quote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef RobertNL het volgende:
Gelukkig zijn er nog top programma's op TV.
Succes!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Morgen is trouwens mijn laatste rijles, maandag examen![]()
Dus ik ga ook maar eens richting bed, als het morgenmiddag nog loopt zie ik jullie dan weer
Jij ook succes morgen danquote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Dus ik ga ook maar eens richting bed, als het morgenmiddag nog loopt zie ik jullie dan weer
Wel slagen!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
*proestquote:Op donderdag 15 november 2012 01:05 schreef RobertNL het volgende:
Gelukkig zijn er nog top programma's op TV.
Laatste les gaat bij iedereen slecht dus gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:06 schreef delano.888 het volgende:
Bedoel, kijk SBS!quote:
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
uiteraard jij welquote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling. De verwachte verzenddatum van dit product is 23 november 2012.
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
De box was 49,95quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hoe duur was die eigenlijk?
Had je een braadpan nodig?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:08 schreef bambino het volgende:
Team iBOOD.
#huntenalseenbaas
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop hetquote:Op donderdag 15 november 2012 01:09 schreef Melleyn het volgende:
Er zijn nu ook nog veel te veel mensen online. Ik heb er vertrouwen in dat er vannacht nog een box komt
De box slimmerikquote:
Nop, ik hoorde de bel, F5, ik neem er een etc etc.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:10 schreef delano.888 het volgende:
Bambino jij hebt vast een scriptje lopen?
Ohja ik ging naar bed
Dank jequote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef Melleyn het volgende:
Als iemand er een verdient ben jij het
Jawel smileyfaalquote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef bambino het volgende:
[..]
Dank je(ookal meen je het niet helemaal
)
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?quote:Op donderdag 15 november 2012 01:11 schreef bambino het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
dingding dingding
Als er een nieuwe aanbieding is.
Ow dan nog maar een keerquote:
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar ga je dan naar ibood toe, f5 of via 1dagskoopjes op de knop drukken?
Of voor de vrouwelijke mannenquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef wolfrolf het volgende:
Dove voor die chickiessssssssssssssss
Scherp!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef qwox het volgende:
duur horloge als je naar de adviesprijs kijkt
Gaat inderdaad sneller. Bedanktquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
quote:Op donderdag 15 november 2012 01:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Gaat inderdaad sneller. Bedankt
Zo zit ik ookquote:Op donderdag 15 november 2012 01:13 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 2 firefox schermen open. Een links gecentreerd, een rechts.
De linker heeft fok / 1dk / slamfm / facebook / hotmail
De rechter ibood.
Zodra ik dingding hoor klik ik op refresh op de rechter.
1dk kijk ik niet eens op
Ja en nee.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:17 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Zo zit ik ookAlleen met dat belletje is het wel meer ontspannen
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.quote:Op donderdag 15 november 2012 01:16 schreef bambino het volgende:
OhNoes nog wakker?
Die kocht deze vorige keer
Dat zei delano ook, en die keek stiekem ook nog een paar min meequote:Op donderdag 15 november 2012 01:18 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Die is net naar bed gegaan, wel opletten.
hehequote:Op donderdag 15 november 2012 01:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zal ik ook wel doen, in bed stiekem even op de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |