je snel tegenkomt?

Wel lame want hoe moet dat dan verder.

En die turret kun je die elk moment gebruiken of is dat een special power?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_121994649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar die eindbaas is wel op het eind bijna neem ik aan? Niet als een boss die je snel tegenkomt?

Wel lame want hoe moet dat dan verder.

En die turret kun je die elk moment gebruiken of is dat een special power?
Die turret is je speciale kracht die telkens oplaad. Je kan hem zelfs zo instellen dat die oplaad tijd sneller gaat enzo.
Die baas is idd helemaal aan het einde :) Moet je ook level 50 voor zijn want hij is 52.

TDU Drugsbunny voor als je hulp nodig hebt. Xbox :)Maar jij ook zo te zien aan je user icon.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:33:51 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:35:03 #134
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121994729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
Tijdens de main storyline? :{ Daar ben ik alles voorbij gekomen hoor.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:38:02 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121994830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die turret is je speciale kracht die telkens oplaad. Je kan hem zelfs zo instellen dat die oplaad tijd sneller gaat enzo.
Die baas is idd helemaal aan het einde :) Moet je ook level 50 voor zijn want hij is 52.

TDU Drugsbunny voor als je hulp nodig hebt. Xbox :)Maar jij ook zo te zien aan je user icon.

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:24:11 #136
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121996983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb alle karakters op level 50 en ben het meest tevreden over de Siren en de Mechromancer. De Siren omdat je die zo kan instellen dat zij tegenstanders over kan nemen en voor jou kan laten vechten voor een bepaalde tijd. Gaat ie dood en is je tijd nog niet om zoekt ie automatisch een andere tegenstander om over te nemen. Ook kun je hem zo instellen dat als je dat gebruikt alle tegenstanders in de buurt naar dat punt toegetrokken worden. Granaat erin en alles is dood. :)
En de Mechromancer is gewoon een wandelende turret, en dus niet statisch. Het enige vervelende is dat je dat ding niet uit kunt zetten als de vijanden 'op' zijn in tegenstelling tot de turret.
Allemaal? Damn :')
Heb er nog niet eens een op 50.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:37:25 #137
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121997734
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:21:56 #138
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_122000577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
Heb t nog niet mp gespeeld, maar volgens mij krijg je wel meer loot en xp enzo
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_122005325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
Doe mij inviten en ik doe ff mee. Ik heb 1 level 32 , dat is de laagste van mij maar ik start ook zo weer een level 1. Geen probleem. Ik hou van dit spel en ik weet alle kisten en geheime plekjes te vinden uit mijn hoofd ondertussen :) En ik heb een level 40 baby maker legendary :) Maar het gaat niet sneller in multiplayer. Het enige wat sneller gaat is dat je goede weapon drops worden gejat door anderen :D


quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:48:10 ]
pi_122005387
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Tijdens de main storyline? :{ Daar ben ik alles voorbij gekomen hoor.
Na de mainstory ;) Terramorfious oid :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:41:32 ]
pi_122005572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P
Kun je ook constant gebruiken maar hij moet telkens even opladen, net als alle andere special skills. En voeg mij even toe. Een maat van me is net offline en ik wil verder spelen :P Maar niet aleen. Daar hou ik niet van.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Allemaal? Damn :')
Heb er nog niet eens een op 50.
De Mechromancer zelfs al 2x als een level 50. :o Als je het spel eenmaal goed door hebt gaat het veel sneller allemaal. Plus dat je telkens de goede gevonden wapens van een ander profiel kunt overzetten naar je nieuwe profiel :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:47:09 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:20:06 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122037077
Ben er aan begonnen en wel een tof spel! Alleen komen de vijanden enz iedere keer weer terug? Daar heb ik echt een hekel aan :(

En het saven ging ook een beetje gek ofniet?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:23:46 #143
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122037214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ben er aan begonnen en wel een tof spel! Alleen komen de vijanden enz iedere keer weer terug? Daar heb ik echt een hekel aan :(

En het saven ging ook een beetje gek ofniet?
De vijanden komen wel terug, maar pas als je (volgens mij) in een ander gebied geweest bent.

Zo weer even wat spelen trouwens. :D Zetten jullie altijd zelf muziek op tijdens het spelen, of hou je het geluid van het spel?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 22:32:42 #144
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122091313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

De vijanden komen wel terug, maar pas als je (volgens mij) in een ander gebied geweest bent.

Zo weer even wat spelen trouwens. :D Zetten jullie altijd zelf muziek op tijdens het spelen, of hou je het geluid van het spel?
Ik had nu dat ook de eindbaas weer terug was terwijl ik eigenlijk al verder was. Toch wel tergend want nu weet ik nooit wat die opslaat als ik op dat moment stop. Maar verder wel tof hoor die getalletjes die de damage aangeven heb ik toch wel geweest al die jaren :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122093720
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik had nu dat ook de eindbaas weer terug was terwijl ik eigenlijk al verder was. Toch wel tergend want nu weet ik nooit wat die opslaat als ik op dat moment stop.
Hoe wil je anders XP blijven opdoen als alles na 1 keer afknallen wegblijft?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 26 januari 2013 @ 23:55:12 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122095607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Hoe wil je anders XP blijven opdoen als alles na 1 keer afknallen wegblijft?
Nee had een eindbaas verslagen en toen een poort opengemaakt daarna nog. Dag erna verder en toen was die poort open maar eindbaas was er weer gewoon dat slaat nergens op. Maar dat ligt denk ik meer aan dat savesysteem ofzo dat is me ook niet helemaal duidelijk.

En verder is het ook wel ergerlijk als je weer ff ergens heen wilt en weer alles terug is. Omdat het ook raar gedaan is en dat stoort dat wel. far cry 2 had er ook last van.

Maja moet zeggen voor de XP maakt een hoop goed! :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122110772
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee had een eindbaas verslagen en toen een poort opengemaakt daarna nog. Dag erna verder en toen was die poort open maar eindbaas was er weer gewoon dat slaat nergens op. Maar dat ligt denk ik meer aan dat savesysteem ofzo dat is me ook niet helemaal duidelijk.

En verder is het ook wel ergerlijk als je weer ff ergens heen wilt en weer alles terug is. Omdat het ook raar gedaan is en dat stoort dat wel. far cry 2 had er ook last van.

Maja moet zeggen voor de XP maakt een hoop goed! :9
Die eindbazen moeten juist terug komen. Uit iedere eindbaas kan een legendary vallen maar die kans is zo klein dat je hem soms wel 30x om moet leggen voor je dat wapen of schild hebt. :)
En ik heb gisteren de secret Dexiduous the Invincible verslagen in de laatste DLC. We waren met zijn 3en en zijn denk ik wel 20x doodgegaan. Maar hij dropte de Chopper na afloop dus dat was wel relaxed. Dat is een wapen uit deel 1.


Hij heeft een accuracy van niets maar dat wordt wel gecompenseerd met de enorme fire power :D Echt heel handig dat wapen.



Hij is groot.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 13:58:40 ]
  zondag 27 januari 2013 @ 14:18:57 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122112081
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die eindbazen moeten juist terug komen. Uit iedere eindbaas kan een legendary vallen maar die kans is zo klein dat je hem soms wel 30x om moet leggen voor je dat wapen of schild hebt. :)
En ik heb gisteren de secret Dexiduous the Invincible verslagen in de laatste DLC. We waren met zijn 3en en zijn denk ik wel 20x doodgegaan. Maar hij dropte de Chopper na afloop dus dat was wel relaxed. Dat is een wapen uit deel 1.
[ afbeelding ]

Hij heeft een accuracy van niets maar dat wordt wel gecompenseerd met de enorme fire power :D Echt heel handig dat wapen.

[ afbeelding ]
Hij is groot.
DAMN :D

Ik schiet iets van 60 dmg nu :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122113627
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

DAMN :D

Ik schiet iets van 60 dmg nu :P

Moet je eens kijken wat dat ding doet. Als je eenmaal de trekker overhaalt schiet ie het hele magazijn in 1 keer leeg, dat stopt pas als je van wapen wisselt of als je kogels op zijn.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:23:24 #150
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122115568
Level 42, en de verveling neemt nu toch wel toe hoor. Het is dat ik nu de eerste DLC heb gekocht, maar anders zou ik het spel niet zo snel meer opstarten.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:04:47 #151
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122350148
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:15 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122357917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:04 schreef Darkestrah het volgende:
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:52 #153
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122357974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
En mocht je het nog willen weten, in Sanctuary staat een kist en die kun je met je golden keys openen. Die kist staat bij dat fast travel-ding.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:09 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358122
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:29 #155
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Zie edit. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:25:50 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Zie edit. :P
Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:30 #157
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:53 #158
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
Bedankt voor de info!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 22:36:23 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122443462
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 23:03:39 #160
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122445451
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Save editor. Maar weet niet helemaal of dat werkt voor een 360.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:25:35 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122455453
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Save editor. Maar weet niet helemaal of dat werkt voor een 360.
Ja maar dat wil ik ook niet! Was wel tof geweest als je ook wat skillpoints kon kopen of er soms 1 extra kreeg na een belangrijke missie want ben nu level 23 ofzo maar heb nog niet veel skills omdat je tot 5 moet eerst.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122603424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar dat wil ik ook niet! Was wel tof geweest als je ook wat skillpoints kon kopen of er soms 1 extra kreeg na een belangrijke missie want ben nu level 23 ofzo maar heb nog niet veel skills omdat je tot 5 moet eerst.
Je rankt sowieso sneller als je niet telkens alle missie die openstaan in 1 keer accepteert. Als jij in Sanctuary bent en je hebt daar na een story missie ineens 7 missies openstaan van level 20 en je accepteert die allemaal in 1 keer dan is de eerste missie die jij doet level 20, maar na de 6e missie ben jij misschien wel 3,4 of 5 ranks omhoog en dan is missie 7 nog altijd rank 20, incl de tegenstanders die je daar tegenkomt.
Als jij alleen de missies accepteert voor bijvoorbeeld 1 bepaald gebied (anders blijf je heen en weer lopen) dan zijn die missie die daarna nog open staan in Sanctuary waarschijnlijk weer van jou level. En hoe hoger de missie level, en hoe hoger de levels van je tegenstanders des te meer XP je krijgt. en dat scheelt echt heel veel.
Je kan ook boven je level gaan spelel maar dat lukt alleen door de storyline vooruit te spelen, maar dan rank je ook echt heel snel.

Ik hoop dat dit een beetje is uitgelegd want daar ben ik slecht in. :)

Ik krijg het zo voor elkaar, zonder te cheaten, om een level 50 te maken in pakweg 4 avondjes. Maar dan doe ik alleen de story line missies en dat wordt dan ook wel erg moeilijk. Al heb ik het voordeel dat ik wapens kan overzetten van andere profielen. Dat kun jij niet want je hebt maar 1 karakter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 17:58:37 ]
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:16:48 #163
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122604182
Ben gisteren level 50 geworden. Moet zeggen dat ik nu het liefst wacht tot de level cap weer omhoog gaat.
pi_122604394
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
Ben gisteren level 50 geworden. Moet zeggen dat ik nu het liefst wacht tot de level cap weer omhoog gaat.
Nu is het de leuk om wat baasjes nog eens te doen. Die zijn dan level 53. En daar kunnen mooie wapens uitvallen van level 50 plus dat het veel meer een uitdaging is mits je niet zo ernstig bewapend bent dat je ze binnen 10 seconden dood hebt.

Ik heb vorige week the sham shield gekregen uit The Bunker. Ik zei tegen iemand dat die daar uit kon vallen maar dat je hem soms wel 100 keer om moest leggen voordat je hem kreeg. 2e keer.... Hoppa :D Alleen het was maar een 79% bullet absorb terwijl ze er soms uitvallen van over de 90%

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 18:23:58 ]
pi_122611583
Ik ben gelukkig bijna 50 met mijn gunzerker :) Ben alweer een tijdje bezig. Als ik 50 ben dan begin ik pas met de dlc's. Ik focus me nu vooral op de main story missions en soms wat side missions als de vijanden te moeilijk worden. Als ze te moeilijk worden loop je tegen een muur aan.

De missions die ik nog niet gedaan heb schalen dan naar lvl 50, als ik 50 ben toch?
Music is our universal language
pi_122622304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Futureshock het volgende:
Ik ben gelukkig bijna 50 met mijn gunzerker :) Ben alweer een tijdje bezig. Als ik 50 ben dan begin ik pas met de dlc's. Ik focus me nu vooral op de main story missions en soms wat side missions als de vijanden te moeilijk worden. Als ze te moeilijk worden loop je tegen een muur aan.

De missions die ik nog niet gedaan heb schalen dan naar lvl 50, als ik 50 ben toch?
In playtrough 2 wel in playtrough 1 tot level 30.

Ik probeer een bepaalde missie met een level 50 te halen die in het begin van de story line te spelen is om een bepaald schild als een level 50 te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 23:38:04 ]
pi_122657505
Mijn enige level 50 Siren die het beste speelde gaf net terwijl ik hem voor de eerste keer vanavond wilde laden een corrupted save game..... FUCK! Alles kwijt. Maar ik ben alweer level 26 door met 2 level 50 alle dikke tegenstanders te pakken :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:52:31 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122677993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn enige level 50 Siren die het beste speelde gaf net terwijl ik hem voor de eerste keer vanavond wilde laden een corrupted save game..... FUCK! Alles kwijt. Maar ik ben alweer level 26 door met 2 level 50 alle dikke tegenstanders te pakken :)
Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:13:31 #169
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122678627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je al vrij ver, nog een paar missies. ^O^
pi_122704891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk met de story line op de helft pas hoor. (en dan reken ik de side quests niet mee want dat zijn er nog heel veel.) Er komen nog zeker 4 grote missie's die erg lang duren maar wel leuk zijn. Zorg wel dat je ongeveer level 30 bent voor de laatste missie anders wordt het echt moeilijk.
Ik heb mijn Siren alweer op 32 en Jack verslagen door alleen de story line te doen. Nu moet ik zorgen dat ik 50 word zonder aan playtrough 2 te beginnen. Dan kan ik eindelijk The flame of the firehawk shield als een level 50 binnenhalen.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:11:12 #171
28033 Pek
je moet wat
pi_122708618
Gisteren en vandaag bij elkaar zo'n 75 pogingen gedaan om die Infinity te krijgen van Doc Mercy, gewoon niet droppen hè :{ Ik snap best dat het ding "Legendary" is, dus schaars, maar dit is gewoon belachelijk. :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122708713
Lol, 75 pogingen is nog niks, haha! Infinity is volgens mij de legendary met de kleinste dropkans. Ik heb er een maar dat is helaas een level 10 ofzo.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zondag 10 februari 2013 @ 13:24:12 #173
28033 Pek
je moet wat
pi_122709039
Dropkans van 0.8% lees ik net, wtf 8)7
Nu is die bossfight te doen in een minuutje of wat, dus dat is de moeite niet, maar het wordt zo saai :O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:52:50 #174
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122710074
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, 75 pogingen is nog niks, haha! Infinity is volgens mij de legendary met de kleinste dropkans. Ik heb er een maar dat is helaas een level 10 ofzo.
Serieus? Ik heb een level 49 of 50. :D
  zondag 10 februari 2013 @ 14:18:58 #175
28033 Pek
je moet wat
pi_122711099
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb een level 49 of 50. :D
Na hoeveel pogingen? }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:38:46 #176
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122712010
Geen flauw idee, heb hem gekregen van een vriend van me volgens mij. :')
  zondag 10 februari 2013 @ 14:50:28 #177
28033 Pek
je moet wat
pi_122712538
Ik heb geen vrienden ;(
Ik speel solo, misschien is dat het? Droppen die Legendaries gewoon niet of nauwelijks in single player?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 11 februari 2013 @ 14:54:10 #178
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122751188
En dat was playthrough #2.
  maandag 11 februari 2013 @ 17:48:31 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122757811
Dat gedoe met die loot ga ik niet doen! Zit nu wel bij een baas van een sidequest en die lukt me maar niet. De rest ging wel makkelijk maar denk nog ff een leveltje of 2 erbij krijgen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122757986
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dat gedoe met die loot ga ik niet doen! Zit nu wel bij een baas van een sidequest en die lukt me maar niet. De rest ging wel makkelijk maar denk nog ff een leveltje of 2 erbij krijgen.
Or just call me ;)

Als je eenmaal 50 bent wil ik je wel het 1 en ander droppen. Kan nu ook al hoor trouwens. Heb van veel levels goede wapens. Ik zit nu zelf met een Siren en een Assasin net in de level 30.

quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Pek het volgende:
Ik heb geen vrienden ;(
Ik speel solo, misschien is dat het? Droppen die Legendaries gewoon niet of nauwelijks in single player?
Je hebt meer kans op betere loot met meer mensen maar ik heb er alleen ook heel veel gevonden. Puur geluk. Zelfs een keer binnen 10 minuten 2 legendaries :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 17:54:58 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:00:26 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_122781928
Net dan de Hornet Legendary op Knuckle Dragger gevonden. Wel teleurstellend dat het slechts een level 32 wapen is, terwijl ik zelf toch level 50 ben ;(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:03:40 #182
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122782022
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Pek het volgende:
Net dan de Hornet Legendary op Knuckle Dragger gevonden. Wel teleurstellend dat het slechts een level 32 wapen is, terwijl ik zelf toch level 50 ben ;(
Doe je geen TVHM dan?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:06:53 #183
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122782115
Ik heb nog niet eens veel paars spul!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:31:50 #184
28033 Pek
je moet wat
pi_122782848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Doe je geen TVHM dan?
Uiteraard :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122920670
Wat gaat het even traag vanaf level 40 naar de 50. Ik probeer de 50 te halen via de DLCs maar ook ik heb het nu af en toe moeilijk omdat ik een laatste legendary heb van een level 40 (een baby maker met corrosive) en daarna tot 50 niets meer dus ik moet ook van alles bij elkaar scharrelen om het te halen.
pi_122920823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog niet eens veel paars spul!
Dat vind ik toch vrij regelmatig hoor :) Net nog een roze zelfs uit een kist. Je moet wel alles openen natuurlijk.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:30:08 #187
28033 Pek
je moet wat
pi_122921115
Ik heb wel alles paars, maar dat komt door de 40+ golden keys die ik heb opgepikt. Vinden doe ik ze zelden en ik open bijna alles volgens mij :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122921239
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Pek het volgende:
Ik heb wel alles paars, maar dat komt door de 40+ golden keys die ik heb opgepikt. Vinden doe ik ze zelden en ik open bijna alles volgens mij :{
:D 40 golden keys :D

Ik heb er denk ik 3 gebruikt. Zelf heb ik toch al beter dan wat die kist geeft :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:38:31 #189
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122921374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat vind ik toch vrij regelmatig hoor :) Net nog een roze zelfs uit een kist. Je moet wel alles openen natuurlijk.
Roze bestaat toch niet?

When Grandma Burps, Patrick Obeys
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:39:06 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_122921394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:D 40 golden keys :D

Ik heb er denk ik 3 gebruikt. Zelf heb ik toch al beter dan wat die kist geeft :)
Dat is het voordeel van een PC, het zullen er altijd 40+ blijven, copy/paste enzo :9
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122921406
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Roze bestaat toch niet?

When Grandma Burps, Patrick Obeys
Jawel.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Roze
Oranje

En sommige roze zijn soms sterker dan oranje van het zelfde level.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 17:40:31 ]
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:41:43 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122921481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jawel.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Roze
Oranje

En sommige roze zijn soms sterker dan oranje van het zelfde level.
Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122921591
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!
Ze noemen het dus magenta in de main game. De echte roze vind je in de DLC

http://gamersyndrome.com/(...)re-guns-color-guide/
pi_122921625
E-Tech guns zijn dat dus. De magenta's. Die schieten ook geen kogels maar lasers.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 17:46:20 ]
pi_122921660
Dan is het dus eigenlijk.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Magenta
Roze
Oranje
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:49:54 #196
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122921771
Dus voor AQuila360 een nieuw ezelsbruggetje:

Wil Graag Bruine Poep in Mijn Rechter Oor.
pi_122921813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Darkestrah het volgende:
Dus voor AQuila360 een nieuw ezelsbruggetje:

Wil Graag Bruine Poep in Mijn Rechter Oor.
:D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:05:00 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922254
Ohh ik zie het al denk ik dat zijn die E-tech wapens?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:05:39 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922277
Tering ik zag jullie Posts nog niet op m'n tel.

Excuses!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122922286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ohh ik zie het al denk ik dat zijn die E-tech wapens?
Jep.

En voeg mij eens toe ;) Legt allemaal wat makkelijker uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')