Jajaja, maar naast dat postperron ligt geen spoor, dat is vrij essentieel meestal in het gebruikquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben er al 3het postperron staat er ook nog
Niet belangrijk. Gewoon een "mind the gap" omroepje, klaarquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Jajaja, maar naast dat postperron ligt geen spoor, dat is vrij essentieel meestal in het gebruik
En wat loopplanken neerleggenquote:Op zaterdag 17 november 2012 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet belangrijk. Gewoon een "mind the gap" omroepje, klaar
Heb het zelf wel eens gehad dat ik ergens langs de baan stond en ineens de machinist vol tyfoneert, dan schrik je ook aardig (zeker leuk als je vanuit de losse hand staat te filmen....quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:25 schreef Mirgeam het volgende:
vandaag op amersfoort centraal wat mensen een hartaanval bezorgd door per ongeluk op het pedaal van de tyfoon te staan![]()
oeps, sorry![]()
Dat is altijd leuk om te zien natuurlijkquote:van amersfoort naar hengelo zelf gereden, met 500 passagiers ofzo
als er interesse is wil ik wel een keer wat cabinefoto's schieten...
Volgens mij wordt het spoor waar nu het steigerperron overheen staat het definitieve perron. Verder veranderd er wat meer. Er worden seinen verplaatst, iets met wissels gedaan en er komt ATB-vv.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:14 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
En het weer in gebruik nemen van Zwolle - Enschede?
[..]
Een derde perron, dus er komt er nog 1 bij.
Het nieuwe perron komt aan spoor 1 te liggen, spoor 2 wordt weer een perronloos spoor als het goed is.quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:58 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het spoor waar nu het steigerperron overheen staat het definitieve perron. Verder veranderd er wat meer. Er worden seinen verplaatst, iets met wissels gedaan en er komt ATB-vv.
Dan zou het alleen een verplaatsing van het tweede perron zijn. Tot nu toe hoor ik echt verhalen over (ook nog) een derde perron erbij, aan de andere kantquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:06 schreef dennistd het volgende:
[..]
Het nieuwe perron komt aan spoor 1 te liggen, spoor 2 wordt weer een perronloos spoor als het goed is.
Ik kwam trouwens ook nog een foto van het nieuwe station Nijverdal tegen:
[ afbeelding ]
Ik lees zelfs gezwats over "In de binnenstad". Nou, we gaan het vanzelf wel zienquote:Op zaterdag 17 november 2012 22:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan zou het alleen een verplaatsing van het tweede perron zijn. Tot nu toe hoor ik echt verhalen over (ook nog) een derde perron erbij, aan de andere kant
Daar hebben ze toch juist een spoor gesaneerd zodat er ruimte voor een perron ontstond?quote:Op zaterdag 17 november 2012 22:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan zou het alleen een verplaatsing van het tweede perron zijn. Tot nu toe hoor ik echt verhalen over (ook nog) een derde perron erbij, aan de andere kant
Oh wauwquote:Op zaterdag 17 november 2012 23:01 schreef bork het volgende:
in de nieuwe Spoor zit een bon/code in. Voor 9 euro mag je met iemand heen- en terugreizen naar Deventer.
Nee.quote:Op zaterdag 17 november 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Klein vraagje... Over een kleine maand gaat de Hanzelijn open. Is al bekend of het aantal treinen vanuit Almere naar Amsterdam Centraal hierdoor ook toeneemt?
Jij ook! Zo goed ken ik je ook weer niet, maar je bent een liefhebber van een pilsje op de zaterdag schijnt hetquote:
Ik probeer te minderen jaquote:Op zondag 18 november 2012 01:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij ook! Zo goed ken ik je ook weer niet, maar je bent een liefhebber van een pilsje op de zaterdag schijnt het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |