Omdat ik daar niet tegen kan. Zou ik bij iedereen doen. Ik heb bijvoorbeeld ook een oma die mij niet mag omdat ik ADHD heb. Als die dood gaat ga ik ook niet lopen janken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:29 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom reageer je op haar eigenlijk?
Wie ben jij om haar schijnheiligheid aan te tonen?
quote:Me opa
Nee, dan ga je druk doen ... kut ADHD-erquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Omdat ik daar niet tegen kan. Zou ik bij iedereen doen. Ik heb bijvoorbeeld ook een oma die mij niet mag omdat ik ADHD heb. Als die dood gaat ga ik ook niet lopen janken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:31 schreef Flying_eagle het volgende:
[..]
Nee, dan ga je druk doen ... kut ADHD-er
NEE, de ex van TS is lomp, eerst huilie huilie doen dat ze de opa niet mag maar wel dit op FB verkondingen dat hij dood is gegaan en hem gaat missen. Maar ze mag hem totaal niet? Wat een domme trut.quote:
oh sorry hoorquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:48 schreef .FuckFace. het volgende:
[..]
NEE, de ex van TS is lomp, eerst huilie huilie doen dat ze de opa niet mag maar wel dit op FB verkondingen dat hij dood is gegaan en hem gaat missen. Maar ze mag hem totaal niet? Wat een domme trut.
Uberhaupt van die aandachtszoekende wijfies die zulke dingen op facebook neerplempen.
Dan is het toch godverdomme geen ex maar meer een neukertjequote:Op vrijdag 16 november 2012 12:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik had haar gedumpt. Na een week. :p
Yay, ik ben gemiddeldquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:41 schreef timmmmm het volgende:
http://tests.psychologiemagazine.nl/Gezondheid/Test%20autisme
Doe anders dit testje even
Nieteens.quote:Op vrijdag 16 november 2012 12:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan is het toch godverdomme geen ex maar meer een neukertje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |