Webwinkelquote:Op donderdag 15 november 2012 17:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat is dus goed. Error zat bij ibood, niet bij ing.
Ik had hetzelfde.
Als je betaald hebt is het goed, dan heb je recht op het product.
JA!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef bambino het volgende:
Nu is die wel weg, en error voorbij.
100 euro box kom der maar in!
Heb je tot nu toe alle 3 de boxen? Of de tweede niet?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef bambino het volgende:
Nu is die wel weg, en error voorbij.
100 euro box kom der maar in!
Blijkbaar veel dingen die van waarde zijn!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die box?
Inhouden voor de boxquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ik zat wel bij de aankoop knop maar heb me in kunnen houden.
Vannacht kwam de 2e box toch redelijk snel daarna?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja, kan ik rustig even gamen, een box zal er voorlopig niet meer voorbij komen.
$20 aan chineze prul en handige huishoudelijke artikelen die niemand ooit gebruiktquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Ik had de 2e niet, die van 100.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Heb je tot nu toe alle 3 de boxen? Of de tweede niet?
Duurt even voor je bevestiging krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Renn het volgende:
Hij staat alleen niet in mijn bestellingen, maar heb hem wel betaald.
Nou de andere dozen kwamen rond 1 uur of zo achter elkaar geloof ik. Anderhalf misschien.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
Nou ja, kan ik rustig even gamen, een box zal er voorlopig niet meer voorbij komen.
Okquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Blijkbaar veel dingen die van waarde zijn!
Sukkel! Had hem voor mij gekocht danquote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef tralalala het volgende:
Ik zat wel bij de aankoop knop maar heb me in kunnen houden.
De spanning, dat je niet weet wat je krijgt.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef The_Dean het volgende:
Oh dan zet ik mijn laptop naast mijn pcquote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Nou de andere dozen kwamen rond 1 uur of zo achter elkaar geloof ik. Anderhalf misschien.
2:41:51quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vannacht kwam de 2e box toch redelijk snel daarna?
Mijn vorige viel heel erg tegen en aangezien er dit keer honderden boxen verkocht worden (gokje) denk ik dat het dit keer niet beter zal zijn.quote:
Ja maar ik zie nu nog alleen maar uitverkocht met de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dan zet ik mijn laptop naast mijn pc
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:46 schreef Nooxx het volgende:
Shit hee! Rot iphone was te langzaam met inloggen!
Ach dan neem je dat bedje wat er nu staatquote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja maar ik zie nu nog alleen maar uitverkocht met de doos.__!
quote:
Als jij bij me komt liggen.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach dan neem je dat bedje wat er nu staat
Hij staat bij mij zowel in mijn bestelling als een bevestigingsmailtje.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:45 schreef Renn het volgende:
Hij staat alleen niet in mijn bestellingen, maar heb hem wel betaald.
Ik wil hem wel voor 56quote:
Haha als je naast een ouwe vrouw wilt liggenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:48 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
IK WIL NIEUWE AANBIEDING. Klote lucht ding.
[..]
Als jij bij me komt liggen.![]()
![]()
Hehe, zou ik haar nooit aandoen natuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2012 17:49 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Maar je kan ook gewoon een prul die jij hebt gekochti n de doos stoppen.
Ailuranthrope heeft ze opgekocht, hij laat je alle hoeken van de luchtbedden zienquote:
yes, 10 cent winst!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor 56
Wel ongeopend
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ailuranthrope heeft ze opgekocht, hij laat je alle hoeken van de luchtbedden zien
Deal dus?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ailuranthrope heeft ze opgekocht, hij laat je alle hoeken van de luchtbedden zien
quote:
Ja dan krijgen ze alle boxen terug met wit poederquote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze dozen verkochten met niets erin en een blaadje met TROLOLOLOL.
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Welnee, ik wil haar ook uitnodigen op mijn luchtbed.
IK OOK! Dan gaan we samen maar seksen om ons verdriet te vergeten.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:52 schreef Melleyn het volgende:
Als ik zometeen die van 100 dan maar wel heb, anders ga ik janken
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
IK OOK! Dan gaan we samen maar seksen om ons verdriet te vergeten.
Denk dat Karina zich daar wel mee kan vermakenquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:53 schreef OhNoes het volgende:
Ailuranthrope is hier om te seksen met iedereen op zijn luchtbed
Ik doe me jonger voor dan ik ben hihhi.quote:
Ja ik ook, maarja.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Renn het volgende:
IK WIL EEN BEVESTIGING VAN BESTELLING.
heb je hem nog steeds niet? mail iboot xdquote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Renn het volgende:
IK WIL EEN BEVESTIGING VAN BESTELLING.
Ik ga ook mailen dat ik hem besteld heb.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
heb je hem nog steeds niet? mail iboot xd
HAHAHAHAHA ..haquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef bambino het volgende:
Zijn er hier nog dozen die mutsen willen?
Of alleen mutsen die dozen willen?
HOAXquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel een bevestiging van een bestelling
We pakken de 100, of we maken heel FOK! jaloers met een avontuurtje op mijn luchtbed.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel een bevestiging van een bestelling
Nopquote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef tralalala het volgende:
Is de box kort daarvoor aangekondigd via fb/twitter?
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:54 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
[..]
Ik doe me jonger voor dan ik ben hihhi.
Je doet je voor als een met hormonen bezetene 14 jarigequote:Op donderdag 15 november 2012 17:55 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
We pakken de 100, of we maken heel FOK! jaloers met een avontuurtje op mijn luchtbed.
quote:
Hier wel jaquote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Gaat het bij jullie trouwens ook super snel ineens? Dat het eerst pokkelangzaam gaat en daarna opeens uitverkocht?
Is dit je eerste hunt?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Gaat het bij jullie trouwens ook super snel ineens? Dat het eerst pokkelangzaam gaat en daarna opeens uitverkocht?
Dat komt omdat ik nog maagd ben.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef OhNoes het volgende:
[..]
[..]
Je doet je voor als een met hormonen bezetene 14 jarige
Dat gebeurd als het te lang duurt, dan "skipped" ibood hem. Komt die later terug.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
Ze zijn ook wel gaaf.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:56 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
OAH! Die zit..!
En ik ben er aan het denken om de mutsen serieus te kopen.
Je kunt ze delenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, wat te doen, wat te doen?
Ja ze zijn wel tof!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt ze delen
1 voor jou, 1 voor Melleyn en 1 voor Karina
Genoeg vrouwen hier in dit topic.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:57 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nog maagd ben.Na verloop van tijd word je wanhopig.
Ik mot geen mutsquote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Je kunt ze delen
1 voor jou, 1 voor Melleyn en 1 voor Karina
Idd... Anders zou ik ze zo kopen! Ik kan niet kiezen zo.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef tralalala het volgende:
Die verzendkosten zijn weer zo achterlijk, kunnen ze prima in een grote enveloppe proppen.
Doen! Doe mij er dan ook maar eenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Dat is waar, wat te doen, wat te doen?
Ja daarom hunt ik er ook op los.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen hier in dit topic.
Te laat drukte op kopen en toen uitverkocht.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Doen! Doe mij er dan ook maar een :p
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja daarom hunt ik er ook op los.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:59 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Te laat drukte op kopen en toen uitverkocht.
Als ik ze in mijn doos krijg mag je ze hebbenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ze komen dan nog wel vast, of OhNoes krijgt ze in zijn doos.
quote:
Hou ik je aan! Hou ik je aan.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Als ik ze in mijn doos krijg mag je ze hebben
Ik zie hier echte liefde ontstaanquote:Op donderdag 15 november 2012 18:01 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ja ik heb de mannen versie! Dan passen we bij elkaar.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:00 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ze komen dan nog wel vast, of OhNoes krijgt ze in zijn doos.
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:01 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik zie hier echte liefde ontstaan
Ik was je net een liefdesbrief aan het schrijven via de pm.quote:
quote:
fixedquote:
Ik ga Ibood bellen of ze mij in je doos willen stoppen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef Melleyn het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT
En vervolgens pleurt ie me terug naar de index. Geez, thanks.
Oh die wil ik ook wel/quote:Op donderdag 15 november 2012 18:05 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand een link met de website dat een bel gaat ringen bij de volgende aanbieding?
FB / Meldingen -> terug naar indexquote:Op donderdag 15 november 2012 18:04 schreef Melleyn het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
DAT MAAK IK ZELF WEL UIT
En vervolgens pleurt ie me terug naar de index. Geez, thanks.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 15 november 2012 18:05 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand een link met de website dat een bel gaat ringen bij de volgende aanbieding?
ook last van jaquote:Op donderdag 15 november 2012 18:05 schreef bambino het volgende:
[..]
FB / Meldingen -> terug naar index
Zwaar irri
dank. stond ook in de OP zag ikquote:Op donderdag 15 november 2012 18:05 schreef Melleyn het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
+1quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef bambino het volgende:
* bambino hoopt op box voor melleyn
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef bambino het volgende:
* bambino hoopt op box voor melleyn
Ja dat wil wel eens helpen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef Melleyn het volgende:
Oh kak, misschien is het ook verstandig mn downloads op pauze te zetten
Neequote:
Aah ok, ik heb dus precies die van de hunt.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Needeze past er niet eens in bij mij
Ik heb deze
[ afbeelding ]
Alles is voor bassmbinoquote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 18:08 schreef bambino het volgende:
* bambino hoopt op box met melleyn erin
Inception all over again, doos in doosquote:
Mail order bridequote:Op donderdag 15 november 2012 18:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Inception all over again, doos in doos
Just kiddin
Ik hou wel van wat sm.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef Melleyn het volgende:
Ah, hier kan ook ook wel mee slaan ofzo
Zal ik ze even mailen als Nick Brummerquote:PIZZAAAAAAA!!!! :
And the winners are:
Nick Brummer
Jonathan Hogervorst
Gefeliciteerd! Neem even contact op via info@1dagskoopjes.nl dan komt alles goed
Doequote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zal ik ze even mailen als Nick Brummer
Ik heb Nick Brummer al bedreigd.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zal ik ze even mailen als Nick Brummer
wtfquote:Op donderdag 15 november 2012 18:13 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik heb Nick Brummer al bedreigd.
Oh nou sorry hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef OhNoes het volgende:
Die winnaars zijn al een half uur bekend jo, beetje te laat mee hehe je moet eigenlijk al hotmail adres en alles hebben ingevuld om aan te maken, behalve dus het email-adres zelf en de naam/achternaam
Zijn we nu beetje laat meequote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef OhNoes het volgende:
Die winnaars zijn al een half uur bekend jo, beetje te laat mee hehe je moet eigenlijk al hotmail adres en alles hebben ingevuld om aan te maken, behalve dus het email-adres zelf en de naam/achternaam
Waar schrijf je je eigenlijk in?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:14 schreef OhNoes het volgende:
* bambino vind dat je het goed geprobeerd hebt A++quote:
www.kvk.nlquote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar schrijf je je eigenlijk in?
K regel jij het, kom ik wel langs om hem op te halenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
volgende hunt, nee. morgen! dan is er ook pizza actie.
http://www.tgekkenhuis.nl/quote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Waar schrijf je je eigenlijk in?
morgen ben ik er niet rond deze tijdquote:Op donderdag 15 november 2012 18:15 schreef bambino het volgende:
[..]
K regel jij het, kom ik wel langs om hem op te halen
psssh slecht hoorquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
morgen ben ik er niet rond deze tijd
* bambino besteld pizza voor melleynquote:
www.tgekkenhuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
VOOR PIZZA! Niet voor mijn psychiatrische problemen.
Marketingquote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef essnhills het volgende:
Wat denken ze trouwens? Het is etenstijd laten we pannen er op gooien?
Euh, tomaat, paprika, salami, knoflook, bacon.. Ja.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:17 schreef bambino het volgende:
[..]
* bambino besteld pizza voor melleyn
Wat wil je er op?
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Euh, tomaat, paprika, salami, knoflook, bacon.. Ja.
Pizza karton met sambal, nothnxquote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ze wilde een pizza inferno eetwedstrijd houden op FOK!
Voor jou zou ik ze enkel en alleen zelf maken met de beste ingrediënten die ik kan vinden.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Pizza karton met sambal, nothnx
Tijltje nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:20 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Voor jou zou ik ze enkel en alleen zelf maken met de beste ingrediënten die ik kan vinden.
Echt welquote:
Goed bekeken!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt welEn hoef er nog niks voor te doen ook. Huisgenootje van vriendlief gaat koken
lijkt op dat bcc logo jaquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef Melleyn het volgende:
Het stopcontact is net een mannetje
Of dat komt door alle shotjes.
Samen nog wat drinken?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef Melleyn het volgende:
quote:
quote:
Dat laatste denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef Melleyn het volgende:
Laat die box maar komen danquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
Goed, twee schermen naast elkaar nuNU zit ik er echt klaar voor.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Exact, daarnet zat ik er 5 seconden naast
Wacht, dadelijk komt de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet wel een een pitsstop maken
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef bambino het volgende:
Serieus melleyn, als je echt bij elke philips een shotje had genomen, dan lag je nu echt wel in het ziekenhuis
Ohja jij ging een foto makenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef OhNoes het volgende:
Door die box heeft trouwens niemand gereageerd op mijn vorige plaatje
Ik zie geen plaatje in dit topic, alleen mijn radio, die kat en je laatste plaatje en drank flesquote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef OhNoes het volgende:
Door die box heeft trouwens niemand gereageerd op mijn vorige plaatje
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja jij ging een foto makenPost nog eens
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef OhNoes het volgende:
Bagger kwaliteit foto wel, en dit is slechts een deel, de strip was dus 5 meter lang en loopt langs de zijkant van mijn bed, dan aan de achterkant (wat je nu dus voor een gedeelte kunt zien), en dan nog verder achter de kast zodat daar ook licht achter wegkomt. Wel een leuk effect, en ik ben sowieso niet zo van de 1-grote-kamer-lamp, liever meerdere kleine lichtjes, geeft veel meer sfeer
Hij kan dus meerdere kleuren (15), maar dit vind ik de mooie/fijnste (voor de ogen) kleur. Hij kan nog redelijk fel ook.. (dit is niet zijn felst)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vorige hunt was hij 40+6, net als nu. bij de niet-hunt kosttie 50+6
Vorig topic alweer, we gaan hard, we gaan lekker. mijn huiswerk schiet niet op, mijn huiswerk schiet niet op nee mijn huiswerk schiet niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje in dit topic, alleen mijn radio, die kat en je laatste plaatje en drank fles
Met welke baksteen heb je die foto gemaakt, teringquote:
Ik heb op mijn werk echt amper iets gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Vorig topic alweer, we gaan hard, we gaan lekker. mijn huiswerk schiet niet op, mijn huiswerk schiet niet op nee mijn huiswerk schiet niet op
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Met welke baksteen heb je die foto gemaakt, tering
* bambino touches adelante's breilquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Vorig topic alweer, we gaan hard, we gaan lekker. mijn huiswerk schiet niet op, mijn huiswerk schiet niet op nee mijn huiswerk schiet niet op
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb op mijn werk echt amper iets gedaan
want toen stopte je met school?quote:
Ja dat was bij zo'n andere ook al, afschuwelijkquote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef Adelante het volgende:
Ik dacht dat het helemaal aluminium was, is het halverwege toch een lederen band
Ik trek het meestal na een uur of 11 niet meer.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
Tot hoe laat blijven jullie op trouwens?
Ver na kindertjesbedtijd.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
23:10 uur vandaagquote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
Wij slapen helemaal niet!quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef Ailuranthrope het volgende:
Haha dat is waar ook. Ik denk dat dat ook voor mij zo zal zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik trek het meestal na een uur of 11 niet meer.
Ja ongeveer. Weet het niet precies maar het was nog op de VMBO. Op MBO heb ik geen 1 keer huiswerk gemaakt in 3 jaar tijd, alleen 2 keer boek thuis open gehad om examen te leren.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
want toen stopte je met huiswerk maken?
Ik was om 7 uur opquote:Op donderdag 15 november 2012 18:33 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Haha dat is waar ook. Ik denk dat dat ook voor mij zo zal zijn.
That's the spirit!quote:
Verdomme ik wil uitslapen tot 12, want door mijn pillen wordt ik dronken wakker.quote:
SlamFMquote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Nog tips voor muziek? Normaal heb ik radio 6 op. QMusic maar?
Grooveshark kan je zelf kiezen.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:34 schreef Karina het volgende:
Nog tips voor muziek? Normaal heb ik radio 6 op. QMusic maar?
quote:
SlamFM is een jongeren zenderquote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
Ik wilde eerst FearFM Hardest zeggen, maar dacht bouw het langzaam op
Dolly Dotsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef Melleyn het volgende:
Slamfm
Ik zet ook Q maar weer even aan.
slam zou grappig zijn, daniel en ivo gaan dan trouwen met de ring die ze winnen. stapel gek.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Wie gaat die radio ring winnen denken jullie?
Hier is het zo te zien aardig verdeeld tussen slam fm en Q...
Ik maak me broodjes bapao.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef bambino het volgende:
Ik ga zo Broodje Unox makenheb me een partij honger. Enige wat ik na dat ik wakker ben geworden heb gegeten is 10% van een zak Doritos Nacho Cheese
En ben nu 8 uur wakker
Ik hoop slamfm want ik ben benieuwd of ze gaan trouwenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik maak me broodjes bapao.
Ik heb een appel gehad, en een halve zak tortilla chips naturel..quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef bambino het volgende:
Ik ga zo Broodje Unox makenheb me een partij honger. Enige wat ik na dat ik wakker ben geworden heb gegeten is 10% van een zak Doritos Nacho Cheese
En ben nu 8 uur wakker
Radio 6quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Wat mij betreft wint Radio 6 die ring.
Ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef bambino het volgende:
[..]
slam zou grappig zijn, daniel en ivo gaan dan trouwen met de ring die ze winnen. stapel gek.
3FM natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Hier mag het.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:39 schreef OhNoes het volgende:
Oh we vertellen we wat we hebben gegeten en hoelaat we op waren?
8 uur op
2 boterhammen met vleeswaren
1 krentewegge met boter
2 boterhammen met baconei
1 boterham met rookworst wat over was 2 dagen geleden
een stroopwafel
en binnen nu en een korte tijd stamppot andijvie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |