Op de AH-site staat ie als normale AH, niet als To Go.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat die To Go het wel aardig zal doen, want je weet wat je daar aantreft, en je bent er snel even in en uit. Bij de Plus moet je de halve winkel door, kom je in de rij en moet je ook nog die roltrap op en af.
De gevel zegt To Goquote:Op donderdag 29 november 2012 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Op de AH-site staat ie als normale AH, niet als To Go.
Dit.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat die To Go het wel aardig zal doen, want je weet wat je daar aantreft, en je bent er snel even in en uit. Bij de Plus moet je de halve winkel door, kom je in de rij en moet je ook nog die roltrap op en af.
Dat is me nog nooit overkomen.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
En bij plus word je door de beveiliging praktisch de winkel uitgegooid als je geen mandje hebt omdat je snel 1 ding nodig hebt.
Dat is wel een valide punt, maar ik ben nog steeds te lui om naar de AH te lopenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar PlusAlleen om die reclames van ze verdienen ze al geen klanten
Ik ben fan van de AH XLquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:50 schreef voodoolady het volgende:
Ja irritant!
Jumbo blijft het beste
Alle winkels op het station zijn van NS Retailquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:48 schreef Dwyn het volgende:
Deze To Go is van Ahold als ik het goed begrepen heb. Die op het station is van NS Retail.
Dat was het punt nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle winkels op het station zijn van NS Retail
Die garagequote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik ook als ik in zuid ben
net voor het eerst in de musis garage geweest, beetje krapjes hoor.
Voordeel: bovenin altijd wel plekquote:Op maandag 3 december 2012 15:31 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik ook als ik in zuid ben
net voor het eerst in de musis garage geweest, beetje krapjes hoor.
heheheheh jah zo kwam zon domme kledingkast ook een keer op mij af..quote:Op donderdag 29 november 2012 17:15 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Dit.
En bij plus word je door de beveiliging praktisch de winkel uitgegooid als je geen mandje hebt omdat je snel 1 ding nodig hebt. + wie wil er nou onder de grond winkelen?
Ik vind de Broerestraat ook altijd flink manoeuvreren voor je er fatsoenlijk uit bentquote:Op dinsdag 4 december 2012 12:24 schreef voodoolady het volgende:
als we uit eten gaan zet ik hem ook altijd in centraal maar nu moest ik bij de v & d zijn, dan is musis handiger.
de garage van de ah in de lawyck van pab is erger btw, hele krappe steile bocht omhoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |