quote:
quote:
Dat laatste denk ikquote:Op donderdag 15 november 2012 18:25 schreef Melleyn het volgende:
Het stopcontact is net een mannetje
Of dat komt door alle shotjes.
Laat die box maar komen danquote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef Karina het volgende:
Goed, twee schermen naast elkaar nuNU zit ik er echt klaar voor.
Ik ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Exact, daarnet zat ik er 5 seconden naast
Wacht, dadelijk komt de doos.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef Karina het volgende:
Oh ik moet wel een een pitsstop maken
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:26 schreef bambino het volgende:
Serieus melleyn, als je echt bij elke philips een shotje had genomen, dan lag je nu echt wel in het ziekenhuis
Ohja jij ging een foto makenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef OhNoes het volgende:
Door die box heeft trouwens niemand gereageerd op mijn vorige plaatje
Ik zie geen plaatje in dit topic, alleen mijn radio, die kat en je laatste plaatje en drank flesquote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef OhNoes het volgende:
Door die box heeft trouwens niemand gereageerd op mijn vorige plaatje
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ohja jij ging een foto makenPost nog eens
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:36 schreef OhNoes het volgende:
Bagger kwaliteit foto wel, en dit is slechts een deel, de strip was dus 5 meter lang en loopt langs de zijkant van mijn bed, dan aan de achterkant (wat je nu dus voor een gedeelte kunt zien), en dan nog verder achter de kast zodat daar ook licht achter wegkomt. Wel een leuk effect, en ik ben sowieso niet zo van de 1-grote-kamer-lamp, liever meerdere kleine lichtjes, geeft veel meer sfeer
Hij kan dus meerdere kleuren (15), maar dit vind ik de mooie/fijnste (voor de ogen) kleur. Hij kan nog redelijk fel ook.. (dit is niet zijn felst)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vorige hunt was hij 40+6, net als nu. bij de niet-hunt kosttie 50+6
Vorig topic alweer, we gaan hard, we gaan lekker. mijn huiswerk schiet niet op, mijn huiswerk schiet niet op nee mijn huiswerk schiet niet opquote:Op donderdag 15 november 2012 18:30 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zie geen plaatje in dit topic, alleen mijn radio, die kat en je laatste plaatje en drank fles
Met welke baksteen heb je die foto gemaakt, teringquote:
Ik heb op mijn werk echt amper iets gedaanquote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Vorig topic alweer, we gaan hard, we gaan lekker. mijn huiswerk schiet niet op, mijn huiswerk schiet niet op nee mijn huiswerk schiet niet op
quote:Op donderdag 15 november 2012 18:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Met welke baksteen heb je die foto gemaakt, tering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |