Jij bent zeg maar de opa die het zooitje bij elkaar houdt hier Dat weet ik welquote:Op zondag 18 november 2012 01:20 schreef Dr_Flash het volgende:
En BTW ik kom hier al wat langer Dus je mag mij best eens kennen ondertussen
Oh nou. Stay tuned, we gaan vast wel weer een nieuwjaarsrit houden met wat vaste users uit deze chain. En sinds vorig jaar is het dan gebruikelijk dat ik een excursiebundeltje verzorg met alle nodige alsmede mogelijke informatiequote:Op zondag 18 november 2012 01:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent zeg maar de opa die het zooitje bij elkaar houdt hier Dat weet ik wel
Maar qua persoonlijkheid bedoelde ik
Count me in, lijkt me wel lachen.quote:Op zondag 18 november 2012 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Stay tuned, we gaan vast wel weer een nieuwjaarsrit houden met wat vaste users uit deze chain. En sinds vorig jaar is het dan gebruikelijk dat ik een excursiebundeltje verzorg met alle nodige alsmede mogelijke informatie
"vast wel"? Niks niet "vast wel", "we gaan"!quote:Op zondag 18 november 2012 01:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou. Stay tuned, we gaan vast wel weer een nieuwjaarsrit houden met wat vaste users uit deze chain. En sinds vorig jaar is het dan gebruikelijk dat ik een excursiebundeltje verzorg met alle nodige alsmede mogelijke informatie
Ach, krijg toch de vinkentering ookquote:Er is een fout opgetreden
Uw gekozen reisoptie is niet meer beschikbaar.
Ga terug om uw treinselectie of reisdatum te wijzigen
Ben jij nu een van die vijf gelukkigen die ook stage mogen lopen bij de NS?quote:Op zondag 18 november 2012 01:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb wat foto's geschoten tijdens mijn stage dag gisteren in de DM90. Morgen even uploaden, nu lekker een koud welverdiend biertje.
Nope, helaas niet. Syntus zit ik.quote:Op zondag 18 november 2012 10:06 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ben jij nu een van die vijf gelukkigen die ook stage mogen lopen bij de NS?
Ze zijn dit weekend alvast aan het oefenen!quote:Op zaterdag 17 november 2012 17:07 schreef dennistd het volgende:
In de nieuwe dienstregeling komt er toch een voortrein: Van Amsterdam naar Amersfoort op maandag t/m vrijdag, vier minuten voor de normale IC uit (vertrek om 16.58u, normale IC om 17.02u). Die normale IC is namelijk de IC Berlijn en blijkbaar is men er achter gekomen dat die toch wat te weinig capaciteit heeft voor dat tijdstip..
Syntus kan ook wel leuk zijn. Standplaats Ah?quote:Op zondag 18 november 2012 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Syntus zit ik.
Een beetje vreemde constructie, aangezien Syntus de consessie niet heeft gekregen. We zijn in dienst bij Machinext (uitzendbureau) en we rijden voor Syntus.
Hoe het na 9 December loopt weten we nog niet, dat is afhankelijk van Arriva.
Standplaats Tiel En soms Winterswijk, dat is een klere eind rijden vanuit Den Haagquote:Op zondag 18 november 2012 13:16 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Syntus kan ook wel leuk zijn. Standplaats Ah?
Ik loop nu stage bij de NS, al vanaf midden september. Echter mogen we pas vanaf volgende week echt mee gaan rijden omdat er een hoop nog niet geregeld was.
Nouja rijden... meerijden... zelf rijden mogen we pas in het tweede jaar...quote:Op zondag 18 november 2012 13:18 schreef Monopoly het volgende:
Eindelijk rijden dus komende week Veel plezier. Is echt heel tof. Dan krijg je een goede beeldvorming voor wat je hebt geleerd
Ik had gisteren een dienst en moest 5 keer heen en weerquote:Op zondag 18 november 2012 13:28 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nouja rijden... meerijden... zelf rijden mogen we pas in het tweede jaar...
Maargoed dat mag de pret niet drukken
Standplaats Tiel? Ik wist niet eens dat dat een standplaats was... je hebt het wel getroffen dus zo te horen
RDP ?quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Mirgeam het volgende:
Wij mogen wel al meteen rijden, de opleiding duurt ook maar een paar maanden
Werken aan je rempunten kan natuurlijk maar al te goed op die stukken stoptraject die Syntus rijdtquote:Op zondag 18 november 2012 13:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had gisteren een dienst en moest 5 keer heen en weer
Het is wel handig om aan je rempunten te werken Treinen rijden zelf is niet zo moeilijk, het remmen, dat is pittig.
Dat heb je goed voorelkaar. Randstad selecteert alleen de creme de la creme voor een mogelijkheid om het BLM-traject bij NS te volgen. Ik hoorde daar niet bij, dus moet het via deze route doen.quote:Op zondag 18 november 2012 13:46 schreef Mirgeam het volgende:
Wij mogen wel al meteen rijden, de opleiding duurt ook maar een paar maanden
Dit is nog niet de helftquote:Op zondag 18 november 2012 14:15 schreef Sandrvich het volgende:
Mooie verzameling Fles! Nooit geweten dat Dortmund zo ontzettend veel stations heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |