Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
lekker om te zien dat er een pace team met je mee loopt, dat lijkt me lekker lopen! hoef je niet elke keer "op te letten of je wel op schema zit"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Thanks. Rotterdam is het geworden dus. Apeldoorn zou te zwaar zijn waarschijnlijk. Nog even aan barrcalona of rome zitten denken en zelfs aan tokyo. Werd dan toch wel een beetje prijzig dan.
Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef TheWhiteCowboy het volgende: Thanks. Rotterdam is het geworden dus. Apeldoorn zou te zwaar zijn waarschijnlijk. Nog even aan barrcalona of rome zitten denken en zelfs aan tokyo. Werd dan toch wel een beetje prijzig dan.
Barcelona schijnt ook een redelijk zwaar parkoers te zijn met wat gemene heuveltjes er in op het einde
Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef YUR het volgende: Nu maar hopen dat er niet ineens wordt besloten om toch de Utrecht Marathon door te laten gaan
Op donderdag 15 november 2012 19:54 schreef YUR het volgende: Nu maar hopen dat er niet ineens wordt besloten om toch de Utrecht Marathon door te laten gaan
Goed man! Kan je 1/4 van je loop aanmoedigen, maar de rest moet je zelf doen
Zelf net les 3 gedaan van 5-10 km van Renate. Toch te snel na het eten gegaan en wat last van mn benen op het einde.. Wel eens beter gelopen, maar toch weer lekker
ik heb les 15 van evy gehad, met nog een keer justin bieder en queens of the stone age en eminem
mijn schoenen lopen lekker..in het begin protesteerde mijn voeten een beetje, maar later liep het echt geweldig. had echt het idee dat ik nu echt aan het hardlopen was (met bijbehorende snelheid) en niet maar wat aant sukkelen. ikke is blij het zijn trouwens brooks adrenaline asr 9.....deze dus http://www.sportxl.nl/bro(...)-excaliur-anthracite
mijn schoenen lopen lekker..in het begin protesteerde mijn voeten een beetje, maar later liep het echt geweldig. had echt het idee dat ik nu echt aan het hardlopen was (met bijbehorende snelheid) en niet maar wat aant sukkelen. ikke is blij het zijn trouwens brooks adrenaline asr 9.....deze dus http://www.sportxl.nl/bro(...)-excaliur-anthracite
weerbericht voor morgen: lekker koel hardloopweer met een buitje bij de start alsof we al niet genoeg regen gehad hebben
nee geen stortregen maar ik heb langzamerhand een hekel gekregen aan lopen in de regen.... vooral in combinatie met koude wind. Maar, hier kun je vier seizoenen op een dag hebben dus misschien valt het mee
3.88 km gelopen, ongeveer de afstand waarop ik de vorige keer mijn voet brak en volgens mij is hij nog heel (8.16 m/km, 32:07, 447 cal verbrand) Ik zeg maar zo, ik ben blij als ik straks kan lachen om 5 minuten achtereen lopen zoals ik nu lach om 2 minuten lopen
*bloedheet* douchen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Gefeliciteerd je hebt nu in totaal een halve marathon gelopen.
hahaha yeah (ik dacht eerst....waar heeft ie het toch over....ik heb net geen 4km in deze les gelopen...:) maar heb het gevonden) maar heb eerst met runkeeper gelopen en die zegt dat ik al 59.7km heb gelopen :p heb dus al minimaal een hele marathon gelopen
volgens endomondo heb ik wel pas 2hamburgers verbrandt .....
Zag een twitter voorbij komen van de drechtsteden loop dat ze in 2013 gewoon organiseren Ik schrijf me ff niet in.
Ja, vorig jaar gewoon doorgelopen en toen heeft er een paar weken sneeuw gelegen. Zolang er veel sneeuw is en zacht, dan loopt het prima. Platgetrapt en glad is minder...
Ja, vorig jaar gewoon doorgelopen en toen heeft er een paar weken sneeuw gelegen. Zolang er veel sneeuw is en zacht, dan loopt het prima. Platgetrapt en glad is minder...
dit dus
Dus op zoek naar plaatsen waar bijna niemand loopt
dat is voor mij geen probleem
Liep iets langzamer, want dit was nog een goed stuk Zojuist even nagekeken. Het was 5 Februari en ik liep 8.31KM in 50 minuten (6min/KM)
quote:
Het weer van zondag 5 februari 2012 >>
Zwakke wind uit het zuid-oosten. De hardste windstoot had een snelheid van 7 m/s.
Een ijsdag met gemiddelde temperatuur van -7.1 °C en een gevoelstemperatuur van -11.9 °C. De minimum temperatuur was -10.2 °C en de maximum temperatuur -5.1 °C.
Goed man! Kan je 1/4 van je loop aanmoedigen, maar de rest moet je zelf doen
Zelf net les 3 gedaan van 5-10 km van Renate. Toch te snel na het eten gegaan en wat last van mn benen op het einde.. Wel eens beter gelopen, maar toch weer lekker
Je ging op dinsdag met les 1 beginnen en bent op donderdag al met les 3 klaar?