abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:05:25 #121
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644736
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:04 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jammer, ik Xbox. anders had ik je graag geholpen.
Wat ik telkens doe als ik net in playtrough 2 aankom is sowieso mijn hele wapen arsenaal en andere spullen vervangen voor 'crappy' witte en groene spullen omdat die dan gewoon veel sterker zijn op dat moment. En dan maar alles weer opnieuw gaan zoeken :)
Toch attent dat je het aanbiedt en bedankt voor de tip!
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121727111
Ik wil wel weer opnieuw met Borderlands 1 beginnen. :) Hopelijk krijg ik hem wel aan de praat. In het verleden wilde die het steeds niet doen. Start ik het spel op, liep die gelijk vast met allemaal fout meldingen ;(
pi_121760142
Valt de nieuwe DLC onder de season pass?
Burning bridges gives you so much more
  zaterdag 19 januari 2013 @ 14:38:49 #124
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121762425
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2013 13:30 schreef Gatenkaas het volgende:
Valt de nieuwe DLC onder de season pass?
Dit is de derde, er komt er nog eentje als ik me niet vergis.
  donderdag 24 januari 2013 @ 09:18:56 #125
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121973380
Ik ga vandaag ook aan Borderlands 2 beginnen!

Welke character is het tofste om mee te spelen? ik neig nu naar die Commando ofzo omdat die een turret heeft en dat vind ik altijd vet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:21:59 #126
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121977556
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga vandaag ook aan Borderlands 2 beginnen!

Welke character is het tofste om mee te spelen? ik neig nu naar die Commando ofzo omdat die een turret heeft en dat vind ik altijd vet!
Daar speel ik mee en vind hem tof. Ik heb ook even zer0 en de Mechromancer geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
  donderdag 24 januari 2013 @ 11:55:32 #127
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121978986
De siren is ook wel tof. Op het begin ben je nog niet zo sterk, maar op den duur worden je aanvallen behoorlijk machtig.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:23:53 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121982039
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:21 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Daar speel ik mee en vind hem tof. Ik heb ook even zer0 en de Mechromancer geprobeerd maar dat is niet mijn ding.
Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 13:25:13 #129
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121982097
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?
Ik speel voornamelijk in mijn eentje, en het is prima te doen. Een tweede speler vind ik vooral makkelijk op momenten dat er veel vijanden zijn.
pi_121993747
quote:
3s.gif Op donderdag 24 januari 2013 11:55 schreef Rossdale het volgende:
De siren is ook wel tof. Op het begin ben je nog niet zo sterk, maar op den duur worden je aanvallen behoorlijk machtig.
Ik heb alle karakters op level 50 en ben het meest tevreden over de Siren en de Mechromancer. De Siren omdat je die zo kan instellen dat zij tegenstanders over kan nemen en voor jou kan laten vechten voor een bepaalde tijd. Gaat ie dood en is je tijd nog niet om zoekt ie automatisch een andere tegenstander om over te nemen. Ook kun je hem zo instellen dat als je dat gebruikt alle tegenstanders in de buurt naar dat punt toegetrokken worden. Granaat erin en alles is dood. :)
En de Mechromancer is gewoon een wandelende turret, en dus niet statisch. Het enige vervelende is dat je dat ding niet uit kunt zetten als de vijanden 'op' zijn in tegenstelling tot de turret.
pi_121993969
quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 13:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind een turret altijd zo tof!

Maar is het spel wel goed te doen in je eentje? Want heb even het topic doorgelezen maar sommige bazen kom je dan niet voorbij?

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
En ik heb na 20x proberen met zijn 3en een baasje uit de laatste DLC ook nog altijd niet verslagen. Maar ik heb hem even gejoetjoept en daar zag ik hoe het wel mogelijk is met een bepaald wapen die ik toevallig zelf ook al heb. Dus vanavond even proberen maar eerst even dat wapen delen met de anderen :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:17:40 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:22:54 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121994278
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
En ik heb na 20x proberen met zijn 3en een baasje uit de laatste DLC ook nog altijd niet verslagen. Maar ik heb hem even gejoetjoept en daar zag ik hoe het wel mogelijk is met een bepaald wapen die ik toevallig zelf ook al heb. Dus vanavond even proberen maar eerst even dat wapen delen met de anderen :)
Maar die eindbaas is wel op het eind bijna neem ik aan? Niet als een boss die je snel tegenkomt?

Wel lame want hoe moet dat dan verder.

En die turret kun je die elk moment gebruiken of is dat een special power?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_121994649
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar die eindbaas is wel op het eind bijna neem ik aan? Niet als een boss die je snel tegenkomt?

Wel lame want hoe moet dat dan verder.

En die turret kun je die elk moment gebruiken of is dat een special power?
Die turret is je speciale kracht die telkens oplaad. Je kan hem zelfs zo instellen dat die oplaad tijd sneller gaat enzo.
Die baas is idd helemaal aan het einde :) Moet je ook level 50 voor zijn want hij is 52.

TDU Drugsbunny voor als je hulp nodig hebt. Xbox :)Maar jij ook zo te zien aan je user icon.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 18:33:51 ]
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:35:03 #134
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121994729
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die kom je idd niet alleen voorbij. Voor de patch nog wel, nu niet meer.
Vooral diegenen in de DLC en 1 in de hoofdgame.
Tijdens de main storyline? :{ Daar ben ik alles voorbij gekomen hoor.
  donderdag 24 januari 2013 @ 18:38:02 #135
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_121994830
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:32 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die turret is je speciale kracht die telkens oplaad. Je kan hem zelfs zo instellen dat die oplaad tijd sneller gaat enzo.
Die baas is idd helemaal aan het einde :) Moet je ook level 50 voor zijn want hij is 52.

TDU Drugsbunny voor als je hulp nodig hebt. Xbox :)Maar jij ook zo te zien aan je user icon.

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:24:11 #136
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121996983
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:07 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik heb alle karakters op level 50 en ben het meest tevreden over de Siren en de Mechromancer. De Siren omdat je die zo kan instellen dat zij tegenstanders over kan nemen en voor jou kan laten vechten voor een bepaalde tijd. Gaat ie dood en is je tijd nog niet om zoekt ie automatisch een andere tegenstander om over te nemen. Ook kun je hem zo instellen dat als je dat gebruikt alle tegenstanders in de buurt naar dat punt toegetrokken worden. Granaat erin en alles is dood. :)
En de Mechromancer is gewoon een wandelende turret, en dus niet statisch. Het enige vervelende is dat je dat ding niet uit kunt zetten als de vijanden 'op' zijn in tegenstelling tot de turret.
Allemaal? Damn :')
Heb er nog niet eens een op 50.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 24 januari 2013 @ 19:37:25 #137
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121997734
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
  donderdag 24 januari 2013 @ 20:21:56 #138
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_122000577
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
Heb t nog niet mp gespeeld, maar volgens mij krijg je wel meer loot en xp enzo
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_122005325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:37 schreef Darkestrah het volgende:
Gaat het levelen in MP nou ook veel sneller of niet? Ben nu volgens mij level 40 en het schiet niet zo op :')
Doe mij inviten en ik doe ff mee. Ik heb 1 level 32 , dat is de laagste van mij maar ik start ook zo weer een level 1. Geen probleem. Ik hou van dit spel en ik weet alle kisten en geheime plekjes te vinden uit mijn hoofd ondertussen :) En ik heb een level 40 baby maker legendary :) Maar het gaat niet sneller in multiplayer. Het enige wat sneller gaat is dat je goede weapon drops worden gejat door anderen :D


quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:48:10 ]
pi_122005387
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:35 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Tijdens de main storyline? :{ Daar ben ik alles voorbij gekomen hoor.
Na de mainstory ;) Terramorfious oid :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:41:32 ]
pi_122005572
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2013 18:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dat is jammer! Ik hoopte dat je die constant kon gebruiken! Zo heb ik ook Earth Defence Force: insect Armegedon gespeeld dat was zo vet kun je 2 turrets naast elkaar gebruiken wanneer je wou :D

Maar DLC ga ik denk ik niet spelen, heb deze ook te huur dus hij moet weer terug als ik hem uit heb.
Maar mocht die laatste baas niet lukken alleen dan schakel ik je graag in :P
Kun je ook constant gebruiken maar hij moet telkens even opladen, net als alle andere special skills. En voeg mij even toe. Een maat van me is net offline en ik wil verder spelen :P Maar niet aleen. Daar hou ik niet van.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 januari 2013 19:24 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Allemaal? Damn :')
Heb er nog niet eens een op 50.
De Mechromancer zelfs al 2x als een level 50. :o Als je het spel eenmaal goed door hebt gaat het veel sneller allemaal. Plus dat je telkens de goede gevonden wapens van een ander profiel kunt overzetten naar je nieuwe profiel :)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2013 21:47:09 ]
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:20:06 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122037077
Ben er aan begonnen en wel een tof spel! Alleen komen de vijanden enz iedere keer weer terug? Daar heb ik echt een hekel aan :(

En het saven ging ook een beetje gek ofniet?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 25 januari 2013 @ 17:23:46 #143
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122037214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ben er aan begonnen en wel een tof spel! Alleen komen de vijanden enz iedere keer weer terug? Daar heb ik echt een hekel aan :(

En het saven ging ook een beetje gek ofniet?
De vijanden komen wel terug, maar pas als je (volgens mij) in een ander gebied geweest bent.

Zo weer even wat spelen trouwens. :D Zetten jullie altijd zelf muziek op tijdens het spelen, of hou je het geluid van het spel?
  zaterdag 26 januari 2013 @ 22:32:42 #144
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122091313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2013 17:23 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

De vijanden komen wel terug, maar pas als je (volgens mij) in een ander gebied geweest bent.

Zo weer even wat spelen trouwens. :D Zetten jullie altijd zelf muziek op tijdens het spelen, of hou je het geluid van het spel?
Ik had nu dat ook de eindbaas weer terug was terwijl ik eigenlijk al verder was. Toch wel tergend want nu weet ik nooit wat die opslaat als ik op dat moment stop. Maar verder wel tof hoor die getalletjes die de damage aangeven heb ik toch wel geweest al die jaren :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122093720
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 22:32 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik had nu dat ook de eindbaas weer terug was terwijl ik eigenlijk al verder was. Toch wel tergend want nu weet ik nooit wat die opslaat als ik op dat moment stop.
Hoe wil je anders XP blijven opdoen als alles na 1 keer afknallen wegblijft?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 26 januari 2013 @ 23:55:12 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122095607
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:17 schreef OMG het volgende:

[..]

Hoe wil je anders XP blijven opdoen als alles na 1 keer afknallen wegblijft?
Nee had een eindbaas verslagen en toen een poort opengemaakt daarna nog. Dag erna verder en toen was die poort open maar eindbaas was er weer gewoon dat slaat nergens op. Maar dat ligt denk ik meer aan dat savesysteem ofzo dat is me ook niet helemaal duidelijk.

En verder is het ook wel ergerlijk als je weer ff ergens heen wilt en weer alles terug is. Omdat het ook raar gedaan is en dat stoort dat wel. far cry 2 had er ook last van.

Maja moet zeggen voor de XP maakt een hoop goed! :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122110772
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2013 23:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee had een eindbaas verslagen en toen een poort opengemaakt daarna nog. Dag erna verder en toen was die poort open maar eindbaas was er weer gewoon dat slaat nergens op. Maar dat ligt denk ik meer aan dat savesysteem ofzo dat is me ook niet helemaal duidelijk.

En verder is het ook wel ergerlijk als je weer ff ergens heen wilt en weer alles terug is. Omdat het ook raar gedaan is en dat stoort dat wel. far cry 2 had er ook last van.

Maja moet zeggen voor de XP maakt een hoop goed! :9
Die eindbazen moeten juist terug komen. Uit iedere eindbaas kan een legendary vallen maar die kans is zo klein dat je hem soms wel 30x om moet leggen voor je dat wapen of schild hebt. :)
En ik heb gisteren de secret Dexiduous the Invincible verslagen in de laatste DLC. We waren met zijn 3en en zijn denk ik wel 20x doodgegaan. Maar hij dropte de Chopper na afloop dus dat was wel relaxed. Dat is een wapen uit deel 1.


Hij heeft een accuracy van niets maar dat wordt wel gecompenseerd met de enorme fire power :D Echt heel handig dat wapen.



Hij is groot.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-01-2013 13:58:40 ]
  zondag 27 januari 2013 @ 14:18:57 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122112081
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Die eindbazen moeten juist terug komen. Uit iedere eindbaas kan een legendary vallen maar die kans is zo klein dat je hem soms wel 30x om moet leggen voor je dat wapen of schild hebt. :)
En ik heb gisteren de secret Dexiduous the Invincible verslagen in de laatste DLC. We waren met zijn 3en en zijn denk ik wel 20x doodgegaan. Maar hij dropte de Chopper na afloop dus dat was wel relaxed. Dat is een wapen uit deel 1.
[ afbeelding ]

Hij heeft een accuracy van niets maar dat wordt wel gecompenseerd met de enorme fire power :D Echt heel handig dat wapen.

[ afbeelding ]
Hij is groot.
DAMN :D

Ik schiet iets van 60 dmg nu :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122113627
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2013 14:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

DAMN :D

Ik schiet iets van 60 dmg nu :P

Moet je eens kijken wat dat ding doet. Als je eenmaal de trekker overhaalt schiet ie het hele magazijn in 1 keer leeg, dat stopt pas als je van wapen wisselt of als je kogels op zijn.
  zondag 27 januari 2013 @ 15:23:24 #150
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122115568
Level 42, en de verveling neemt nu toch wel toe hoor. Het is dat ik nu de eerste DLC heb gekocht, maar anders zou ik het spel niet zo snel meer opstarten.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:04:47 #151
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122350148
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:15 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122357917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:04 schreef Darkestrah het volgende:
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:52 #153
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122357974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
En mocht je het nog willen weten, in Sanctuary staat een kist en die kun je met je golden keys openen. Die kist staat bij dat fast travel-ding.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:09 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358122
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:29 #155
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Zie edit. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:25:50 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Zie edit. :P
Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:30 #157
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:53 #158
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
Bedankt voor de info!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 22:36:23 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122443462
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 23:03:39 #160
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122445451
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Save editor. Maar weet niet helemaal of dat werkt voor een 360.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')