Is die formulering om Berlin uit te sluiten van deelname?quote:Op zondag 18 november 2012 14:46 schreef Sandrvich het volgende:
In dat geval; welke stad zou de meeste stations hebben met de stadsnaam in de stationsnaam verwerkt (dus zoals Amsterdam Lelylaan, Amsterdam Sloterdijk, etc. )?
Holendrecht?quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Amsterdam wint in Nederland
Rotterdam is CS - Blaak - Zuid - Stadion - Lombardijen - Noord - Alexander
Amsterdam is : CS - Science Park - Duivendrecht - Bijlmer - Bijlmer ArenA - Sloterdijk - Lelylaan - Muiderpoort - Zuid - Amstel - RAI - vergeet ik er nog één ?
Duivendrecht is niet van Amsterdam.quote:Op zondag 18 november 2012 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Amsterdam wint in Nederland
Rotterdam is CS - Blaak - Zuid - Stadion - Lombardijen - Noord - Alexander
Amsterdam is : CS - Science Park - Duivendrecht - Bijlmer - Bijlmer ArenA - Sloterdijk - Lelylaan - Muiderpoort - Zuid - Amstel - RAI - vergeet ik er nog één ?
Amstel staat er wel tussenquote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Duivendrecht is niet van Amsterdam.
Bijlmer pak je twee keer.
Je mist Amstel
Effectief 5 nu.quote:Op zondag 18 november 2012 15:12 schreef b2py het volgende:
Utrecht Centraal - Overvecht - Leidsche Rijn - Lunetten - Vaartsche Rijn - Zuilen - Terwijde - Maliebaan
Dat sowiesoquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mooiste kantoor? Ik denk dat je om te beginnen al jaloers bent op de machinist van die ICE ernaast
Duivendrecht ligt op amsterdams grondgebied.quote:Op zondag 18 november 2012 15:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Duivendrecht is niet van Amsterdam.
Bijlmer pak je twee keer.
Je mist Amstel onderste zin gemist.
ik heb nog altijd het mooiste uitzicht op kantoor... Een roze kasteelquote:Op zondag 18 november 2012 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
mooiste kantoor? Ik denk dat je om te beginnen al jaloers bent op de machinist van die ICE ernaast
Nope. Is gemeente Ouder-Amstel.quote:Op zondag 18 november 2012 19:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Duivendrecht ligt op amsterdams grondgebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |