quote:
Op vrijdag 16 november 2012 18:13 schreef Xenorium het volgende:Ik wou net zeggen, als we geen topic specifiek voor de Neo hadden aangemaakt op Tweakers dan hadden we zeker een waarschuwing van de mod gehad.
En shizn
uts, al die upgrade geflashed ??
Dit is geen Tweakers.

We kunnen vrijwel alles naar eigen inschatting doen. Modjes hoeven niet in te grijpen als we aan een beetje sociale controle doen. Maar het Android Tablet topic, hoewel dat lichtelijk anders ligt, lukt ook prima met verschillende tablets, dus dat kan hier ook wel, waar heb je anders een topic voor als je er niet discussieert?

De meest interessante dingen worden uitgelicht in de OpeningsPost.
Anyhoezels, kwam iets tussen, dus ben nu op de Chinese fora aan het losgaan met m'n QQ-account. Schijnbaar is er een of ander puntensysteem waardoor je niet alles tegelijkertijd kunt downloaden, of eerst zoveel bedragen moet leveren in het forum voordat je tegoed genoeg hebt om downloads mogelijk te maken, elders moet je 'iets' posten voordat je kunt downloaden (á la FTN2Day), 't is wel een beetje eigenaardig. Maar ik ben nu met slow speeds van alles aan het downloaden. Ga ik ff kijken wat erin zit en wat het doet en dan wordt dat vast nog wat.

Trouwens op de sticker van de batterij en op de telefoon in het accu-compartement staat ook dat het de N002 is.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz