quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Is van Tyron aka Sjipsjapquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef 16meter het volgende:
mooie nederlants in op
'europese topniveau'?
Opdat we positief moeten blijvenquote:Op woensdag 14 november 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom geen TT ober dat die dikke olifant van der Aat weg is?
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer zojuist zijn debuut gemaakt.
Alleen met clubcard officieel.. Misschien even op Marktplaats.nl kijken?quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef mathske1 het volgende:
Vraag: Hoe kan ik een ticket kopen voor de match van Ajax tegen Dortmund? Ik ben nl Belg, maar zou graag de match (en sfeer ofc.) van Ajax eens meepikken, en daarom leek me deze Europese match wel een leuk idee. Echter kom ik er niet uit, moet je een Clubcard hebben? Of komt er nog een vrije verkoop voor deze match?
Thanks voor de hulp alvast :-)
Als je der wat meer voor over hebt http://www.ajaxtravel.com/nl/champions-league-1quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef mathske1 het volgende:
Vraag: Hoe kan ik een ticket kopen voor de match van Ajax tegen Dortmund? Ik ben nl Belg, maar zou graag de match (en sfeer ofc.) van Ajax eens meepikken, en daarom leek me deze Europese match wel een leuk idee. Echter kom ik er niet uit, moet je een Clubcard hebben? Of komt er nog een vrije verkoop voor deze match?
Clubcard ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:13 schreef mathske1 het volgende:
4-2quote:Op woensdag 14 november 2012 22:21 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Wat een held! Wat hadden we die graag nog een tijdje langer gehad. (Blijven dromen)
Balen seg. Kent er hier iemand misschien nog iemand die mij geen 2 tickets kan voorzien? Want het aanvragen van een clubcard duurt 3 weken. Ik weet niet zo goed of ik alles op MP kan vertrouwen, qua valsheid van tickets. Kleine extra vergoeding kan voor gezorgd worden. Woon in Belgisch Limburg, (letterlijk) vlak langs de Maas :-)quote:
De bondscoach van Servië heeft geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef wieisboos het volgende:
Sulejmani kreeg de voorkeur boven Tadic bij Servië
Sulejmaniquote:Op woensdag 14 november 2012 23:17 schreef wieisboos het volgende:
Sulejmani kreeg de voorkeur boven Tadic bij Servië
Ik kan er nog twee bestellen op me cc, moet je me maar even een DM sturen. Maar de goedkope kaarten waren al weg meen ik.. Laatste keer dat ik keek vanaf 67 euro per stuk. Vandaar dat ik dacht Marktplaatsquote:Op woensdag 14 november 2012 22:43 schreef mathske1 het volgende:
[..]
Balen seg. Kent er hier iemand misschien nog iemand die mij geen 2 tickets kan voorzien? Want het aanvragen van een clubcard duurt 3 weken. Ik weet niet zo goed of ik alles op MP kan vertrouwen, qua valsheid van tickets. Kleine extra vergoeding kan voor gezorgd worden. Woon in Belgisch Limburg, (letterlijk) vlak langs de Maas :-)
Voor mij geld hetzelfde.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik kan er nog twee bestellen op me cc, moet je me maar even een DM sturen. Maar de goedkope kaarten waren al weg meen ik.. Laatste keer dat ik keek vanaf 67 euro per stuk. Vandaar dat ik dacht Marktplaats
quote:Maar jij niet. Door een geweldige Houdini-act ontsnapte jij aan het
vuurpeloton. Jij werd daarna een baken van hoop voor Ajacieden die hun
club wilden behoeden voor deze dwaze revolutie. Als een heuse
contraspion kweet je jezelf van je taak. Sterker nog, in jouw laatste
periode als commercieel directeur ben jij van onschatbare waarde
geweest. Zo nam je gratis en voor niets het takenpakket van de algemeen
directeur over, heb je ons damesvoetbal geschonken, zijn we je eeuwig
dankbaar voor de adembenemende Ajax Experience en heb je het zelfs voor
elkaar gebokst dat de supporters hun eigen fan weekend gaan krijgen. En
dit alles, terwijl jij van alle kanten en op alle mogelijke manieren
werd tegengewerkt.
Wij vinden het knap, Henri. Alles wat jij voor de club hebt betekend
valt niet in woorden uit te drukken. Jij bent het einde van een
tijdperk. De warmte, die Ajax de afgelopen jaren uitstraalde, zal
verdwijnen op 31 december 2012 als jij je kantoor uitruimt. Wij gaan je
missen Henri, Ajax gaat je missen, ondanks dat dit nog niet zo goed
wordt beseft door de meesten.
Dit is niet het moment om er mee bezig te zijn??? Het is toch doodnormaal daar nu over te spreken. Hij wil natuurlijk zo laat mogelijk tekenen, zodat hij de druk op Ajax lekker kan opvoeren. Maar het is juist nu wel het moment om er over te praten. Eigenlijk was dat moment al minimaal een half jaar eerder.quote:Zaakwaarnemer Eriksen: transfer totaal niet aan de orde, na winterstop beslissing over toekomst
15 november 2012
De zaakwaarnemer van Christian Eriksen laat in De Telegraaf weten dat de middenvelder na de winterstop aan Ajax zal laten weten of hij voor het einde van het seizoen wil praten over het openbreken van zijn contract. Eriksen wil daarvoor de tijd nemen. Hij zegt het te betreuren dat er een sfeer wordt gecreëerd waarbij de indruk wordt gewekt dat hij met een vertrek bij Ajax bezig is. Ook de zaakwaarnemer van Eriksen, de Nederlander Martin Schoots, zegt dat een transfer ’totaal niet aan de orde is’.
Volgens Schoots is het ook onzin dat Eriksen aanbiedingen van Ajax heeft afgewezen. "Christian heeft geen nee gezegd, omdat er helemaal geen onderhandelingen zijn gevoerd. Hij heeft alleen tegen Marc Overmars gezegd dat dit het moment niet is om met dingen bezig te zijn. Hij richt zich helemaal op Ajax en zal in de toekomst ook alleen op sportieve gronden een beslissing nemen over zijn contract bij de club”, aldus Schoots,
Wat een onzin, hij mag toch wel zijn eigen meetpunten bepalen en ook wanneer hij het rijp acht om over zijn contract te praten, het is aan Overmars om te zorgen dat dit tijdig gebeurt.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:33 schreef TIM-846 het volgende:
Iemand die dit soort uitspraken snapt? Heb het niet specifiek over Eriksen hier.
[..]
Dit is niet het moment om er mee bezig te zijn??? Het is toch doodnormaal daar nu over te spreken. Hij wil natuurlijk zo laat mogelijk tekenen, zodat hij de druk op Ajax lekker kan opvoeren. Maar het is juist nu wel het moment om er over te praten. Eigenlijk was dat moment al minimaal een half jaar eerder.
Ik vind het maar gewouwel van een zaakwaarnemer die het juiste onderhandelingsmoment bepaalt. Heeft niets met sportieve gronden te maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een onzin, hij mag toch wel zijn eigen meetpunten bepalen en ook wanneer hij het rijp acht om over zijn contract te praten, het is aan Overmars om te zorgen dat dit tijdig gebeurt.
Eriksen heeft tot nu toe altijd beslissingen genomen op sportieve gronden, dat wij allemaal willen dat hij nu bijtekent is dan jammer, hij heeft nog een contract tot 2014 dus bijtekenen kan in principe tot aan de zomer.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:54 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik vind het maar gewouwel van een zaakwaarnemer die het juiste onderhandelingsmoment bepaalt. Heeft niets met sportieve gronden te maken.
twitter:ajaxmuseumNL twitterde op donderdag 15-11-2012 om 10:18:51'Edwin van der Sar tekent vandaag contract'. #AJAX reageer retweet
viel mee, uiteraard 1 hoge bal die hij weer verkeerd inschatte, verder wel een paar goeie reddingen. Zoals altijd dusquote:Op donderdag 15 november 2012 11:07 schreef Ranja_Ranja het volgende:
heeft vermeer gister nog gekke dingen gedaan?
Nee, niets bijzonders, matige speler verder.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:17 schreef TIM-846 het volgende:
En Ibrahimovic? Heeft die nog gekke dingen gedaan?
wellicht kan hij binnenkort met edje een middagje hoge ballen oefenen.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
viel mee, uiteraard 1 hoge bal die hij weer verkeerd inschatte, verder wel een paar goeie reddingen. Zoals altijd dus.
Heb je wel meer dan een middagje nodigquote:Op donderdag 15 november 2012 11:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wellicht kan hij binnenkort met edje een middagje hoge ballen oefenen.
Waarom niet? Jij weet hoeveel hij kost?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef ValHallen het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176504
Die gaan we nooit kunnen betalen.
Kunnen wel, willen vast weer niet.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef ValHallen het volgende:
Ik weet dat het een 18-jarig talent is van Anderlecht, daar in de basis staat en een langdurig contract heeft. Die gaat meer dan 15m kosten.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Waarom niet? Jij weet hoeveel hij kost?
Als hij 15 miljoen is, is Eriksen 50 miljoenquote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dat het een 18-jarig talent is van Anderlecht, daar in de basis staat en een langdurig contract heeft. Die gaat meer dan 15m kosten.
Voetbalzone.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:37 schreef ValHallen het volgende:
Inderdaad. Contract tot 2017 volgens http://www.rsca.be/go/nl/player/a/144/praet_dennis.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet dat het een 18-jarig talent is van Anderlecht, daar in de basis staat en een langdurig contract heeft. Die gaat meer dan 15m kosten.
Andersen, Serero, eventueel Fischer. Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor, steek het geld liever in iets dat meer prioriteit nodig heeft volgend jaar (buitenspelers!)quote:Op donderdag 15 november 2012 11:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voetbalzone.
Hebben toch al genoeg talenten die op die positie uit de voeten kunnen?
Hoe doet die Rits het nog?quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Andersen, Serero, eventueel Fischer. Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor, steek het geld liever in iets dat meer prioriteit nodig heeft volgend jaar (buitenspelers!)
Beter je bek houden.quote:Op woensdag 14 november 2012 20:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Oh, die kerel die altijd 'hij wilt' post.
Beter geen tekst meer aan de OP toevoegen, Tyron.
verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Andersen, Serero, eventueel Fischer. Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor, steek het geld liever in iets dat meer prioriteit nodig heeft volgend jaar (buitenspelers!)
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.
Echt alle voorzetten tegen Ajax komen voor, bij Ajax heel sporadisch een keer
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Ben ik zeker met je eens, maar ik zie bijvoorbeeld best wat potentie bij Lukoki. Fischer is natuurlijk ook geen klassieke linksbuiten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.
Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigtquote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Dat was vorig jaar aan het begin ook zo. Maar de tweede helft van het seizoen kan ik het me weinig herinneren, ligt het nou echt allemaal aan de cvm?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Als de hele ploeg achteruit gaat lopen is het lastig verdedigen. Het aantal tegengoals heeft meer met het middenveld dan met de verdediging te maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigt
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzetquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...
maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Vorig jaar constant geblesseerd. Meegespeeld met de A1 in de NextGen, waar ik hem niet vond uitblinken. Hij is nu weer 1,5 maand fit volgens mij maar laat niks zien wat de Boer doet besluiten hem te selecteren.quote:
Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.
Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
Je vergeet Denswil en Tete.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris.
Oh en met Blind, Dijks, Boilesen, Moisander, Alderweireld, Veltman, van Rhijn en Ligeon gaan er natuurlijk geen verdedigers bijkomen. Niet nodig.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...
maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.
Ja Denswil wel vergeten.quote:
Neem aan dat de rechts midden zijn positie wel overneemt als hij opstoomt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.
Simpel spelen, de man uithangen kan als je dat onder de knie hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geintje, volgens Steven sloot ik maar weinig topics...
Van der Wiel precies hetzelfde.. zouden het instructies zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
Moeten twee totaal verschillende teams zijn.quote:Op donderdag 15 november 2012 21:41 schreef tammepiet het volgende:
Ik zie nu al op tegen Roda uit (12:30 uur) 4 dagen na de CL confrontatie met Dortmund
Okay, stel dat Frankie tegen Dortmund min of meer zo speelt:quote:Op donderdag 15 november 2012 22:22 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Moeten twee totaal verschillende teams zijn.
En iemand met gif, het zijn allemaal doetjes nu.quote:Op donderdag 15 november 2012 23:47 schreef Burrito het volgende:
Ik mis echt wel zo´n speler als Suarez, iemand die een mannetje, of twee, voorbij kan lopen. Zo creeer je kansen en ruimte voor je team. Dat missen we echt..
Hoeveel krijgen wij dan? Of was dat alleen bij spelers onder de 21 oidquote:Op donderdag 15 november 2012 23:35 schreef Class het volgende:
Pff als City echt 60 mil. voor Suarez neerlegt
Hij creëert kansen voor zichzelf, bedoel je, hij haalt al het voetbal uit je teamquote:Op donderdag 15 november 2012 23:47 schreef Burrito het volgende:
Ik mis echt wel zo´n speler als Suarez, iemand die een mannetje, of twee, voorbij kan lopen. Zo creeer je kansen en ruimte voor je team. Dat missen we echt..
zo'n speler als Suarez. eentje met een actie. Niet alle spelers met een actie halen het voetbal uit je teamquote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen wij dan? Of was dat alleen bij spelers onder de 21 oid
[..]
Hij creëert kansen voor zichzelf, bedoel je, hij haalt al het voetbal uit je team
Ligt eraan of Ajax een doorverkoop percentage heeft bedongen...quote:Op donderdag 15 november 2012 23:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel krijgen wij dan? Of was dat alleen bij spelers onder de 21 oid
quote:'Kans groot dat Ajax al voorcontract heeft met gokbedrijf Bwin als nieuwe shirtsponsor'
Sponsoring-adviseur Frank van den Wall Bake, die een belangrijke rol speelde bij het sponsorcontract van Ajax met AEGON, stelt in het Algemeen Dagblad dat het 'waarschijnlijk' is dat gokbedrijf Bwin de nieuwe shirt en hoofdsponsor wordt van Ajax. Hij acht de kans zelfs groot dat Bwin al een voorcontract heeft getekend. 'Het nieuwe kabinet gaat het gokken op internet legaliseren en Bwin wil nu alvast bovenaan de lijst staan bij Ajax. Ik ben verrast door de geringe commotie over het vroegtijdig uitstappen van AEGON bij Ajax. De relaxte wijze waarmee hier werd omgegaan is een teken aan de wand.
Ik betwijfel dit toch wel, zo'n sponsor zou het Ajax leven van Van der Aat wel hebben verlengd en alles lekt uit bij Ajax, zoiets niet?quote:
Zouden de onderhandelingen met AGEON, tal van mislukte marketing-actie's, lege plekken in het stadion en een mislukte Ajax-experience niet zwaarder wegen?quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik betwijfel dit toch wel, zo'n sponsor zou het Ajax leven van Van der Aat wel hebben verlengd en alles lekt uit bij Ajax, zoiets niet?
Natuurlijk stond hij in de min maar als je dan een topsponsor binnen haalt kan je je hachje er in ieder geval voorlopig mee redden dus vooralsnog geloof ik dit BWIN verhaal niet.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:14 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zouden de onderhandelingen met AGEON, tal van mislukte marketing-actie's, lege plekken in het stadion en een mislukte Ajax-experience niet zwaarder wegen?
Dat ie zou vertrekken stond eigenlijk al vast toen Cruijff de touwtjes in handen kreeg. Het hoe en waarom ben ik je even verschuldigd maar heb er laatst over gelezen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk stond hij in de min maar als je dan een topsponsor binnen haalt kan je je hachje er in ieder geval voorlopig mee redden dus vooralsnog geloof ik dit BWIN verhaal niet.
Dat weet ik wel maar ik denk toch dat bij de redenen van vertrek ook het niet binnen halen van een nieuwe hoofd/shirtsponsor staatquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:20 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Dat ie zou vertrekken stond eigenlijk al vast toen Cruijff de touwtjes in handen kreeg. Het hoe en waarom ben ik je even verschuldigd maar heb er laatst over gelezen.
Heb je niet gezien wat voor zieke bazen wij in de RVC hebben? Die hebben het heft in handen genomen en van der Aat het zoeken naar een hoofdsponsor vast uit handen genomen. Bwin of Gazprom liggen voorlopig voor de hand iig.quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar ik denk toch dat bij de redenen van vertrek ook het niet binnen halen van een nieuwe hoofd/shirtsponsor staat
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)Vermeer-en-Babel.htmquote:Frank de Boer heeft vrijdagmiddag zijn selectie bekendgemaakt voor de competitiewedstrijd tegen VVV-Venlo. Ajax treedt zaterdagavond in de Amsterdam ArenA aan zonder de geblesseerde Ryan Babel en zieke Kenneth Vermeer.
Kenneth Vermeer mist het duel zaterdagavond in de ArenA met VVV-Venlo. De eerste doelman van Ajax is ziek. Ook Ryan Babel is niet inzetbaar. De aanvaller raakte geblesseerd in de competitiewedstrijd tegen PEC Zwolle (2-4). Babel viel uit met een schouderblessure. Toby Alderweireld die in het duel met PEC Zwolle uit voorzorg werd gewisseld met liesklachten, zit wel in de selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |