abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119275894
Kunnen we niet beter een Neo n02-m Topic aanmaken?
pi_119276014
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:34 schreef Xenorium het volgende:
lijkt me wel beter
Cirus the Virus
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:38:40 #203
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119276033
quote:
pi_119276051
Wie doet het? Ik ben bezig met een verse windows te installeren op de laptop om de drivers goed te krijgen.
pi_119276052
quote:
Kunnen we niet beter een Neo n02-m N002 Topic aanmaken?
Goed idee. En de root methode van Downstar in de topic start.
Wellicht aangevuld met aanvullende zaken over het werkend krijgen van play market of in hoeverre dat al kan...

Bomen, bos. Ik ben verward...
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:41:52 #206
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119276123
Ik ga echt niks op m'n computer installeren hoor. Zeker niet als ik een recovery menu heb. Ik ga wel ff de laatste officiële ROM erop plempen, dan rooten (zal best een root.zip te vinden zijn (en te downloaden als je een Tencent/QQ-account aanmaakt)) en dan de build.prop bekijken en aanpassen. Ik heb een Ainol Novo7 Fire tablet die zich voordoet als een Nexus 7 waarop buienradar en NS e.d. wel gewoon werken, zal ik ff kijken waaraan dat ligt dat het daar wel werkt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119276249
Dan krijg je dus ook geen custom rom erop met alleen de officiële recovery. Na de t10 versie zijn volgens mij nog een aantal custom verbeteringen aangebracht qua de witte waas op het scherm, battery indicator en wat dan nog.

Zult toch in de weer moeten met SP flash tools zolang er geen clockwork recovery of iets dergelijks is.
pi_119276341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 13:01 schreef Xenorium het volgende:

[..]

:o mijne was 25.62 euro. Ze gokken maar wat denk ik?
Inderdaad! mijne Neo was 36.95¤ importtaksen.
I love the smell of china electroncs in the morning!
  vrijdag 16 november 2012 @ 14:49:15 #209
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_119276367
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:45 schreef Xenorium het volgende:
Dan krijg je dus ook geen custom rom erop met alleen de officiële recovery. Na de t10 versie zijn volgens mij nog een aantal custom verbeteringen aangebracht qua de witte waas op het scherm, battery indicator en wat dan nog.

Zult toch in de weer moeten met SP flash tools zolang er geen clockwork recovery of iets dergelijks is.
Ga ik gewoon proberen via de recovery boot. Je kunt 'update from sd' uitvoeren en dan .zip-updates selecteren, dus dan ga ik dat gewoon doen, officieel of niet. :P

Btw, dit is altijd wel een handige stek voor materiaal: http://goo.im/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_119276442
Ja in principe kun je er niks mee mollen denk ik. Via de recovery kun je de oude weer terugflashen, probleem is alleen je hebt nog geen backup rom van je huidige rom.

Ik heb wel een stock rom liggen de t09 versie. Voor zover die stock is. Er zich een Checksum op en alles is netjes verpakt in iso vorm. Dus zal wel goed zijn
pi_119278363
vrijdag, November 16, 2012 Locatie Tijd Colli
14 Zending afgeleverd -Getekend door: LIJST HOOGEVEEN 15:29
1 Colli

13 Zending bij koerier voor aflevering AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 13:34
1 Colli
pi_119278415
Heb je getekend of is hij bij het verkeerde adres door iemand anders in ontvangstgenomen? :P
pi_119278463
Me vader heeft getekend, hij stuurde net smsje. Ik neem zo de trein dus het duurt nog 2 uur tot ik uberhaupt iets zinnigs kan vertellen :P
Ben zo blij dat ie voor het weekend kwam anders had ik een week moeten wachten.
pi_119283008
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:39 schreef Tonkey het volgende:

[..]

Goed idee. En de root methode van Downstar in de topic start.
Wellicht aangevuld met aanvullende zaken over het werkend krijgen van play market of in hoeverre dat al kan...

Bomen, bos. Ik ben verward...
Ja goed idee laten we over elke mobiel een topic aanmaken :')
  vrijdag 16 november 2012 @ 18:01:20 #215
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119283249
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 november 2012 17:53 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Ja goed idee laten we over elke mobiel een topic aanmaken :')
Oh wacht, laten we het vooral níet doen! Anders wordt het hier nog eens veel te overzichtelijk, zonder al die specifieke vragen over hoe je de Neo moet rooten of in het NL's kan krijgen terwijl dat je worst zal wezen als je gewoon wil lezen over welke aantrekkelijke en betaalbare Chinese smartphones er allemaal zijn...
pi_119283317
Tweakers vs FOK :P
pi_119283659
Ik wou net zeggen, als we geen topic specifiek voor de Neo hadden aangemaakt op Tweakers dan hadden we zeker een waarschuwing van de mod gehad.

En shiznits, al die upgrade geflashed ??
pi_119284874
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 14:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ga ik gewoon proberen via de recovery boot. Je kunt 'update from sd' uitvoeren en dan .zip-updates selecteren, dus dan ga ik dat gewoon doen, officieel of niet. .................
Vraagje: Is deze recovery boot Engelstalig en is de ROM V11M- T09 ?
  vrijdag 16 november 2012 @ 18:46:13 #219
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_119284890
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:03 schreef nodig het volgende:
Tweakers vs FOK :P
:D
pi_119285061
Nou ik heb een dooie pixel op me Neo -O-
gelukkig zit ie bijna helemaal rechtsonder en is ie groen, niet heel storend dus.
De eerste indrukken verder zijn positief. Solide bouwkwaliteit, wifi werkt, camera werkt. Alles wat hoort te werken lijkt te werken. geen google play store.
Ik kreeg hem met 14% battery, heb er een anderhalf uur mee gespeeld waar ie constant op 14% bleef en toen was ie ineens leeg :P
Ligt nu aan de lader
Eerst uberhaupt android maar eens mee leren werken want dit is redelijk nieuw voor me
pi_119285267
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:49 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Nou ik heb een dooie pixel op me Neo -O-
gelukkig zit ie bijna helemaal rechtsonder en is ie groen, niet heel storend dus.
De eerste indrukken verder zijn positief. Solide bouwkwaliteit, wifi werkt, camera werkt. Alles wat hoort te werken lijkt te werken. geen google play store.
Ik kreeg hem met 14% battery, heb er een anderhalf uur mee gespeeld waar ie constant op 14% bleef en toen was ie ineens leeg :P
Ligt nu aan de lader
Eerst uberhaupt android maar eens mee leren werken want dit is redelijk nieuw voor me
kan maar zo zijn dat je die pixel over een week niet meer ziet, luie pixel is t dan..
er een beetje overheen wrijven, drukken wil ook nog wel eens helpen om ze aan de gang te krijgen :D
pi_119285434
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:54 schreef Downstar het volgende:

[..]

kan maar zo zijn dat je die pixel over een week niet meer ziet, luie pixel is t dan..
er een beetje overheen wrijven, drukken wil ook nog wel eens helpen om ze aan de gang te krijgen :D
En hem te laten ''stressen'' zou toch ook kunnen helpen? Dat je beeldscherm heel vaak van kleur laat veranderen laat maar zeggen. Ik hoop het igg voor je!
pi_119285470
Mijne heeft een luchtbel links boven tussen het scherm en de screen protector die van de fabriek kwam. Ook is die iets te veel naar links geplakt denk. :P

Zit nu te pielen met Windows vista en en SP flash tool. Geprobeerd de rom te dumpen. Hij doet wel wat maar nog niet het dumpen van de rom.

We komen er wel, ooit.
pi_119285532
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 november 2012 18:59 schreef Xenorium het volgende:
Mijne heeft een luchtbel links boven tussen het scherm en de screen protector die van de fabriek kwam.

Zit nu te pielen met Windows vista en en SP flash tool. Geprobeerd de rom te dumpen. Hij doet wel wat maar nog niet het dumpen van de rom.

We komen er wel, ooit.
Eroverheen strijken met een pasje, bijv. je creditcard of id (of een minder waardevol pasje) wil nog weleens helpen. Vaak verdwijnen de meeste bubbels ook na een dag, maar deze zit er dus al een heel tijdje op :P
pi_119285638
Ja mijn screenprotector zat dus zo goed erop dat ik gewoon weg niet heb gemerkt dat er wat op zat..
achteraf kan ik het nu nog steeds niet goed zien of er wel of niet wat op zit..
lijkt wel of ik een klein randje voel, maar of dat t screenprotectortje is geen idee :P

Ben benieuwd of mensen eerdaags roms Kunnen flashen :D
op dat gebied niet heel erg thuis, wel is gedaan met mijn wildfire
maar daar kwamen ook de roms gewoon van xda met uitgebreide uitleg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')