verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Andersen, Serero, eventueel Fischer. Van mij hoeft hij ook niet te komen hoor, steek het geld liever in iets dat meer prioriteit nodig heeft volgend jaar (buitenspelers!)
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
verdedigers! Echt, hoe eenvoudig we weer goals tegenkrijgen dit jaar. Je zag het gisteren bij ned-dui ook weer, de moffen gaan gewoon voor de bal liggen als het moet, nederlanders steken hooguit een beentje omhoog.
Echt alle voorzetten tegen Ajax komen voor, bij Ajax heel sporadisch een keer
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Over de verdediging maak ik me niet eens zo heel veel zorgen, dat zal een stuk soepeler gaan lopen als opa Poulsen voorbij is gestreefd door Boccara/Sporkslede. Buitenspelers, dat is al een probleem dat we jaren hebben. Boerrigter is te slecht, Babel mwah, Sana, Lukoki en Fischer moeten nog veel leren. En dan praat ik nog niet eens over dikke Sulejmani.
Ben ik zeker met je eens, maar ik zie bijvoorbeeld best wat potentie bij Lukoki. Fischer is natuurlijk ook geen klassieke linksbuiten.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.
Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigtquote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Dat was vorig jaar aan het begin ook zo. Maar de tweede helft van het seizoen kan ik het me weinig herinneren, ligt het nou echt allemaal aan de cvm?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel, we hebben uitgerangeerde middenvelders achterin, als fucking Zwolle met 2 min druk zetten 2 goals kan maken is er echt iets niet goed.
Als de hele ploeg achteruit gaat lopen is het lastig verdedigen. Het aantal tegengoals heeft meer met het middenveld dan met de verdediging te maken.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...quote:Op donderdag 15 november 2012 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt niet alleen aan de verdedigers maar aan hoe de hele ploeg verdedigt
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzetquote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...
maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Vorig jaar constant geblesseerd. Meegespeeld met de A1 in de NextGen, waar ik hem niet vond uitblinken. Hij is nu weer 1,5 maand fit volgens mij maar laat niks zien wat de Boer doet besluiten hem te selecteren.quote:
Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je ze niet echt hebt moet je ook niet met ze willen spelen, het gaat alleen om die ruimte te benutten, gisteren zag je bij NL ook weer dat het beter is zonder klassieke rechtsbuiten te spelen dan een gemankeerde als Schaken.
Vorig seizoen zag je Aissati het enkele keren goed invullen, dat heb ik dan liever
Je vergeet Denswil en Tete.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aissati was echt geweldig op linksbuiten, had hem graag erbij gehad maar hij wou teveel salaris.
Oh en met Blind, Dijks, Boilesen, Moisander, Alderweireld, Veltman, van Rhijn en Ligeon gaan er natuurlijk geen verdedigers bijkomen. Niet nodig.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2012 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, Eriksen vertikt het gewoon, die steekt een pootje omhoog is is oh zo verbaasd dat ie daarmee de bal niet tegenhoudt...
maar een v Rhijn bijv, die komt vaak mee op, en blijft bij balverlies lekker voorin hangen. En als ie achterin staat trekt ie naar Alderweireld toe, met als gevolg de vrije man die kan voorzetten.
Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:26 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
Speelt Van Rhijn al een jaar in Ajax 1? Volgens mij niet of maar net aan. Ff realistisch blijven, die jongen moet nog dingen leren, maar aan alles is te zien dat hij gewoon een potentiële wereldtopper is op de RB positie.
Ja Denswil wel vergeten.quote:
Neem aan dat de rechts midden zijn positie wel overneemt als hij opstoomt.quote:Op donderdag 15 november 2012 12:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Juist daarom moet ie zijn taken uitvoeren en niet gaan flierefluiten. Gewoon achterin blijven als het moet, op je positie en je man dekken. Mee opkomen is een extratje en als er balverlies is, als een debiel terug mee naar achteren.
Simpel spelen, de man uithangen kan als je dat onder de knie hebt.
quote:Op donderdag 15 november 2012 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Geintje, volgens Steven sloot ik maar weinig topics...
Van der Wiel precies hetzelfde.. zouden het instructies zijn?quote:Op donderdag 15 november 2012 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Van Rhijn heeft er inderdaad een handje van om zijn tegenstander alle ruimte te laten voor een voorzet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |