quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik kreeg vandaag een gratis Telegraaf
Maar we hadden nog toiletpapier dus ik heb hem weggegooid.
Dat is ook het enige juiste gebruik.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn vogels schijten daar gaarne op
klinkt goed manquote:Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk hardgelopen weer. Deze keer zonder verpleging, alleen ik met een mede-patienteen een ex-patiente van een andere afdeling
![]()
![]()
hmmm ik krijg er trek vanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kende het ook niet maar zocht inspiratie in het stoofpottentopic, het is echt stoofpottenweer haha!
Ik ben heel erg benieuwd!
ik ben al een tijdje thuis, donderdag is een vroeg-thuis dag voor mij (want koters + vriendje van school halen). Vanochtend vroeg was het echt waterkoud en lekker ruitenkrabbenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja man![]()
Ik mag pas over 3 kwartier naar buiten
WTF?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff P&W van gisteravond te kijken een stukje, die moeder die dr kind rauw laat eten waardoor ie gewoon ondervoed is in principe, ziek
Ik vond het schokkend om te zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff P&W van gisteravond te kijken een stukje, die moeder die dr kind rauw laat eten waardoor ie gewoon ondervoed is in principe, ziek
heb het niet gezien maar er wel over gehoordquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ze dat kind echt snel uit huis halen, wat een gestoorde gek die moeder![]()
Arm kind ook, was zo duidelijk dat ie precies zei wat zijn moeder hem voorgekauwd had.
Pun intended.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik zie net deze foto, wat issie toch mooi he!
[ afbeelding ]
Ik ben er nu over aan het lezenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ze dat kind echt snel uit huis halen, wat een gestoorde gek die moeder![]()
Arm kind ook, was zo duidelijk dat ie precies zei wat zijn moeder hem voorgekauwd had.
Pun intended.
Onbegrensde stupiditeit kan je er ook niet uit argumenterenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet dat mensen een rustig gesprek met zo een debiel aan kunnen gaan.
Ik zou dr geloof ik met liefde gaan meppen met dr zelfingenomen kut ideeën.
dat dusquote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onbegrensde stupiditeit kan je er ook niet uit argumenteren
Dus beter probeer je het eruit te rammen toch?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Onbegrensde stupiditeit kan je er ook niet uit argumenteren
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ken die boekenwinkel ergens van
[ afbeelding ]
ik wist niet dat er zo'n mooie boekenwinkel uberhaupt bestondquote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Die foto die ik postte is zo mooi, het is fucking moeilijk er een goede foto te maken, meestal is het ook veel te druk
uhuhquote:Op donderdag 15 november 2012 17:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus beter probeer je het eruit te rammen toch?
Hiero, al jaaaaaaarenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist niet dat er zo'n mooie boekenwinkel uberhaupt bestond
ben daar toch redelijk vaak geweest, mja als je niet op zoek bent naar boeken kom je er niet zo snelquote:
Die ben ik dan wel weer geweest.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:27 schreef DeZwabber het volgende:
De Selexyz Donner is ook wel tof, alhoewel die het qua mooiheid niet haalt bij die kerk natuurlijk, maar je kan 8 verdiepingen lang in een spiraal naar beneden lopen![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig hebben ze er alleen niet zoveel meer
Ja, echt erg.Stond vandaag een groot stuk in de azijnbode, dat kind is al 15 en mag van haar ook niet meer naar de middelbare school, ze geeft hem zelf les. De oudere broer van de jongen woont bij hun vader in de UK, omdat hij het eten niet meer kon verdragenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik krijg gewoon zin om hem een frikandel te dwangvoerenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, echt erg.Stond vandaag een groot stuk in de azijnbode, dat kint is al 15 en mag van haar ook niet meer naar de middelbare school, ze geeft hem zelf les. De oudere broer van de jongen woont bij hun vader in de UK, omdat hij het eten niet meer kon verdragen
Mooi!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
De bibliotheek in Spijkenisse lijkt me ook wel geinig om eens te zien
[ afbeelding ]
Kan er niet veel over vinden, maar ik hoop voor ze dat het uv-werend glas is inderdaadquote:Op donderdag 15 november 2012 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mooi!
Is al dat licht niet slecht voor de boeken?
Yea, er waren meerdere kandidaten die vooral meer ervaring hadden met het business-gedeelte op bedrijfsmanagement-niveau, ik probeer juist net m'n draai te vinden op dat niveau dus logisch dat ze die anderen dan de voorkeur geven.quote:
Wat jammer! In welke regio zoek je iets?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yea, er waren meerdere kandidaten die vooral meer ervaring hadden met het business-gedeelte op bedrijfsmanagement-niveau, ik probeer juist net m'n draai te vinden op dat niveau dus logisch dat ze die anderen dan de voorkeur geven.
Zuidholland/Randstad/1,5 uur van Leiden max. Ik zit op de grens van Senior ICT'er, net iets te weinig ervaring voor een full-flexed senior maar te breed en ervaren voor puur technisch beheer.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat jammer! In welke regio zoek je iets?
Lastige combi idd! Het lijkt me dat je ook genoeg concurrentie hebt daar, helaas.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zuidholland/Randstad/1,5 uur van Leiden max. Ik zit op de grens van Senior ICT'er, net iets te weinig ervaring voor een full-flexed senior maar te breed en ervaren voor puur technisch beheer.
Yep, normaal gesproken is het niet eens zo moeilijk daarin iets te vinden maar met die crisis is het aanbod van dat soort banen laag en het aantal mensen dat zoekt hoog.quote:Op donderdag 15 november 2012 18:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lastige combi idd! Het lijkt me dat je ook genoeg concurrentie hebt daar, helaas.
quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik kreeg vandaag een gratis Telegraaf
Maar we hadden nog toiletpapier dus ik heb hem weggegooid.
Wat jammer Baafquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Het hoogtepunt was wel een jongen bij de Aldi die een foto maakte van een artikel en toen weer weg ging, Vaduschk momentje
Ja ik hoorde ineens 'flits' en keek naar rechts, en hij wandelde zo weg. Precies bij het vak met al die bijzondere artikelen enzo.quote:
Jaquote:
Oh Baaf, bah. En het word er niet makkelijker op denk ik.quote:
quote:
Hierom : http://i46.tinypic.com/m7g68i.jpgquote:
O dat ziet er echt vies uitquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hierom : http://i46.tinypic.com/m7g68i.jpg
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Da's lekker Q, weet je dat je aan een ontstoken mond deaud kunt gaan. Infectie die naar binnen slaat in je bloedbaan, ontstoken hartkleppen en
Ja ach, teveel melk kun je ook dood aan gaanquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Da's lekker Q, weet je dat je aan een ontstoken mond deaud kunt gaan. Infectie die naar binnen slaat in je bloedbaan, ontstoken hartkleppen en
Ja, Big time.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Stinkt ie over je haringstal heen je muil nu?
O zeg dat nu nietquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:23 schreef Pagan het volgende:
Mogge.
Ik hoop wel echt dat ze er iets aan doen. Mijn onderste tanden doen ook gewoon pijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef indaha het volgende:
[..]
O zeg dat nu niet, Q gaat vanmiddag die rotzooi weg laten spuiten en dan kan ze morgen gewoon weer een biertje nemen
Ook goedquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Geen bier, sterker spul, ontsmet lekker !
Had serieus al gespoeld ook met wodka. Enkel spoelen, niet slikken. Helpt ook geen moer. Heb waterstofperoxide gekregen van de tandarts om de wond te spoelen en ook corsodyl mondspoeling, doet geen fuck.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
Geen bier, sterker spul, ontsmet lekker !
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die Poolse zelfgestookte brouwseltjes. Slaap je ook tot half mei 2013, maar dat is maar bijzaak.
Ja echt hoor. Vooral slikken en die hoerige pijn in m'n ondertandenquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Gatver Q, wat een gekloot joh. En wat zal het pijnlijk zijn
[..]![]()
Zie, ik wacht echt nog ff met die surprisequote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die Poolse zelfgestookte brouwseltjes. Slaap je ook tot half mei 2013, maar dat is maar bijzaak.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie, ik wacht echt nog ff met die surprise
Of Obstler, zoals ze die in Oostenrijk onder de toonbank verkopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hint!quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zie, ik wacht echt nog ff met die surprise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
He, gelukkig. Pijn in je smoelwerk is zo naarquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Qwea het volgende:
Zooooo, veel beter. Opengemaakt, druk eraf, hechting eruit, ze heeft het schoongespoeld. Zelf wond van in de wond 4x p/d schoonspuiten met zoutwater en 2x per dag corsodyl. Is het maandag niet beter dan terugkomen. Krijg ik meer last in het weekend, dan moet ik bellen. Ze was keiaardig.
Gelukkig Qwea, en ook fijn dat je een aardig mens hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Qwea het volgende:
Zooooo, veel beter. Opengemaakt, druk eraf, hechting eruit, ze heeft het schoongespoeld. Zelf wond van in de wond 4x p/d schoonspuiten met zoutwater en 2x per dag corsodyl. Is het maandag niet beter dan terugkomen. Krijg ik meer last in het weekend, dan moet ik bellen. Ze was keiaardig.
O wat een opluchting zal dat zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:48 schreef Qwea het volgende:
Was je niet bang dat jij er ook uit zou vallen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al de ruggenmergscan gehad , er was schijnbaar iemand uit gevallen .
Nu nog wachten tot dec voor de hersenscan .
Haha ik heb me goed vast gehoudenquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Was je niet bang dat jij er ook uit zou vallen?![]()
Fijn dat je dit nu achter de rug hebt, nu de rest nog ff.
Gezellig Bos , nog een fijne avondquote:Op vrijdag 16 november 2012 19:41 schreef Bos81 het volgende:
O ja, Ik zit bij Pa. blijf ik vannacht slapen, morgenmiddag weer terug naar het Máxima
Viel het mee?quote:Op vrijdag 16 november 2012 19:34 schreef indaha het volgende:
[..]
O wat een opluchting zal dat zijn![]()
Ik heb vandaag al de ruggenmergscan gehad , er was schijnbaar iemand uit gevallen .
Nu nog wachten tot dec voor de hersenscan .
Geniet van Sjefke en knuffels Bos!quote:
Dank je. Ik heb ook erg genoten van de Tashi kaartquote:Op vrijdag 16 november 2012 23:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Geniet van Sjefke en knuffels Bos!
Viel mee , alleen mijn rug deed zeer van het stilliggen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 23:52 schreef Strega het volgende:
[..]
Viel het mee?![]()
PM me anders eens over dat infuus van Cattyman. Kan mij misschien helpen bij de neuropathie pijn?
O de sintquote:
Nu alquote:
Die van mij ook al?quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:14 schreef oh-oh het volgende:
Er liggen al drie kaarten voor Sjon, ik maak ze maandag pas open
![]()
Indaha, ik heb echt helemaal gemist waarvoor jij al die onderzoeken moet joh!
Ik wijk af met lopen .quote:Op zondag 11 november 2012 20:27 schreef indaha het volgende:
Eigenlijk voor allerlei kleine klachten tintelingen en evenwicht dingetjes en lompigheid![]()
Ja, echt genietenquote:
Bizar hè dat, dat die man zich dan maar via dna laat pakken.quote:Op maandag 19 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wat goed van die zaak van Marianne Veenstra.
Eindelijk!quote:Op maandag 19 november 2012 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wat goed van die zaak van Marianne Veenstra.
Nou zo dom issie niet, hij is gevonden via een match met een familielidquote:Op maandag 19 november 2012 09:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Eindelijk!
Maar, hoe dom ben je als je een moord hebt gepleegd en dan je eigen dna afstaat
HAJEE!quote:
Oooooh. Nou dat staat er bij rtlnieuws weer niet hoorquote:Op maandag 19 november 2012 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zo dom issie niet, hij is gevonden via een match met een familielid
Mja, beter. Gisteren weer ff pijn, steken enzo. Maar niks boeiends gelukkig. Kan weer alles eten. Nog niet aan die kant, want er blijft van alles inzitten, maar als ik wel aan die kant kauw, geen pijnquote:
Alrighty!quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, beter. Gisteren weer ff pijn, steken enzo. Maar niks boeiends gelukkig. Kan weer alles eten. Nog niet aan die kant, want er blijft van alles inzitten, maar als ik wel aan die kant kauw, geen pijn
Mag je niet, heb je niet?quote:Op maandag 19 november 2012 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan het behang bijna van de muur trekken, zo'n honger heb ikBROOOOOOOOOOOOOD.
Ik vroeg het me ook al afquote:
Maar wat was er gebeurd als deze man niet zijn DNA had afgestaan? Het hele dorp is zowat gegaan, dan zou hij door het dorp echt raar aangekeken zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 19 november 2012 09:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oooooh. Nou dat staat er bij rtlnieuws weer niet hoorkutsite.
http://www.rtl.nl/compone(...)man-gearresteerd.xml
Want dan zou je serieus dom zijnMoord plegen en dan je dna afstaan
90% is gegaan, 10% niet. En je bent niet verplicht plus dat men niet weet dat je niet gegaan bent.quote:Op maandag 19 november 2012 09:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar wat was er gebeurd als deze man niet zijn DNA had afgestaan? Het hele dorp is zowat gegaan, dan zou hij door het dorp echt raar aangekeken zijn, vermoed ik.
quote:Volgens de vader van Marianne Vaatstra heeft de man zelf DNA afgestaan voor het onderzoek. Hij zei de dader niet te kennen, maar zijn kinderen wel. Zij gingen met de kinderen van de opgepakte Fries naar school.
Ik heb geen brood meegenomen, dus om 11 uur ff happen in de stadquote:
quote:
Maar mensen die het aan elkaar vragen enzo. Zo kom je een hoop te weten natuurlijk. Maar goed de enige die de reden weet waarom hij is gegaan is de man zelf, wie zijn wij om daar meteen een oordeel over te geven en hem direct dom te noemen..quote:Op maandag 19 november 2012 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
90% is gegaan, 10% niet. En je bent niet verplicht plus dat men niet weet dat je niet gegaan bent.
quote:Op maandag 19 november 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Mss was ie het vergeten, tis ook alweer ff gelee
Bedoel je de dader?quote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar mensen die het aan elkaar vragen enzo. Zo kom je een hoop te weten natuurlijk. Maar goed de enige die de reden weet waarom hij is gegaan is de man zelf, wie zijn wij om daar meteen een oordeel over te geven en hem direct dom te noemen..
JaAad Zaadquote:
Die rode krullies? Ik weet amper een naam van die onbekende boerenquote:Op maandag 19 november 2012 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond die vriendin van Jan zo leuk
Neee Jan, die ene van die tweeling!quote:Op maandag 19 november 2012 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die rode krullies? Ik weet amper een naam van die onbekende boeren![]()
Oh die vond ik ook leuk!quote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Neee Jan, die ene van die tweeling!
Die vriendin had zwart haar.
Jaquote:Op maandag 19 november 2012 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
En die komkommertman heeft ook iemand
Je bent toch niet verplicht om te zeggen of je geweest bentquote:Op maandag 19 november 2012 09:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar mensen die het aan elkaar vragen enzo. Zo kom je een hoop te weten natuurlijk. Maar goed de enige die de reden weet waarom hij is gegaan is de man zelf, wie zijn wij om daar meteen een oordeel over te geven en hem direct dom te noemen..
Die Doede jaquote:Op maandag 19 november 2012 09:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaen die spruitenboer, dat is echt een playa volgens mij. Evenals Doede.
Eigenlijk zouden die twee elkaars wing man moeten zijn.
quote:Op maandag 19 november 2012 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je bent toch niet verplicht om te zeggen of je geweest bentEn anders lieg je. En die dader is dom en dom is een understatement zie muis zijn reply.
Jij dextert toch ook, wij boeren een beetjequote:Op maandag 19 november 2012 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Dr komt geen eind aan die strontboeren he
quote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij dextert toch ook, wij boeren een beetje
quote:Op maandag 19 november 2012 10:01 schreef Qwea het volgende:
dexter is binnen hoor, oh-oh. Komt er nu an. Ff uppen.
Nee ik heb er geen last vanquote:Op maandag 19 november 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]feel free to comment on our Dexter comments jesus fuck!
Ik heb geen idee Vaduschk!quote:Op maandag 19 november 2012 10:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil de Marktplaatsadvertenties van 1 dorp/stad opsplitsen in gezocht of aangeboden. (los dus) Maar ik zie maar niet hoe dat kan. Jullie een idee?
Wat zeik je dan?quote:
Ik haal aan dat we allemaal wel eens programma's besprekenquote:
So?quote:Op maandag 19 november 2012 10:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik haal aan dat we allemaal wel eens programma's bespreken
Ik heb geen flauw idee, sorryquote:Op maandag 19 november 2012 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Vaduschk!
Muis, kun jij misschien helpen?
Ik kon bij de vorige lay-out zo mooi de boel splitsen. Zag ik bij m'n woonplaats zo mooi een stuk of 25/30 dingen die gezocht werden. Voor mijn rubriek is die splitsing keihandig. Nu staat alles maar zo door elkaar.quote:Op maandag 19 november 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kan dat gewoon niet.
Gevraagd is er toch ook maar heel weinig?
Whehehe. Ik krijg nu ook na 1,5 week antwoord van Vistaprint en Intertoys. Gotta love the helpdeskquote:Op maandag 19 november 2012 10:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan mis je er toch wel wat, helaas. Ik heb een mailtje gestuurd. Antwoord komt misschien over een week of 3, maar dat zien we dan wel weer.
Ik liep buiten deze te fluiten en te zingenquote:Op maandag 19 november 2012 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Valt me nog mee dat het Last Christmas niet is zeg
hmm?quote:Op maandag 19 november 2012 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Nu gaat heel fok op zwart met die adwegkliktoestand?
Bohhh KUT dat was ik vergetenquote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Bijna zes ( Billy ) 6.5 ( Kees) en bijna 15 ( Keizer).
Ik realiseerde me vanmorgen ineens zomaar dat ie de 15 mss zelfs zomaar kon gaan halen![]()
![]()
Het is niet meer zo heel lang nog, het leek altijd zo ver weg
Hallo, duh. Tuulk gaat de Keizer de 15 halen! En Koning de 13quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik realiseerde me vanmorgen ineens zomaar dat ie de 15 mss zelfs zomaar kon gaan halen![]()
![]()
Dank!quote:Op maandag 19 november 2012 14:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bohhh KUT dat was ik vergeten
Gefeliciteerd met Sjon
Ik probeer altijd maar niet al te optimistisch te zijn hoor, tis echt een hondje van de dag, maar het komt nu wel echt dichterbijquote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallo, duh. Tuulk gaat de Keizer de 15 halen! En Koning de 13
Enkel de index? Of ook de MyAt?quote:Op maandag 19 november 2012 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Elke keer als ik naar de index ga krijg ik die kutmelding
kheb t ook, tis overal, index, myat en de topics zelf, met een beetje mazzel heb je elke keer 10sec om te lezenquote:
Ja, hoerige bendequote:Op maandag 19 november 2012 14:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kheb t ook, tis overal, index, myat en de topics zelf, met een beetje mazzel heb je elke keer 10sec om te lezen
O dat heb ik vorige week ook een paar keer gehad en nu niet meer terwijl er niets veranderd is.quote:Op maandag 19 november 2012 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Nog ff en ik blijf echt weg geloof ik!
heel irri is het ! zuig zooiquote:
Ja dat komt omdat ik zo'n slecht handschrift heb , dan stuur ik ze liever digitaalquote:Op maandag 19 november 2012 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Indaha, bedankt voor je onwijs leuke kaartje voor Sjon trouwens![]()
Ik herkende jouw handschrift niet, normaal krijg ik digitale kaartjes van je
quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
En P & S ook bedankt namens het feestvarken!
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2012 14:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik zo'n slecht handschrift heb , dan stuur ik ze liever digitaal
goed hé !quote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
3.33 Prins Friso toont sinds kort tekenen van “zeer gering bewustzijn”. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. De prognose blijft erg onzeker en het medisch team is nog steeds zeer bezorgd. Het zal nog vele maanden duren voordat er meer duidelijkheid is.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant denk ik yaaaaaay echt superfijn, aan de andere kant geeft het ook weer zoveel hoop en waarop dan he?quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
goed hé !
tis niet veel maar jeetje dit had niemand verwacht geloof ik
Hopelijk gaat hij nog vooruit .quote:Op maandag 19 november 2012 14:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
goed hé !
tis niet veel maar jeetje dit had niemand verwacht geloof ik
Wat zeg je me nouquote:
ja laten we dat maar hopen idd !quote:Op maandag 19 november 2012 14:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij nog vooruit .
Zo nu naar de stad sinterklaas inkopen doen , maandag is het meestal rustig .
NON! Je CHINCHINSquote:Op maandag 19 november 2012 14:52 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja laten we dat maar hopen idd !
shop ze
quote:Op maandag 19 november 2012 14:46 schreef oh-oh het volgende:
3.33 Prins Friso toont sinds kort tekenen van “zeer gering bewustzijn”. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst. De prognose blijft erg onzeker en het medisch team is nog steeds zeer bezorgd. Het zal nog vele maanden duren voordat er meer duidelijkheid is.
ja lief hequote:
Ik had er helemaal overheen zitten scrollen, vanochtend zag ik ze mobiel, die eerste foto is zo tofquote:Op maandag 19 november 2012 14:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja lief heShinchan en Cricket
faalhazen wouden niet eens leuk tussen de slinger gaan zitten samen
15 gaat hem lukken, ik voel het!quote:Op maandag 19 november 2012 14:30 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Ja Maxima is tof, ik zag haar eergister tijdens het zappen in een stukje over kinderen en het leren van budgetteren. Doet ze leuk. Al vind ik W-A ook altijd een toffequote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen jonkies meer, zelfs mn jonkie is al 3![]()
Oh er zit nu kaas in zn Jug-A-Tug en nu wil ie wel ineens![]()
![]()
Pis, Amalia is nog steeds mn favo![]()
En Maxima, wat is die toch om op te vreten he
Om speciale redenen? Altijd jeugdig ende frips en zorgeloos blijven? Hik je er al tegenaan dat die 30 over een paar jaar komt?quote:Op maandag 19 november 2012 15:04 schreef -Vaduz- het volgende:
We worden allemaal ouder ook hè. Ik vind het maar niks.
Jug-A-Tug, alleen al die naam is geweldigquote:Op maandag 19 november 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen jonkies meer, zelfs mn jonkie is al 3![]()
Oh er zit nu kaas in zn Jug-A-Tug en nu wil ie wel ineens![]()
![]()
Pis, Amalia is nog steeds mn favo![]()
En Maxima, wat is die toch om op te vreten he
Ik moet altijd zo lachen om WA wat heeft die dude een mazzel gehad dat ie Max tegenkwamquote:Op maandag 19 november 2012 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Maxima is tof, ik zag haar eergister tijdens het zappen in een stukje over kinderen en het leren van budgetteren. Doet ze leuk. Al vind ik W-A ook altijd een toffe
En ik vind Alexia leuk en ook haar jas en patta's
quote:Op maandag 19 november 2012 15:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om WA wat heeft die dude een mazzel gehad dat ie Max tegenkwam![]()
![]()
Oh en ik vind hun liefde ook zo echt.
Net als Trix en Claus trouwens, die waren ook wel een heel leuk setje![]()
WA lijkt me trouwens dan weer ook echt zo eentje die geen buitenechtelijke kinders bakt
quote:
oooh wat zonde ! maar wel goed dat ie een huisje gevonden heeft !quote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh oh oh oh Non!
Ik wilde zaterdag dus echt die kanarie kopen, was ie weg![]()
Yups dat is Kees dr grootste fan.quote:Op maandag 19 november 2012 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
oh-oh, die jongen van de Griend, is dat die van het eten van een paar dagen terug?
quote:
Ja joh, wss zouden mn vinkenlesbobitches m zo omleggenquote:Op maandag 19 november 2012 15:16 schreef Nonneke het volgende:
[..]
oooh wat zonde ! maar wel goed dat ie een huisje gevonden heeft !
Ach, valt ook allemaal wel mee. Maar zo begin 20 enzo, dat was wel een toptijd. En de tijd moet van mijn haar afblijven, niet zo uitdunnen.quote:Op maandag 19 november 2012 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om speciale redenen? Altijd jeugdig ende frips en zorgeloos blijven? Hik je er al tegenaan dat die 30 over een paar jaar komt?
Vaduschk, m'n moeder had het zaterdag over een film van Litmanen, was ook iets bij DWDD geweest, heb jij dat toevallig gezien? Ik kijk het niet zo vaak, dus gemist.quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, valt ook allemaal wel mee. Maar zo begin 20 enzo, dat was wel een toptijd. En de tijd moet van mijn haar afblijven, niet zo uitdunnen.
quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ach, valt ook allemaal wel mee. Maar zo begin 20 enzo, dat was wel een toptijd. En de tijd moet van mijn haar afblijven, niet zo uitdunnen.
30 is gewoon de upgrade van 20. Een beetje volwassen en nog steeds jong en fris!quote:Op maandag 19 november 2012 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 november 2012 15:25 schreef Pisces29 het volgende:
Toptijd komt pas als je uit huis gaat, denk ik. Dan ben je helemaal los op alle mogelijke manieren
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/192493quote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, m'n moeder had het zaterdag over een film van Litmanen, was ook iets bij DWDD geweest, heb jij dat toevallig gezien? Ik kijk het niet zo vaak, dus gemist.
Ja, is een documentaire die op het IDFA draait, over hem. Bij DWDD ging het over Litmanen en er waren er allemaal jochies die naar hem vernoemd waren. Was wel grappig!quote:Op maandag 19 november 2012 15:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vaduschk, m'n moeder had het zaterdag over een film van Litmanen, was ook iets bij DWDD geweest, heb jij dat toevallig gezien? Ik kijk het niet zo vaak, dus gemist.
Thanks, vanavond ff kieken.quote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef Nonneke het volgende:
[..]
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/192493
Ah leuk, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 19 november 2012 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, is een documentaire die op het IDFA draait, over hem. Bij DWDD ging het over Litmanen en er waren er allemaal jochies die naar hem vernoemd waren. Was wel grappig!
Opstartproblemen on da monday?quote:Op maandag 19 november 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die jug-a-tug, ze hebben t opgegeven, zelfs nu er kaas in zit.
Gewoon lekker dobberen of ook echt strak baantjes trekken?quote:Op maandag 19 november 2012 15:24 schreef Muis006 het volgende:
Mijn toptijd moet nog komen. Hoop ik
En ik ga vanavond zwemmen
Baantjesquote:Op maandag 19 november 2012 15:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gewoon lekker dobberen of ook echt strak baantjes trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |