quote:Op donderdag 15 november 2012 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Ik kreeg vandaag een gratis Telegraaf
Maar we hadden nog toiletpapier dus ik heb hem weggegooid.
Dat is ook het enige juiste gebruik.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh mijn vogels schijten daar gaarne op
klinkt goed manquote:Op donderdag 15 november 2012 16:39 schreef Bos81 het volgende:
Heerlijk hardgelopen weer. Deze keer zonder verpleging, alleen ik met een mede-patienteen een ex-patiente van een andere afdeling
![]()
![]()
hmmm ik krijg er trek vanquote:Op donderdag 15 november 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kende het ook niet maar zocht inspiratie in het stoofpottentopic, het is echt stoofpottenweer haha!
Ik ben heel erg benieuwd!
ik ben al een tijdje thuis, donderdag is een vroeg-thuis dag voor mij (want koters + vriendje van school halen). Vanochtend vroeg was het echt waterkoud en lekker ruitenkrabbenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja man![]()
Ik mag pas over 3 kwartier naar buiten
WTF?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff P&W van gisteravond te kijken een stukje, die moeder die dr kind rauw laat eten waardoor ie gewoon ondervoed is in principe, ziek
Ik vond het schokkend om te zien.quote:Op donderdag 15 november 2012 17:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit ff P&W van gisteravond te kijken een stukje, die moeder die dr kind rauw laat eten waardoor ie gewoon ondervoed is in principe, ziek
heb het niet gezien maar er wel over gehoordquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ze dat kind echt snel uit huis halen, wat een gestoorde gek die moeder![]()
Arm kind ook, was zo duidelijk dat ie precies zei wat zijn moeder hem voorgekauwd had.
Pun intended.
quote:Op donderdag 15 november 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Boh ik zie net deze foto, wat issie toch mooi he!
[ afbeelding ]
Ik ben er nu over aan het lezenquote:Op donderdag 15 november 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ze dat kind echt snel uit huis halen, wat een gestoorde gek die moeder![]()
Arm kind ook, was zo duidelijk dat ie precies zei wat zijn moeder hem voorgekauwd had.
Pun intended.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |