quote:
SlamFM is een jongeren zenderquote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef bambino het volgende:
[..]![]()
Ik wilde eerst FearFM Hardest zeggen, maar dacht bouw het langzaam op
Dolly Dotsquote:Op donderdag 15 november 2012 18:35 schreef Melleyn het volgende:
Slamfm
Ik zet ook Q maar weer even aan.
slam zou grappig zijn, daniel en ivo gaan dan trouwen met de ring die ze winnen. stapel gek.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Wie gaat die radio ring winnen denken jullie?
Hier is het zo te zien aardig verdeeld tussen slam fm en Q...
Ik maak me broodjes bapao.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef bambino het volgende:
Ik ga zo Broodje Unox makenheb me een partij honger. Enige wat ik na dat ik wakker ben geworden heb gegeten is 10% van een zak Doritos Nacho Cheese
En ben nu 8 uur wakker
Ik hoop slamfm want ik ben benieuwd of ze gaan trouwenquote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Dat vind ik dan weer niet lekkerquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef Ailuranthrope het volgende:
[..]
Ik maak me broodjes bapao.
Ik heb een appel gehad, en een halve zak tortilla chips naturel..quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef bambino het volgende:
Ik ga zo Broodje Unox makenheb me een partij honger. Enige wat ik na dat ik wakker ben geworden heb gegeten is 10% van een zak Doritos Nacho Cheese
En ben nu 8 uur wakker
Radio 6quote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef Karina het volgende:
Wat mij betreft wint Radio 6 die ring.
Ja ik hoorde hetquote:Op donderdag 15 november 2012 18:37 schreef bambino het volgende:
[..]
slam zou grappig zijn, daniel en ivo gaan dan trouwen met de ring die ze winnen. stapel gek.
3FM natuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:36 schreef essnhills het volgende:
Hier mag het.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:39 schreef OhNoes het volgende:
Oh we vertellen we wat we hebben gegeten en hoelaat we op waren?
8 uur op
2 boterhammen met vleeswaren
1 krentewegge met boter
2 boterhammen met baconei
1 boterham met rookworst wat over was 2 dagen geleden
een stroopwafel
en binnen nu en een korte tijd stamppot andijvie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |