lijkt me wel beterquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Xenorium het volgende:
Kunnen we niet beter een Neo n02-m Topic aanmaken?
quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Xenorium het volgende:
Kunnen we niet beter een Neo n02-m Topic aanmaken?
Goed idee. En de root methode van Downstar in de topic start.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Xenorium het volgende:
Kunnen we niet beter een Neo n02-m N002 Topic aanmaken?
Inderdaad! mijne Neo was 36.95¤ importtaksen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Xenorium het volgende:
[..]mijne was 25.62 euro. Ze gokken maar wat denk ik?
Ga ik gewoon proberen via de recovery boot. Je kunt 'update from sd' uitvoeren en dan .zip-updates selecteren, dus dan ga ik dat gewoon doen, officieel of niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Xenorium het volgende:
Dan krijg je dus ook geen custom rom erop met alleen de officiële recovery. Na de t10 versie zijn volgens mij nog een aantal custom verbeteringen aangebracht qua de witte waas op het scherm, battery indicator en wat dan nog.
Zult toch in de weer moeten met SP flash tools zolang er geen clockwork recovery of iets dergelijks is.
Ja goed idee laten we over elke mobiel een topic aanmakenquote:Op vrijdag 16 november 2012 14:39 schreef Tonkey het volgende:
[..]
Goed idee. En de root methode van Downstar in de topic start.
Wellicht aangevuld met aanvullende zaken over het werkend krijgen van play market of in hoeverre dat al kan...
Bomen, bos. Ik ben verward...
Oh wacht, laten we het vooral níet doen! Anders wordt het hier nog eens veel te overzichtelijk, zonder al die specifieke vragen over hoe je de Neo moet rooten of in het NL's kan krijgen terwijl dat je worst zal wezen als je gewoon wil lezen over welke aantrekkelijke en betaalbare Chinese smartphones er allemaal zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja goed idee laten we over elke mobiel een topic aanmaken
Vraagje: Is deze recovery boot Engelstalig en is de ROM V11M- T09 ?quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga ik gewoon proberen via de recovery boot. Je kunt 'update from sd' uitvoeren en dan .zip-updates selecteren, dus dan ga ik dat gewoon doen, officieel of niet. .................
kan maar zo zijn dat je die pixel over een week niet meer ziet, luie pixel is t dan..quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nou ik heb een dooie pixel op me Neo![]()
gelukkig zit ie bijna helemaal rechtsonder en is ie groen, niet heel storend dus.
De eerste indrukken verder zijn positief. Solide bouwkwaliteit, wifi werkt, camera werkt. Alles wat hoort te werken lijkt te werken. geen google play store.
Ik kreeg hem met 14% battery, heb er een anderhalf uur mee gespeeld waar ie constant op 14% bleef en toen was ie ineens leeg![]()
Ligt nu aan de lader
Eerst uberhaupt android maar eens mee leren werken want dit is redelijk nieuw voor me
En hem te laten ''stressen'' zou toch ook kunnen helpen? Dat je beeldscherm heel vaak van kleur laat veranderen laat maar zeggen. Ik hoop het igg voor je!quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
kan maar zo zijn dat je die pixel over een week niet meer ziet, luie pixel is t dan..
er een beetje overheen wrijven, drukken wil ook nog wel eens helpen om ze aan de gang te krijgen
Eroverheen strijken met een pasje, bijv. je creditcard of id (of een minder waardevol pasje) wil nog weleens helpen. Vaak verdwijnen de meeste bubbels ook na een dag, maar deze zit er dus al een heel tijdje opquote:Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef Xenorium het volgende:
Mijne heeft een luchtbel links boven tussen het scherm en de screen protector die van de fabriek kwam.
Zit nu te pielen met Windows vista en en SP flash tool. Geprobeerd de rom te dumpen. Hij doet wel wat maar nog niet het dumpen van de rom.
We komen er wel, ooit.
Thnx ben gewoon te ongeduldig zit nu op 2 wachtdagen na mijn extra betaling, zat net terug te lezen en zag dat de jouwe de 14e was verstuurd. Goede antutu score, Happy Playing. Maandag nieuwe kansen voor mij ;-)quote:@Henkieve: Duurde bij mij 3 dagen tot lightake de Neo verstuurde en daarna 2 dagen DHL
Dit is geen Tweakers.quote:Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Xenorium het volgende:
Ik wou net zeggen, als we geen topic specifiek voor de Neo hadden aangemaakt op Tweakers dan hadden we zeker een waarschuwing van de mod gehad.
En shiznuts, al die upgrade geflashed ??
Op die recovery zip zit een wachtwoordquote:Op zaterdag 17 november 2012 08:50 schreef bartvdg het volgende:
Ik heb gisteren deze rom gevonden op Mobile01 forum.
Ook al gedownload maar ken er zelf te weinig van om de rom op mijn Neo te zetten.
Misschien dat er hier iemand is die het wil proberen.
forum:http://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=586&t=2849328&p=1
files:
http://www.4shared.com/ra(...)-N02-M_Recovery.html
http://www.4shared.com/zi(...)N02_M_ICS_V02-2.html
pw=taiwan101quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:06 schreef Cansu het volgende:
[..]
Op die recovery zip zit een wachtwoord
Ik ben nog steeds erg benieuwd naar de foto's en uitleg.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:38 schreef i124Q het volgende:
Vandaag heb ik de neo kunnen vergelijken met de amoi n821. Voor mij was het snel duidelijk... Forget the neo! Ik zal van de week even foto's en uitleg geven.
Sinds 11 november jl is de naam Mourinho vervangen door Rio en het typenummer van N02 naar N002quote:Op zaterdag 17 november 2012 02:36 schreef shiznuts het volgende:
............
Trouwens op de sticker van de batterij en op de telefoon in het accu-compartement staat ook dat het de N002 is.
ahh kijk eens aanquote:Op zaterdag 17 november 2012 12:58 schreef i124Q het volgende:
Aangezien ik niet thuis ben kan ik de stappen niet helemaal precies omschrijven. Er vanuitgaande dat je al de usbdrivers geinstalleerd hebt:
1) download rom naar sdkaart en rename deze naar update.zip
2) doe het sdkaartje in de telefoon.
3) laat de telefoon uit
4) flash cwm met sp tools. Open in sp tools bij scatter load het tekstbestand in de cwm zip l. Als het goed is zie je nu in de lijst dat recovery is aangevinkt. klik op de button download. Vergeet de waarschuwing.
5) ( telefoon staat nogsteeds uit) hou volume down op de telefoon ingedrukt en connect via usb met de pc
Je ziet nu de balk naar 100% lopen. Eerst in het rood dan paars en dan groen. Nu staat cwm erop.
6) zet de telefoon aan met volume up en power. Houd volume up ingedrukt tot hij bpot in recovery.
7) kies voor 2e optie in cwm om update.zip te flashen.
Succes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |