quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard jij welquote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
De box was 49,95quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe duur was die eigenlijk?
Had je een braadpan nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Melleyn het volgende:
Er zijn nu ook nog veel te veel mensen online. Ik heb er vertrouwen in dat er vannacht nog een box komt
De box slimmerikquote:
Nop, ik hoorde de bel, F5, ik neem er een etc etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef delano.888 het volgende:
Bambino jij hebt vast een scriptje lopen?
Ohja ik ging naar bed
Dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand er een verdient ben jij het
Jawel smileyfaalquote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Dank je(ookal meen je het niet helemaal
)
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
dingding dingding
Als er een nieuwe aanbieding is.
Ow dan nog maar een keerquote:
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?
Of voor de vrouwelijke mannenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dove voor die chickiessssssssssssssss
Scherp!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef qwox het volgende:
duur horloge als je naar de adviesprijs kijkt
Gaat inderdaad sneller. Bedanktquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gaat inderdaad sneller. Bedankt
Zo zit ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:17 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zo zit ik ookAlleen met dat belletje is het wel meer ontspannen
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef bambino het volgende:
OhNoes nog wakker?
Die kocht deze vorige keer
Dat zei delano ook, en die keek stiekem ook nog een paar min meequote:Op donderdag 15 november 2012 01:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 01:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal ik ook wel doen, in bed stiekem even op de telefoon.
Geldt alleen voor echte fysieke winkelsquote:Op donderdag 15 november 2012 01:24 schreef bambino het volgende:
Damn, zie nu dat die 294 bij Media Markt is, ik heb 339 of 329 betaald
Kijken of het nog binnen de 2 weken is, dan krijg je verschil toch terug?
En heb eigen bedrijf
Voor uitleg moet je maar naar oudere hunt topics zoeken
Ik heb hem bij media markt gekocht voor 339, en DAAR is die nu goedkoper.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Geldt alleen voor echte fysieke winkels
14, doen ze niet moeilijk over.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb hem bij media markt gekocht voor 339, en DAAR is die nu goedkoper.
Zo bedoelde ik het
MAar weet niet of het 14 dagen is, of 7
Slaap goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:32 schreef T_Fuff het volgende:
ja deze hoofdlamp eindig ik mee, hoe kut het ook is
trustee
Voor onder de lakensquote:
oi, ik ga niet slapenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:33 schreef essnhills het volgende:
Zo wordt het wel snel stiller hier, als iedereen gaat slapen
Ik ook niet!quote:
Zo hoge kwaliteit is die niet hoor.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die thermometer besteld. Die burostoel lijktme op zich ook best aardig, maar ik heb al een goede stoel.
Jij vindt de hunt zo saai, jij gaat de normale aanbiedingen even bekijken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:34 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb die thermometer besteld. Die burostoel lijktme op zich ook best aardig, maar ik heb al een goede stoel.
quote:
quote:
Ohnee, nu zit ik er aan vast!quote:
Die grap komt elke huntquote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Melleyn het volgende:
Daar bedoelde ik nķet mee dat ik ook wakker blijf
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee, nu zit ik er aan vast!Nu mag ik niet gaan slapen
Smoesjes!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:36 schreef Melleyn het volgende:
Daar bedoelde ik nķet mee dat ik ook wakker blijf
Je moet wat hequote:Op donderdag 15 november 2012 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij vindt de hunt zo saai, jij gaat de normale aanbiedingen even bekijken?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
weet je waarom ik mijn petje andersom draag als ik ga vissen, dan denken de vissen dat ik naar huis ga__!
komt met het tijdstip dat slechte humor gewaardeerd wordt.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:38 schreef bambino het volgende:
Echt die gast op SlamFM is echt fout
Mahoen ofzo, die marokkaan.
Die zegt, weet je waarom ik mijn petje andersom draag als ik ga vissen, dan denken de vissen dat ik naar huis ga__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |