Niet op de Korenmarkt op zaterdagavondquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:17 schreef donroyco het volgende:
Ik kom straks sinds lange tijd ook Arnhem lastigvallen. Waar moet ik wel/niet zijn?
quote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op de Korenmarkt op zaterdagavond
Onzin, gister lekker rustig omdat er Hardbass wasquote:Op zaterdag 2 februari 2013 20:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet op de Korenmarkt op zaterdagavond
quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Wij zijn tevreden over ons alles-in-een pakket van UPCmaar ik weet er niet zoveel van, behalve dat het altijd werkt
Waarom was je er klaar mee? Wat waren de problemen zoal?quote:Op donderdag 7 februari 2013 09:48 schreef remlof het volgende:
Ik heb UPC er afgelopen juni helemaal uitgeflikkerd, was er helemaal klaar mee.
Heb nu internet, tv en telefoon van KPN, naar volle tevredenheid, de downtime is nog geen 5% van wat ik bij UPC gewend was.
Het lag er regelmatig uit, mediaboxen/modems die kapot gingen en waardoor ik een paar dagen zonder tv of internet zat etc etc.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:42 schreef Garisson72 het volgende:
Opbeurende kritieken dus!
[..]
Waarom was je er klaar mee? Wat waren de problemen zoal?
En wat heb je nu en waarom?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:28 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb voorheen ook UPC internet + televisie gehad en heb er in die vier jaar op twee keer na geen problemen mee gehad. Snel internet, interactieve tv, alles.
Volgend mij hebben we nu via Telfort omdat dat al via huisgenoot was geregeld voordat ik hier kwam wonen. Maar daar hebben we wel veel problemen mee. Ligt er vaak eventjes uit en is traag.quote:
Klinkt als ons KPN verhaal...quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lag er regelmatig uit, mediaboxen/modems die kapot gingen en waardoor ik een paar dagen zonder tv of internet zat etc etc.
Waarom wil je er weg dan?quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:24 schreef Garisson72 het volgende:
Met telfort heb ik nou juist weer enorm goede ervaringen.
Een alles-in-een pakket van UPC drukt mijn kosten nogal, aangezien ik ook nog steeds betaal voor KPN telefonie en ISDN (quote:
Die ga ik ook vast niet gebruiken, misschien laat ik dat ook wel weg als dat goedkoper is. Maar dat zal wel niet, met zo'n alles-in-een pakket.quote:Op donderdag 7 februari 2013 20:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Overigens weet ik niet hoe die telefoon van het alles in één pakket is. Wij hebben dus een alles in één pakket, maar de telefoon hebben we nog nooit aangesloten
I knowquote:
Dan ben ik in mijn durpske carnaval vieren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdagavond in Let's Coffee:
[ afbeelding ]
2 februari is so last week.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh, okay.quote:
Wel, want jij en tli gingen elkaar vlooien toch. Of zoiets.quote:
Vlooien zegt-ie.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wel, want jij en tli gingen elkaar vlooien toch. Of zoiets.
Do not wantquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vlooien zegt-ie._! We gaan jou en remlof opmaken.
Pech.quote:
Dat pakket is goedkoper als internet en tv los, in ons geval. Laatst nog gecheckt. Dus tjaquote:Op donderdag 7 februari 2013 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die ga ik ook vast niet gebruiken, misschien laat ik dat ook wel weg als dat goedkoper is. Maar dat zal wel niet, met zo'n alles-in-een pakket.
Dan neem ik het hele pakket, met een nieuw telnr dat ik aan niemand vertel. Lekker rustig.quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat pakket is goedkoper als internet en tv los, in ons geval. Laatst nog gecheckt. Dus tja
Helaas, vooralsnog een maandelijks gebeuren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh kut. Tape dan.quote:Op donderdag 7 februari 2013 23:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Helaas, vooralsnog een maandelijks gebeuren.
Oh zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |