Goed idee, maar dan wel even de BDs ombouwen zodat die ook met een Traxx overweg kan. En dan lekker gassen over de HSL. Een verbinding Den Haag-Rotterdam-HSL-Breda-Eindhoven-Venlo er mee rijden, lijkt me een prima plan. En dan 1x per uur door naar Köln.quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
De BeNeLux is toch wel aardig gevuld?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
waarom puilde de Benelux dan altijd uit?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
mja, met gunstige tarieven zie ik niet in waarom je niet meer reizigers zou kunnen trekken om een halfuursdienst rendabel te krijgenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:
Ja voor 1 keer per uur en telkens reizigers die een uur moeten wachten maar verder valt het wel mee toch?
Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt hequote:Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
waarom puilde de Benelux dan altijd uit?
Mja, je hebt er geen staanplaatsen, dus dat heft elkaar wel opquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt he
mja, dan heeft die Bredashuttle vanuit Antwerpen helemaal geen nut meerquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
Dat is een soort P&R terrein. Maar ik had even dat stuk van die kamer.be doorgenomen. Daar staat een optie in tot het laten stoppen van de Fyra Breda - Antwerpen op Noorderkempenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef James1988 het volgende:
Tijdens het achtuurjournaal heeft de NOS aandacht besteed aan het aanstaande verdwijnen van de Beneluxtrein. Dat is hier terug te kijken.
Lang verhaal kort: geen enkele reiziger zit op de Fyra te wachten en de woordvoerder van NS Hispeed zit op een roze wolk in lalaland.
Ze babbelt, ze voert het woord... en ze is volkomen van de pot gerukt en staat met een grote grijns te vertellen dat veel reizigers in de stront kunnen zakken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef HeavenSmiles het volgende:
[..]
Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |