Hier liepen de Vitessefans treurig over straat.quote:
quote:Op dinsdag 20 november 2012 19:37 schreef Chloroform het volgende:
Haha toen die ene keer zat hij ook ineens aan de cola!_!!
Oh nee, dat was ik zelf.
Wie spät?quote:Op donderdag 22 november 2012 17:44 schreef remlof het volgende:
Vanavond weer Caspar hoor ik net.
Kom je ook Chloro?
Nice. Ik ga zo eerst even de stad in met een vriendinnetje en dan nog even ergens borreltje doen, dus misschien dat ik iets later ben.quote:
Vrijdagavond is alleen voor Arnhemmers, op zaterdagavond tolereren we ook boeren, dus kom dan maar terugquote:Op vrijdag 23 november 2012 11:47 schreef Iwanius het volgende:
Is er vanavond nog wat bijzonders te doen in hartje Arnhem of kan ik beter gewoon naar mijn eigen stad terugrijden?
De ah to go zou op zondag ook wel overdag open zijn terwijl de plus pas om 4 uur open gaat?quote:Op donderdag 29 november 2012 10:19 schreef DrSnuggle het volgende:
Dus er is nu een nieuwe ah to go tegenover de plus. Hoe denken zij te kunnen concurreren met de plus, de plus is goedkoper en heeft veel meer aanbod. (Verkapte reclamepost)
Haha op zondag loopt bij de plus echt het grootste schorem naar binnen.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:56 schreef DutchErrorist het volgende:
De Plus is zo'n kak winkelDat volk dat daar rondloopt is echt
en dan ook nog dat te kleine assortiment
Gelukkig is de normale AH bij Musis Sacrum deze maand 's zondags open.
Op zondag gesloten? Lol.quote:Op donderdag 29 november 2012 11:00 schreef remlof het volgende:
Oh deze:
[ afbeelding ]
Daar schieten we ook niets mee op dus
Op de AH-site staat ie als normale AH, niet als To Go.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat die To Go het wel aardig zal doen, want je weet wat je daar aantreft, en je bent er snel even in en uit. Bij de Plus moet je de halve winkel door, kom je in de rij en moet je ook nog die roltrap op en af.
De gevel zegt To Goquote:Op donderdag 29 november 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de AH-site staat ie als normale AH, niet als To Go.
Dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat die To Go het wel aardig zal doen, want je weet wat je daar aantreft, en je bent er snel even in en uit. Bij de Plus moet je de halve winkel door, kom je in de rij en moet je ook nog die roltrap op en af.
Dat is me nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
En bij plus word je door de beveiliging praktisch de winkel uitgegooid als je geen mandje hebt omdat je snel 1 ding nodig hebt.
Dat is wel een valide punt, maar ik ben nog steeds te lui om naar de AH te lopenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar PlusAlleen om die reclames van ze verdienen ze al geen klanten
Ik ben fan van de AH XLquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef voodoolady het volgende:
Ja irritant!
Jumbo blijft het beste
Alle winkels op het station zijn van NS Retailquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Dwyn het volgende:
Deze To Go is van Ahold als ik het goed begrepen heb. Die op het station is van NS Retail.
Dat was het punt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle winkels op het station zijn van NS Retail
Die garagequote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik ook als ik in zuid ben
net voor het eerst in de musis garage geweest, beetje krapjes hoor.
Voordeel: bovenin altijd wel plekquote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik ook als ik in zuid ben
net voor het eerst in de musis garage geweest, beetje krapjes hoor.
heheheheh jah zo kwam zon domme kledingkast ook een keer op mij af..quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dit.
En bij plus word je door de beveiliging praktisch de winkel uitgegooid als je geen mandje hebt omdat je snel 1 ding nodig hebt. + wie wil er nou onder de grond winkelen?
Ik vind de Broerestraat ook altijd flink manoeuvreren voor je er fatsoenlijk uit bentquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef voodoolady het volgende:
als we uit eten gaan zet ik hem ook altijd in centraal maar nu moest ik bij de v & d zijn, dan is musis handiger.
de garage van de ah in de lawyck van pab is erger btw, hele krappe steile bocht omhoog
Je bent een Ernhems meisje of je bent het niet!quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:17 schreef tliciouz het volgende:
Daarom lopen of de bus! In Januari mag ik mij weer een Ernhemmer noemen.
Ik ben een Nimweegs meisje.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je bent een Ernhems meisje of je bent het niet!
Waar ga je wonen?
twitter:henrico twitterde op vrijdag 07-12-2012 om 10:11:18In Arnhem rijden geen bussen meer naar de wijken Hoogkamp, Cranevelt, Alteveer en Geitenkamp. reageer retweet
Chloro, wat zeg je nou?quote:
Sorry, ben dronken.quote:
Liegenaar!quote:
Tssss...quote:Op vrijdag 7 december 2012 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
* Chloroform duwt Roy topic uit
STA / Amsterdam #39 - Met liefde voor Heatwave!
quote:
Heel heel heel misschien morgen... Als het niet verantwoord is om op de snelwegen te rijden.quote:
Terecht, gewoon onverantwoord de snelweg op toch.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Heel heel heel misschien morgen... Als het niet verantwoord is om op de snelwegen te rijden.
Ik hoef niet te rijden.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht, gewoon onverantwoord de snelweg op toch.
Oh, jij laat je rijden ja? Snob.quote:
Nee, ik ben gevraagd of ik mee wilde rijden. Wel zo gezellig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, jij laat je rijden ja? Snob.
Oh.quote:Op vrijdag 7 december 2012 12:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, ik ben gevraagd of ik mee wilde rijden. Wel zo gezellig.
quote:
dat was dus een gevalletje plaatsvervangende schaamte: 5, ik herhaal: 5 man publiek...quote:Op woensdag 12 december 2012 16:48 schreef JoeBravo het volgende:
niet mijn ding. Ik houd het bij Tall Ships in Luxor a.s. zaterdag.
zonde!quote:Op maandag 17 december 2012 11:07 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat was dus een gevalletje plaatsvervangende schaamte: 5, ik herhaal: 5 man publiek...
Meer crew dan publiek aanwezig
desondanks een aardig optreden gezien
'Gallop' live was het waard.
Die betalen dat bedrag omdat ze fan zijn misschien?quote:Op woensdag 19 december 2012 06:41 schreef whosvegas het volgende:
[..]
zonde!
Een concert van een onbekend bandje kan zo goed zijn en het kost bijna niks. Niet te begrijpen, dat zoveel mensen 80 euro voor Madonna betalen. Terwijl je voor een tientje misschiem wel meer kwaliteit krijgt, bij een lokaal pop podium.
Oooooooh daar zitten de kleintjes weer in hun eigen huisjequote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij willen bij deze even onze oppas bedanken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je welinmiddels zetten we hier weer de boel op stelten
Mol doet net alsof ze ons huis voor het eerst ziet, alles weer helemaal ontdekken alsof ze nieuw isquote:Op donderdag 20 december 2012 20:02 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Oooooooh daar zitten de kleintjes weer in hun eigen huisje
Het is hier wel saai en stil nu
Je merkt het meteen als er geen christelijke partij meer in de regering zitquote:Op zondag 23 december 2012 11:00 schreef Vork het volgende:
Goed, de meeste supermarkten dus, want ze hadden volgens mij laatst besloten dat er niet meer geloot zou worden op zondagopeningen.
De Plus in het centrum is tweede kerstdag ook open van 4 tot 9.quote:Op maandag 24 december 2012 19:16 schreef voodoolady het volgende:
Het officiële idee erachter is dat het anders oneerlijke concurrentie zou zijn![]()
ah presikhaaf is in ieder geval ook tweede kerstdag open
Gewoon thuis fokken toch?quote:Op donderdag 27 december 2012 14:45 schreef w00h00 het volgende:
Onverwachts in Arnhem met oud&nieuw..
Nog tips voor oudejaarsdag en met name oudejaarsnacht?
Die in het Spijkerkwartier? Niet mijn favoriete winkel, helaas wel degene die het meest dichtbij zit..quote:Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef whosvegas het volgende:
Ben weer thuis in Arnhem
Tot mijn verrassing, zag ik dat de Super Coop op zondag geopend is, handig!
Mooi, dat er geen christelijke partijen in de regering zitten
De AH op de Velperbuitensingel is ook elke zondag open, fijner dan de Coop.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 00:25 schreef tim2308 het volgende:
[..]
Die in het Spijkerkwartier? Niet mijn favoriete winkel, helaas wel degene die het meest dichtbij zit..
Gaaf! Vooral Nieuw zeeland is een heel erg mooi land. Op Auckland (leuke stad!) na, ben ik alleen op het zuider eiland geweest. Daar heb ik een (Magic) bus tour gedaan. Oa ben ik in Christchurch, Kaikoura, Nelson, Franz Jozef, Queenstown geweest. In Australie heb ik de zonsverduistering in Cairns gezien en van daar uit naar Sydney gereist. Nieuw Zeeland is een land, waar ik nog wel eens terug zou willen gaan.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 07:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Welcome back WVhoe heb je het gehad?
Eten staat klaarquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? Er reden net een aantal undercover auto's met zwaailicht in hoge snelheid voorbij de a325.
Je mag wel bij mij komen hoor.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand welke thaise massons er allemaal in ernem zijn?
En dan de vraag, welke van deze salons hebben ook thai seks met je voor geld?
X
Ja, dit wil ik eigenlijk ook wel weten.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:31 schreef dikkedaniel het volgende:
Weet iemand welke thaise massons er allemaal in ernem zijn?
En dan de vraag, welke van deze salons hebben ook thai seks met je voor geld?
X
quote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dit wil ik eigenlijk ook wel weten.
Kan wel eens DKDB zijn, de beveiliging voor belangrijke bedreigde personen oid. Die gasten rijden altijd undercover in dikke bmw's/audi's/mercedes. Komt vrijwel nooit in het nieuws.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:16 schreef Sunri5e het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is? Er reden net een aantal undercover auto's met zwaailicht in hoge snelheid voorbij de a325.
Wat is een klubbo, een sextoy?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Iemand interesse in een witte ikea lack tafel, zo'n vierkante met open vak.
Of een witte klubbo?
Zaterdag over twee weken? Moet lukken.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef picodealion het volgende:
Mensen, mijn broertje organiseert een live muziekavond in Let's Coffee, en hoopt hier een vaste avond van te maken. Iemand interesse om een biertje te komen drinken en naar wat akoestisch gitaargebeuren te luisteren binnenkort?
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/pages/Lets-Live/273621826097133
twitter:Reclamemeisje twitterde op vrijdag 18-01-2013 om 17:13:12Grote #brand garagebedrijf Dr. Lelyweg #arnhem. Vuurbal en rook metershoog. Sterkte daar! http://t.co/vBH2u3wK reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:24 schreef DrSnuggle het volgende:
p2000 zegt nu dat het Prolab is aan de leemansweg.
quote:17:19:1718-01-1307BRANPrio 1 BR Gebouw PROLAB B.V. LEEMANSWEG 11 ARNHEM (AH) 9198 9199 (OPS BR: middel) (nb: klein alarm) (GRIP: 1)
0900330 BRW Arnhem ( Koppeling Voertuignavigatie )
0900307 BRW Arnhem-Noord ( Ploegcommandant )
0900033 BRW Arnhem ( Plotters COH )
0900025 BRW Gelderland-Midden ( HS-B )
0900020 BRW Gelderland-Midden ( Voorlichter van Dienst Oost Piket )
0900019 BRW Gelderland-Midden ( Operationeel leider Info )
0900013 BRW Gelderland-Midden ( CvD Veluwezoom )
0900003 BRW Gelderland-Midden ( Piketcentralist VC Arnhem )
0900002 BRW Gelderland-Midden ( Coordinator AC )
Schijnbaar is er een handige harry aan het werk geweest.quote:ProLabNL
An independent company that provides a full range of test facilities, from low pressure, atmospheric, for visually oriented tests to 100% realistic HP tests, at actual scale, using actual crude and HP natural gas.
Personnel of ProLabNL has proven its expertise in a number of high profile oil/gas industry projects.
ProlabNL is not involved in equipment design and supply but focuses on testing services for third parties only.
Beste foto evar!quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:30 schreef Michhas het volgende:
Vanaf het ING gebouw op de 12e verdieping:
[ afbeelding ]
Stuur hem anders naar donroyco@fok.nl, upload ik hem wel.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:32 schreef voodoolady het volgende:
Ik heb een foto van dichterbij maar weet niet hoe ik die moet posten
Nog niks binnen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:40 schreef voodoolady het volgende:
Gestuurd! De heli vliegt ook al hoor ik
quote:
Geen dank.quote:
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh het is op de Conradweg
Mijn vader heeft daar jarenlang gewerkt in dat gebouw waar nu "De Drie Poorten" op staat, toen de ontwikkelcentrale van de Agfa daar nog zat.
Toevallig liep die met een telelens in zn handen toen dit gebeurde... ^^quote:
De explosie blokkeerde de zon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 18:16 schreef Smeich het volgende:
En gruwelijk nep ook, zo donker was het toen toch helemaal niet.
Welkom terug tlic.quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Ik woon sinds deze week weer in eurnhem.
quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Jij was toch naar Australie geweest?quote:Op donderdag 24 januari 2013 09:00 schreef tliciouz het volgende:
Even in de herhaling voor morgenquote:Op vrijdag 18 januari 2013 17:10 schreef picodealion het volgende:
Mensen, mijn broertje organiseert een live muziekavond in Let's Coffee, en hoopt hier een vaste avond van te maken. Iemand interesse om een biertje te komen drinken en naar wat akoestisch gitaargebeuren te luisteren binnenkort?
https://www.facebook.com/pages/Lets-Live/273621826097133
Ik probeer er om half tien te zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2013 18:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Even in de herhaling voor morgen
Niet op de Korenmarkt op zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:17 schreef donroyco het volgende:
Ik kom straks sinds lange tijd ook Arnhem lastigvallen. Waar moet ik wel/niet zijn?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op de Korenmarkt op zaterdagavond
Onzin, gister lekker rustig omdat er Hardbass wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op de Korenmarkt op zaterdagavond
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij zijn tevreden over ons alles-in-een pakket van UPCmaar ik weet er niet zoveel van, behalve dat het altijd werkt
Waarom was je er klaar mee? Wat waren de problemen zoal?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef remlof het volgende:
Ik heb UPC er afgelopen juni helemaal uitgeflikkerd, was er helemaal klaar mee.
Heb nu internet, tv en telefoon van KPN, naar volle tevredenheid, de downtime is nog geen 5% van wat ik bij UPC gewend was.
Het lag er regelmatig uit, mediaboxen/modems die kapot gingen en waardoor ik een paar dagen zonder tv of internet zat etc etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
Opbeurende kritieken dus!
[..]
Waarom was je er klaar mee? Wat waren de problemen zoal?
En wat heb je nu en waarom?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb voorheen ook UPC internet + televisie gehad en heb er in die vier jaar op twee keer na geen problemen mee gehad. Snel internet, interactieve tv, alles.
Volgend mij hebben we nu via Telfort omdat dat al via huisgenoot was geregeld voordat ik hier kwam wonen. Maar daar hebben we wel veel problemen mee. Ligt er vaak eventjes uit en is traag.quote:
Klinkt als ons KPN verhaal...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lag er regelmatig uit, mediaboxen/modems die kapot gingen en waardoor ik een paar dagen zonder tv of internet zat etc etc.
Waarom wil je er weg dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Met telfort heb ik nou juist weer enorm goede ervaringen.
Een alles-in-een pakket van UPC drukt mijn kosten nogal, aangezien ik ook nog steeds betaal voor KPN telefonie en ISDN (quote:
Die ga ik ook vast niet gebruiken, misschien laat ik dat ook wel weg als dat goedkoper is. Maar dat zal wel niet, met zo'n alles-in-een pakket.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens weet ik niet hoe die telefoon van het alles in één pakket is. Wij hebben dus een alles in één pakket, maar de telefoon hebben we nog nooit aangesloten
I knowquote:
Dan ben ik in mijn durpske carnaval vieren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdagavond in Let's Coffee:
[ afbeelding ]
2 februari is so last week.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, okay.quote:
Wel, want jij en tli gingen elkaar vlooien toch. Of zoiets.quote:
Vlooien zegt-ie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel, want jij en tli gingen elkaar vlooien toch. Of zoiets.
Do not wantquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlooien zegt-ie._! We gaan jou en remlof opmaken.
Pech.quote:
Dat pakket is goedkoper als internet en tv los, in ons geval. Laatst nog gecheckt. Dus tjaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die ga ik ook vast niet gebruiken, misschien laat ik dat ook wel weg als dat goedkoper is. Maar dat zal wel niet, met zo'n alles-in-een pakket.
Dan neem ik het hele pakket, met een nieuw telnr dat ik aan niemand vertel. Lekker rustig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat pakket is goedkoper als internet en tv los, in ons geval. Laatst nog gecheckt. Dus tja
Helaas, vooralsnog een maandelijks gebeuren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh kut. Tape dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Helaas, vooralsnog een maandelijks gebeuren.
Oh zo.quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
Dan meeten chloro en ik wel zonder jullie als het zo moet.
Die meet kan gewoon los staan van dat Baltikaatje dat Remlof, QB en ik gaan doen in Tape morgenavond.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 09:55 schreef tliciouz het volgende:
Dan meeten chloro en ik wel zonder jullie als het zo moet.
ik weet weer van niks? misschien heb ik morgen al plannen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die meet kan gewoon los staan van dat Baltikaatje dat Remlof, QB en ik gaan doen in Tape morgenavond.
mja.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:30 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ik weet weer van niks? misschien heb ik morgen al plannen?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]ik heb een druk sociaal leven hoor. Feestjes dit dat....
Carnaval !!?!?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 14:45 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]ik heb een druk sociaal leven hoor. Feestjes dit dat....
Is dat zo raar dat mensen dat vieren?quote:
Nee heur, knock yerself out.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:22 schreef tliciouz het volgende:
Is dat zo raar dat mensen dat vieren?
Maar meet volgende maand ergens?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vergroot de kans dat er echt mensen op komen dagen.
Statistisch bewezen, Maurice de Hond zegt: minstens 4 promille.quote:
Nee godzijdank. Drenthequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Really?! Dan heb je nooit in Brabant gewoond
Ja, On-Gansequote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:56 schreef Adelante het volgende:
Bij Musis is altijd wel een beetje carnaval toch?
Ik ben zondag in de Valom te vinden in Huissen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Is er met carnaval nog wat te doen in Arnhem, of dooie boel?
En waar is dan wel iets te doen?
gtz
Dat wat ze hier vieren mag je geen carnaval noemen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben Ernem ontvlucht voor carnaval
De Onganse in Musis inderdaad en er zijn nog wel wat cafés buiten het centrum waar het gevierd wordt.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:43 schreef dikkedaniel het volgende:
Is er met carnaval nog wat te doen in Arnhem, of dooie boel?
En waar is dan wel iets te doen?
gtz
Dat dusquote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat wat ze hier vieren mag je geen carnaval noemen.
Nee en dat was al erg. Zat met zo'n stel 50-jarige mongolen die dik zaten te zingen in een coupé. Optiefen met dat gedoequote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt, als dat alles is, klaag ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee en dat was al erg. Zat met zo'n stel 50-jarige mongolen die dik zaten te zingen in een coupé. Optiefen met dat gedoe
Ik ben er wel pas na Vitesse - PSV natuurlijkquote:Op vrijdag 8 februari 2013 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die meet kan gewoon los staan van dat Baltikaatje dat Remlof, QB en ik gaan doen in Tape morgenavond.
Dan zijn wij waarschijnlijk alweer wegquote:Op zaterdag 9 februari 2013 13:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er wel pas na Vitesse - PSV natuurlijk
Aspen is altijd tiroler verkleedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Welk cafe/ club is vanavond verkleedpartijtje dan? Aspen valley? Pavlov?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef dikkedaniel het volgende:
Welk cafe/ club is vanavond verkleedpartijtje dan? Aspen valley? Pavlov?
I'm with her!! Carnavalquote:
Ik whatsapp wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:50 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Dan zijn wij waarschijnlijk alweer weg
Vroeger was da Pasam, maar dat is nu lang nie meer zo lekker. Ik vind zelf die naast Pasam (op de Varkensstraat dus, eerste aan de linkerkant als je vanaf de Slegte komt) of de Delight.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
vraagje, bij welke shoarma zaak in arnhem hebben ze beste broodjes dönner (in centrum)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |