en tot hun enkels in de uitwerpselen...quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:21 schreef b2py het volgende:
Komt wel goed, vertrouwen in de spoormannen die vannacht in die barre kou dat puntstuk gaan vervangen.
Ik vroeg me al af of ik iets gemist had met betrekking tot de ontwikkelingen rondom de wet van Ohm.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:18 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gooi die link weg. Er klopt technisch gezien echt niks van.
Die komen ongetwijfeld in Hengelo bij de rest te staan...quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:10 schreef AverageJoe het volgende:
Weet iemand wat er met de NS / RegioNS DM 90 treinstellen gaat gebeuren welke nu nog op de lijn Apeldoorn - Zutphen rijden? Met ingang van 9 december komt hier een Spurt te rijden.
Precies, dat lijkt me langer.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:56 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogoch
IK bedoelde eigenlijk de langste stationsnaam van Frankrijkquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Precies, dat lijkt me langer.
Villiers sur Marne le Plessis Trévise is langer. Dichterbij ook voor jouquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik ben ook nog even op zoek ge gaan naar de langste stationsnaam, ik weet het niet zeker, maar ik denk dat je met *Saint-Nom-la-Bretčche - Foręt de Marly*, aardig in de buurt komt...
Ja, daar kan ik heel snel komen met een busquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Villiers sur Marne le Plessis Trévise
Klinkt goed, maar dan moeten ze wel de juiste stekkerdoos erbij leverenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
Tsja, dat kan, maar dan moeten de rijtuigen aangepast worden. De ICR-rijtuigen die niet in de BNL of Fyra zitten kunnen niet overweg met een Traxx ivm andere aansluitingen dan een 1700quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
Is het ideetje voor vervanging Den Haag - Venlo toch?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
Goed idee, maar dan wel even de BDs ombouwen zodat die ook met een Traxx overweg kan. En dan lekker gassen over de HSL. Een verbinding Den Haag-Rotterdam-HSL-Breda-Eindhoven-Venlo er mee rijden, lijkt me een prima plan. En dan 1x per uur door naar Köln.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
De BeNeLux is toch wel aardig gevuld?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
waarom puilde de Benelux dan altijd uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
mja, met gunstige tarieven zie ik niet in waarom je niet meer reizigers zou kunnen trekken om een halfuursdienst rendabel te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:
Ja voor 1 keer per uur en telkens reizigers die een uur moeten wachten maar verder valt het wel mee toch?
Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt hequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom puilde de Benelux dan altijd uit?
Mja, je hebt er geen staanplaatsen, dus dat heft elkaar wel opquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt he
mja, dan heeft die Bredashuttle vanuit Antwerpen helemaal geen nut meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
Dat is een soort P&R terrein. Maar ik had even dat stuk van die kamer.be doorgenomen. Daar staat een optie in tot het laten stoppen van de Fyra Breda - Antwerpen op Noorderkempenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef James1988 het volgende:
Tijdens het achtuurjournaal heeft de NOS aandacht besteed aan het aanstaande verdwijnen van de Beneluxtrein. Dat is hier terug te kijken.
Lang verhaal kort: geen enkele reiziger zit op de Fyra te wachten en de woordvoerder van NS Hispeed zit op een roze wolk in lalaland.
Ze babbelt, ze voert het woord... en ze is volkomen van de pot gerukt en staat met een grote grijns te vertellen dat veel reizigers in de stront kunnen zakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |