Dat wilde ik horen! Bij euroland hebben ze die bolletjes voor 2 euroquote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef DonnaRush het volgende:
Ik gebruik Phil coton 3 en daar ben ik altijd heel blij mee! Katia heb ik geen ervaring mee, maar voor die prijs zou ik lekker Coton3 halen!
Shopse SpaceInvaders.
Ik ben de hele dag al koud, dus ik sla koopavond even over.
Klopt, daar haal ik ze ook altijd haha!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat wilde ik horen! Bij euroland hebben ze die bolletjes voor 2 euro
Dat ja!! De gelijkenis op foto is echt prachtig!!quote:Op donderdag 15 november 2012 19:37 schreef EsseEi het volgende:
jaa Sniffle!!! Hij lijkt echt super goedOp de foto bijna niet van echt te onderscheiden!!
quote:Op donderdag 15 november 2012 19:24 schreef Lyssa het volgende:
Sniffle is af!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is al dikke vrienden met Jacobus, ze zijn nu samen naar de tv aan het kijken!
jaaaaaaquote:Op donderdag 15 november 2012 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Sniffle![]()
![]()
Wacht maar tot Moeraskat m gaat zien
![]()
![]()
![]()
Nu wordt de Facebook weer helemaal gebruikt
Jij zit vlakbij een Schachenmayr (Ln v Meerdervoort) winkel, dat is echt wel lekker!quote:Op donderdag 15 november 2012 17:03 schreef Angelof9 het volgende:
In mijn buurt zit ook een winkeltje dat catania verkoopt. En als een kleur er niet is vraag ik erom, en dan bestellen ze het voor mij.
zal niet veel schelen, en zo kan die misschien beter op de foto als ie verweg staatquote:Op donderdag 15 november 2012 19:39 schreef Lyssa het volgende:
Hij is wel een stukje groter dan de echte Sniffle, die was echt ieniemienie als je die foto's ziet! Maar ik heb mn best gedaan
Ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 20:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Tada! Ik betaalde 7.95 voor het boek bij de boekenvoordeel. De bruinige bol is in het echt wat grijzer.
De shawl van m'n vriend is af en netjes afgewerkt!
[ afbeelding ]
In de laan van Meerdervoort, tussen de kruising met de Beeklaan en de Regentesselaan. Als je van de beeklaan richting de Regentesselaan loopt, is het aan de rechterkant, niet ver van de Beeklaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:01 schreef MarinaJozina het volgende:
Waar zit dat winkeltje dan MizzEnroe?
Ik heb het sneeuwvlokken boek ook, ik kocht 'm op de handwerkbeurs in Rotterdam.
Wat is Sniffle leuk geworden!
ja klopt....kwam er vandaag achter dat ik het verkeerd opgeschreven had. haal ook eerst door 1lus en dan pas door 2...quote:Op donderdag 15 november 2012 18:43 schreef bietel het volgende:
[..]
Zij doet:
Door de steek van de vorige rij, draad omslaan, draad door de steek van de vorige rij heenhalen en omhoog trekken (nu 2 lussen op de naald), draad omslaan en door de 2 lussen op de naald halen.
Jij schreef:
[..]
Zoals ik het lees, doe jij 2x draad door 2 lussen halen. Ik heb het geprobeerd te doen zoals je omschreven hebt, maar ik heb maar 1x 2 lussen op mijn naald, dus ik begrijp niet helemaal hoe je het doet.
Als je het doet zoals zij het doet, doe je het goed!
zodra ik hem bij me heb zul je die zeker gaan zienquote:Op donderdag 15 november 2012 20:12 schreef Lutte het volgende:
SniffleLyssa
Mk ik ben benieuwd naar het vervolg
Oh er staan namen op, het is mercure!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:13 schreef DonnaRush het volgende:
SpaceInvaders, is het mercure of chanvre, die bruinige kleur?
Ik heb ze beide en gebruik ze best vaak!
Die ken ik, dat is vlakbij de Suezkadequote:Op donderdag 15 november 2012 20:15 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
In de laan van Meerdervoort, tussen de kruising met de Beeklaan en de Regentesselaan. Als je van de beeklaan richting de Regentesselaan loopt, is het aan de rechterkant, niet ver van de Beeklaan.
Voor de kenner, schuin tegenover Dokter Molenaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |