SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daewoo kleurentv met afstandbediening
Doet het nog prima. Bij de afstandbediening mist het klepje bij de batterijen. Bij interesse kan ik nog even checken wat de beeldschermgrootte is, maar het is een redelijk klein tv-tje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Akai kleurentv
Doet het eveneens nog prima, is net iets groter dan de Daewoo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikea Klippan poef
Met zwarte hoes. Prima staat, hoes gooi ik nog even in de was voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikea Lack salontafeltje
Blad moet even wat beter gepoetst maar verder in prima staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luxaflex wit
Breedte: 60 cm
Lengte: weet ik niet, maar iig minimaal 136 cm want zo hoog was het raam waar hij voor hing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot heb ik nog een simpele magnetron staan, daar heb ik alleen geen foto van op dit moment. Werkt nog prima.
Alles is gratis af te halen in Arnhem, een lekker flesje wijn in return wordt gewaardeerd maar is niet verplicht.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //![]()
Misschien kun je het topic ook even hier vermelden:
STA / Arnhem #95 - vanuit een zonnig Australie!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Goeie tip, thanks, bij deze gedaan!quote:Op zaterdag 15 december 2012 16:38 schreef donroyco het volgende:
Misschien kun je het topic ook even hier vermelden:
STA / Arnhem #95 - vanuit een zonnig Australie!Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 15 december 2012 17:02 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Goeie tip, thanks, bij deze gedaan!Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Zijn prima spullen mensen, is niemand geïnteresseerd? of ben ik gewoon ongeduldig?Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Bon! Ik heb je een DM gestuurd.quote:Op maandag 17 december 2012 15:12 schreef picodealion het volgende:
Ik wil je Lack tafeltje wel hebben.Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Lack tafeltje wordt morgen opgehaald, de rest van de spullen zijn er nog! Wie wil?Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
Hoi cinnamon, ben wwel geinteresseerd in het Daewoo tv'tje. Hoe groot is hij?
Mijn 'kleintje voor de slaapkamer' is door een overijverige medeopruimer ipv een kapotte tv per ongeluk aan de straat gezet, en je raadt 't al...: weg!
Ik woon ook in Arnhem(-Zuid).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik ben eigenlijk wel geintereseerd in die andere salon tafel. Mijne valt half uit elkaar
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
Excuus voor de late reactie, was het topic even uit het oog verloren (vakantiedagen enz!) Ik zal even kijken hoe groot hij is, maar hij is iig niet groot (dat witte ding wat er links tegenaan staat is een magnetron, voor het beeld). Ik meet hem morgen even op en post dan de precieze maten.quote:Op zondag 30 december 2012 09:52 schreef Sally het volgende:
Hoi cinnamon, ben wwel geinteresseerd in het Daewoo tv'tje. Hoe groot is hij?
Mijn 'kleintje voor de slaapkamer' is door een overijverige medeopruimer ipv een kapotte tv per ongeluk aan de straat gezet, en je raadt 't al...: weg!
Ik woon ook in Arnhem(-Zuid).
(frustrerend, zo'n overijverige medeopruimer...)
Er was nog iemand geïnteresseerd, maar voor diegene zou ik eerst nog de maten opnemen. Als de persoon in kwestie afhaakt is ie van jou! Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 30 december 2012 10:03 schreef Exentric90 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel geintereseerd in die andere salon tafel. Mijne valt half uit elkaar
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
cinnamon, het tv'tje nog opgemeten?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Oh, sorry Sally, helemaal vergeten! Had even een fok-en-social-media-vrije-periode
Ik meet t vandaag meteen op!
Sorry
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
Forum Opties Forumhop: Hop naar: