Mooie kleurtjes :-)quote:Op donderdag 15 november 2012 22:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Ondertussen werk ik trouw verder aan m'n ripplenog niet klaar natuurlijk, maar ik ben er nu al zo trots op!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff gleuren op google :-)quote:Op donderdag 15 november 2012 21:31 schreef MarinaJozina het volgende:
[..]
Dat is Insteken Omslaan geloof ik
Jaa klopt, ik vind dat zo handig die namen. Ben zo slecht in nummers onthouden! Mercure is inderdaad een mooie kleur!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh er staan namen op, het is mercure!
Geef maar in een PM of DM aan waar ik de bolletjes naar toe kan brengen. Dan zie je ze binnenkort verschijnen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:10 schreef CREADO het volgende:
[..]
En mizzenroe ik kom elke dag in den haag :-), maar woon naast zoetermeer :-)
Ben benieuwd hoe je mand word, en hoe groot, wil graag ook een mand maken voor mijn haak spulletjes kan ik het leuk naast de bank zetten en is het toch opgeruimd! Maar ben bang dat de meeste manden toch nog te klein zijnquote:Op vrijdag 16 november 2012 10:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh aan de binnenkant niet, ik ga m toch volproppen als ie klaar is!
ja hoor gaat prima met de handquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:22 schreef BrainTeaser het volgende:
Toffe Ripple!(hoewel die me er wel aan herinnert dat ik ook nog steeds m'n regenboogdeken af moet maken
)
Weet er iemand toevallig een goede tutorial voor het voeren van een simpel tasje? Want daar ga ik me binnenkort maar eens aan wagen denk, maakt het toch net wat meer af.
En kan er iemand uit ervaring zeggen of dat met de hand ook een beetje te doen is?
Ik zou de knoopjes losmaken, de twee uiteinden plat op elkaar leggen en vastnaaien met naald en draad. Dan merk je de overgang het minst.quote:Op vrijdag 16 november 2012 10:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er zitten knoopjes in mijn zpagetti bol omdat het losse stukjes zijn zegmaar. Zal ik de knoopjes meehaken of ze loshalen en aanhechten als nieuwe draad?
Kan dat met borduurgaren? Dat is het enige wat ik hier hebquote:Op vrijdag 16 november 2012 11:38 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Ik zou de knoopjes losmaken, de twee uiteinden plat op elkaar leggen en vastnaaien met naald en draad. Dan merk je de overgang het minst.
De Zpaghetti garens hebben dat wel vaker, die knoopjes. Soms ook ineens een rare kleurovergang.
Lijkt mij wel, ik zou het borduurgaren dan uit elkaar halen en 1 draadje gebruiken. Net als wanneer je streepjes zou borduren. Borduur dan bijvoorbeeld de steelsteek.quote:Op vrijdag 16 november 2012 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kan dat met borduurgaren? Dat is het enige wat ik hier heb/vriend die student is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |