quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard jij welquote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
De box was 49,95quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe duur was die eigenlijk?
Had je een braadpan nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Melleyn het volgende:
Er zijn nu ook nog veel te veel mensen online. Ik heb er vertrouwen in dat er vannacht nog een box komt
De box slimmerikquote:
Nop, ik hoorde de bel, F5, ik neem er een etc etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef delano.888 het volgende:
Bambino jij hebt vast een scriptje lopen?
Ohja ik ging naar bed
Dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand er een verdient ben jij het
Jawel smileyfaalquote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Dank je(ookal meen je het niet helemaal
)
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
dingding dingding
Als er een nieuwe aanbieding is.
Ow dan nog maar een keerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |