abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Redactie Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:43:29 #76
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119287263
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden om een TRAXX aan een stammetje van 10 rijtuigen ICR te knopen in een trek-duwformatie?
Goed idee, maar dan wel even de BDs ombouwen zodat die ook met een Traxx overweg kan. En dan lekker gassen over de HSL. Een verbinding Den Haag-Rotterdam-HSL-Breda-Eindhoven-Venlo er mee rijden, lijkt me een prima plan. En dan 1x per uur door naar Köln.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_119287472
Hoe gaat NSR aan die traxxen komen trouwens?
  Redactie Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:49:49 #78
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119287535
Leasen van Angel Trains, die schijnt er binnenkort een aantal terug te krijgen van een bedrijf met HiSpeed in de naam of zo :P

Of een extra wagon achter een 1700 loc hangen met een stroomafnemer, transformator en gelijkrichter aan boord, dan kan het gewoon met 1700-locs *O*
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:53:37 #80
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119287694
ideale lijnvoering op de HSL in Nederland zou imo zijn:

2x uur: Amsterdam CS - Schiphol - Rotterdam CS - Antwerpen Centraal - Brussel Zuid/Midi
2x uur: Amsterdam CS - Schiphol - Rotterdam CS
2x uur: Den Haag CS - Den Haag HS - Rotterdam CS - Breda (en verder)
1x uur: Antwerpen - Noorderkempen - Breda

Aangevuld met eventueel spitstreinen:
Rotterdam CS - Schiphol - Amsterdam Zuid - Duivendrecht (en dan de Meer op)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119287725
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
pi_119287740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
De BeNeLux is toch wel aardig gevuld?
dag
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:54:45 #83
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119287744
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef b2py het volgende:
2 keer per uur naar brussel? Zoveel aanbod is er toch niet voor die lijn?
waarom puilde de Benelux dan altijd uit?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119287760
Ja voor 1 keer per uur en telkens reizigers die een uur moeten wachten maar verder valt het wel mee toch?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:55:53 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119287799
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:
Ja voor 1 keer per uur en telkens reizigers die een uur moeten wachten maar verder valt het wel mee toch?
mja, met gunstige tarieven zie ik niet in waarom je niet meer reizigers zou kunnen trekken om een halfuursdienst rendabel te krijgen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119287803
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:54 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

waarom puilde de Benelux dan altijd uit?
Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt he ;)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:56:40 #87
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119287835
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:55 schreef b2py het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je in v250 meer plaatsen hebt he ;)
Mja, je hebt er geen staanplaatsen, dus dat heft elkaar wel op
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:56:59 #88
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_119287848
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 16 november 2012 @ 19:59:01 #89
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_119287926
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
mja, dan heeft die Bredashuttle vanuit Antwerpen helemaal geen nut meer
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_119287931
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 19:56 schreef dennistd het volgende:
Ik weet niet hoe de reizigersaantallen van Noorderkempen zijn, maar anders zou je daar ook nog 1x per uur de Benelux kunnen laten stoppen
Dat is een soort P&R terrein. Maar ik had even dat stuk van die kamer.be doorgenomen. Daar staat een optie in tot het laten stoppen van de Fyra Breda - Antwerpen op Noorderkempen ;)
pi_119288509


Raad het station. Hint: 't is in een zogenaamd ontwikkeld westers land.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 20:16:19 #92
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119288729
Het is zeker niet het meest schaverottige station van heel België. Daar hebben ze nog wel erger :Y

Maar dit lijkt me Harelbeke.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119289167
't land is in ieder geval goed. Station Vilvoorde is het, waar ik afgelopen woensdag lekker strandde toen die Kutbelgen in Brussel gingen staken :N . Vanaf daar met de bus naar Brussel-Noord en tenslotte te voet 3 uur te laat toch nog bij het EP aangekomen. Nu nog uit zien te zoeken bij wie ik moet zeiken om m'n geld voor 't treinkaartje terug te krijgen..
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 20:26:55 #94
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119289250
oh okee. Dat lijkt toch ernstig veel op elkaar dan :D Qua dat bakstenen gebouw erachter, ook aan spoor 1 :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 20:30:58 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119289458
Voor nog meer "Industrieel erfgoed" moet je even naar Binche O+

















Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119289541
De stijl past in ieder geval goed bij het materieel..
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:02:35 #97
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119291211
Tijdens het achtuurjournaal heeft de NOS aandacht besteed aan het aanstaande verdwijnen van de Beneluxtrein. Dat is hier terug te kijken.

Lang verhaal kort: geen enkele reiziger zit op de Fyra te wachten en de woordvoerder van NS Hispeed zit op een roze wolk in lalaland.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 16 november 2012 @ 21:03:52 #98
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_119291275
Sacha de Boer kan de messen vast gaan slijpen :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_119292068
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:02 schreef James1988 het volgende:
Tijdens het achtuurjournaal heeft de NOS aandacht besteed aan het aanstaande verdwijnen van de Beneluxtrein. Dat is hier terug te kijken.

Lang verhaal kort: geen enkele reiziger zit op de Fyra te wachten en de woordvoerder van NS Hispeed zit op een roze wolk in lalaland.
Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.
  vrijdag 16 november 2012 @ 21:19:13 #100
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_119292156
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 21:17 schreef HeavenSmiles het volgende:

[..]

Dat is geen woordvoerder, dat is de directeur van Hispeed.
Ze babbelt, ze voert het woord... en ze is volkomen van de pot gerukt en staat met een grote grijns te vertellen dat veel reizigers in de stront kunnen zakken.

Ik moet zeggen dat ik het fragment dat NOS tijdens primetime heeft uitgezonden behoorlijk kritisch is. Dat zal niet het soort reclame zijn waarop NS Hispeed hoopt. :s)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')