abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 februari 2013 @ 18:04:47 #151
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122350148
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:15 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122357917
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 18:04 schreef Darkestrah het volgende:
Mocht iemand die shift-codes nog interessant vinden:

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:08 PC / Mac SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: CTWBT-X5ZWC-9WRB3-BJ3B3-RWF96 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:40:49 Xbox 360 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: 5TC3B-9F695-9ZX3R-5FBJT-J5TX3 [Active through February 3] reageer retweet
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:41:42 PlayStation 3 SHiFT Code for a Golden Key in Borderlands 2: WJC3J-TXXKJ-KKW5T-H3KJ3-3CJZT [Active through February 3] reageer retweet
Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:16:52 #153
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122357974
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hoe werken die precies?

Ben inmiddels al een aardig stukje onderweg in Borderlands 2 en vind het echt super vet! Meer dan ik had gedacht!
GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
En mocht je het nog willen weten, in Sanctuary staat een kist en die kun je met je golden keys openen. Die kist staat bij dat fast travel-ding.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:09 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358122
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:16 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

GearboxSoftware twitterde op vrijdag 01-02-2013 om 17:42:22 To redeem, at the Borderlands 2 Main Menu select Extras then SHiFT Code. For help and assistance with SHiFT, visit: http://t.co/ExXLJAAm reageer retweet
Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:20:29 #155
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358138
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke maar wat doe je met die golden key? :P
Zie edit. :P
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:25:50 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358423
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:20 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Zie edit. :P
Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:30 #157
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122358499
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke die grote kist bij die fast travel gebeuren :P

En dan krijg je een random wapen ofzo?
Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
  vrijdag 1 februari 2013 @ 21:27:53 #158
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122358518
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 februari 2013 21:27 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Wapen, schild, class mod, grenade mod.. Dat soort dingen.
Bedankt voor de info!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 22:36:23 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122443462
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 3 februari 2013 @ 23:03:39 #160
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122445451
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
Kun je ook nog op andere manieren aan skillpoints komen? Of alleen bij elk level dat je stijgt want dat gaat takke langzaam..
Save editor. Maar weet niet helemaal of dat werkt voor een 360.
  maandag 4 februari 2013 @ 09:25:35 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122455453
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 23:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Save editor. Maar weet niet helemaal of dat werkt voor een 360.
Ja maar dat wil ik ook niet! Was wel tof geweest als je ook wat skillpoints kon kopen of er soms 1 extra kreeg na een belangrijke missie want ben nu level 23 ofzo maar heb nog niet veel skills omdat je tot 5 moet eerst.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122603424
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 09:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar dat wil ik ook niet! Was wel tof geweest als je ook wat skillpoints kon kopen of er soms 1 extra kreeg na een belangrijke missie want ben nu level 23 ofzo maar heb nog niet veel skills omdat je tot 5 moet eerst.
Je rankt sowieso sneller als je niet telkens alle missie die openstaan in 1 keer accepteert. Als jij in Sanctuary bent en je hebt daar na een story missie ineens 7 missies openstaan van level 20 en je accepteert die allemaal in 1 keer dan is de eerste missie die jij doet level 20, maar na de 6e missie ben jij misschien wel 3,4 of 5 ranks omhoog en dan is missie 7 nog altijd rank 20, incl de tegenstanders die je daar tegenkomt.
Als jij alleen de missies accepteert voor bijvoorbeeld 1 bepaald gebied (anders blijf je heen en weer lopen) dan zijn die missie die daarna nog open staan in Sanctuary waarschijnlijk weer van jou level. En hoe hoger de missie level, en hoe hoger de levels van je tegenstanders des te meer XP je krijgt. en dat scheelt echt heel veel.
Je kan ook boven je level gaan spelel maar dat lukt alleen door de storyline vooruit te spelen, maar dan rank je ook echt heel snel.

Ik hoop dat dit een beetje is uitgelegd want daar ben ik slecht in. :)

Ik krijg het zo voor elkaar, zonder te cheaten, om een level 50 te maken in pakweg 4 avondjes. Maar dan doe ik alleen de story line missies en dat wordt dan ook wel erg moeilijk. Al heb ik het voordeel dat ik wapens kan overzetten van andere profielen. Dat kun jij niet want je hebt maar 1 karakter.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 17:58:37 ]
  donderdag 7 februari 2013 @ 18:16:48 #163
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122604182
Ben gisteren level 50 geworden. Moet zeggen dat ik nu het liefst wacht tot de level cap weer omhoog gaat.
pi_122604394
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2013 18:16 schreef Darkestrah het volgende:
Ben gisteren level 50 geworden. Moet zeggen dat ik nu het liefst wacht tot de level cap weer omhoog gaat.
Nu is het de leuk om wat baasjes nog eens te doen. Die zijn dan level 53. En daar kunnen mooie wapens uitvallen van level 50 plus dat het veel meer een uitdaging is mits je niet zo ernstig bewapend bent dat je ze binnen 10 seconden dood hebt.

Ik heb vorige week the sham shield gekregen uit The Bunker. Ik zei tegen iemand dat die daar uit kon vallen maar dat je hem soms wel 100 keer om moest leggen voordat je hem kreeg. 2e keer.... Hoppa :D Alleen het was maar een 79% bullet absorb terwijl ze er soms uitvallen van over de 90%

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 18:23:58 ]
pi_122611583
Ik ben gelukkig bijna 50 met mijn gunzerker :) Ben alweer een tijdje bezig. Als ik 50 ben dan begin ik pas met de dlc's. Ik focus me nu vooral op de main story missions en soms wat side missions als de vijanden te moeilijk worden. Als ze te moeilijk worden loop je tegen een muur aan.

De missions die ik nog niet gedaan heb schalen dan naar lvl 50, als ik 50 ben toch?
Music is our universal language
pi_122622304
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 20:45 schreef Futureshock het volgende:
Ik ben gelukkig bijna 50 met mijn gunzerker :) Ben alweer een tijdje bezig. Als ik 50 ben dan begin ik pas met de dlc's. Ik focus me nu vooral op de main story missions en soms wat side missions als de vijanden te moeilijk worden. Als ze te moeilijk worden loop je tegen een muur aan.

De missions die ik nog niet gedaan heb schalen dan naar lvl 50, als ik 50 ben toch?
In playtrough 2 wel in playtrough 1 tot level 30.

Ik probeer een bepaalde missie met een level 50 te halen die in het begin van de story line te spelen is om een bepaald schild als een level 50 te krijgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2013 23:38:04 ]
pi_122657505
Mijn enige level 50 Siren die het beste speelde gaf net terwijl ik hem voor de eerste keer vanavond wilde laden een corrupted save game..... FUCK! Alles kwijt. Maar ik ben alweer level 26 door met 2 level 50 alle dikke tegenstanders te pakken :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:52:31 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122677993
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:07 schreef Wiebeldak het volgende:
Mijn enige level 50 Siren die het beste speelde gaf net terwijl ik hem voor de eerste keer vanavond wilde laden een corrupted save game..... FUCK! Alles kwijt. Maar ik ben alweer level 26 door met 2 level 50 alle dikke tegenstanders te pakken :)
Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:13:31 #169
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122678627
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je al vrij ver, nog een paar missies. ^O^
pi_122704891
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is die Siren het tofste volgens jou? Ik ben nu met de commando nog steeds bezig level 27 meen ik! Weet jij hoever ik ongeveer ben in de SP?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk met de story line op de helft pas hoor. (en dan reken ik de side quests niet mee want dat zijn er nog heel veel.) Er komen nog zeker 4 grote missie's die erg lang duren maar wel leuk zijn. Zorg wel dat je ongeveer level 30 bent voor de laatste missie anders wordt het echt moeilijk.
Ik heb mijn Siren alweer op 32 en Jack verslagen door alleen de story line te doen. Nu moet ik zorgen dat ik 50 word zonder aan playtrough 2 te beginnen. Dan kan ik eindelijk The flame of the firehawk shield als een level 50 binnenhalen.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:11:12 #171
28033 Pek
je moet wat
pi_122708618
Gisteren en vandaag bij elkaar zo'n 75 pogingen gedaan om die Infinity te krijgen van Doc Mercy, gewoon niet droppen hè :{ Ik snap best dat het ding "Legendary" is, dus schaars, maar dit is gewoon belachelijk. :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122708713
Lol, 75 pogingen is nog niks, haha! Infinity is volgens mij de legendary met de kleinste dropkans. Ik heb er een maar dat is helaas een level 10 ofzo.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
  zondag 10 februari 2013 @ 13:24:12 #173
28033 Pek
je moet wat
pi_122709039
Dropkans van 0.8% lees ik net, wtf 8)7
Nu is die bossfight te doen in een minuutje of wat, dus dat is de moeite niet, maar het wordt zo saai :O
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:52:50 #174
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122710074
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:13 schreef An_awesome_wave het volgende:
Lol, 75 pogingen is nog niks, haha! Infinity is volgens mij de legendary met de kleinste dropkans. Ik heb er een maar dat is helaas een level 10 ofzo.
Serieus? Ik heb een level 49 of 50. :D
  zondag 10 februari 2013 @ 14:18:58 #175
28033 Pek
je moet wat
pi_122711099
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:52 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb een level 49 of 50. :D
Na hoeveel pogingen? }:|
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:38:46 #176
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122712010
Geen flauw idee, heb hem gekregen van een vriend van me volgens mij. :')
  zondag 10 februari 2013 @ 14:50:28 #177
28033 Pek
je moet wat
pi_122712538
Ik heb geen vrienden ;(
Ik speel solo, misschien is dat het? Droppen die Legendaries gewoon niet of nauwelijks in single player?
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 11 februari 2013 @ 14:54:10 #178
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122751188
En dat was playthrough #2.
  maandag 11 februari 2013 @ 17:48:31 #179
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122757811
Dat gedoe met die loot ga ik niet doen! Zit nu wel bij een baas van een sidequest en die lukt me maar niet. De rest ging wel makkelijk maar denk nog ff een leveltje of 2 erbij krijgen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122757986
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dat gedoe met die loot ga ik niet doen! Zit nu wel bij een baas van een sidequest en die lukt me maar niet. De rest ging wel makkelijk maar denk nog ff een leveltje of 2 erbij krijgen.
Or just call me ;)

Als je eenmaal 50 bent wil ik je wel het 1 en ander droppen. Kan nu ook al hoor trouwens. Heb van veel levels goede wapens. Ik zit nu zelf met een Siren en een Assasin net in de level 30.

quote:
9s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Pek het volgende:
Ik heb geen vrienden ;(
Ik speel solo, misschien is dat het? Droppen die Legendaries gewoon niet of nauwelijks in single player?
Je hebt meer kans op betere loot met meer mensen maar ik heb er alleen ook heel veel gevonden. Puur geluk. Zelfs een keer binnen 10 minuten 2 legendaries :)

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2013 17:54:58 ]
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:00:26 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_122781928
Net dan de Hornet Legendary op Knuckle Dragger gevonden. Wel teleurstellend dat het slechts een level 32 wapen is, terwijl ik zelf toch level 50 ben ;(
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:03:40 #182
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122782022
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Pek het volgende:
Net dan de Hornet Legendary op Knuckle Dragger gevonden. Wel teleurstellend dat het slechts een level 32 wapen is, terwijl ik zelf toch level 50 ben ;(
Doe je geen TVHM dan?
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:06:53 #183
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122782115
Ik heb nog niet eens veel paars spul!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 12 februari 2013 @ 11:31:50 #184
28033 Pek
je moet wat
pi_122782848
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:03 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Doe je geen TVHM dan?
Uiteraard :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122920670
Wat gaat het even traag vanaf level 40 naar de 50. Ik probeer de 50 te halen via de DLCs maar ook ik heb het nu af en toe moeilijk omdat ik een laatste legendary heb van een level 40 (een baby maker met corrosive) en daarna tot 50 niets meer dus ik moet ook van alles bij elkaar scharrelen om het te halen.
pi_122920823
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog niet eens veel paars spul!
Dat vind ik toch vrij regelmatig hoor :) Net nog een roze zelfs uit een kist. Je moet wel alles openen natuurlijk.
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:30:08 #187
28033 Pek
je moet wat
pi_122921115
Ik heb wel alles paars, maar dat komt door de 40+ golden keys die ik heb opgepikt. Vinden doe ik ze zelden en ik open bijna alles volgens mij :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122921239
quote:
12s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Pek het volgende:
Ik heb wel alles paars, maar dat komt door de 40+ golden keys die ik heb opgepikt. Vinden doe ik ze zelden en ik open bijna alles volgens mij :{
:D 40 golden keys :D

Ik heb er denk ik 3 gebruikt. Zelf heb ik toch al beter dan wat die kist geeft :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:38:31 #189
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122921374
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Dat vind ik toch vrij regelmatig hoor :) Net nog een roze zelfs uit een kist. Je moet wel alles openen natuurlijk.
Roze bestaat toch niet?

When Grandma Burps, Patrick Obeys
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:39:06 #190
28033 Pek
je moet wat
pi_122921394
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

:D 40 golden keys :D

Ik heb er denk ik 3 gebruikt. Zelf heb ik toch al beter dan wat die kist geeft :)
Dat is het voordeel van een PC, het zullen er altijd 40+ blijven, copy/paste enzo :9
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_122921406
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Roze bestaat toch niet?

When Grandma Burps, Patrick Obeys
Jawel.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Roze
Oranje

En sommige roze zijn soms sterker dan oranje van het zelfde level.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 17:40:31 ]
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:41:43 #192
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122921481
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Jawel.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Roze
Oranje

En sommige roze zijn soms sterker dan oranje van het zelfde level.
Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122921591
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!
Ze noemen het dus magenta in de main game. De echte roze vind je in de DLC

http://gamersyndrome.com/(...)re-guns-color-guide/
pi_122921625
E-Tech guns zijn dat dus. De magenta's. Die schieten ook geen kogels maar lasers.

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2013 17:46:20 ]
pi_122921660
Dan is het dus eigenlijk.

Wit
Groen
Blauw
Paars
Magenta
Roze
Oranje
  vrijdag 15 februari 2013 @ 17:49:54 #196
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_122921771
Dus voor AQuila360 een nieuw ezelsbruggetje:

Wil Graag Bruine Poep in Mijn Rechter Oor.
pi_122921813
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Darkestrah het volgende:
Dus voor AQuila360 een nieuw ezelsbruggetje:

Wil Graag Bruine Poep in Mijn Rechter Oor.
:D
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:05:00 #198
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922254
Ohh ik zie het al denk ik dat zijn die E-tech wapens?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 15 februari 2013 @ 18:05:39 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_122922277
Tering ik zag jullie Posts nog niet op m'n tel.

Excuses!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_122922286
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ohh ik zie het al denk ik dat zijn die E-tech wapens?
Jep.

En voeg mij eens toe ;) Legt allemaal wat makkelijker uit :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')