Ga gewoon slapen deze hunt faalt hard.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:40 schreef essnhills het volgende:
Gaat nog leuk worden zo..![]()
Afgelopen nacht weinig geslapen want deadline, vannacht mag ik niet meer gaan slapen, want hunt, morgennacht weinig slapen, want hunt, overmorgennacht weinig slapen, want huisfeest van vriend tot diep in de nacht..
Tossiens.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga gewoon slapen deze hunt faalt hard.
ik smeerem doeii bedtijd
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik smeerem doeii bedtijd
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.
Ja veel plezier met je oordopjes en refurbished Noka 3410quote:Op donderdag 15 november 2012 01:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb al een box, tot nog toe beste hunt van 2012.
Maar ik heb al gezegd dat ik niet ga slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik smeerem doeii bedtijd
Vorige box heb ik 150 euro op verdiendquote:Op donderdag 15 november 2012 01:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja veel plezier met je oordopjes en refurbished Noka 3410
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kreeg jij daar een handdoek bij?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:46 schreef tralalala het volgende:
Mijn A & B-diploma handdoeken zijn niet te overtreffen wat betreft kwaliteit.
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:46 schreef essnhills het volgende:
Ik had er de laatste keer dat ze er waren 3 (eerste hunt) en die zijn erg goed bevallen.
Had o.a. een Acer Liquid mt (smartphone) en een Popcorn hour c-200 (geloof ik).
quote:
Ik kreeg een zakje snoep!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Kreeg jij daar een handdoek bij?
Als troost omdat ie was gezakt voor het diploma lolroflquote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Leugens. Jij doucht nooit.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.
De douchegel heb ik nog steeds, erg lekker spul (bijna op nu, gebruik verschillende) zo'n usb aquarium
Ik kreeg een diplomaquote:
Van mijn ouders gok ik, ik gebruik ze nog steeds.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Badquote:
tis douchegelquote:
Theedoek gebruik jij toch ook niet alleen voor theekopjes?quote:
jawelquote:Op donderdag 15 november 2012 01:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Theedoek gebruik jij toch ook niet alleen voor theekopjes?
Ik had ook nog zo'n mini HD camera, radiografische helikopter, portemonnee en creditcardhouder (bevielen erg goed als cadeau), mediaspeler, Calvin Klein zonnebril, Philips Living Colors..quote:Op donderdag 15 november 2012 01:47 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had de OXX speaker, panasonic digi cam, media player. die alle 3 verkocht.
De douchegel heb ik nog steeds, erg lekker spul (bijna op nu, gebruik verschillende) zo'n usb aquarium
Ohja, Diploma kreeg ik ook jaquote:Op donderdag 15 november 2012 01:48 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik kreeg een diplomathat's it.
Moet wel zeggen dat het onderhand al een jaar of 20 is geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elizabeth Arden groet u!
Briljante observatiequote:
Heb je hem teruggestuurd?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dit scherm had ik dus met een dode subpixel
fuuuuquote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb je hem teruggestuurd?
Zit ie bij bambino in z'n box
Ging jij niet slapen?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:53 schreef wolfrolf het volgende:
Dit scherm had ik dus met een dode subpixel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |