Or just call mequote:Op maandag 11 februari 2013 17:48 schreef AQuila360 het volgende:
Dat gedoe met die loot ga ik niet doen! Zit nu wel bij een baas van een sidequest en die lukt me maar niet. De rest ging wel makkelijk maar denk nog ff een leveltje of 2 erbij krijgen.
Je hebt meer kans op betere loot met meer mensen maar ik heb er alleen ook heel veel gevonden. Puur geluk. Zelfs een keer binnen 10 minuten 2 legendariesquote:Op zondag 10 februari 2013 14:50 schreef Pek het volgende:
Ik heb geen vrienden![]()
Ik speel solo, misschien is dat het? Droppen die Legendaries gewoon niet of nauwelijks in single player?
Doe je geen TVHM dan?quote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:00 schreef Pek het volgende:
Net dan de Hornet Legendary op Knuckle Dragger gevonden. Wel teleurstellend dat het slechts een level 32 wapen is, terwijl ik zelf toch level 50 ben
Uiteraardquote:
Dat vind ik toch vrij regelmatig hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2013 11:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nog niet eens veel paars spul!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:30 schreef Pek het volgende:
Ik heb wel alles paars, maar dat komt door de 40+ golden keys die ik heb opgepikt. Vinden doe ik ze zelden en ik open bijna alles volgens mij
Roze bestaat toch niet?quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat vind ik toch vrij regelmatig hoorNet nog een roze zelfs uit een kist. Je moet wel alles openen natuurlijk.
Dat is het voordeel van een PC, het zullen er altijd 40+ blijven, copy/paste enzoquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]40 golden keys
Ik heb er denk ik 3 gebruikt. Zelf heb ik toch al beter dan wat die kist geeft
Jawel.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Roze bestaat toch niet?
When Grandma Burps, Patrick Obeys
Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:39 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jawel.
Wit
Groen
Blauw
Paars
Roze
Oranje
En sommige roze zijn soms sterker dan oranje van het zelfde level.
Ze noemen het dus magenta in de main game. De echte roze vind je in de DLCquote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe eens een link! Overal staat maar 5 zelfs in het spel zelf. Of is het bij dlc erbij gekomen want die heb ik niet!
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 17:49 schreef Darkestrah het volgende:
Dus voor AQuila360 een nieuw ezelsbruggetje:
Wil Graag Bruine Poep in Mijn Rechter Oor.
Jep.quote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
Ohh ik zie het al denk ik dat zijn die E-tech wapens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |