Had je die nog niet? Dat ding komt elke hunt 20x langs, samen met de kussensquote:
Sorry, wou ook een keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef bambino het volgende:
Oi, koelkast. Nieuwe topics zijn voor mij he
Hehe ok, voor deze keer.quote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Sorry, wou ook een keer.
Allang, de lits jumeaux versie zelfs, kan mijn vriendin helemaal in de dekens rollen en ik heb dan nog voldoende voor mezelf overquote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had je die nog niet? Dat ding komt elke hunt 20x langs, samen met de kussens
OhNoesquote:Op donderdag 15 november 2012 00:58 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Dan kan ik nu lekker slapen
Trusten allemaal
Hoeveel 3.0 apparaten heb jij al in huis?quote:
I know, ik heb ze ook, andere keer tijdens de hunt gekochtquote:
Ik 1quote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel 3.0 apparaten heb jij al in huis?
5quote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier is het eerder zo dat ik deken tekort kom en dat er aan de andere kant een heel stuk op de grond ligtquote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Allang, de lits jumeaux versie zelfs, kan mijn vriendin helemaal in de dekens rollen en ik heb dan nog voldoende voor mezelf over
Vast 2, maar liever 2.0 op 3.0 dan 3.0 op 2.0 laterquote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
0quote:Op donderdag 15 november 2012 00:59 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nieuwe facebook aanmaken dan maarquote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef bambino het volgende:
Het staat er weer
Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!
Ja het staat er alleen als iets is uitverkocht..quote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef bambino het volgende:
Het staat er weer
Like ons NU op Facebook en maak kans op kortingcoupons en/of iBOOD boxen!
Oeh slim!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nieuwe facebook aanmaken dan maar?
Ah, scherp!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja het staat er alleen als iets is uitverkocht..
Disliken en weer likenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:00 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hier is het eerder zo dat ik deken tekort kom en dat er aan de andere kant een heel stuk op de grond ligt
Dislike > Like een optie?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hey bambino! Ik ben zo weer weg hoor, heb morgen rijles dusquote:
Psssh quitterquote:Op donderdag 15 november 2012 01:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hey bambino! Ik ben zo weer weg hoor, heb morgen rijles dus
jij ook?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:02 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hey bambino! Ik ben zo weer weg hoor, heb morgen rijles dus
Als we een uur de zelfde producten hebben kunnen we wel een wedstrijd doenquote:
haha werkt nietquote:Op donderdag 15 november 2012 01:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Als we een uur de zelfde producten hebben kunnen we wel een wedstrijd doenwie liked het vaakst Ibood
Ahquote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
haha werkt niet
Heb ooit een keer meerdere facebook accounts gemaakt, na de 3e gaat die moeilijk doen. Moet je telefoonnummer ingeven en confirmen.
Wou het toen doen voor gifting met zon spelletje
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef T_Fuff het volgende:
Na dit horloge komt er een vouwplanken-set!
Ssshtquote:
Heb ze ook maar pak toch liever de Tempur kussen.quote:
Dat doe ik nog steedsquote:Op donderdag 15 november 2012 01:03 schreef delano.888 het volgende:
En daarnaast is iboopt tegenwoordig stukken minder boeiend, de laatste hunt was ik er ook niet echt bij.
Vroeger, toen de hunts hoogstens 12 uur duurde, dat was leuk, toen ging ik nog om 20 blikjes energy drink drinken en om 5 uur snachts pizza eten haha
quote:
Hebben ze die niet bij de ikea?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik zoek eigenlijk een F5 teller.
HAHA ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de ikea?
Die blijft bij mij op 0 staan. Maar een cmd + R tellen zou ik wel interessant vinden jaquote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik zoek eigenlijk een F5 teller.
Neequote:Op donderdag 15 november 2012 01:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Hebben ze die niet bij de ikea?
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef RobertNL het volgende:
Gelukkig zijn er nog top programma's op TV.
Succes!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Morgen is trouwens mijn laatste rijles, maandag examen![]()
Dus ik ga ook maar eens richting bed, als het morgenmiddag nog loopt zie ik jullie dan weer
Jij ook succes morgen danquote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Dus ik ga ook maar eens richting bed, als het morgenmiddag nog loopt zie ik jullie dan weer
Wel slagen!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
*proestquote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef RobertNL het volgende:
Gelukkig zijn er nog top programma's op TV.
Laatste les gaat bij iedereen slecht dus gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Bedoel, kijk SBS!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard jij welquote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
De box was 49,95quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe duur was die eigenlijk?
Had je een braadpan nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Melleyn het volgende:
Er zijn nu ook nog veel te veel mensen online. Ik heb er vertrouwen in dat er vannacht nog een box komt
De box slimmerikquote:
Nop, ik hoorde de bel, F5, ik neem er een etc etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef delano.888 het volgende:
Bambino jij hebt vast een scriptje lopen?
Ohja ik ging naar bed
Dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand er een verdient ben jij het
Jawel smileyfaalquote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Dank je(ookal meen je het niet helemaal
)
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
dingding dingding
Als er een nieuwe aanbieding is.
Ow dan nog maar een keerquote:
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?
Of voor de vrouwelijke mannenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dove voor die chickiessssssssssssssss
Scherp!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef qwox het volgende:
duur horloge als je naar de adviesprijs kijkt
Gaat inderdaad sneller. Bedanktquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gaat inderdaad sneller. Bedankt
Zo zit ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:17 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zo zit ik ookAlleen met dat belletje is het wel meer ontspannen
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef bambino het volgende:
OhNoes nog wakker?
Die kocht deze vorige keer
Dat zei delano ook, en die keek stiekem ook nog een paar min meequote:Op donderdag 15 november 2012 01:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 01:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal ik ook wel doen, in bed stiekem even op de telefoon.
Geldt alleen voor echte fysieke winkelsquote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef bambino het volgende:
Damn, zie nu dat die 294 bij Media Markt is, ik heb 339 of 329 betaald
Kijken of het nog binnen de 2 weken is, dan krijg je verschil toch terug?
En heb eigen bedrijf
Voor uitleg moet je maar naar oudere hunt topics zoeken
Ik heb hem bij media markt gekocht voor 339, en DAAR is die nu goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geldt alleen voor echte fysieke winkels
14, doen ze niet moeilijk over.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb hem bij media markt gekocht voor 339, en DAAR is die nu goedkoper.
Zo bedoelde ik het
MAar weet niet of het 14 dagen is, of 7
Slaap goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef T_Fuff het volgende:
ja deze hoofdlamp eindig ik mee, hoe kut het ook is
trustee
Voor onder de lakensquote:
oi, ik ga niet slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:33 schreef essnhills het volgende:
Zo wordt het wel snel stiller hier, als iedereen gaat slapen
Ik ook niet!quote:
Zo hoge kwaliteit is die niet hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die thermometer besteld. Die burostoel lijktme op zich ook best aardig, maar ik heb al een goede stoel.
Jij vindt de hunt zo saai, jij gaat de normale aanbiedingen even bekijken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die thermometer besteld. Die burostoel lijktme op zich ook best aardig, maar ik heb al een goede stoel.
quote:
quote:
Ohnee, nu zit ik er aan vast!quote:
Die grap komt elke huntquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Melleyn het volgende:
Daar bedoelde ik níet mee dat ik ook wakker blijf
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee, nu zit ik er aan vast!Nu mag ik niet gaan slapen
Smoesjes!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Melleyn het volgende:
Daar bedoelde ik níet mee dat ik ook wakker blijf
Je moet wat hequote:Op donderdag 15 november 2012 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij vindt de hunt zo saai, jij gaat de normale aanbiedingen even bekijken?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
weet je waarom ik mijn petje andersom draag als ik ga vissen, dan denken de vissen dat ik naar huis ga__!
komt met het tijdstip dat slechte humor gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
Echt die gast op SlamFM is echt fout
Mahoen ofzo, die marokkaan.
Die zegt, weet je waarom ik mijn petje andersom draag als ik ga vissen, dan denken de vissen dat ik naar huis ga__!
Ga gewoon slapen deze hunt faalt hard.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:40 schreef essnhills het volgende:
Gaat nog leuk worden zo..![]()
Afgelopen nacht weinig geslapen want deadline, vannacht mag ik niet meer gaan slapen, want hunt, morgennacht weinig slapen, want hunt, overmorgennacht weinig slapen, want huisfeest van vriend tot diep in de nacht..
Tossiens.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen deze hunt faalt hard.
ik smeerem doeii bedtijd
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik smeerem doeii bedtijd
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.
Ja veel plezier met je oordopjes en refurbished Noka 3410quote:Op donderdag 15 november 2012 01:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.
Maar ik heb al gezegd dat ik niet ga slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik smeerem doeii bedtijd
Vorige box heb ik 150 euro op verdiendquote:Op donderdag 15 november 2012 01:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja veel plezier met je oordopjes en refurbished Noka 3410
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg jij daar een handdoek bij?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:46 schreef tralalala het volgende:
Mijn A & B-diploma handdoeken zijn niet te overtreffen wat betreft kwaliteit.
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:46 schreef essnhills het volgende:
Ik had er de laatste keer dat ze er waren 3 (eerste hunt) en die zijn erg goed bevallen.
Had o.a. een Acer Liquid mt (smartphone) en een Popcorn hour c-200 (geloof ik).
quote:
Ik kreeg een zakje snoep!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kreeg jij daar een handdoek bij?
Als troost omdat ie was gezakt voor het diploma lolroflquote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leugens. Jij doucht nooit.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.
De douchegel heb ik nog steeds, erg lekker spul (bijna op nu, gebruik verschillende) zo'n usb aquarium
Ik kreeg een diplomaquote:
Van mijn ouders gok ik, ik gebruik ze nog steeds.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Badquote:
tis douchegelquote:
Theedoek gebruik jij toch ook niet alleen voor theekopjes?quote:
jawelquote:Op donderdag 15 november 2012 01:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Theedoek gebruik jij toch ook niet alleen voor theekopjes?
Ik had ook nog zo'n mini HD camera, radiografische helikopter, portemonnee en creditcardhouder (bevielen erg goed als cadeau), mediaspeler, Calvin Klein zonnebril, Philips Living Colors..quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.
De douchegel heb ik nog steeds, erg lekker spul (bijna op nu, gebruik verschillende) zo'n usb aquarium
Ohja, Diploma kreeg ik ook jaquote:Op donderdag 15 november 2012 01:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kreeg een diplomathat's it.
Moet wel zeggen dat het onderhand al een jaar of 20 is geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elizabeth Arden groet u!
Briljante observatiequote:
Heb je hem teruggestuurd?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dit scherm had ik dus met een dode subpixel
fuuuuquote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je hem teruggestuurd?
Zit ie bij bambino in z'n box
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dit scherm had ik dus met een dode subpixel
Ja en geld terug. have fun ermee Bambinoquote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je hem teruggestuurd?
Zit ie bij bambino in z'n box
Klopt niks vanquote:Op donderdag 15 november 2012 01:54 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Stats tot nu toe.
1 32 muhahaha
2 25 bambino
3 23 Samzz
4 20 twi
5 15 Royco1
6 14 Geflipte-Koelkast
Echt? Alvast een goede nachtrust,.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja en geld terug. have fun ermee Bambino
ja slapen idd
Ja, dat was mijn 1e gedachte ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Klopt niks van
Ik begon op 9722, heb nu 9853
WE????quote:Op donderdag 15 november 2012 01:56 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wat voor tekst zullen we in de volgende TT zetten?
abba bij Qmusicquote:
quote:
Foute uur hèquote:
fixedquote:Op donderdag 15 november 2012 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[HUNT SC] iBOOD #6 - Waar Geflipte-Koelkast geen topics meer mag maken
Nee joh: Waar Melleyn steeds vaker naar de drank grijptquote:Op donderdag 15 november 2012 01:57 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[HUNT SC] iBOOD #6 - Waar SlamFM op staat
Das geen nieuwsquote:Op donderdag 15 november 2012 01:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh: Waar Melleyn steeds vaker naar de drank grijpt
Ik heb precies dezelfde maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik 70 euro voor een lampje heb betaald.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:58 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.vandenborre.be(...)ingcolors-cone-black
Goedkoper?
quote:
van t zuipen?quote:
Zie ondertitelquote:Op donderdag 15 november 2012 01:59 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[HUNT SC] iBOOD #6 - Waar Geflipte-Koelkast sneller dan Bambino is.
quote:
Niet, deze 2.3.4.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef bambino het volgende:
Adnroid 2.3
We gaan achteruit, die HTC was 2.3.3
Misschien hopen ze dat niemand het merkt vanwege het tijdstipquote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef bambino het volgende:
Adnroid 2.3
We gaan achteruit, die HTC was 2.3.3
overdag komt het allemaal nog een keer langsquote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat niemand het merkt vanwege het tijdstip
Die maken tegenwoordig die coole zelfscan dingen die je bij AH, jumbo, hoogvliet e.c.t. vind.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maken die nog telefoons ja? Motorola? [ afbeelding ]
Sssst!quote:Op donderdag 15 november 2012 02:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overdag komt het allemaal nog een keer langs
Google hèquote:Op donderdag 15 november 2012 02:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maken die nog telefoons ja? Motorola? [ afbeelding ]
en toen ging de belquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |