Omdat ik daar niet tegen kan. Zou ik bij iedereen doen. Ik heb bijvoorbeeld ook een oma die mij niet mag omdat ik ADHD heb. Als die dood gaat ga ik ook niet lopen janken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom reageer je op haar eigenlijk?
Wie ben jij om haar schijnheiligheid aan te tonen?
quote:Me opa
Nee, dan ga je druk doen ... kut ADHD-erquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet tegen kan. Zou ik bij iedereen doen. Ik heb bijvoorbeeld ook een oma die mij niet mag omdat ik ADHD heb. Als die dood gaat ga ik ook niet lopen janken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nee, dan ga je druk doen ... kut ADHD-er
NEE, de ex van TS is lomp, eerst huilie huilie doen dat ze de opa niet mag maar wel dit op FB verkondingen dat hij dood is gegaan en hem gaat missen. Maar ze mag hem totaal niet? Wat een domme trut.quote:
oh sorry hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
NEE, de ex van TS is lomp, eerst huilie huilie doen dat ze de opa niet mag maar wel dit op FB verkondingen dat hij dood is gegaan en hem gaat missen. Maar ze mag hem totaal niet? Wat een domme trut.
Uberhaupt van die aandachtszoekende wijfies die zulke dingen op facebook neerplempen.
Dan is het toch godverdomme geen ex maar meer een neukertjequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had haar gedumpt. Na een week. :p
Yay, ik ben gemiddeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Doe anders dit testje even
Nieteens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het toch godverdomme geen ex maar meer een neukertje
Nee dat is het niet, ik erger me gewoon aan dit soort mensen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat mensen die social media gebruiken zich hele dagen lopen te ergeren aan andere social media gebruikers. Volgens mij kun je gewoon beter geen social media gebruiken zoals ik ts, dan heb je deze bronnen van ergernissen ook niet.
Mee eens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het valt me op dat mensen die social media gebruiken zich hele dagen lopen te ergeren aan andere social media gebruikers. Volgens mij kun je gewoon beter geen social media gebruiken zoals ik ts, dan heb je deze bronnen van ergernissen ook niet.
Ik hoop dat je goed tegen alleen zijn kunt.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet tegen kan. Zou ik bij iedereen doen.
Misschien heb je daar een punt, maar ze begon er zelf over te praten.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:09 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Mee eens.
En er is niks mis met de waarheid vertellen, maar probeer eens niet meteen je primal urge te volgen en bewaar die confronterende waarheid die je zo graag wilt mededelen liever voor een geschikt moment. Dat heet beschaving.
Ja hoor ga jij maar rouwen om mensen die je niet mag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
Heb je vaker moeite emoties te begrijpen, TS? Misschien is het tijd met een psychiater te gaan praten
ditquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:39 schreef Ezio het volgende:
TS zoekt hier op het internet aandacht middels de opa van een ex
Dat heb je als puber (want ik ga er voor het gemak even vanuit dat we in die leeftijdscategorie moeten denken). Ga daar vooral zwaar aan tillen, en dan zo'n meske beledigen omdat ze dat ooit eens gezegd heeft.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:19 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ja hoor ga jij maar rouwen om mensen die je niet mag.
Ik til er niet zwaar aan en heb nog nooit een meske(?) beledigd. Laat je even nakijken want je ziet dingen die ik niet heb gezegd.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je als puber (want ik ga er voor het gemak even vanuit dat we in die leeftijdscategorie moeten denken). Ga daar vooral zwaar aan tillen, en dan zo'n meske beledigen omdat ze dat ooit eens gezegd heeft.
TS doet dat wel. Jij neemt het voor TS op, waarop mijn weerwoord een situatieschets is, wat TS nu eigenlijk gedaan heeft. Een meisje wat haar opa verloren heeft nog even een trap nageven, omdat hij normale menselijke emoties niet verwerken kan. Ik zal voortaan wat meer naar jouw niveau afzakken als ik je quote, zodat je het in één keer begrijptquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:26 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ik til er niet zwaar aan en heb nog nooit een meske(?) beledigd. Laat je even nakijken want je ziet dingen die ik niet heb gezegd.
Dat ts dat doet betekend niet dat ik het doe. Ik hou hiermee op want het lijkt erop dat je iemand nodig hebt om je frustraties op af te reageren.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
TS doet dat wel. Jij neemt het voor TS op, waarop mijn weerwoord een situatieschets is, wat TS nu eigenlijk gedaan heeft. Een meisje wat haar opa verloren heeft nog even een trap nageven, omdat hij normale menselijke emoties niet verwerken kan. Ik zal voortaan wat meer naar jouw niveau afzakken als ik je quote, zodat je het in één keer begrijpt
Neger alsjeblieftquote:Op vrijdag 16 november 2012 12:33 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Dat ts dat doet betekend niet dat ik het doe. Ik hou hiermee op want het lijkt erop dat je iemand nodig hebt om je frustraties op af te reageren.
het is toch haar opa?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
He dat schrijft ze zelf hé, het is mijn opa, maar ja.
Ze is 18. Ik 19.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat heb je als puber (want ik ga er voor het gemak even vanuit dat we in die leeftijdscategorie moeten denken). Ga daar vooral zwaar aan tillen, en dan zo'n meske beledigen omdat ze dat ooit eens gezegd heeft.
Leugens? Ohja ik verzin dit even. Overigens als mensen teruglezen weten ze sat dit kreng hetzelfde op mij reageerde toen mijn oma dood was. Door een simpele ' aah oke'quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:53 schreef Flying_eagle het volgende:
TS faalt! Verstrikt geraakt in zijn eigen web van leugens![]()
![]()
Hetzelfde is met die tim gebeurd. Nu ligt ook iedereen te miepen dat mensen hem missen, terwijl hij zelfmoord pleegde omdat hij niemand had. Verklaar je dat dan hetzelfde?quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Iemand niet mogen wil niet zeggen dat je diegene niet gaat missen als die dood is. Heeft TS totaal geen empathische vermogens, of issie gewoon dom?
Meest terechte "TS is een autist post" die ik hier ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Doe anders dit testje even
En dit inderdaad. Dan zijn ze helemaal verbaasd als je zegt dat je geen facebook hebt, maar ondertussen zitten ze alleen maar te fitten op de mensen in hun vriendenlijst en is het altijd gezeik.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een "aah oke" maakt je een kreng, maar het is wel top in orde om te zeggen dat het raar is dat ze zegt dat ze haar opa gaat missen, omdat ze volgens jou niks met hem had?quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Leugens? Ohja ik verzin dit even. Overigens als mensen teruglezen weten ze sat dit kreng hetzelfde op mij reageerde toen mijn oma dood was. Door een simpele ' aah oke'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |