abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119233661
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Andersen, Serero, eventueel Fischer. Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor, steek het geld liever in iets dat meer prioriteit nodig heeft volgend jaar (buitenspelers!)
verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.

Echt alle voorzetten tegen Ajax komen voor, bij Ajax heel sporadisch een keer
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_119233788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.

Echt alle voorzetten tegen Ajax komen voor, bij Ajax heel sporadisch een keer
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  donderdag 15 november 2012 @ 12:08:24 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119234159
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.

Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
pi_119234305
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Get woke, go broke!
pi_119234332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.

Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
Ben ik zeker met je eens, maar ik zie bijvoorbeeld best wat potentie bij Lukoki. Fischer is natuurlijk ook geen klassieke linksbuiten.
  donderdag 15 november 2012 @ 12:13:32 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119234334
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigt
pi_119234355
quote:

[..]

Dat was vorig jaar aan het begin ook zo. Maar de tweede helft van het seizoen kan ik het me weinig herinneren, ligt het nou echt allemaal aan de cvm?
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_119234364
quote:

[..]

Als de hele ploeg achteruit gaat lopen is het lastig verdedigen. Het aantal tegengoals heeft meer met het middenveld dan met de verdediging te maken.
pi_119234374
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigt
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...

maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Get woke, go broke!
  donderdag 15 november 2012 @ 12:17:17 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_119234445
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...

maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
pi_119234535
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 11:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hoe doet die Rits het nog?
Vorig jaar constant geblesseerd. Meegespeeld met de A1 in de NextGen, waar ik hem niet vond uitblinken. Hij is nu weer 1,5 maand fit volgens mij maar laat niks zien wat de Boer doet besluiten hem te selecteren.
pi_119234624
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris. :{

Oh en met Blind, Dijks, Boilesen, Moisander, Alderweireld, Veltman, van Rhijn en Ligeon gaan er natuurlijk geen verdedigers bijkomen. Niet nodig. :)
pi_119234718
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris. :{

Oh en met Blind, Dijks, Boilesen, Moisander, Alderweireld, Veltman, van Rhijn en Ligeon gaan er natuurlijk geen verdedigers bijkomen. Niet nodig. :)

Je vergeet Denswil en Tete.
pi_119234729
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.
pi_119234766
Van Rhijn is van nature een CV, op zich logisch dat hij zo vaak naar binnen trekt.
pi_119234804
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Syntix het volgende:

[..]

[..]

Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.
Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.

Simpel spelen, de man uithangen kan als je dat onder de knie hebt.
Get woke, go broke!
pi_119234862
quote:
6s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:25 schreef ValHallen het volgende:

[..]

Je vergeet Denswil en Tete.
Ja Denswil wel vergeten. :P Tete was expres omdat die normaal gesproken toch pas over een aantal jaar meedoet.
pi_119236533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.

Simpel spelen, de man uithangen kan als je dat onder de knie hebt.
Neem aan dat de rechts midden zijn positie wel overneemt als hij opstoomt.
pi_119244266
Gesloten in verband met slotjesquota. :)
BFF met GGMM
pi_119244300
Lol wut? :').
Get woke, go broke!
pi_119244324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Lol wut? :').
Geintje, volgens Steven sloot ik maar weinig topics... :')
BFF met GGMM
  donderdag 15 november 2012 @ 17:27:10 #72
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_119244886
quote:
14s.gif Op donderdag 15 november 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Geintje, volgens Steven sloot ik maar weinig topics... :')
:')
Deathlift or Die.
pi_119244931
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Van der Wiel precies hetzelfde.. zouden het instructies zijn? :+
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_119246539
Serero traint trouwens weer mee. Goed nieuws.
pi_119248158
Kenneth Cleansheet. _O_ Als die Vermeer nou nog 2 goede Champions League potjes speelt zijn we daar ook vanaf. Dan moet er toch wel een club komen met een behoorlijk bod.
Cillesen erin, Van der Hart op de bank en het geld investeren in een nieuwe spits of buitenspeler.

En goed dat Serero terugkomt. kan die ook een keer zijn belofte inlossen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')