abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120471434
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 18:44 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik ga pas beginnen met de DLC als ze de level-cap verhogen, fucking saai zo.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze dat, als ze het gaan doen, pas in de laatste DLC doen omdat je anders veel te sterk wordt. Je bent nu al overpowered met sommige instellingen al hebben ze dat inmiddels wel gepatcht vorige week. Toch had ik die Pete the invincible alsnog vrij snel verslagen maar Hyperius lukt niet meer. Die echt nu echt te sterk :D
  donderdag 20 december 2012 @ 11:47:34 #82
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_120545902
Heerlijk spel! alleen de zer0 heeft me nog niet kunnen bekoren. maar dat komt vast nog wel..

en ik ben echt een idioot, lach me soms dubbel op cl4p-tr4p. en dan kijkt me vriendin weer van 'wat is er zo leuk'
pi_120551591
The next campaign add-on for Borderlands 2, Sir Hammerlock's Big Game Hunt, arrives January 15! Take a glimpse!

pi_120551897
Gaaf. Maar ik denk dat ik de DLC eens opspaar, aangezien ik eerst nog wat games wil afmaken waarmee ik ben begonnen (waaronder.. Skyrim :P).
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_120563244
GearboxSoftware twitterde op donderdag 20-12-2012 om 18:52:19 @happymrdave Not as part of Sir Hammerlock's Big Game Hunt, but we'll have news to share about a level cap increase in the future. reageer retweet
Mag ook wel eens een keer als ik het zo om me heen hoor.
pi_120563609
Nu sale op borderlands. BL1 goty is 7.50, bl2 = 25,-

http://store.steampowered(...)borderlandsfranchise
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 20 december 2012 @ 19:39:13 #87
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120563651
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:33 schreef Vault-Boy het volgende:
The next campaign add-on for Borderlands 2, Sir Hammerlock's Big Game Hunt, arrives January 15! Take a glimpse!

Hmm ik vind die Sir Hammerlock missies niet zo boeiend en hoop dus maar dat deze DLC tof is. Hrmz, weet niet
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_120597689
10 minuten aan het spelen en ik zou nu al weer het liefste die claptrap zijn nek omdraaien :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_120605315
quote:
3s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hmm ik vind die Sir Hammerlock missies niet zo boeiend en hoop dus maar dat deze DLC tof is. Hrmz, weet niet
Old slappy is echt ene vette missie van hem :D Wat een rot beest is dat ook. Met de Siren kun je die tentakels tegen hem opzetten, erg handig.
Ik was juist niet echt fan van de vorige DLC vanwege de loot. Torque wapens vind ik maar niets en die krijg je over het algemeen. Geef mij maar Dahl of Tediore wapens. Het verhaal was opzich wel gaaf al vond ik de eerste DLC wel veel leuker.


quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
10 minuten aan het spelen en ik zou nu al weer het liefste die claptrap zijn nek omdraaien :P
Clappy is tof!

Holy Skagsack!

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 18:12:20 ]
  vrijdag 21 december 2012 @ 22:48:25 #90
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_120755788
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:05 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Old slappy is echt ene vette missie van hem :D Wat een rot beest is dat ook. Met de Siren kun je die tentakels tegen hem opzetten, erg handig.
Bij mij glitchde die. Zoals heel veel bosses doen. En toen hij niet glitchde kon ik hem gewoon van een afstand raken zonder dat hij mij raakte. De game is heel gevoelig voor dat soort geintjes. Het verbaasde me nogal dat ik The Warrior kon raken zonder dat hij mij raakte als je bij de uitgang van de area gaat staan. Voor een eindbaas is dat nogal slordig.
  donderdag 27 december 2012 @ 19:01:27 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_120829404
PC / Mac SHiFT Code: W3CTT-96CHC-WFBB3-B3BBT-XS66W
Xbox 360 SHiFT Code: WT53J-RJBXZ-6Z636-56J3B-RJ39R
PlayStation 3 SHiFT Code : WTWTJ-ZRHHW-JWWK3-9TKJB-ZKK53

Be sure to use these before the New Year kicks off!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_120874099
Ben ik best lang bezig geweest om Doctor Mercy te farmen voor het infity pistol zonder resultaat, krijg ik hem gisteren uit een gokkast en ook nog eens met stroom erop ook :D Fucking geweldig, Eindelijk dat pistoltje!
Telkens speel ik met 3 man en niemand haalt iets uit de gokkasten maar ik trek er constant legendaries uit :D

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 19:02:52 ]
pi_120875231
Ik heb de grootste moeite om fatsoenlijke wapens te bemachtigen als lvl 11 Zero. Het zijn echt allemaal proppenschieters die ik tegenkom. :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_120997706
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 19:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb de grootste moeite om fatsoenlijke wapens te bemachtigen als lvl 11 Zero. Het zijn echt allemaal proppenschieters die ik tegenkom. :(
Kost ook echt veel geluk hoor. Ik heb onder de level 10 pas 3 legendaries en die heb ik verzameld met 6!! verschillende profielen. De eerste kun je iig halen bij Boom boom en dat kleintje bewm. Daar vallen zo nu en dan de Bonus homing granaten uit. Maar die heb ik pas 1 keer gehad. Dat zijn wel meteen de beste granaten uit het spel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 07:52:43 ]
pi_120998344
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 07:51 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Kost ook echt veel geluk hoor. Ik heb onder de level 10 pas 3 legendaries en die heb ik verzameld met 6!! verschillende profielen. De eerste kun je iig halen bij Boom boom en dat kleintje bewm. Daar vallen zo nu en dan de Bonus homing granaten uit. Maar die heb ik pas 1 keer gehad. Dat zijn wel meteen de beste granaten uit het spel.
Maar dan moet je dus al echt actief gaan farmen, ik wil gewoon de verhaallijn uitspelen :P . Ondertussen wel voor het eerst een gun tegengekomen die wel een serieuze upgrade was. Nog steeds niks fantastisch maar ik hoef iig geen 3 magazijnen meer leeg te schieten op een lvl 8 bullymong. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_121005805
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 09:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar dan moet je dus al echt actief gaan farmen, ik wil gewoon de verhaallijn uitspelen :P . Ondertussen wel voor het eerst een gun tegengekomen die wel een serieuze upgrade was. Nog steeds niks fantastisch maar ik hoef iig geen 3 magazijnen meer leeg te schieten op een lvl 8 bullymong. :+
Qua farmen heb ik tot nu toe niets gekregen dus daar ben ik ook mee opgehouden. Alleen maar tijdverspilling. Maar de laatste tijd na die patch krijg ik wel makkelijker lagendaries uit 'eind baasjes' en regelmatig uit een gokkast maar dan jaag ik daar wel een miljoen doorheen.
Haha dat is idd klote ja die bullymongs in het begin :D Ik ben toen heel veel met een slechte sniper gaan snipen. Eerst even schieten daarna even hard weer weg rennen en weer schieten :D Alhoewel ik wel die golden weapons krijg als ik vanaf 1 start vanwege de limited edition, dat scheelt ook wel. Al zijn die al heel snel te slecht maar het begin kom je dan wel aardig door.

Wat ook helpt is om echt ieder hoopje, kasje, kistjes, hoop stront, en kluisjes open te maken. Daar komen soms ook mooie blauwe en soms zelfs paarse wapens uit. Zelfs uit de hoopjes stront.
pi_121005971
Volgens mij heb je ook meer kans op die wapens als je alleen speelt. Anders worden die wapens zo weggekaapt door je teammaten :')

Maar alleen spelen vind ik zo saai worden na een tijdje -O-
pi_121006259
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Vault-Boy het volgende:
Volgens mij heb je ook meer kans op die wapens als je alleen speelt. Anders worden die wapens zo weggekaapt door je teammaten :')

Maar alleen spelen vind ik zo saai worden na een tijdje -O-
Ik speel alleen met mensen die ik ken of vertrouw. Anders ook echt niet.

Gisteren zelfs nog 1 uit een gokkast gehaald die ik nog nooit eerder had gezien. Een Tediore Gunarang pistol. Als je die herlaad komt ie terug om ergens naast je te ontploffen dus je moet wel opletten. Hij is wel super sterk en heeft een waarde van meer dan 120.000 en dat voor een pistol.



Maar dan zonder stroom en meer damage.
pi_121006491
Ik dacht dat ik veel legendaries had maar als ik hier zo even door dit lijstje kijk heb ik daar al zeker 80% niet van. En dat zijn niet eens alle wapens.

http://www.3djuegos.com/f(...)endarias-entra-aqui/

Als iemand trouwens een level 50 flame of the firehawk shield kan regelen word ik erg blij. Die heb ik als 37 en na die patch kan je hem ook als een 50 krijgen maar dan moet je al 50 geranked zijn voordat je die missie start. Alleen die missie is een story line missie, vrij snel in het begin al, en om nu WEER een nieuw character te starten vanaf 1 af aan gaat mij echt iets te ver.
Dat ding is echt ideaal voor de Mechromancer.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2012 13:39:37 ]
pi_121010120
Ach ik nog nauwelijks legendary guns gehad, maar mis ze ook niet echt. Maar ik heb ook eigenlijk geen geduld om een character tot level 50 te lvl-en, vind het veel leuker om opnieuw met een nieuw character te spelen.

Die Tediore guns zijn trouwens echt ideaal; reloaden ontzettend snel en als je een beetje doorhebt waar ze heen gaan als je ze reload, knal je hem zo op het hoofd van een vijand. Die staggered een beetje door de ontploffing waarna je ze direct point blank met je shotgun omver knalt. Werkt met mij mechromancer ideaal (vooral aangezien death-trap je shield toch weer oplaadt).
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:51:19 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121383645
Nieuwe Shiftcodes:

PC / Mac Borderlands 2 SHiFT Code: K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF
Xbox 360 Borderlands 2 SHiFT Code: WBWJ3-JHKSK-ZHXT6-CRTJT-BW59W
PlayStation 3 Borderlands 2 SHiFT Code: WBK3B-FKWCT-KWKWB-SJWTB-XCZK3
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 januari 2013 @ 11:09:53 #103
85962 ioko
I Appear Missing
pi_121386712
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 08:51 schreef Rossdale het volgende:
Nieuwe Shiftcodes:

PC / Mac Borderlands 2 SHiFT Code: K3K33-3W9JT-6XJJT-TB3JB-HWZZF
Xbox 360 Borderlands 2 SHiFT Code: WBWJ3-JHKSK-ZHXT6-CRTJT-BW59W
PlayStation 3 Borderlands 2 SHiFT Code: WBK3B-FKWCT-KWKWB-SJWTB-XCZK3
Thanks!

Hoe zit het eigenlijk met de waarde en capaciteit van schilden en wapens?

Ik ben nu level 32 en mijn beste wapens kosten rond de 4.000 a 5.000. Mijn schild laat op tot bijna 3.000. Ik zie echter zo'n hoge getallen langskomen bij screenshots en tutorials van mensen die niet eens zoveel levels hoger zitten. Hoe komen ze daaraan?
Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:13:17 #104
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121388535
quote:
0s.gif Op donderdag 10 januari 2013 11:09 schreef ioko het volgende:

[..]

Thanks!

Hoe zit het eigenlijk met de waarde en capaciteit van schilden en wapens?

Ik ben nu level 32 en mijn beste wapens kosten rond de 4.000 a 5.000. Mijn schild laat op tot bijna 3.000. Ik zie echter zo'n hoge getallen langskomen bij screenshots en tutorials van mensen die niet eens zoveel levels hoger zitten. Hoe komen ze daaraan?
Looten? :')
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:14:54 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121388587
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 10 januari 2013 @ 12:56:33 #106
85962 ioko
I Appear Missing
pi_121389809
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
Ik doe niets anders, alleen wel vooral in singleplayer. In multiplayer kom ik vooral debielen uit Frankrijk tegen die op alles schieten wat ze zien... :)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_121579998
Nieuwe DLC is vanaf vandaag beschikbaar!
  dinsdag 15 januari 2013 @ 08:35:35 #108
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121580555
quote:
3s.gif Op donderdag 10 januari 2013 12:14 schreef Rossdale het volgende:
Precies :P Elk kistje opentrekken wat je tegen komt en goed kijken wat voor wapens vijanden laten vallen. Soms kom je ineens hele fijne wapens tegen, maar 99% is minder dan wat je al in je handen hebt.
True, maar dat is wel de natuur van een echte vault hunter ^O^
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121623830
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:47:19 #110
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121625544
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
Dat van die moeilijkheidsgraad merkte ik eerder al tijdens een internetstream waarbij wat mensen (van IGN geloof ik) de DLC aan het checken waren. Zelf heb ik gisteren pas de eerste DLC gedownload dus ik ben nog wel even zoet. :')
  woensdag 16 januari 2013 @ 09:51:15 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_121625652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 07:52 schreef Wiebeldak het volgende:
Gisteren avond aan de DLC begonnen met een level 50 met z'n 3en. Echt enorm moeilijk vergeleken met de game zelf en de andere DLC'S. Wat een verschrikkelijk irritante tegenstanders zitten ertussen. En dan liepen we allemaal met alleen maar legendary wapens, schilden, granaten, class mods etc. En de mappen zijn echt super groot maar wel erg mooi. Heerlijk sfeertje.
Dat is wel mooi :)

Maar weer geen verhoging van de lvl cap dus?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_121626303
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 januari 2013 07:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Nieuwe DLC is vanaf vandaag beschikbaar!
Toch maar weer is spelen. Na de eerste DLC zelden meer gespeeld en ik heb zo'n season pass.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:55:39 #113
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121641554
Heb ook nog niet zoveel met Gaige gespeeld, maar heb d'r wel al sinds ze uitkwam. Gisteren eens een stapje terug gedaan met m'n eerste class (Gunzerker) en uit de True Vault Hunter mode gestapt omdat ik te vaak doodging :'(
Blijft toch erg leuk om te blijven spelen, om tal van redenen, maar ik weet nog niet of ik de laatste DLC ga kopen eigenlijk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:56:53 #114
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121641614
En wanneer kom je Terramorphous tegen eigenlijk?

[ Bericht 1% gewijzigd door ArtistA op 16-01-2013 17:10:58 ]
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:23:57 #115
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121642929
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121643808
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:56 schreef ArtistA het volgende:
En wanneer kom je Terramorphous tegen eigenlijk?
Als je Jack hebt verslagen kun je de missie bij Tannis actieveren in Sanctuary. Maar alleen te doen als een level 50, en dan nog is die erg moeilijk na die patch.
Ik wilde na de eerste playtrough meteen even kijken....BAM dood :D

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:43:30 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 17:50:29 #117
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644096
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Als je Jack hebt verslagen kun je de missie bij Tannis actieveren in Sanctuary. Maar alleen te doen als een level 50, en dan nog is die erg moeilijk na die patch.
Ik wilde na de eerste playtrough meteen even kijken....BAM dood :D
Dat 'BAM dood' gebeurt mij ook iets te vaak in true vault hunter mode. Soms behoorlijk ergerlijk.
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121644266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:50 schreef ArtistA het volgende:

[..]

Dat 'BAM dood' gebeurt mij ook iets te vaak in true vault hunter mode. Soms behoorlijk ergerlijk.
Geen goed schild? Ik krijg 9 van de 10 keer als ik Jack versla een Legendary schild. In playtrough 2 kreeg ik de Impaler en die gebruik ik nu nog altijd. Dat is dan wel een level 50 en nu een stuk beter dan bijvoorbeeld the bee shield die ze zo enorm terug gebracht hebben in kracht. Maar ik ben ook erg fan van turtle shields. Heb er met de Siren 1 die in totaal met de skills aan 71000 capacity heeft.
Waar speel jij Borderlands op? PS3, Xbox of PC?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-01-2013 17:55:52 ]
  woensdag 16 januari 2013 @ 18:01:51 #119
357776 ArtistA
Bezig aan een comeback
pi_121644575
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 17:54 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Geen goed schild? Ik krijg 9 van de 10 keer als ik Jack versla een Legendary schild. In playtrough 2 kreeg ik de Impaler en die gebruik ik nu nog altijd. Dat is dan wel een level 50 en nu een stuk beter dan bijvoorbeeld the bee shield die ze zo enorm terug gebracht hebben in kracht. Maar ik ben ook erg fan van turtle shields. Heb er met de Siren 1 die in totaal met de skills aan 71000 capacity heeft.
Waar speel jij Borderlands op? PS3, Xbox of PC?
PS3 en m'n shield zal iets van 7000 hebben en ben pas lvl 36. Heb 'm een tijdje laten liggen omdat Black Ops 2 uitkwam :P
Rijkdom bestaat niet uit het hebben van veel bezittingen, maar eerder uit het bezitten van weinig behoeften - Epictetus
pi_121644696
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 18:01 schreef ArtistA het volgende:

[..]

PS3 en m'n shield zal iets van 7000 hebben en ben pas lvl 36. Heb 'm een tijdje laten liggen omdat Black Ops 2 uitkwam :P
Jammer, ik Xbox. anders had ik je graag geholpen.
Wat ik telkens doe als ik net in playtrough 2 aankom is sowieso mijn hele wapen arsenaal en andere spullen vervangen voor 'crappy' witte en groene spullen omdat die dan gewoon veel sterker zijn op dat moment. En dan maar alles weer opnieuw gaan zoeken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')