't Wolhuys! Daar kom ik ook altijd!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
In de laan van Meerdervoort, tussen de kruising met de Beeklaan en de Regentesselaan. Als je van de beeklaan richting de Regentesselaan loopt, is het aan de rechterkant, niet ver van de Beeklaan.
Voor de kenner, schuin tegenover Dokter Molenaar.
Ja gaaf die ster, dat is al heel wat. Gaaf! Ga kijken of het iets dichter kan verzinnenquote:Op donderdag 15 november 2012 15:59 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat loopt die deken prachtig in kleur over, CREADO!
[..]
Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar is dit misschien iets?
[ afbeelding ]
ook lief kleintjequote:Op donderdag 15 november 2012 17:47 schreef EsseEi het volgende:
Oeeh Creado leuke dingetjes:D
Ik heb ook een hartje gehaaktiemand heeft voor mij een petticoat genaaid (heb 2 geweldige fifties jurkjes gekocht) en als bedankje had ik een fles wijn en daar het hartje aan
Ga deze ook maken en verkopen voor Serious Request 2013 met nog wat andere dames
Jajajjajajaja heeel graag. jij woont ook in den haag nietwaar?quote:Op donderdag 15 november 2012 18:12 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik heb 2 rode bolletjes vandaag gekocht. Kan ik je ermee blij maken?
Helemaal tof! Echt heel goed gedaan! Moeraskat geen slapeloze nachten meerquote:
Ben ook wel benieuwd naar welk winkeltje in berkel? wat betaal je daar voor catania? en wat zijn de goedkoopste katoentjes?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Jij zit vlakbij een Schachenmayr (Ln v Meerdervoort) winkel, dat is echt wel lekker!
Zelf koop ik Catania meestal in Berkel en Rodenrijs, daar hebben ze een leuk winkeltje. Het is iets duurder per bol, maar ik heb dan geen verzendkosten en de baas betaalt de bezinekosten.
mmmm...welke is dat?quote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef Angelof9 het volgende:
In mijn buurt zit ook een winkeltje dat catania verkoopt. En als een kleur er niet is vraag ik erom, en dan bestellen ze het voor mij.
we zien de foto wel verschijnenquote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zodra ik hem bij me heb zul je die zeker gaan zien
misschien ga ik me ook wel er toe zetten om te leren hakent kriebelt door alle mooie dingen die jullie maken
![]()
![]()
Diezelfde winkel die MizzEnroe bedoelde dus! Verderop op de hoek van de Reinkenstraat zit nog een wolwinkel, daar verkopen ze Lang yarns en Lammy en Rio.quote:
Dat is Insteken Omslaan geloof ikquote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Diezelfde winkel die MizzEnroe bedoelde dus! Verderop op de hoek van de Reinkenstraat zit nog een wolwinkel, daar verkopen ze Lang yarns en Lammy en Rio.
De winkel in Berkel heet 't Wolstalletje. De Catania kost daar 2,15. Ze hebben ook veel van Phildar.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:22 schreef CREADO het volgende:
[..]
Ja gaaf die ster, dat is al heel wat. Gaaf! Ga kijken of het iets dichter kan verzinnen.
Heb wel even zitten dubben over wat nu de mooiste kleurcombinatie voor het dekentje, maar tís toch gelukten naar mijn zin hahah
[..]
ook lief kleintje
[..]
Jajajjajajaja heeel graag. jij woont ook in den haag nietwaar?
[..]
Helemaal tof! Echt heel goed gedaan! Moeraskat geen slapeloze nachten meer![]()
[..]
Ben ook wel benieuwd naar welk winkeltje in berkel? wat betaal je daar voor catania? en wat zijn de goedkoopste katoentjes?
[..]
mmmm...welke is dat?
[..]
we zien de foto wel verschijnen
Verkopen ze bij die winkel toevallig ook Rio multi in het geel? Die zoek ik en ik vind het zonde om maar 1 bolletje te bestellen via Hobbydoos.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:26 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Diezelfde winkel die MizzEnroe bedoelde dus! Verderop op de hoek van de Reinkenstraat zit nog een wolwinkel, daar verkopen ze Lang yarns en Lammy en Rio.
Dan ga ik daar eens kijken als ik weer in de buurt ben. Er zit ook een leuke kook/cadeau winkel geloof ik.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:47 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
De winkel in Berkel heet 't Wolstalletje. De Catania kost daar 2,15. Ze hebben ook veel van Phildar.
Je bent vast allang terug maar Katia Capri is veel glimmender en gladder dan Phildar Cotton 3. Het is maar net wat je prettig vindt dus. Ik vind zelf iets matter mooier en ook makkelijker haken.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Even een snelle vraag voor ik de stad in ga, wat is beter: phildar cotton 3 (2euro per bol) of katia capri (2.65 per bol) ?
Ik ga dat sneeuwvlokjesboek ook halen en wat leuke dingetjes maken
Waauw!!!!!!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Lyssa het volgende:
Sniffle is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is al dikke vrienden met Jacobus, ze zijn nu samen naar de tv aan het kijken!
Het katoen dat Diny verkoopt is goed te combineren met Catania/Phil3.quote:Op donderdag 15 november 2012 22:21 schreef B.ertha het volgende:
In nijmegen verkopen ze geen van de merken die hier langskomen
Hij ziet er ook gewoon fantastisch uit! Echt knap dat je zoiets zelf kan bedenkenquote:Op vrijdag 16 november 2012 07:50 schreef Lyssa het volgende:
Thanx ladies voor alle lieve woorden over Sniffle!
Mooie kleurtjes :-)quote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ondertussen werk ik trouw verder aan m'n ripplenog niet klaar natuurlijk, maar ik ben er nu al zo trots op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff gleuren op google :-)quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
Dat is Insteken Omslaan geloof ik
Jaa klopt, ik vind dat zo handig die namen. Ben zo slecht in nummers onthouden! Mercure is inderdaad een mooie kleur!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh er staan namen op, het is mercure!
Geef maar in een PM of DM aan waar ik de bolletjes naar toe kan brengen. Dan zie je ze binnenkort verschijnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:10 schreef CREADO het volgende:
[..]
En mizzenroe ik kom elke dag in den haag :-), maar woon naast zoetermeer :-)
Ben benieuwd hoe je mand word, en hoe groot, wil graag ook een mand maken voor mijn haak spulletjes kan ik het leuk naast de bank zetten en is het toch opgeruimd! Maar ben bang dat de meeste manden toch nog te klein zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh aan de binnenkant niet, ik ga m toch volproppen als ie klaar is!
ja hoor gaat prima met de handquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Toffe Ripple!(hoewel die me er wel aan herinnert dat ik ook nog steeds m'n regenboogdeken af moet maken
)
Weet er iemand toevallig een goede tutorial voor het voeren van een simpel tasje? Want daar ga ik me binnenkort maar eens aan wagen denk, maakt het toch net wat meer af.
En kan er iemand uit ervaring zeggen of dat met de hand ook een beetje te doen is?
Ik zou de knoopjes losmaken, de twee uiteinden plat op elkaar leggen en vastnaaien met naald en draad. Dan merk je de overgang het minst.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten knoopjes in mijn zpagetti bol omdat het losse stukjes zijn zegmaar. Zal ik de knoopjes meehaken of ze loshalen en aanhechten als nieuwe draad?
Kan dat met borduurgaren? Dat is het enige wat ik hier hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik zou de knoopjes losmaken, de twee uiteinden plat op elkaar leggen en vastnaaien met naald en draad. Dan merk je de overgang het minst.
De Zpaghetti garens hebben dat wel vaker, die knoopjes. Soms ook ineens een rare kleurovergang.
Lijkt mij wel, ik zou het borduurgaren dan uit elkaar halen en 1 draadje gebruiken. Net als wanneer je streepjes zou borduren. Borduur dan bijvoorbeeld de steelsteek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan dat met borduurgaren? Dat is het enige wat ik hier heb/vriend die student is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |